Перейти до змісту

"Приват" банк усложнил съем денег в банкомате


Anatoliy313

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

з недоліків банкоматів Приватбанку можу назвати - перед друкуванням чеку додатково потрібно натиснути кнопку "Друк", постійне пропонування підключити Приват24. В іншому - все ніби гуд (тьху-тьху-тьху). Зі свого досвіду можу додати - колись мав картку Укрсоцбанк - так там спочатку видавалася картка, а потім гроші, що значно зменшує ризик забути картку в банкоматі (в Приваті я один раз забув, готівку взяв і пішов, бо в процесі розмовляв по телефону). Також був час, коли мав картку Імексбанк, не з магнітною стрічкою, а чіповану. Єдине відідлення в Луцьку на єдиний банкомат на той час - на Волі, і ні один магазин не розраховував по ній. а банкомат дуже часто не працював. так що зараз зняти гроші - не проблема, головне, щоб на рахунку було стільки, щоб ліміт доводилося піднімати)

  • 2 місяця потому...
  • Відповідей 67
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

"Приват" банк усложнил съем денег в банкомате проведение операций через терминали.

Термінали Привата - я ними просто захоплююсь ! ні ! все ж таки восхіщаюсь.

Як було зручно перекидувати готівочку своїм постачальникам на картки Привата - надійно і швидко.

Правда зразу ж помітив що програмісти Привата даремно грошики не отримують, раз в неділю а може і частіше вони обов"язково змінювали Програмне забезпечення на терміналах, від чого змінювалось меню і у користувачів деколи починався ступор перед терміналом. Але ! Послуга користувалася шаленим попитом, черги біля терміналів практично постійні !

Остання фішка від Привата мене розчарувала ... Перед тим як здійснити операцію тепер потрібно запевнити термінал що ти не бот - потрібно ввести свій номер мобільного, в ідеалі на протязі 10 сек тобі надійде СМС з кодом і ось тільки ввівши його термінал дозволить проводити якісь операції на ньому. Ну я б зрозумів коли знімаєш бабки але коли ти їх кладеш .... не розумію. Та ладно, призвичаївся я і до цього хоча помітив людей біля терміналів поменшало якщо не сказати практично пропали.

Вчорась хотів скинути грошики на карточку у Сільпо - чекав СМСку більше 20 сек, нинув і пішов в Приват на Лесі - знову та сама історія - смки немає ... Поприходили через 10 хвилин обидві ... коли я вже був далеко від терміналів.

Сьогодні зранку пішов знову у відділення - перший термінал допустив мене але приймач купюр не приймав грошики і все тут. Перейшов на другий термінал - не дочекався смски ... пішов на третій термінал і о чудо - провів операцію ...

Це капець !

Ненав"язливо спонукають завести їхню карточку - іншого пояснення у мене немає

Опубліковано

потрібно вводити для всіх операцій, чи тільки при переказі готівки?

Всі операці що проводяться без карточки Привата - обов"язковий ботконтроль

Опубліковано

Otto Kreer, сто процентів. Блін, я то розібратись зможу, а як бути людям, що користуються тими терміналами раз в рік. А ще напрягло, що для виконання операцій по карті її кожного разу потрібно було "вставляти", залишив у приймачі і термінал її йорзав туди-сюди раз 8. Хоча порадувало, що в комунальних платежах, в Єдиній квитації, якось простіше стало, ще б можна було кількість води вводити кубами, було б взагалі супер.

Опубліковано

то ще нічого - VAB банк вирішив зробити ліміти на операції з картками - повністю не знаю, але приходить мені на картку 2300 - намагаюсь зняти - дзуськи - ліміт 2000 грн в день (ну прям страшна сума). щоб підняти іміт - треба дзвонити на колцентр і там бла-бла-бла, або циферки клац-клац-клац.

все б нічого, але минулого тижня коли треба було зняти гроші після 6 вечора - дзвоню - колцентр ТРУП по всім телефонам.

оце так турбота про мої гроші- так переживають щоб у мене з ними щось не трапилось, що забороняють мені ж їх зняти ((((

Опубліковано

Я то з іншими банками справи не мав, не знаю, як там у них, але завдяки онлайн-банкінгу, кількості відділень і деяких інших параметрах мене поки що Приват влаштовує. Єдине, що гроші я знімаю в інши банкоматах. По перше, часто є дрібні купюри, які я частіш всього знімаю, а по друге - мені зручніше, коли спочатку віддає картку, а тоді вже готівку. Ну і швидше ті банкомати працюють.

Опубліковано

Перед тим як здійснити операцію тепер потрібно запевнити термінал що ти не бот - потрібно ввести свій номер мобільного

іпона мать! а з якого часу ця хрєнь? недавно поповняв картку (не свою), без всяких СМС...

Опубліковано

Ліміт в день і справді існує. Якшо вам треба зняти велику сумму - можна по терміналу с паспортом.

А вот ви прикіньте ситуацію: ви загубили гаманець, там ваша картка і пін-код (він там, в секретному кармані!!!). Зловмисник зможе вас накрутити лише на вказаний ліміт.

Ви можете не встигнути заблокувати, або не матимете грошей на рахунку, щоб зробити це або ще щось - це ж життя.

