Перейти до змісту

Mercedes Vito VS VW Transporter


Sanver

Mercedes Vito VS VW Transporter  

154 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Машинки прикольні. Я обрав би Віто, бо маю досвід їзди і на тому і на тому, а ще краще Віто з повним приводом :ok2:

Але за бюджет озвучений в інших темах про авто вийде груз який вже добре побачив доріг... А якщо такі машини ламаються, то це копієчка ще та.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Т4 чи Т5?

638 чи 639?

Річ не в моделях, а в брендах по якості, комфортності та експлуатації...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яким би не був бюджет ТС на купівлю авто, за одні і ті ж гроші вийде Віваро/Трафк/Прімастар, який на років 3 буде молодший за Віто чи Т5. А молодше авто є молодше. Тим більше наразі у Луцьку їх дуже багато, що свідчить, що авто варте уваги і згодом особливих проблем з сервісом і запчастинами не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як на мене, оптимально Т4 2,5 75кВт, косорилий - але слід попошукати достойний варіант

В експлуатації найневибагливіший, вигляд не поганий (особливо металік+бампер в колір кузова), доступність обслуги...

нові машини дорого утримувати (типу Т5, Віто 639, Трафік).

зі знайомих на Т5 всі плюються - в місяць $100-200 треба відкладати на ремонт, не враховуючи розхідники, і це по дрібязку вилазить, не говорячи про щось суттєве...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за Віто, відкатав 5 років. Мінус - ржавчина. Нічого дорогого в ремонті я не зустрічав. Головне гарний майстер по паливній і жодних проблем. (один перебере мотора, замінить купу деталей а причини втрати потужності не знайде, а інший скаже купити на шроті іншу кришку колектора за 100грн і машинка знову літак).

Цедеішні мотори бояться поганої солярки. Ставите на вході фільтр тонкої очистки (десь до 1000грн - фільтр і система, сам фільт - 250грн/50000км) і проблем з зносом двигуна помітно поубавиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з Віто теж маю справу... і заміна масла 9л синтетики/15тис трішки наламує)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за Віто, відкатав 5 років. Мінус - ржавчина

як на мене це найбільша проблема Віто. навіщо той швидкий двигун якщо кузов місця не тримаєтся?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мав Вітика 108Сді зараз Т4 1.9ТД чесно Вітик комфортніший гарніший дуже зручне співвідношення руль крісло педалі але тешка трактор по нодійності ше той.Такшо вибір дійсно не простий. Міняв ГРМ ремінь та ролик з роботою вийшло 800грн. думаю для буса це халява звичайно 2.5 Тді це круче но там і сервіс теж по круче. такщо тут вибирати або дешево і надійно або дорого і крутіше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

T4 2.5 tdi косорилий. Несказавби що сервіс значно від 1.9 відрізняється, а от в їзді різниця дуже помітна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дешево й сердито - VW T4 1.9TD. Якщо хочеться більше комфорту і готові за це платити - Mercedes Vito 115CDI (W639).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки їздив на Віто-хлам хламом.Ржавіє як банка.Задній привід зимою і в болоті то окрема розмова.109 щей не їде ніфіга.Місця спереді для 3го дуже мало...

Т4 може і надійний,але це драбадан.Років з 10 назад ще більш-меньш був,а на сьогоднішній день устарівша машина.Тим більше ціни на них ломлять космічні.

Трафікі всі хвалять,але мені не подобається.Хоча мабуть це найоптимальніше співвідношення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Т4 - невбиваюча техніка. Дуже класний апарат. Якщо правильно доглядати то ніяких проблем не буде. 2.5 класний двигун. Мені автомобіль сподобався після тривалого використання. Чим більше їзджу тим більше подлобається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Т4 - невбиваюча техніка. Дуже класний апарат. Якщо правильно доглядати то ніяких проблем не буде. 2.5 класний двигун. Мені автомобіль сподобався після тривалого використання. Чим більше їзджу тим більше подлобається.

Так!Підтримую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люди тут пишуть некомпетентні тому що Т4 1.9 TDI це щось нове перший раз чую не путати з Т5.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Виноват, исправлюсь"

На VW T4 мотори TDI були лише об'ємом 2.5 у кількох модифікаціях.

1.9 або D, або TD

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо порівнювати Vito I і T4 то я б взяв T4. Кажуть, якщо Vito I загнати в ліс і виключити магнітолу, то буде чути як він ржавіє.

А якщо порівнювати Mersedes Vito II він же Mersedes Viano в пасажирський версії vs T5. То взябив би Mersedes. Комфорт, стиль, тм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Sergyj,а віто 2 до 2007 року не ржавіють?

Питання риторичне, а риторичні питання відповіді не вимагають. Крім того, я думаю ви в цьому питанні знаєте більше за мене :_04: . Чи не так?

Але я відповім. Ржавіє будь-яке авто, справа часу, але Мерсикі віто/віано до 2007 р. більше піддатливі корозії ніж після. Наскільки мені відомо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Силочка http://forum.benzua....hp?f=26&t=28224 з укр-мерседес форума де порівнюють дані авто...

З 2007 року пішли оценковані кузова...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Силочка http://forum.benzua....hp?f=26&t=28224 з укр-мерседес форума де порівнюють дані авто...

З 2007 року пішли оценковані кузова...

да "обсосали" тему непогано жаль що тільки розхід пального неточно вказували. на сьогоднішній день це актуально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...