yarik1 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 08:35 Автор #26 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 08:35 фчера ехал в 9ке - на каждой остановке девушка-робот объявляла остановкиКласно! Що тут ще скажеш.
Гість rl72 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 11:52 #27 Опубліковано 31 Травня, 2013 в 11:52 фчера ехал в 9ке - на каждой остановке девушка-робот объявляла остановки9 не ЛПЕ
yarik1 Опубліковано 10 Червня, 2013 в 12:50 Автор #28 Опубліковано 10 Червня, 2013 в 12:50 29 маршрут сьогодні "атлічно" їздить. І так весь день. Куди дивиться міськрада зі своїми транспортними відділами і начальніками різними?
a.shmat Опубліковано 11 Червня, 2013 в 05:56 #29 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 05:56 Сьогодні біля воріт ДЕПО зібралися працівники (тролейбуси не виходили на маршрути)-мабуть знову обіцянками зарплату платять! Шкода людей...
gorik Опубліковано 11 Червня, 2013 в 06:47 #30 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 06:47 А мене дратує технічний стан транспортних засобів ЛПЕ. В маршрутках сіфонить з кожної дирки, добре що зараз літо, а восени весною та зимою дуже некомфортно. Всі "уплотнітєлі" позношувані. А на рахунок диму та неприємного запаху можна багато написати, не раз доводилося їхати з горілим ароматом як в 15-ці так і в 9а.
yarik1 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 11:07 Автор #31 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 11:07 А мене дратує технічний стан транспортних засобів ЛПЕ. В маршрутках сіфонить з кожної дирки, добре що зараз літо, а восени весною та зимою дуже некомфортно. Всі "уплотнітєлі" позношувані. А на рахунок диму та неприємного запаху можна багато написати, не раз доводилося їхати з горілим ароматом як в 15-ці так і в 9а.Так тролейбуси не в набагато крещому стані. Є декілька найновіших які в принципі ще можуть їздити, а всі інші - це просто жах. Не один раз бачив як в 6-7 годин ранку виїжджають майже всі тролейбуси які просто можуть їхати, а через годину вже більша половина заїжджає в депо, типу "поламались". Водії і кондуктори зранку відмітились, що вони є на роботі, а решта їх не цікавить. Кажуть, що основною причиною страйку сьогодні є не виплата з/п, а саме незадовільний технічиний стан тролейбусів. Нинішній директор ЛПЕ довів його просто до жахливого стану, а сам тільки як з відпустки вийшов, з морів вернувся!!!
Vadimm Опубліковано 11 Червня, 2013 в 11:46 #32 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 11:46 Нинішній директор ЛПЕ довів його просто до жахливого стануНинішній директор там поставлений лише для забезпечення оплати за лізинг автобусів. Багато про що говорить його попереднє місце роботи.
yarik1 Опубліковано 12 Червня, 2013 в 18:19 Автор #33 Опубліковано 12 Червня, 2013 в 18:19 Думаю коментарі просто зайві. Це ЛПЕ просто вже достало думаю більшість. Мені просто цікаво як такого нікчемного керівника тримають там. Проти нього вже всі просто. Цікава стаття http://p-p.com.ua/articles/34059/
Volyniaka Опубліковано 5 Грудня, 2013 в 12:29 #34 Опубліковано 5 Грудня, 2013 в 12:29 Сьогодні біля воріт ДЕПО зібралися працівники (тролейбуси не виходили на маршрути)-мабуть знову обіцянками зарплату платять! Шкода людей...Трішки інформації з Кіровоградщини, де проблеми подібні:Сьогодні о 10 ранку в Кіровограді зупинилися тролейбусний та автобусний рух.Всі працівники транспортних підприємств разом з родинами вийшли мітингувати до будівлі Кіровоградської міськради. Приєднувались, також, небайдужі кіровоградці, здебільшого пенсіонери, які можуть втратити можливість вільно пересуватися містом. Загалом, на площі біля міської ради зібралося понад тисячу кіровоградців.