:0158:

Опубліковано

Приватовцям тре гвоздь в голову забити. Вкликий такий, мо мозг включиться. Нафіга так ускладнювати з тими терміналами???? Я сам був свідком як з 10 чоловік в черзі 8 пішло нафіг, бо не змогло розібратись з тими кодами. ТО так розвантажують мережу в терміналах? Мудро, що й казати...

Опубліковано

Міністерство юстиції зареєструвало постанову Національного банку України про обмеження готівкових розрахунків. Про це регулятор повідомив банкам у листі №11-113/2541 від 22 липня, текст якого має в своєму розпорядженні УНІАН. У листі Нацбанк повідомляє про реєстрацію в Мін‘юсті постанови від 6 червня 2013 року №210 “Про встановлення граничної суми розрахунків готівкою”, додає текст цієї постанови й нагадує, що вона набуває чинності з 1 вересня цього року. Цією постановою Нацбанк, зокрема, обмежив розрахунки для підприємств (підприємців) протягом дня до 10 тис. грн, а також для фізичних осіб при розрахунках із підприємствами (підприємцями) і між собою за договорами купівлі-продажу, що підлягають нотаріальному посвідченню, до 150 тис. грн. Для проведення розрахунків фізичними особами понад встановлені обмеження постанова передбачає використання таких інструментів, як перерахування коштів між поточними рахунками, внесення і перерахування коштів на поточні рахунки, використання депозиту нотаріуса. Як повідомляв УНІАН, правління Національного банку України затвердило постанову про обмеження готівкових розрахунків між фізичними особами до 150 тис. грн із 1 вересня 2013 року. Національний банк України оприлюднив проект постанови для громадського обговорення 4 березня. Верховна Рада прийняла закон, яким надала право НБУ вводити обмеження на розрахунки готівкою, восени 2012 року.

Більше читайте тут: http://www.unian.ua/news/585470-minyust-zareestruvav-postanovu-natsbanku-pro-obmejennya-gotivkovih-rozrahunkiv.html

всьо просто.

Опубліковано

Ліміт в день і справді існує. Якшо вам треба зняти велику сумму - можна по терміналу с паспортом.

А вот ви прикіньте ситуацію: ви загубили гаманець, там ваша картка і пін-код (він там, в секретному кармані!!!). Зловмисник зможе вас накрутити лише на вказаний ліміт.

Ви можете не встигнути заблокувати, або не матимете грошей на рахунку, щоб зробити це або ще щось - це ж життя.

:0158:

згоден, все правильно - зберігають мої кошти, але одне но - мене забули спитати чи згоден я на такі умови збереення моїх коштів і забули спитати чи подобається мені саме такий ліміт.

p.s. про пін код - не судіть по собі - я їх розриваю на очах здивованих операціоністів - все пам"ятаю дуже добре, навіть пінкоди карток, котрі були років 5 назад. причому всі пінкоди різні

Опубліковано

Все це робиться для контролю "кріпосних", затискають потроху ярмо, далі буде ще веселіше, звикайте

Опубліковано

Phantom,

а на якусь більш змістовну репліку не вистачило наснаги чи мізків? Реально дістає читати такі висери...

ви так говорітє, ніби сам шото умне написали

Опубліковано

Саме смішне що біля терміналу у Сільпо (ЦУМ) наприклад Київстар ніхолєри не ловить )))

ь

мтс також)) не ловить

Опубліковано

"Приват" банк усложнил съем денег в банкомате проведение операций через терминали.

Термінали Привата - я ними просто захоплююсь ! ні ! все ж таки восхіщаюсь.

Як було зручно перекидувати готівочку своїм постачальникам на картки Привата - надійно і швидко.

Правда зразу ж помітив що програмісти Привата даремно грошики не отримують, раз в неділю а може і частіше вони обов"язково змінювали Програмне забезпечення на терміналах, від чого змінювалось меню і у користувачів деколи починався ступор перед терміналом. Але ! Послуга користувалася шаленим попитом, черги біля терміналів практично постійні !

Остання фішка від Привата мене розчарувала ... Перед тим як здійснити операцію тепер потрібно запевнити термінал що ти не бот - потрібно ввести свій номер мобільного, в ідеалі на протязі 10 сек тобі надійде СМС з кодом і ось тільки ввівши його термінал дозволить проводити якісь операції на ньому. Ну я б зрозумів коли знімаєш бабки але коли ти їх кладеш .... не розумію. Та ладно, призвичаївся я і до цього хоча помітив людей біля терміналів поменшало якщо не сказати практично пропали.

Вчорась хотів скинути грошики на карточку у Сільпо - чекав СМСку більше 20 сек, нинув і пішов в Приват на Лесі - знову та сама історія - смки немає ... Поприходили через 10 хвилин обидві ... коли я вже був далеко від терміналів.

Сьогодні зранку пішов знову у відділення - перший термінал допустив мене але приймач купюр не приймав грошики і все тут. Перейшов на другий термінал - не дочекався смски ... пішов на третій термінал і о чудо - провів операцію ...

Це капець !

Ненав"язливо спонукають завести їхню карточку - іншого пояснення у мене немає

Я з вами згідна, кожен тиждень міняється програма в терміналі. Сьогодні те саме, не змогла покласти гроші поки не вставила карту привата і то часу витратилось більше з тією возньою. Чекаєм нових ідей від програмістів. Одним словом бред.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...