Laborant Опубліковано 4 Березня, 2013 в 09:04 #101 Опубліковано 4 Березня, 2013 в 09:04 В суботу попередньо планую вліпити сіє "чудо": о, я собі подібне робив цікаво, за яким принципом твоє працює, якщо там тільки один провід, і припустимо другий на масу. походу це не датчик хола. поставити туди стандартний вазівський ДХ і буде взагалі нормально Ні не Хола, а звичайний, параметричний датчик і латунна крильчатка стандартний заводський комплект для модернізації. 1980р Тільки спочатку вийняти і продивитись привід того, що називається трамблер в народі. Складається із вала та двух причуд, скріплених шпонками. Так от на тих шпонках люфт стає по 15 градусів на кожній. От і поробуй виставити момент запалювання. Коли крутиш в одну сторону, то все в нятяг і виставляєш. Коли скидаєш "газ", то і збивається на тих 15+15=30 градусів. Коли виймати, то запамятати положення, бо як не так вставити, то потім довго гадати, як правильно виставити.
cemiynick Опубліковано 4 Березня, 2013 в 12:29 #103 Опубліковано 4 Березня, 2013 в 12:29 Ого!1. Це що, в тебе мотор тридцятка стоїть? Яка ставилась мета? Через розхід? Який він?2. Повітряний фільтр - нема чи всередині труби?ну і, судячи з труби глушника, там теж не оригінал стоїть? Що саме ставив/варив, від якої машини.. Цікаво послухати звук... Я наслуханий про "бархатний" звук 30-ок : - )
Voytik Опубліковано 4 Березня, 2013 в 13:16 Автор #104 Опубліковано 4 Березня, 2013 в 13:16 молодець, доглянутий Запік а ручнік рідний? рідні ручнікі всі сильно торчать догори. я собі його трішечки переварював щоб він в опущеному стані був більш паралельний тонелю. тоді і між сідушками не торчить, і тягнути його зручніше. 10 хв. роботи щоб переробити. як схочеш за пиво загну і твому
Ukrainec Опубліковано 5 Березня, 2013 в 18:19 #105 Опубліковано 5 Березня, 2013 в 18:19 Хто як вирішує проблему з ущільнювачами труб торсіонів? бо в мене рідних пилозахистників вистачило максимум на 3 роки. Хотілося щось силіконове, таке як на шарніри москалика.
sergK Опубліковано 5 Березня, 2013 в 18:29 #106 Опубліковано 5 Березня, 2013 в 18:29 Селиконовые тоже не надолго! Такое гавно нам тюхают!
Ukrainec Опубліковано 5 Березня, 2013 в 18:41 #107 Опубліковано 5 Березня, 2013 в 18:41 Селиконовые тоже не надолго! Такое гавно нам тюхают!Ну не скажи! в мене ще поки цілі, головне щоб з м"якого силікону були, а не ті жовті, що продають переважно на базарі. Але це на шарніри, а на труби що?
fedot Опубліковано 5 Березня, 2013 в 20:32 #108 Опубліковано 5 Березня, 2013 в 20:32 ...а що це я такого доглянутого Жужика не спостерігав на наших дорогах??
Vorobeff Опубліковано 5 Березня, 2013 в 21:56 #109 Опубліковано 5 Березня, 2013 в 21:56 Та їздить він, в районі Київської-Рівненської точно буває. Хотів зробити фото поки робили, але шось не вийшло. Там основна красота під краскою і обшивкою.
uno55 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 15:00 #112 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 15:00 хто підскаже від чого можна уплотнітель на переднє лобова на заз 965 поставити, або де оригінал недорого купити в норма стані..
Cruhsh Опубліковано 10 Березня, 2013 в 15:44 #113 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 15:44 Маю комплект б\в стекол до ЗАЗ. уплотнітель вже пішов.
uno55 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 16:27 #114 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 16:27 стьокла і вмене є з двох заз 965, мені потрібен уплотнітєль на переднє скло
Voytik Опубліковано 10 Березня, 2013 в 19:50 Автор #115 Опубліковано 10 Березня, 2013 в 19:50 я робив з жигулівського переднього.вирізав йому по середині, зверху і знизу по фрагменту, і склеював назад.все звісно добре натягнувши і намірявши.найважче це відрізати. щоб точно перпендикулярно в двох площинах, ще й щоб сам зріз був плоским.зріз вирівнювати добре виходить болгаркою. або на наждаку.клеїв клейом спеціально для гуми. поліуритановим.але певно і "88" добре піде.
uno55 Опубліковано 12 Березня, 2013 в 11:09 #116 Опубліковано 12 Березня, 2013 в 11:09 я робив з жигулівського переднього.вирізав йому по середині, зверху і знизу по фрагменту, і склеював назад.все звісно добре натягнувши і намірявши.найважче це відрізати. щоб точно перпендикулярно в двох площинах, ще й щоб сам зріз був плоским.зріз вирівнювати добре виходить болгаркою. або на наждаку.клеїв клейом спеціально для гуми. поліуритановим.але певно і "88" добре піде.дякую, я тож так думаю робити навіть на ю-тубі відео дивився.... бо нормальний найтизаводський важко, або дуже дорого...
