Перейти до змісту

Інтернет магазин "Нова лінія"


Coding

Рекомендовані повідомлення

Мабуть багато хто знає, що у Нової лінії є можливість придбати товар через інтернет. От і я вирішив скористатись такою "послогою". Замовив кілька дрібних позицій. Оформив заявку ввечері, спосіб доставки вибрав самовивіз і розрахунок на місці. Ну все думаю, готово. Вранці передзвонила менеджер, гарним голосом сказала можна забирати і намісці оплатити.

Прихав... Все почалось з того, що ніхто не знає і не може підказати де можна отримати товар. За кілька "запитів" - знайшов. Дали мені внутрішню накладну, сказали йти на касу. На касі - перший раз таке побачили. Довго думали/гадали, дзвонили-питали, вирішили пробити як звичайний товар, дали чек. Товару я ще в очі не бачив. На касі послали мене у інший відділ (той що біля кас, навпроти світла). Ті - також ніколи не чули про ІМ, і на моє питання де забрати мій товар - показали рукою на ряди де я можу пошакати свій товар. Іду шукаю ряд з обраним товаром, іду знову на касу, на касі не пропускають так як товар вже оплачений, іду на вихід, там охорона. Вони також не чули ніколи про ІМ, і давай читати чеки, накладну, перевіряти товар, так як я щось краду у них! Дзвонять до адміністратора, той також толком нічого не знає. Після півгодинної перевірки, вирішили забрати ту накладну, і відпустити мене як покупця з чеком.

Отже, замість того, щоб потратити 10хв на покупку цих товарів в оффлайні, я на свою голову замовив в ІМ і потратив більше півгодини.

Як на мене, я мав би прийти на відділ оплатити, і забрати свій товар. На все про-все 5хв. Але не тут це було....

Моє враження від цього інтернет магазину залишилось не найкращим...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не забувай де ми живемо! Тут перш ніж думати, спочатку роблять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Может "галочку" пропустил, "С доставкой"?... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"С доставкой"

до кассы!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Додаткове замовлення: Адекватні співробітники.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Додаткове замовлення: Адекватні співробітники.

вот с этим уже хуже: кто адекватный пойдет к ним работать за 1500 грн. (минус штрафы)...:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не забувай де ми живемо! Тут перш ніж думати, спочатку роблять.

Що це ви маєте наувазі?

Может "галочку" пропустил, "С доставкой"?...

Пропустив, але поставив іншу - самовивоз.... А не самовибір, самовинос і доставання охорони....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що це ви маєте наувазі?

то, що у нас все робить через

1364469323_demotivatory_01.jpg

ну, майже все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мдя....сервіс, нічого не скажеш :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Та ж сама ситуація з доставкою і у Львові - ніхто не розказав де знайти офіс перевізника, шукала його дуже довго, і все це в робочий час. Але це не найгірше, що було в моєму досвіді з ІМ: про доставку до Львова мене не повідомили, - коли я подзвонила через кілька днів сама запитатись про статус мого замовлення одразу ж вислали смс з кодом доставки і сказали що вже є у Львові можна забрати. Прийшла забрати я через 2 дні, бо раніше не було можливості - виявилось що товар на складі вже 7-ий день, і лише 5 днів він зберігається безкоштовно, за наступні два мене попросили оплатити. Коли я подзвонила в НЛ щоб мені повернули ці гроші, мені пообіцяли розібратись і передзвонити, але так цього і не зробили. Наступні рази коли я дзвонила ніхто не знав про цю ситуацію і мені доводилось ще раз розказувати що не так - а одного разу сказали: сьогодні немає того з ким ви розмовляли а я не знаю вашої проблеми, тому подзвоніть завтра коли він буде.

Але це теж не найгірше :) Товар мені доставили поломаний, на складі я цього не перевірила, тому претензій перевізник не приймає вже. Крім того, в накладній перевізника написано, що товар не був запакований належним чином. З НЛ теж вислали свою копію, де стоїть галочка біля поля: товар не запакований. НЛ перекладає всі скарги на перевізника і не бере на себе жодної відповідальності. Думаю, пошукаємо чим замінити поломану деталь і більше до них звертатись не будемо щоб зекономити нерви.

Доречі, почала шукати вже зараз відгуки про нову лінію, то знайшла масу негативних відгуків про жахливий сервіс:

http://www.otzyvua.net/novaya-liniya.html

Так розумію, що на тих хто там працює не можна ображатись, а можна тільки їх пожаліти))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так розумію, що на тих хто там працює не можна ображатись, а можна тільки їх пожаліти))

Це типу "на дурних не ображаються"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я тількі що хотів зробити замовлення в лінії, як вияснилось добре що не замовив.

Дякую! ТС

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В ІМ "Ельдорадо" з сервісом ситуація аналогічна, тільки ціна дешевше. Дружина недавно купляла випрямляч для волосся. Розказувала, що працівники магазину теж з півгодини часу бігали і все щось виясняли та шукали.

"Фокстрот" свій ІМ створив, на мою думку, мудріше: неасоціативний бренд ("5ок"), окреме офісне приміщення зі своїм обслуговуючим персоналом. Звідси: відсутність хаосу, швидкість обслуговування і менше думок-запитань у середньостатистичного покупця, чому в одній і тій же торговій точці для тих, хто замовив товар "з дивану", і тих, хто прийшов його вибирати "на своїх двох", ціна різна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...