Перейти до змісту

Я НЕНАВИДЖУ УкрАвтоДор!


difoto

Рекомендовані повідомлення

після цієї зими дорогам взагалі капець. не знаю, боюсь уявити, скілько тра грошей, щоб їх полагодити - навіть за умови, що гроші підуть власне на дороги.

вчора в Нововолинськ їздила - це жах, місцями все настільки роздовбано...(((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 194
  • Створено
  • Остання відповідь

напевно ще країна не пробудилася від зимової сплячки абож солодкого сну -- складається враження що всіх все влаштовує!!!!!! якась сплошна Ж--ПА!!!!!!!!!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

після цієї зими дорогам взагалі капець. не знаю, боюсь уявити, скілько тра грошей, щоб їх полагодити - навіть за умови, що гроші підуть власне на дороги.

вчора в Нововолинськ їздила - це жах, місцями все настільки роздовбано...(((

та їх не ромонтувати треба, а міняти. при чому, вже давно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот анекдот життєвий:

я проживаю на вул.Пролетарська, дорога метрів зо триста викладена каменями (багатенно років тому їх насипали і машини вкатали) короче не дорога а хз шо! їжджу на 1й передачі все життя і згадую автодор. Коли вирішив поскаржитись чи щось змінити та почав взнавати, то виявляється у мене ідеально дорога, по документах на вул. Пролетарська чи не раз на кілька років ремонт дороги роблять, але вже років з 25 (скільки себе памятаю) стан дороги не змінився і крім заміни лампочок у ліхтарях ніхто нічого не робив по факту, а по документах плановий ремонт постійно виконується...

і що? і всім пох...

П.С. Облавтодор знаходиться на сусідній (паралельній) вулиці і що? і читайте рядок вище :)

Ти врахуй що облавтодор, той що на паралельній вулиці взагалі ніяким боком не відноситься до доріг, які знаходяться в межах міста Луцька.

від того він і називається ОБЛавтодор :) просто якщо хто замітив то у тих місцях де знаходяться організації важливі буцімто, або наприклад судді мешкають дорогу роблять за державний кошт аж гай шумить, навть коли там машина два рази в тиждень їздить, бо то ж бачте суддя мол... (є приклади, але називати фамілію і вулицю небуду)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого це не дасть. Зараз платять акциз і що з того виходить. Акциз сплачений, а його сума не йде для дорожників, а йде в інші галузі.

Якби ці кошти давали на дороги то ситуація була б кращою.

ну да, ну да! Просто вкрали б быльше. Ы звыдки така інфа, що ці кошти не давали. Працює старий радянський принцип: дали 100 тис.: 50 вкрали, 50 на дороги, дали 200 тис: 150 вкрали, 50 на дороги

Я тобі скажу що таке вкрасти в таких структурах. КРУ (зараз ДФІ) перевіряє все по 6 і більше місяців. Приходять літом і йдуть після новго року. Перевіряють кожну витрачену гривню. Я не сперечаюсь що може щось крадуть, але явно не стільки як ти пишеш, а не знаєш не пиши.

вот анекдот життєвий:

я проживаю на вул.Пролетарська, дорога метрів зо триста викладена каменями (багатенно років тому їх насипали і машини вкатали) короче не дорога а хз шо! їжджу на 1й передачі все життя і згадую автодор. Коли вирішив поскаржитись чи щось змінити та почав взнавати, то виявляється у мене ідеально дорога, по документах на вул. Пролетарська чи не раз на кілька років ремонт дороги роблять, але вже років з 25 (скільки себе памятаю) стан дороги не змінився і крім заміни лампочок у ліхтарях ніхто нічого не робив по факту, а по документах плановий ремонт постійно виконується...

і що? і всім пох...

П.С. Облавтодор знаходиться на сусідній (паралельній) вулиці і що? і читайте рядок вище :)

Ти врахуй що облавтодор, той що на паралельній вулиці взагалі ніяким боком не відноситься до доріг, які знаходяться в межах міста Луцька.

