Перейти до змісту

Авто з-за кордону (мінівен)


Sanver

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Привіт! Є бажання придбати мінівена (7пасажирів) і не знаю що вибрати:

краще купити в Україні чи гнати з-за кордону? розраховую на 6000-7000тис дол, якщо вийде

перевагу надаю Mersedes, VW, якщо ні то запропонуйте, цікавить варіант з 2000-го року випуску.

Скільки буде коштувати пригнати в Луцьк і скільки коштує реєстрація? Вообщем допоможіть з вибором, чекаю обговорення.....

  • Відповідей 58
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Гнати пасажир дуже дорого, тим більше 2000 року.

Найвигідніше гнати грузовий і тут переробляти на пасажир.

Детільніше розкажуть ті хто займається.

Опубліковано

дякую,теж про таке чув, але який вибрати мерс (хотілося б віто) чи VW Т4? можливо пежо? Який взагалі кращий варіант, так щоб потім і витраваліша підвіска для наших непростих доріг, і по грошам було недорого...

Опубліковано

Розмитнення "чистокровного" пасажира буде дуже дорогим.Та й ще 1 реєстрація влетись в копієчку. Краще так як Вам порадили(вантажний переобладнати або в Україні купувати.

Опубліковано

Гнати пасажир дуже дорого, тим більше 2000 року.

Найвигідніше гнати грузовий і тут переробляти на пасажир.

Тільки є одне але, якщо гнати грузового переробляти на пасажира, потім як схоче поїхати за кордон будуть проблеми, тому як машина буде числитись там грузовою а не пасажиром.

Опубліковано

дякую,теж про таке чув, але який вибрати мерс (хотілося б віто) чи VW Т4? можливо пежо? Який взагалі кращий варіант, так щоб потім і витраваліша підвіска для наших непростих доріг, і по грошам було недорого...

думаю Т4 буде краще, класні буси роботяги, як мені казали віто сильно ламаются.

Опубліковано

Гнати пасажир дуже дорого, тим більше 2000 року.

Найвигідніше гнати грузовий і тут переробляти на пасажир.

Тільки є одне але, якщо гнати грузового переробляти на пасажира, потім як схоче поїхати за кордон будуть проблеми, тому як машина буде числитись там грузовою а не пасажиром.

І які це цікаво проблеми будуть? Це якщо авто груз-пас то проїжає кордон разом з грузовими машинами, що не дуже швидко, а якщо пасажир (перероблений) то йде як легкова машина.

Опубліковано

за таку ціну не вийде ніц , ось для прикладу подивись тут mobile.de ціна закордоном авто даного типу та 2000 року коштуватиме ~ 3500 - 4000 EURO це ~ 4375 $ - 5000$

+перегон 500$

+ розмитнення

Введені дані:

Вартість авто: 3900 EURO

Об'єм двигуна: 2370 см3

Тип двигуна: Дизель

Вік авто: Більше 5 років

Ввізне мито, €: 975

Акцизний збір, €: 4740

Митне оформлення, €: 15

ПДВ, €: 1923

Загальна вартість розмитнення, €: 7653

Ціна розмитненого автомобіля, €: 11553

в разі оформлення якавто для інваліда то можна уникнути акцизу Як "зекономити" на розмитненні авто?

тоді вартість Вашого авто поменьшає на 4740 € і становитиме 8520$ + 500 $ = 9000 $

але ось 1 нюанс

Інвалід на Собезу-івської машину не може дати довіреність на родичів. Ні. Він може тільки їздити і НІЯКИХ довіреностей він давати не в праві. Як ні близьким РІДНИХ, так і абсолютно чужим людям. Це може зробити ВИКЛЮЧНО Собез!

А якщо комусь якийсь нотаріус зробив довіреність на подібну машину (і не важливо - просту на водіння або з правом продажу), то така довіреність вважається недійсною і їздите ви на ній виключно на свій страх і ризик. Як мовиться, до першого розумного ГАІшніега.

Я вже мовчу про те, чим може це для нотаріуса обернуться ...

Так що СОБЕЗовская машина - не є кращий варіант для купівлі для себе машини.

Опубліковано

Тільки є одне але, якщо гнати грузового переробляти на пасажира, потім як схоче поїхати за кордон будуть проблеми, тому як машина буде числитись там грузовою а не пасажиром.

Їздять і горя не знають.

Опубліковано

в назві теми фігурує мінівен, а шукаєш мікроавтобус.... оприділись! мінівен це vw sharan, ford galaxy, c/s-max, peugeot 806 і т.д.

А по темі буса за озвучений бюджет і ті вимоги нічого не вийде як не крути. По вибору авто вбиваєш в гугл і на авто форумах це вже заїджена тема, все розжовано, всі плюси, мінуси, болячки тої чи іншої моделі. залишиться тільки вибрати...

