Перейти до змісту

Giant escaper 2008 (допоможіть "проагрейдети")


Set

Рекомендовані повідомлення

Ще з 2008 року,а саме з початку сезону маю даний апарат, розумію велосипед не топ, а звичайний бюджет варіант, але все ж таки на щось таки здатний, та і багато пережив взлетів, і падінь, як і його хазяїн.Тому маю на меті його трошки удосконалити і оновити, оскільки не вважаю себе в цій справі профі, а так на рівні новачка, тому прошу допомоги тих хто розбирається, і так де, і як, і чому:

  • Велосипед переважну більшу частину часу використовується для їзди містом, або приміским дорогами.
  • Хочу збільшити швидкість і додати надійності в управлінні та безпечності.

Ось що сам планую зробити в першу чергу:

  1. Поміняти покришки та обода. (Покришки на шосейні з меншим протектором і обода полегшені алюмінієві)
  2. Замінити V-Brake гальма на дискові на передньому колесі (ось з цим вже складніше, тут я нуб) а також, можна було б поміняти і V-Brake на задньому колесі на щось з тією ж системою гальмів (кріплення на дискові гальма не передбачено :_03: ) новіше.
  3. Замінити сідло на більш комфортніше (так розумію треба проводити випробування, але можливо з особистого досвіду хтось щось порекомендує)
  4. Замінити вилку (тут теж чекаю пропозицій).

В очікуванні наступних запитань даю відповідь бюджет не безмежний, і все буде замінюватись по мірі можливості. Чому не продати і купити щось нове і, ні дякую, як було сказано з самого початку ми багато в двох пережили, і поки хоча б один із нас цілий, тому ні! Ось фото ...

P.S.: Надіюсь на Вашу зважену і професійну допомогу. Дякую...

post-10602-524341_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сідло для початку не помішало б поставити горизонтально, може і сидіти на ньому тоді буде комфортніше, бо так як є , то і на заднє колесо дупа може з"їхати. )

І підняти б його трохи, який зріст в тебе?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гуми всякої бюджетної напівсліків валом, бери любу, по асфальту буде летіти і співати, а якщо якусь універсальнішу, і щоб по асфальту файно йшла, то напевне Швальбе Смарт Сем, в Ярика можна завжди купити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замінити V-Brake гальма на дискові на передньому колесі (ось з цим вже складніше, тут я нуб) а також, можна було б поміняти і V-Brake на задньому колесі на щось з тією ж системою гальмів (кріплення на дискові гальма не передбачено :_03: ) новіше.

Цікаво, а який бюджет потрібен для ефективного переходу з вібрейків на диски?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Set, я б рекомендувала змінити винос (з меншим градусом) та руль (на прямий)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, а який бюджет потрібен для ефективного переходу з вібрейків на диски?

Немалий, враховуючи те, що це стане приводом для заміни інших компонентів :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво, а який бюджет потрібен для ефективного переходу з вібрейків на диски?

Що значить "ефективний перехід" ? )

В випадку топікстартера бюджет потрібний нефіговий, бо рама вагалі не має отворів для кріплення дискового гальма ззаду, тобто треба заодно і раму замінити, а враховуючи все інше добро на рамі, то можна і весь байк. )) Але ж і на Ескейпері можна нормально їздити. І вібрейки справні і правильно відрегульовані нормально працюють, не гірше недорогих дискових, напевне.

А взагалі, конкретизуй питання. Дискові гальма бувають бюджетні, дешеві, механічні, і є топова супердорога гідравліка.

Тут вже в кого які потреби і фінансові можливості. Вибір за вами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если хотите увеличить скорость, то зачем утяжелять дисковыми тормозами?

Обода там и сейчас алюминевые.

Седло у вас очень даже комфортное, возможно, слишком. Выставте нормально, может и обойдется этим.

Вилочку поменять на воздушку и резину по уже и гладше. Уже после этого не нарадуетесь накату.

Для лучшей управляемости, руль, наоборот, нужен по шире и райзером, желательно.