від того він і називається ОБЛавтодор :) просто якщо хто замітив то у тих місцях де знаходяться організації важливі буцімто, або наприклад судді мешкають дорогу роблять за державний кошт аж гай шумить, навть коли там машина два рази в тиждень їздить, бо то ж бачте суддя мол... (є приклади, але називати фамілію і вулицю небуду)

Облавтодор робить вулиці, тільки на завдання Служби автодоріг (та що на Рівненській) і то коли служба отримує з Укравтодора чи кабміна таке завдання і відповідне фінансування.

Автодор робить все в борг потім має боргів як собака блох а гроші за зроблені роботи можуть віддавати по 2-3 роки.

Волинський облавтодор той що на Ковельський не робить доріг в місті, вони вже відносяться до міської ради і та вирішує хто що тут робить. Така вот петрушка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автодор робить все в борг потім має боргів як собака блох а гроші за зроблені роботи можуть віддавати по 2-3 роки.

Їхня так би мовити "робота" не варта ні копійки. Таке враження, що Ви проживаєте в іншій країні і не бачите, як вони (працівники автобору, авт.) виконують ремонтні роботи доріг в місті. Так вийдіть подивіться на Винниченка, Перемоги, Рівненську та інші вулиці. Їм не тільки борги не варто віддавати, але й штрафи та пеню треба здерти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Написав в же ж волинський не відноситься до доріг у місті тільки обласні, які належать Службі автодоріг. Як ще пояснити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, коли Ви востаннє виїжджали з міста у будь-якому напрямку: Рівне, Горохів, Ковель, Дубно і т.д. Там же просто ппц, а не дороги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні їздив в сторону Ковеля. Бачив, піпец. Так як зараз пішла посилена заупка бітуму, щебеню і т.д., має розпочатись нормальний ямковий ремонт, який навіть наші кажуть що це хєрня, бо треба не латати, а класти новий асфальт, на що грошей не дадуть як не проси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може мені здалося,але фур на дорогах меньше стало,мабуть транзитники через нас вже не їдуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вони скоріш за все верхом через Сарни валять, там траса пряма і бетонка, колись їхав на Київ, сподобалось.

Я тобі скажу що таке вкрасти в таких структурах. КРУ (зараз ДФІ) перевіряє все по 6 і більше місяців. Приходять літом і йдуть після новго року. Перевіряють кожну витрачену гривню. Я не сперечаюсь що може щось крадуть, але явно не стільки як ти пишеш, а не знаєш не пиши.

Яким чином КРУ може визначити реальну (а не паперову) кількість і якість асфальту, підготовчого покриття? Це ж формальні перевірки і по паперах буде все гуд, все в балансі, проблеми з тим що по факту кладуть.

По ідеї потрібно проводити відкриті і прозорі тендера з чітким визначенням технічних вимог і найголовніше на дорогу має бути гарантія, наприклад 5-10 років. І жодних перевірок КРУ, податкової чи СБУ. Є ямка - зароби за власний рахунок. Який смисл тоді красти на матеріалах. Фірма яка виграє має бути не фіктарьом чи посередником, а реально володіти засобами для прокладання доріг. Єдине де можна задіяти контролюючі органи, так це в моніторингу фінансового стану компанії, щоб її не злили відразу після прокладання дороги. Це все можна вказати в договорах. Ну і глянути як же ж роблять дороги в наших сусідів, що вони снігу не бояться, думаю повчитись буде чого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, коли Ви востаннє виїжджали з міста у будь-якому напрямку: Рівне, Горохів, Ковель, Дубно і т.д. Там же просто ппц, а не дороги.

мав необережність з Яворова до Луцька їхати напряму

Яворів - Рава-Руська - Нововолинськ - 7 годин (середня швидкість пересування ~20 км за годину)

Нововолинськ - Луцьк - 1.5 годин

Думаю ровером було б швидше :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яким чином КРУ може визначити реальну (а не паперову) кількість і якість асфальту, підготовчого покриття? Це ж формальні перевірки і по паперах буде все гуд, все в балансі, проблеми з тим що по факту кладуть.

