Перейти до змісту

Вибір авто


MrVes

Рекомендовані повідомлення

За такі гроші можна взяти шкоду суперб 2007-2008 року з пробігом до 100 тисяч км, авто зроблене на базі фольксвагена б5, запчастини дешеві і авто економне і виглядає стильно.

От тільки це не те авто, яке хотілось би вбивати на наших дорогах.

Те що Ви на ньому заробите, катаючись по Луцьку по роботі, при продажі авто - знівелюється.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь

От тільки це не те авто, яке хотілось би вбивати на наших дорогах.

Те що Ви на ньому заробите, катаючись по Луцьку по роботі, при продажі авто - знівелюється.

Хотілось би почути рекомендації по вибору авто яке не жалко вбивати на наших дорогах ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотілось би почути рекомендації по вибору авто яке не жалко вбивати на наших дорогах
ВАЗ, ЛуАЗ, ГАЗ....
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотілось би почути рекомендації по вибору авто яке не жалко вбивати на наших дорогах
ВАЗ, ЛуАЗ, ГАЗ....

Ой не факт )))

Запчастини до них на стільки паскудно ходять, що при активному користуванні авто міняти їх доводиться значно частіше ніж в іномарках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотілось би почути рекомендації по вибору авто яке не жалко вбивати на наших дорогах ;)

люди кажуть, що до таких машин вiдносятся або Анус (Ланос), але польскоi зборки, або Октавiя А5

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ой не факт ))) Запчастини до них на стільки паскудно ходять, що при активному користуванні авто міняти їх доводиться значно частіше ніж в іномарках.
Питання стояло, що не шкода ;) ну і все залежить від їздока ;)

На той ресурс, що запчастини ходять у відрах, ціна виправдана.

Додано: Якщо обирати з ВАГів (Шкода, Фольц....) то варто дивитись на моделі до 2005 року, бо далі це наполовину чайна і підвіска слабенька.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотілось би почути рекомендації по вибору авто яке не жалко вбивати на наших дорогах

БТР :lol:

І по темі:

Підбираю авто (для поїздок на роботу і назад). Головна умова - НОВЕ авто, ну і бажано кузов Хечбек. Бюджет 100 - 130 тис.

Надибав ось такого китайця - Geely Emgrand EC-7 RV. Комплектація просто пісня за ті гроші, що він вартує + щось дуже його хвалять.

Можливо хтось мав справу з цим агрегатом, або щось чув? Або що ще можна цікаве подивитися?

P.S. Пости "Німець 5-10 років краще нового китайця" залишаєм при собі, я і сам це знаю, але умова стоїть нове авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Надибав ось такого китайця - Geely Emgrand EC-7 RV. Комплектація просто пісня за ті гроші, що він вартує + щось дуже його хвалять.

Можливо хтось мав справу з цим агрегатом, або щось чув? Або що ще можна цікаве подивитися?

Я чув. Основна граБЛЯ в тому, що запчастин у випадку чого приходиться чекати до 2-х місяців (брат працював на АІС). По цій же причині та через відсутність сервісу відмовився від таких варіантів http://mgauto.com.ua/cars.html , хоча комплектація там ой яка.

Їх навіть потрогати їхати потрібно в Житомир чи у Львів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я чув. Основна граБЛЯ в тому, що запчастин у випадку чого приходиться чекати до 2-х місяців (брат працював на АІС). По цій же причині та через відсутність сервісу відмовився від таких варіантів http://mgauto.com.ua/cars.html , хоча комплектація там ой яка.

Це якщо запчастини через АІС замовляти. Там і справді все дуже довго і дуже дорого.

Проте зараз є дуже багато інших сервісів, які займаються поставкою запчастин до китайських авто, і в більшості випадків зачекати треба 1-2 дні.

Хоча, не думаю, що на новий Emgrand вам дуже швидко знадобляться запчастини - машина досить надійна, а в такій комплектації і за такі гроші навряд чи щось краще зараз можна знайти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Geely Emgrand EC-7 RV

Ходив я сьогодні щупав того китайця.

Перше враження доволі таки позитивне. Метал не грає під пальцями і здається досить такий нічо.

Великий плюс, машина вже дуже багато часу стоїть під сонцем і... всередині ніякого запаху :ok2:

Тіпа шкіряний салон, але доволі так нічо, як для китайця. Приборка з м’якого пластику.

Трошки некрасива приборка, але це діло смаку.

Єдиний мінус... В мені практично 2 метри зросту і в кришу я практично впираюсь головою, але ззаді (сам за собою) досить комфортно.

Після кросоверів і добло нуово обзор практично ніякий через лобове скло.

Пристойний багажник.

Цікаво було б спробувати як цей китаєць веде себе на наших ямках.

