Перейти до змісту

уход за двухколесным другом


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

может не только мне полезно будет, но вопросы есть:

1. как "консервировать" на зиму (не все ведь по снегу ездють)? (закопать в землю/запаять в цинк с солидолом/обернуть бумажкой)

2. как мыть/чистить? (под душем/в автомойке)

3. на зиму - разобрать до винтика или подвесить в собраном состоянии?

4. ...

ну, какие еще рекомендации у гуру будут по такому вопросу?

оно конечно, вы можете на покатушках спросить/узнать, но мне тут не слышно :)

  • Відповідей 50
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Привіт.

На зиму консервувати не треба, треба кататись. ;)

Для того щоб нормально кататьсь зимою треба:

1. Одяг повинен бути теплим, але не сковувати рухи і максимально швидко відводити піт ві шкіри. Велоштани зимові + велотруси, 2 пари шкарпеток, веломайка, термік (я беру 2) і вітровка або легка куртка (в залежності від морозу), рукавиці, підшоломник, рюкзак з термосом, сухими шкарпетками і тєльніком.

2. Вел особливо готувати до зими не потрібно, просто підтримувати його робочий стан, після Керчера перевірити гальма, в кого не гідра....... можуть бути відсутні. Поставити шиповану або широку гуму, накачувати нижче максимума на 1-2 атмосфери в залежності від покриття. У вилку запхати додатковик кілька атмосфер щоб не здулась. З пружинними нічого не треба робити взагалі. Еластомери замерзають нах і вилка стає жорсткою ;) .

3. Рух в групі повинен бути максимально обережним, користуватись терба, в основному задніми гальмами заздалегідь, були такі випадки що краще було проскочити перешкоду ніж гальмувати. Передніми гальмами треба користуватись дуже обережно бо оскільки рухатись прийдеться по вкатаному снігу, а в деяких місцях і по льоді то навіть незначне натискання на ручку гальм, а особливо гідравлічих, призводить до блокування переднього колеса, а далі вел в один бік ти в другий, не спасає навіть шиповка. Всі перешкоди і маневри треба показувати заздалегіть щоб учасники руху, а це не тільки велосипедисти, бачили ваші наміри.

4. Рух по засніженому лісі або полю - це взагалі піпець, кожен греба як може....... хто веде вел в руках всю дорогу, а хто валить напролом тільки сніг з під коліс вилітає. Я і Андрюха тієї зими бувало за одну лісову покатушку по 2-3 рази кожен рвали цепи рівня Діор, Діор ЛХ, Срам.... тільки так.

Після покатушок на автомийку змивати сіль і налиплий сніг.

Поїздка компанією в сонячний, морозний зимовий день в завмерлий ліс це просто супер і не зрівняється з літніми: "ну шо, ломимо 240 чи хватить 180". А там..... печена картошечка під оселедець.......... мммммммммм........ пісня.......... катання на кар"єрах в Гаразджі на очах у припухлих лижників, сальто через рульна пухкий сніжок.... ось делако не повний перелік зимових велорозваг. :smile3:

Про консервування розкажуть ті хто консервував. ;)

Опубліковано

Три года сезон не закрываю, но как консервировать знаю:

Вымыть вел, высушить, смазать, ослабить все пружины (перекидки, тормоза). Беречь от мороза, жары, прямых солнечный лучей, особенно резину. Она хранится в подвешенном состоянии. Может че забыла, гуры дополнят. Удачи в новом сезоне :D

Опубліковано

я истчо не консервирую, но придется...

хочется все сделать по уму и правильно...

каков допустимый минус по температуре? застекленый балкон - выход?

надо ли наносить смазку на зиму?

  • 2 року потому...
Опубліковано

Три года сезон не закрываю, но как консервировать знаю:

Вымыть вел, высушить, смазать, ослабить все пружины (перекидки, тормоза). Беречь от мороза, жары, прямых солнечный лучей, особенно резину. Она хранится в подвешенном состоянии. Может че забыла, гуры дополнят. Удачи в новом сезоне ;)

ахахахаххаха. і зберігати в недоступному для дітей місці

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

Підкажіть, хто знає, бо я в нєвєдєніі...

Купив 25 січня велик, проїхав 13 км, дивлюся, а на задній вилці, біля касети по правій стороні наче кислотою накапало і фарбу до жовтої грунтовки проїло.

Розкажіть, може хто має досвід? Що то таке? Чи то я сам знайшов "Царську водку" на дорозі?

post-8046-0-87313800-1296292942_thumb.jp

Опубліковано

Напевно мається на увазі перо, тоді це можливо цеп так здер краску?

А може це сіль на дорозі роз"їла..

Опубліковано

byiviter, это синдром первых царапин. )))

На новом веле первые царапины воспринимаются болезненно, дальше перестанешь их замечать.)))

Закрашивать не обязательно, не заржавеет.

Это ты цепью выбил. Прости, забыла тебе защиту предложить :blush:

Опубліковано

Цитирование предыдущего сообщения в данном случае неоправданно

Один раз у мене все ж падав цеп, (через криві руки). А якщо таки підфарбувати можу я чимось?

Опубліковано

byiviter, поставь защиту пера. хотя бы простейшую за 5 гривен. сэкономишь кучу нервов, однозначно :smile3:

подкрасить раму можно обычной нитрокраской из баллончика. мотнись на Формулу и попроси чтобы подобрали в цвет. там со стороны дороги 3-4 павильона занимаются именно покраской. они же и пояснят как пользоваться

Опубліковано

Один раз у мене все ж падав цеп, (через криві руки). А якщо таки підфарбувати можу я чимось?

Красить бесполезно, надо обмотать защитой пера. Цепь бьется об перо при нормальной езде всегда. Не от того, что слетает.

Опубліковано

Формула на Варшавці десь? Чи на старому?

Формула на Варшавці.

Але краще купити захист на перо, ти ним закриєш ці зарапинки + в тебе більш їх не буде бо буде захист від них!

А якщо закрасиш, то через 2 дні і ту краску теж здереш.

Буде ось так: jumbo.jpg

:ok:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...