По ідеї потрібно проводити відкриті і прозорі тендера з чітким визначенням технічних вимог і найголовніше на дорогу має бути гарантія, наприклад 5-10 років. І жодних перевірок КРУ, податкової чи СБУ. Є ямка - зароби за власний рахунок. Який смисл тоді красти на матеріалах. Фірма яка виграє має бути не фіктарьом чи посередником, а реально володіти засобами для прокладання доріг. Єдине де можна задіяти контролюючі органи, так це в моніторингу фінансового стану компанії, щоб її не злили відразу після прокладання дороги. Це все можна вказати в договорах. Ну і глянути як же ж роблять дороги в наших сусідів, що вони снігу не бояться, думаю повчитись буде чого.

Все вони вміють і знають як перевірити. Після здачі дороги на ягодин. Розривали на одному участку асфальт перевіряли товщину кожного шару і доводили що тман ніфіга як зазнаечно в актах здачі. Тоді ти приватникам дали прикурити. Був відкритий кримінал, але що і як далі не в курсі.

Гарантія на дороги дається,коли дорога робиться, а не тупо латається. Гарантія на ямковий теж правда є. АЛе ямковий не може витримати перепади від плюса і до мінуса. Вода сама латки вибиває, а якщо по такому проїде фура від 20т вагою то сипеться аж на раз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тобі скажу що таке вкрасти в таких структурах. КРУ (зараз ДФІ) перевіряє все по 6 і більше місяців. Приходять літом і йдуть після новго року. Перевіряють кожну витрачену гривню. Я не сперечаюсь що може щось крадуть, але явно не стільки як ти пишеш, а не знаєш не пиши.
От поясни будь-ласка, чому в Україні ціна 1км прокладеної з нуля дороги в 4(!) рази вища як у ЄС. У нас якісь технології не такі? Чи дороги кращі?

Наші нові дороги не йдуть ні в яке порівняння навіть із сусідньою Польщею, то поясніть мені чому вони в 4 рази дорожчі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цього я тобі не поясню бо не знаю.

Але давай розберемось ось в чому. Всі кажуть що дороги погані, але що ви всі рівняєте дорогу яка була побудована, чорт знає коли. ВОна розрахована по експлуатації на 20-30 років. Відслужила вона в 2, а то і в 3 рази більше.

Коли будувались більшість доріг автомобілів було в надцять раз менше тай не убло таких важких як зараз є.

Нвозбудовані дороги постріляли після цієї зими? Хто в курсі?

А латані дороги будуть валитись як ти їх не латай. Їх ресурс давно вичерпаний. Латання це лише тимчасова допомога.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нвозбудовані дороги постріляли після цієї зими? Хто в курсі?

відразу за м.Рівне, як їхати на Київ, були ямки, але вже засипані, небагато, але є

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але давай розберемось ось в чому. Всі кажуть що дороги погані, але що ви всі рівняєте дорогу яка була побудована, чорт знає коли. ВОна розрахована по експлуатації на 20-30 років. Відслужила вона в 2, а то і в 3 рази більше.
Латані дороги у ЄС якісніші чим наші нові, це констатація факту. Я не беру у порівняння наші латані дороги, бо це пральна дошка, у нас з ямки роблять горбик.
Нвозбудовані дороги постріляли після цієї зими? Хто в курсі?
Проїдься по трасі Київ-Чоп.
А латані дороги будуть валитись як ти їх не латай. Їх ресурс давно вичерпаний. Латання це лише тимчасова допомога
Да шо ви гаварітє, мабуть люди з автодору думають інакше, краще 10 разів залатати, бабло розпиляти хто там ті ямки покахує, правда?

Давайте будемо називати речі своїми іменами, розбил бабла йде, при чому неймовірними масштабами. Цікаво було б подивитись шлях коштів від акцизу на пальне і скільки на це було зроблено доріг. Я більш як впевнений що там є на що подивитись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да шо ви гаварітє, мабуть люди з автодору думають інакше, краще 10 разів залатати, бабло розпиляти хто там ті ямки покахує, правда?

З автодору роблять те що накаже власник дороги. Автодор не власник, він лише виконує поставлені завдання. Наказують зрізати асфальт і класти новий, ріжуть і кладуть, кажуть латати ямки латають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ось тут ми підбираємось до самого цікавого:

Автодор не власник, він лише виконує поставлені завдання.
І хто ж у нас власник доріг? Хто віддає накази?