Ех, жаль не можна брати машинку на тиждень на тест драйв)

Але ціна/фарш/якість на перший погляд - доволі непогано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За такі гроші можна купити Ніссан Альмера новий, або Рено, які точно кращі за китайців

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За такі гроші можна купити Ніссан Альмера новий, або Рено, які точно кращі за китайців

А фарш? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну фарш не кожному потрібен

Я більше дивився б на якість

Хоча зараз більшіть автомобілів в базовій комплектації мають доволі непогане оснащення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Цікаво було б спробувати як цей китаєць веде себе на наших ямках.

Ех, жаль не можна брати машинку на тиждень на тест драйв)

Перші враження по підвісці - супер.

Дійсно м'яка, але дорогу тримає чітко та впевнено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Спробуйте розглянути авто Opel з двигуном 1,7 CDTI і будете вражені росходом палива і динамікою. Їжджу на Opel Combo 1,7 Di (легке дуже керування так як електропідсилювач руля, і мягкі педалі) динаміка не дуже бо турбіна низького тиску, але розхід палива радує 4,8/5,6/6,8 л/100 км.

Пробував їздити на 1,7 CDTI (240 ньютонів тягового моменту і 101 к.с) динаміка просто супер. Тобто дизелі з Common Rail це просто щось надзвичайне, порівняно з простими дизелями (це моя думка)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вважаю, що допоки якість нашого дизеля не підтягнеться до європейського в сторону common rail не варто задивлятися, Надто дорогий ремонт в разі чого, а на дорозі з заправками бувають різні ситуації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

, а на дорозі з заправками бувають різні ситуації.

При таких настроях, common rail нам ще довго не експлаатувати. Просто заправлятися вчасно потрібно, щоб "у полі" лампочка не загорялася. В сучасних дизелів дальність на одній заправці близько 1000 км, і нормальне пальне знайти можна якщо завчасно про це потурбуватися. Певний ризик таки є, але не все так страшно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Власне особисто я питання вирішив.

Авто придбано ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так похвались)

І ще одне: вітаємо! Ні цвяху ні жезлу, хай тільки радує!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так похвались)

І ще одне: вітаємо! Ні цвяху ні жезлу, хай тільки радує!

Дакую.

Дійсно радує.

http://geely.ua/emgrand-ec-7.html

Комфорт +АТ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MrVes, вітаю!

Удачі на дорозі ;)

А взагалі, як машина в експлуатації? Ми б не відмовилися від невеликого відгуку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

MrVes, вітаю!

Удачі на дорозі ;)

А взагалі, як машина в експлуатації? Ми б не відмовилися від невеликого відгуку.

Дякую.

Щодо відгуків важко щось сказати ... рівняти з вітчизняними авто теж саме, що шатл з гострілкою для ножиць.

Поки що обкатка, то тахометр особливо не розкручую, хоча де його крутити, якщо 2,5 к обертів це 120 км/ годину, а на обкатку більше 4к з 8к на тахометрі не рекомендується. Гума широка і висока. Після вихідних здалося, що дорожники полатали половину ям.

Підвозив товариша у якого А6, то у нього вражень було ще більше ніж у мене спочатку.

Салон не м'якенький і НЕскрипить. Роботи двигуна в салоні майже не чути. Клімат є (зі слів очевидців його переваги можна відчути коли на дворі 30+ ... чекаємо).

Якщо дійсно цікавить авто з метою придбання, то можу покатати по місту аби склались якісь власні враження. Одну річ заочно рекомендую - не плануйте купувати емгранд з об'ємом 1,5 - його повністю будуть збирати в Кременчузі. Авто ж з мотором 1,8 йде повністю з-забугра (мотор по ліцензії Тойота а коробка від Міцубісі не може не втішати).

З.І. Продам ліву ногу на органи. Продаж за "ненадобностью" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо дійсно цікавить авто з метою придбання, то можу покатати по місту аби склались якісь власні враження.

Дякую, за пропозицію, але якщо і зберуся купувати китайця, то вже чекатиму X7.

Але те, що салон поскрипує трохи засмучує.

Якщо підсумувати, то машина варта своїх грошей на 200%?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо дійсно цікавить авто з метою придбання, то можу покатати по місту аби склались якісь власні враження.

Дякую, за пропозицію, але якщо і зберуся купувати китайця, то вже чекатиму X7.

Але те, що салон поскрипує трохи засмучує.

Якщо підсумувати, то машина варта своїх грошей на 200%?

Сорь.

Виправив на не скрипить. Очепятался.

Щодо вартості, то буде видно з часом і по ТО.

Доречі щодо витрат пального, то АІС ставить ГБО без втрати гарантії (тільки я б радив для цього їхати в Рівне).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі щодо витрат пального, то АІС ставить ГБО без втрати гарантії (тільки я б радив для цього їхати в Рівне).

А взагалі скільки кушає високооктанового?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...