Або збільшувати бюджет або шукати зовсім не ту машину

Опубліковано

Скільки разів це питання вже мусолилось на борді...

Припустимо, грузовий т4 вартує 3000$ + дорога 300-500 (польща, німеччина) + розмитнення біля 1400$ якщо мотор 1.9/1.9td + перша реєстрація з документами 1700-1800$ якщо мотор 1.9/1.9td + 1000$ на переобладнання в пасажир разом із повторною постановкою на облік ( може бути і дорожче, якщо салон захочите "мажорніший")

+ 500$ на інші витрати (ремонт, похибка в оцінюванні)... всяке буває)

Тепер це все додайте і отримаєте сумму за "голого" білого драбиняка з дизайном і виглядом зубила)

Опубліковано

Розмитнення "чистокровного" пасажира буде дуже дорогим.Та й ще 1 реєстрація влетись в копієчку. Краще так як Вам порадили(вантажний переобладнати або в Україні купувати.

ок, тоді порекомендуйте який варіант краще взяти і скільки усе разом буде коштувати?

Гнати пасажир дуже дорого, тим більше 2000 року.

Найвигідніше гнати грузовий і тут переробляти на пасажир.

Тільки є одне але, якщо гнати грузового переробляти на пасажира, потім як схоче поїхати за кордон будуть проблеми, тому як машина буде числитись там грузовою а не пасажиром.

хочу взяти щоб їздити лише по Україні

дякую,теж про таке чув, але який вибрати мерс (хотілося б віто) чи VW Т4? можливо пежо? Який взагалі кращий варіант, так щоб потім і витраваліша підвіска для наших непростих доріг, і по грошам було недорого...

думаю Т4 буде краще, класні буси роботяги, як мені казали віто сильно ламаются.

Я теж отзивів поначитувався що Віто ходова дуже слабенька і дуже дорого коштує ремонт

Опубліковано

Скільки разів це питання вже мусолилось на борді...

Припустимо, грузовий т4 вартує 3000$ + дорога 300-500 (польща, німеччина) + розмитнення біля 1400$ якщо мотор 1.9/1.9td + перша реєстрація з документами 1700-1800$ якщо мотор 1.9/1.9td + 1000$ на переобладнання в пасажир разом із повторною постановкою на облік ( може бути і дорожче, якщо салон захочите "мажорніший")

+ 500$ на інші витрати (ремонт, похибка в оцінюванні)... всяке буває)

Тепер це все додайте і отримаєте сумму за "голого" білого драбиняка з дизайном і виглядом зубила)

ну ось уже варіант, 8000дол це те на що можу розраховувати, не мішало б деталей і хто це може зробити?

в назві теми фігурує мінівен, а шукаєш мікроавтобус.... оприділись! мінівен це vw sharan, ford galaxy, c/s-max, peugeot 806 і т.д.

А по темі буса за озвучений бюджет і ті вимоги нічого не вийде як не крути. По вибору авто вбиваєш в гугл і на авто форумах це вже заїджена тема, все розжовано, всі плюси, мінуси, болячки тої чи іншої моделі. залишиться тільки вибрати...

Або збільшувати бюджет або шукати зовсім не ту машину

я шукаю оптимальний варіант на 7 чоловік

Опубліковано

Куди вже детальніше?

І 8000$ це лише приклад. Ви попробуйте купіть т4 2000 років за 3000$ - практично не реально.

По темі:

В наявності є синій т4 розмитнений 1998 року. Без першоі реєстраціі 6500$ без торгу.

Також є т4 білий, довгий, пасажир. 1998 року на обліку - 8900$

Опубліковано

Куди вже детальніше?

І 8000$ це лише приклад. Ви попробуйте купіть т4 2000 років за 3000$ - практично не реально.

По темі:

В наявності є синій т4 розмитнений 1998 року. Без першоі реєстраціі 6500$ без торгу.

Також є т4 білий, довгий, пасажир. 1998 року на обліку - 8900$

А як на рахунок Віто? То все таки краще купити в Україні ніж приганяти?

Опубліковано

В віто помимо проблемної ходової, дуже поганий кузов!

В w638 гниє і ржавіє кузов.

Але якщо за авто дуже добре доглядати, проблем не буде. Дуже багато залежить від власника, навіть найменш проблемне авто по відгуках можна ремонтувати без кінця..

Опубліковано

тоді ще питання до автолюбителів, що краще взяти - VW Т4 чи MB Віто (грузовий)??

Та тут кожен в один голос кричить - wolksvagen transporter t4

Опубліковано

Значить на рахунок цього вирышено! А який кращий мінівен 7місць, якщо готовий купувати не перероблюючи?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...