odna Опубліковано 24 Травня, 2013 в 10:13 #51 Опубліковано 24 Травня, 2013 в 10:13 Только Украинцу нужен найнер
ursa Опубліковано 8 Червня, 2013 в 20:13 #52 Опубліковано 8 Червня, 2013 в 20:13 Планую щось не дуже "одіозне", так щось масляне з бокуванням ходу і до 100$ А вот тут продают чёрную воздушку на 28" за вполне разумные деньги Я бы задумался
Ukrainec Опубліковано 8 Червня, 2013 в 20:26 Автор #53 Опубліковано 8 Червня, 2013 в 20:26 Дякую! + але тільки доведеться витрачатися на ротора
ursa Опубліковано 8 Червня, 2013 в 20:43 #54 Опубліковано 8 Червня, 2013 в 20:43 На один ротор, один калипер, одну втулку... ну не знаю... но ведь воздух, блин
Ukrainec Опубліковано 8 Червня, 2013 в 21:04 Автор #55 Опубліковано 8 Червня, 2013 в 21:04 Ну: ... блин
Ukrainec Опубліковано 10 Червня, 2013 в 05:29 Автор #56 Опубліковано 10 Червня, 2013 в 05:29 Планую щось не дуже "одіозне", так щось масляне з бокуванням ходу і до 100$ А вот тут продают чёрную воздушку на 28" за вполне разумные деньги Я бы задумался Говорив з продавцем вчора о 9:15, так вже був другим.
Ukrainec Опубліковано 11 Червня, 2013 в 12:30 Автор #57 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 12:30 А вот тут продают чёрную воздушку на 28"... Нажаль вже продали... Так ось: катаючись після "переборки", на цих вихідних вирішив "капнути" трішки мастила в вилку. Не багато, 50...70 г в кожну штанину ііііі... І воно в мене потікло через ці отвори: На скільки я зрозумів, що через ці отвори і потрапляла вода в середину вилки. Огледівшо ці отвори помітив, що вони мають різьбу і в них легко закручується 5мм гвинт. Припускаю, що це можуть бути дренажні отвори, або "баластаційні" отвори для скидання надлишкового тиску з штанів вилки? При заглушуванні цих отворів помічається "булькання" мастила в середині вилки і дещо змінюється її робота: відскок стає більш плавним і затянутим (на зразок принципу роботи автомодільного амортизатора). При відкритих отворах вилка працює, як звичайна пружина. Так ось хтось зможе поястини призначення цих отворів? Чи дати посилання де це описується? Бо я схиляюся до думки щоб їх заглушити.
Ukrainec Опубліковано 11 Червня, 2013 в 20:25 Автор #58 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 20:25 Завтра вкорочу і пофарбую.
ursa Опубліковано 11 Червня, 2013 в 20:45 #59 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 20:45 При заглушуванні цих отворів помічається "булькання" мастила в середині вилки і дещо змінюється її робота: відскок стає більш плавним і затянутим (на зразок принципу роботи автомодільного амортизатора). При відкритих отворах вилка працює, як звичайна пружина. Что-то слабо представляю, как закрытие дырочек может настолько изменить поведение вилки, в которой напрочь отсутствует даже подобие хоть какого-нибудь масляного дэмпфера... Масло булькает, т.к. типа разряжается воздух в штанах... Но неужели в СанТурах настолько офигитительно плотные пыльники, которые не убиты и не расшатаны, несмотря на тонну мусора в ногах??? Не верю в это Может, это нечто схожее с эффектом плацебо, а на самом деле отскок остаётся прежним? Там же нет никаких клапанов, через которые текло бы масло, замедляя работу вилки...
Ukrainec Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:04 Автор #60 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:04 Так, наявність масла в ній не передбачається. але я пару капель "капнув" (десь 50г) схема вилки: Якщо перекрити отвори 1, вилка починає "дихати" через отвори в пробці 2. Там же нет никаких клапанов, через которые текло бы масло, замедляя работу вилки... Так немає, але чомусь відстріл сповільнюється??? питання: тра ті отвори глушити чи ні?
ursa Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:08 #61 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:08 "Пару капель" - это не 50 грамм Даже в мега-супер-пупер-дорогих вилках в штаны заливают 10-15 грамм. Да и то в последнее время жестоко не доливают А глушить их или нет - да как тебе нравится. Хуже от этого не станет, т.к. все вилки имеют цельные штаны безо всяких "дренажных отверстий". Ну и с учётом "чугунности" сантуровских штанов... ничтожный перепад давления воздуха не сможет их разорвать
Ukrainec Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:35 Автор #62 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:35 "Пару капель" - это не 50 грамм А глушить их или нет - да как тебе нравится. Хуже от этого не станет, т.к. все вилки имеют цельные штаны безо всяких "дренажных отверстий". Ну и с учётом "чугунности" сантуровских штанов... магнієвий сплав. Я теж розумію що не лопне, але все одно цікаво, а нафіга вони, та й ще з різьбою?
ursa Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:37 #63 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:37 Для какого-нибудь хитрорукого болотника?
Ukrainec Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:39 Автор #64 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:39 Для какого-нибудь хитрорукого болотника? ... з контолем бруду на дорозі?
ursa Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:53 #65 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 21:53 Мануала на твою вилку нет даже на сайте производителя Там так лаконично названо "2006 and older" - и в этом разделе есть лишь 930-я модель Это может означать, что вилочка твоя - не моложе 2005-го года, и даже сами конструкторы не верят, что она столько может прожить Ну а если серьёзно - то порывшись по схожим древним мануалам можно селать вывод о предназначении этих резьб. Даже иллюстрации можно найти. Это место для крепления адаптеров (или направляющих) для ролерных тормозов (изврат наподобие ситибайкных динамовтулок весом в полтора килограмма)
ursa Опубліковано 11 Червня, 2013 в 22:14 #66 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 22:14 Вот на картинке видно. С одной стороны (слева) крепёж для троса роллерного тормоза, а с другой (справа) - крепёж для проводов от динамки Поэтому отверстия на вилке с двух сторон
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.