Ukrainec Опубліковано 19 Березня, 2013 в 18:57 #118 Опубліковано 19 Березня, 2013 в 18:57 де взяти пов. фільт від "41-го" москаля?
Voytik Опубліковано 19 Березня, 2013 в 21:17 Автор #119 Опубліковано 19 Березня, 2013 в 21:17 на варшавці, мужики що торгують б\у запчастинами від радянських авто, біля формули.
Ukrainec Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:30 #120 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:30 на варшавці, мужики що торгують б\у запчастинами від радянських авто, біля формули. Немає!
Voytik Опубліковано 21 Березня, 2013 в 10:58 Автор #121 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 10:58 ну, тоді тільки по інету гуглити.от наприклад.з архіву, але дата там не стара, і є номер телефону. дзвони питай, може ще є.http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:u2IHHT03JHEJ:emarket.ua/objavlenie/korpus-filtra-2141-moskvich-karbjuratora-ID1MWLd.html
Ukrainec Опубліковано 22 Березня, 2013 в 14:13 #122 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 14:13 Ай хрен з ним, певно візьму нульовика та й все. Місця на фільтр з 2141 й так немає
Voytik Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:21 Автор #123 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:21 пф.. якщо руки звідки треба то прикрути сам фільтруючий елемент, без коробки. і туде тобі нульовик. можеш тоді купити фільтр зразу від газелі. він подібний до москвичовського, тільки ще більший. два рідних колісних ковпака і три шпильки з гайками щоб затиснути фільтр між ковпаками. в одному ковпаку робиш по центру дирку на гофру, чи що там хочеш далі. доречі рідний масляний фільтр теж нульовик. тільки ж не понтовий ) і так само як і понтовий нульовик, вимагає доглядання (миття та змащування). так що, якщо розібратися, то нема сенсу випєндрюватися і тратити бабло на фігню. рідного розбираєш, миєш чи керасіном чи керхером з хімією (якщо сильно засраний), заливаєш йому вказаний на корпусі рівень самого дешевого масла, і їздиш не морочиш мозгі.
Ukrainec Опубліковано 23 Березня, 2013 в 13:10 #124 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 13:10 пф.. якщо руки звідки треба то прикрути сам фільтруючий елемент, без коробки. і туде тобі нульовик. можеш тоді купити фільтр зразу від газелі. він подібний до москвичовського, тільки ще більший. два рідних колісних ковпака і три шпильки з гайками щоб затиснути фільтр між ковпаками. в одному ковпаку робиш по центру дирку на гофру, чи що там хочеш далі. доречі рідний масляний фільтр теж нульовик. тільки ж не понтовий ) і так само як і понтовий нульовик, вимагає доглядання (миття та змащування). так що, якщо розібратися, то нема сенсу випєндрюватися і тратити бабло на фігню. рідного розбираєш, миєш чи керасіном чи керхером з хімією (якщо сильно засраний), заливаєш йому вказаний на корпусі рівень самого дешевого масла, і їздиш не морочиш мозгі. Рідний мені треба міняти, бо в ньому є певні пошкодження після однієї з попередніх чисток. Та й якісттю фільтрації повітря я ніколи не був задоволений. Особливо це помітно коли чистиш карбюратор і бачу кількісьть пилового осаду на патрубках. Ні, баста! Або сухий, або нульовик! Газелевський Б\В знайти те ж саме що і до 2141, а новий коштує просто "космос". Мастерити то можна і не лише з ковпаків, але це вже кустащина, і є одне НО... Нульовик теж не вирішує всіх проблем, що і самозборка, а саме - куди підєднати шланг відсосу картерних газів?
Voytik Опубліковано 23 Березня, 2013 в 19:47 Автор #125 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 19:47 мда. короче бачу що все туго.... щоб рідний добре чистив, він сам має бути чистим, і масло рідке, а не гудрон, і налите точно по рівню, а не аби скільки. гезелевский, мова йде про сам тільки фільтруючий елемент. коштує 100 грн. москвічовский десь 50 грн. картерні гази врізаються в патрубок, що йде від фільтра до карба. а не перед фільтром.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.