Дороже всего обойдется вилка из этого всего. Если на дисковые не переходить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В чому сенс заміни норм вібрейків на бюджетні дискові?

"для понту"?

От і цікавить ціна переходу на щось справді корисне (ефективне, краще тощо) а не тому що тренд модний.

Если хотите увеличить скорость, то зачем утяжелять дисковыми тормозами?

Обода там и сейчас алюминевые.

Седло у вас очень даже комфортное, возможно, слишком. Выставте нормально, может и обойдется этим.

Вилочку поменять на воздушку и резину по уже и гладше. Уже после этого не нарадуетесь накату.

Для лучшей управляемости, руль, наоборот, нужен по шире и райзром, желательно.

Дороже всего обойдется вилка из этого всего. Если на дисковые не переходить

Можна приклад( назву моделі) "народної" повітряної вилки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если народная, то РокШоки - Рекон, Тора. А дешевая - то РСТ-шка, Сантурка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А дешевая - то РСТ-шка, Сантурка

А модель?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А дешевая - то РСТ-шка, Сантурка

А модель?

RST FIRST AIR, SR Suntour RAIDON RLD Air, SR Santour EPICON

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось що сам планую зробити в першу чергу:

  1. Поміняти покришки та обода. (Покришки на шосейні з меншим протектором і обода полегшені алюмінієві)
  2. Замінити V-Brake гальма на дискові на передньому колесі (ось з цим вже складніше, тут я нуб) а також, можна було б поміняти і V-Brake на задньому колесі на щось з тією ж системою гальмів (кріплення на дискові гальма не передбачено :_03: ) новіше.
  3. Замінити сідло на більш комфортніше (так розумію треба проводити випробування, але можливо з особистого досвіду хтось щось порекомендує)
  4. Замінити вилку (тут теж чекаю пропозицій).

Моя думка така:

1. Сліки і дискові гальма на одному велі нонсенс.. якщо це не кросовик.

2. Треба виставити ПРАВИЛЬНО сідло.

3. Постав хорошу жорстку вилку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сідло як видно приспущене до максимуму тому що дуже рідко використовується, і в такий позиції конфліктів дупи з заднім колесом ніколи не було за 5ть років експлуатації.

Стосовно гальмів, можливо і справді заміна бюджетних Shimano на щось краще, дискові не така вже і ціль просто як варіант, заміни на дорожчі вібрейки. Стосовно вилки повністю згідний, і заміну її вбачаю як ожин із важливих апгрейдів, так само як і ободів та гуми.

Р.S.: Тема напевно тому і "запощена" оскільки потребую Ваших рекомендацій, і бажано вказувати конкретні моделі, або ссиль у кращому випадку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сідло як видно приспущене до максимуму тому що дуже рідко використовується

Пробачте, а це як????

Стоячи? :0148:

Тоді рекомендую для підвищення швидкості і надійності керування почати їздити СИДЯЧИ :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Велосипед переважну більшу частину часу використовується для їзди містом, або приміским дорогами.
  • Хочу збільшити швидкість і додати надійності в управлінні та безпечності.

Ось що сам планую зробити в першу чергу:

  1. Поміняти покришки та обода. (Покришки на шосейні з меншим протектором і обода полегшені алюмінієві)
  2. Замінити V-Brake гальма на дискові на передньому колесі (ось з цим вже складніше, тут я нуб) а також, можна було б поміняти і V-Brake на задньому колесі на щось з тією ж системою гальмів (кріплення на дискові гальма не передбачено :_03: ) новіше.
  3. Замінити сідло на більш комфортніше (так розумію треба проводити випробування, але можливо з особистого досвіду хтось щось порекомендує)
  4. Замінити вилку (тут теж чекаю пропозицій).

1. Рекомендую Швальбе Хюрікейни. Для ваших вимог саме те, імхо. Сам на них ціле літо їзджу. По асфальту саме те. Ну і грунту не бояться...