Приводом для страйку стала ситуація, у відповідності до якої, працівникам тролейбусного і автобусного парку не виплачують зарплату. Людям вже з вересня немає на що жити, їх терпець урвався. Причина проста - влада не виплачує субвенцію за перевезення пільгових категорій. Влада грубо порушує «Закон про електричний транспорт», у відповідності до якого забороняється дублювати маршрути тролейбусів.Головна причина такої ситуації, на наш погляд, полягає у наступному. З самого початку донецької «окупації» Кіровоградщини чинним, тоді, губернатором Ларіним, була проголошена, так звана, транспортна реформа, якою передбачалось створити та заповнити центральний маршрут міста Кіровограда транспортними засобами великої місткості.Наразі, відсутність у цієї влади спеціалістів з транспорту, призвела до хибних висновків щодо необхідності на вулицях міста таких транспортних засобів, взагалі.Не зважаючи на поради, дійсно фахівців з транспорту, все ж, відбувся перерозподіл транспортних маршрутів в місті та скасовані найпопулярніші та найнеобхідніші маршрути № 50,1, та інші. Все це створило пасажирський колапс у місті. У той же час, місцеві «рехформатори» штучно затримували кошти державної субвенції які створювали умови сталого функціонування тролейбусного та автобусного парків міста.А тепер, найцікавіше. Наприклад, існує підприємство «А», яке дивним чином отримує десятки мільйонів на газифікацію одного з районів області. Існує підприємство «Б» «Олікс», яке обслуговує транспортні маршрути міста Кіровограда та не має можливості та коштів придбати нові автобуси.Але, підприємство «А» споріднене з підприємством «Б», і на прибуток від державних коштів має можливість придбати необхідну кількість нових автобусів для виходу в якості альтернативи на проголошений владою новий маршрут (№1 «Центральний»).Така собі нормальна «пацаняча» схема.http://pereveslo.org...lstvo/item/5193
vetalforever Опубліковано 5 Грудня, 2013 в 15:24 #35 Опубліковано 5 Грудня, 2013 в 15:24 За ними страшно їхати навіть на велосипеді. Тріщать, гудуть, їдуть "боком" - жах до чого довели підприємство
yarik1 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 09:42 Автор #36 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 09:42 Гіршого підприємста ніж ЛПЕ в Луцьку напевно немає. Мало того, що більше половини всіх міських маршрутів міська рада просто так передала саме ЛПЕ, в якого навіть транспорту свого немає, так і обслуговує ті маршрути ЛПЕ, як йому заманеться. Не так часто їжджу маршрутками, але вчора прийшлось це зробити. Треба було мені дочекатися тільки 15. І я цього в 5 годин вечора не зміг зробити. Чекав я напевно хвилин 20-25. Після цього доїхав куди мені треба на звичайних маршрутках з 2 пересадками. На карті мак 15 і 15а зовсім не відображені. Є там 1 чи 2. Мене в цій ситуації дратує тільки одне, це те, що міська рада, яка б*є себе в груди і розказує, що вона багато всього іноваційного зробила для зручності мешканців і т.д., а сама свідомо покриває те нещасне ЛПЕ. Це просто дурдом. Це дуже добре, що я не так часто користують "послугами" цього нещастя під назвою ЛПЕ.
vetalforever Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 15:16 #37 Опубліковано 11 Грудня, 2013 в 15:16 yarik1, да ладно. Вчора погода не льотна.
yarik1 Опубліковано 12 Грудня, 2013 в 08:53 Автор #38 Опубліковано 12 Грудня, 2013 в 08:53 yarik1, да ладно. Вчора погода не льотна.Ну да, точно!!! Для всіх льотна погода була, а для супер підприємства - була нельотна. Для чого взагалі на маршрут виїжджати, якщо можна всю зиму в гаражах постояти. Як зразу до цього не додумався, коли вирішив маршруткою скористатися.
yarik1 Опубліковано 13 Грудня, 2013 в 09:54 Автор #39 Опубліковано 13 Грудня, 2013 в 09:54 yarik1, да ладно. Вчора погода не льотна.Ну да, точно!!! Для всіх льотна погода була, а для супер підприємства - була нельотна. Для чого взагалі на маршрут виїжджати, якщо можна всю зиму в гаражах постояти. Як зразу до цього не додумався, коли вирішив маршруткою скористатися.Хто намінусував?Грицанчук, ти?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.