Ну от наприклад, хто віддав наказ порізати Рівненську квадратами? Кому бл*ть треба пику за це розквасити, хто додумався порізати вулицю не вкладаючи асфальт одразу?

P.S. Вибачте за емоції, наболіло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вже писав. Всі місцеві дороги відносяться (читай належать) до Міської ради, вона ними розпоряджається.

Дороги в області належать Службі автомобільних доріг у Волинській області, це так сказать сруктура Укравтодору на місці.

В місці на рівненській різав Луцькавтодор. Я пишу за автодор обласний. Луцьк автодор і волинський облавтодор це не різні структури, які між собою не пов"язані.

Ніби нормально розписав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки що прочитав http://news.volyninfo.com/volyn/175338-na-volini-provalili-tender-na-utrimannya-dorig.html

Виходить доріг не буде фактично кому робити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виходить доріг не буде фактично кому робити.

Ну тоді всі дружно на "суботнік", таваріщі. Будемо покращувати стан доріг самі.

Спасение утопающих дело рук самих утопающих. (с)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

придется считать тебя .болом...
Себе краще порахуй ;).

Привів порівняння Росії. У нас з ними дороги і чиновники десь на одному рівні.

Я тобі не приведу посилання на джерело ЄС, можу тільки сказати що чув обговорення доріг в одній радіопередачі і там прозвучала цифра 1млн євро на 1км нової дороги (звітували їхні чиновники). Я якраз їхав паралельно цій новій швидкісній об'їзній яка яка будувалась. Для довідки це 2х полосна дорога огороджена парканом без пішохідних тротуарів, яка проходила повз населених пунктів.

Наші чиновники в той час звітували ціну 1км приблизно 50млн гривень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на одном уровне у нас только п.болы, которые где то что то слышали, но считают себя уже ох. экспертами...
Так ти ж у нас експерт, приведи фінзвіт тільки не з заказних статей російських ЗМІ, а першоджерело.
У нищей страны априори не может быть хороших дорог, если было бы наоборот, это был бы нонсенс.
Не така вже ми і ніща країна, коли наші чиновники їздять на автомобілях преміум класу, куплених за наші податки із ціною 1ого колеса, не памятаю точно, 20к...30к грн за 1 шт.

Коли той же міністр соцструктури Голандії їздить на роботу велосипедом чи громадським транспортом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі тут (взято з тої ж російської статті) можна прочитати скільки коштують дороги у США. Довжина вказана в милях (1,3км) ціна від $0,3 до $27 млн/м. Автор також рівняє топову ціну хайвея у місті із тим що у нас будують.

Например, согласно исследованиям, проведенным в США [10], из 39 проектов многополосных автомагистралей стоимость одного километра полосы движения варьируется от 1,2 млн долл./км (участок дороги в штате Вирджиния, в равнинной незастроенной местности без транспортных пересечений и мостов и путепроводов) до 117,5 млн долл./км – участок автодороги «Big Dig» в Бостоне, проходящий по плотно застроенной городской территории с эстакадами и туннелями большой протяжен¬ности (в ценах 2005 года).
$303,000 per mile - not sure that this includes labor and this sounds very low - perhaps this is only two lane rural roads)
Це проста 1о-смугова дорога.
2005 Transportation Facts: Questions & Answers

6. How much does it cost per mile to build a new lane of highway?

It depends on where you are, and factors such as land costs, people or businesses to relocate, environmental needs arising from construction such as noise walls for neighbors and storm water cleaning for streams and wetlands. It also depends on the elements in the project - are we just building a road, or are new bridges or interchanges also included?

Here's a sampling of project construction costs:

+ SR 18 widening in rural King County - about $24.5 million per mile.

+ US 12 widening south of Tri Cities - about $3.7 million per mile.

+ I-5 widening in Vancouver – about $20.2 million per mile.

+ I-90 truck climbing lanes east of Cle Elum and at Vantage – about $1 million per mile.

+ I-5 HOV lanes from Tukwila to Fife – about $7 million per mile.

Це ціни десь 2005 року. Ну нехай +30-50% Але все одно тут якість не порівняти.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...