2. Гальма на швидкість не впливають. ;) Гарні вібрейки краще дешевих дискових... знов же імхо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сідло як видно приспущене до максимуму тому що дуже рідко використовується

Пробачте, а це як????

Стоячи? :0148:

Тоді рекомендую для підвищення швидкості і надійності керування почати їздити СИДЯЧИ :)

а лежачи на рамі ще швидше, аєродинамічність збільшиться якщо вдіти еластичний костюм для бобслею, кожен катається як хоче? Чи мені здається є якісь ПДР які визначають положення велосипедиста суто в сидячому положенні, м-м-м-м напевно ні тому не пробачаю! :_07:
  • Велосипед переважну більшу частину часу використовується для їзди містом, або приміским дорогами.
  • Хочу збільшити швидкість і додати надійності в управлінні та безпечності.

Ось що сам планую зробити в першу чергу:

  1. Поміняти покришки та обода. (Покришки на шосейні з меншим протектором і обода полегшені алюмінієві)
  2. Замінити V-Brake гальма на дискові на передньому колесі (ось з цим вже складніше, тут я нуб) а також, можна було б поміняти і V-Brake на задньому колесі на щось з тією ж системою гальмів (кріплення на дискові гальма не передбачено :_03: ) новіше.
  3. Замінити сідло на більш комфортніше (так розумію треба проводити випробування, але можливо з особистого досвіду хтось щось порекомендує)
  4. Замінити вилку (тут теж чекаю пропозицій).

1. Рекомендую Швальбе Хюрікейни. Для ваших вимог саме те, імхо. Сам на них ціле літо їзджу. По асфальту саме те. Ну і грунту не бояться...

2. Гальма на швидкість не впливають. ;) Гарні вібрейки краще дешевих дискових... знов же імхо.

Суть посту комфортна, безпечна, і також швидка їзда, а саме головне доцільний і розумний апгрейд, ну певно не вливають, це ж логічно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а лежачи на рамі ще швидше, аєродинамічність збільшиться якщо вдіти еластичний костюм для бобслею, кожен катається як хоче? Чи мені здається є якісь ПДР які визначають положення велосипедиста суто в сидячому положенні, м-м-м-м напевно ні тому не пробачаю!

швидкість їзди напряму залежить від посадки велосипедиста на байку, занадто низько сідло і колінам твоїм торба буде оскільки при такій їзді ноги будуть не в природньому положенні

згодний зі всіма, дискові гальма тобі не треба ні разу

сидіння дйсно нахили трохи вперед авось зручніше буде ну і комфортніше вже нема куди

постав рожки для комфорту

ну і якщо важлива легкість і не будеш ганяти кросс-кантрі то походжусь з Лексо став жорстку вилку, буде саме то

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну і комфортніше вже нема куди

Комфорт то така штука... Мені наприклад комфортніше на пласкому та жорсткому сідлі ніж на "дивані", треба лише звикнути (але ніхто на це не зважає і вибирає сідло по принципу "паширше і памягче").

А от посадку відкорегувати однозначно треба. Правильна посадка - +5 до швидкості. Перевірено на власному досвіді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а лежачи на рамі ще швидше, аєродинамічність збільшиться якщо вдіти еластичний костюм для бобслею, кожен катається як хоче? Чи мені здається є якісь ПДР які визначають положення велосипедиста суто в сидячому положенні, м-м-м-м напевно ні тому не пробачаю! :_07:

За сарказм зачьот. Але ви хотіли почути рекомендації, слухайте, або не слухайте, справа ваша. Міняйте на сліки, на крутіші гальма і т.д. і катайте на кк велі як дурень стоячи, або сидячи як на троні і при педалюванні піднімайте коліна до живота, хулі :)

Тут із самого початку в якості рекомендації для підвищення швидкості, керованості, безпечності вже зачепили питання зросту і положення сидіння, і неодноразово порадили правильно (читайте "як рекомендують спортсмени, аматори, тренери з велоспорту, ітд ітп") виставити висоту підсиділу і кут сідла. Не вірите їм, учітє матчасть (лінки давати не буду, гугл знає). Все одно не вірите? Ну катайте стоячи, ніхто ж вас заставляти не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пацык просто зарисовался, насколько он крут :)

Мы тут все сидя ездим, как бабы, а он - мужик - стоя. :D

Правда, комфорту захотел. Не Чаки он, все же, на самом деле

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

odna, Так я хотів рекомендацій, а не ажіатажу стосовно сідла, та його положення.... і наче не тупий не треба зациклюватись лише на ньому (зрозумів ще з першого посту, і вже давно змінив його положення), як би здулись всі, і нічого більше порекомендувати не можна. ОМГ люди-тролі шуміть у флеймі, якби я просив протролити мене то туди б і написав, чи взагалі у Вас не вистачає сили розуму дати звичайну професійну пораду, чого я і хотів з самого початку. (Захочу шуму вийду в цент без "вух")

P.S.: Дякую Всім, висновки стосовно заміни зробив, акцент приділю наступному:

  1. Заміна покришок, камер (вже давно збираюсь а то аж надто диряві вони) та ободів.
  2. Заміна Вібрейків на більш надійніші і новіші Вібрейки, хоча для початку спробую ці відрегулювати.(Задумка на перехід на дискові тормоза відпали як не доцільна трата коштів )
  3. Заміна Вилки, в останню чергу, оскільки самий дорогий апгрейд і потрібно фінансово підготуватись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, вот, учли же рекомендации, сделали правильные выводы.

А про седло сами начали. Ляпнули, что не пользуетесь, вот, народ и не удержался. Все же шутейно, смайлы все на местах :) :)

На всякий случай, процитирую свои рекомендации, вы, наверное, пропустили :) :

odna

Если хотите увеличить скорость, то зачем утяжелять дисковыми тормозами?

Обода там и сейчас алюминевые.

Седло у вас очень даже комфортное, возможно, слишком. Выставте нормально, может и обойдется этим.

Вилочку поменять на воздушку и резину по уже и гладше. Уже после этого не нарадуетесь накату.

Для лучшей управляемости, руль, наоборот, нужен по шире и райзером, желательно.

Дороже всего обойдется вилка из этого всего. Если на дисковые не переходить,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  1. Заміна покришок, камер (вже давно збираюсь а то аж надто диряві вони) та ободів.

Якщо чесно міняти обода не спішив би , якщо вони в нормальному стані, так як часто заміна ободів може потянути і заміну шпиць, так і до втулок не далеко, так і колеса не за горами :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

P.S.: Дякую Всім, висновки стосовно заміни зробив, акцент приділю наступному:

  1. Заміна покришок, камер (вже давно збираюсь а то аж надто диряві вони) та ободів.
  2. Заміна Вібрейків на більш надійніші і новіші Вібрейки, хоча для початку спробую ці відрегулювати.(Задумка на перехід на дискові тормоза відпали як не доцільна трата коштів )
  3. Заміна Вилки, в останню чергу, оскільки самий дорогий апгрейд і потрібно фінансово підготуватись.

Особисто моя думка:

1. Тут не пораджу нічого, на сліках чи напівсліках, не катав, не знаю. А в тій самі велозоні їх та камер "до кольору-до вибору".

2. А я б навіть і не міняв, якщо бюджет мінімальний. Замінити колодки+троси+рубашкі, все норм налаштувати і буде не гірше дешевих дискових, але відчутно легше по грошах і вазі :)

3. Вилка. Тут знову ж таки, радили рігідну, або дешеву повітряну, тут вже як вам кошти дозволять.

4. І останнє. Повірте, яке б обладнання не стояло, якщо за ним правильно доглядати то служити бути гідно і радуватиме довго, ну і навпаки, звичайно, без періодичних ТО навіть топ-обладнання помре. Тому, якщо вел вам дійсно як друг, то почитайте мануали (благо в мережі їх гори), розберіть, почистіть, змастіть, замініть розхідники (ті самі троси і сорочки) і буде вам щастя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...