sergK Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:17 #76 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:17 У меня тож грелся и как следствие бензонасос не качал. Бензонасос поменял на плунжерный. А дополнительный обдув двигателя сделал следующим образом: - под крепление капота сделал вставку виде лежачей буквы «П», верхнюю плоскость прекрутил к крышке моторного отсека, а нижнюю к креплению. В итоге получается задертая к верху крышка возле заднего стекла, тем самым увеличиваем обдув двигателя. Недостаток – плохо закрывается и открывается крышка ну и появляется доступ к крышке бензобака!
Ukrainec Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:22 #77 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:22 У меня тож грелся и как следствие бензонасос не качал. Бензонасос поменял на плунжерный. А дополнительный обдув двигателя сделал следующим образом: - под крепление капота сделал вставку виде лежачей буквы «П», верхнюю плоскость прекрутил к крышке моторного отсека, а нижнюю к креплению. В итоге получается задертая к верху крышка возле заднего стекла, тем самым увеличиваем обдув двигателя. Недостаток – плохо закрывается и открывается крышка ну и появляется доступ к крышке бензобака!А плунжерний,який від таврії?
sergK Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:28 #78 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:28 Жигульвский, тока башню розвернул.
Ukrainec Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:31 #79 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:31 А хіба по кріпленню він не на ширший фланець?
sergK Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:35 #80 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:35 Один в один! Там тока хитрость в регулировке прокладками есть! Я на жигуль поставил не отрегулировал, то давлением топливный шланг порвало!
Ukrainec Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:39 #81 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:39 ХМ...?! Бо в мене є рем комплект проклапдок під жигулівський то ніби я їх використати під свій не можу.А які переваги проти мембранного?Там тока хитрость в регулировке прокладками есть! Я на жигуль поставил не отрегулировал, то давлением топливный шланг порвало!А про це детальніше можна?
sergK Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:52 #82 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 19:52 Там в комплекте 4 прокладки (между двигателем и насосом). Самый простой способ - подбирать. Прокладки регулируют длину хода шток. Малый ход - будет не докачевать бензин (маленькое давление), а большой перекачивать ( у меня было большое давление и лопнул шланг). Если надумаете ставить то по телефону поясню! Меня больше интерисует электроное зажигание! У кого стоит? Вычитал что подходит от Москвича 2141 - правда ли?
Ukrainec Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 20:02 #83 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 20:02 Там в комплекте 4 прокладки (между двигателем и насосом). Самый простой способ - подбирать. Прокладки регулируют длину хода шток. Малый ход - будет не докачевать бензин (маленькое давление), а большой перекачивать ( у меня было большое давление и лопнул шланг). Если надумаете ставить то по телефону поясню! Меня больше интерисует электроное зажигание! У кого стоит? Вычитал что подходит от Москвича 2141 - правда ли? Насос налаштовуєш так: Скільки міліментрів даєш?
slk35 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 20:05 #84 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 20:05 ... Бензонасос поменял на плунжерный...ну... це не плунжерний насос (карбюратору тиск в 100 і більше атмосфер не потрібен))). Це звичайний мембранний насос, просто підвищеної продуктивності, тобто там пружина більш жорстка (що забезпечує більший тиск) і клапана більші в діаметрі і якісніше виконані (краща надійність насоса). Безперечно, такий насос куди краще простого стандартного, але він ніяк не плунжерний)).З.І. У мене теж такий на жигулях стоїть, літом проблем не було.
Ukrainec Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 20:06 #85 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 20:06 А чо то за "хрень" хтось знає:
Ukrainec Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:04 #86 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:04 А чо то за "хрень" хтось знає: Покопавшись по "засіках" знайшов наступне:безконтактная электронная система зажигания (БЭСЗ-1):- безконтактна електронна система запалювання- протиугонка- перетворювач струму 127В- багатоіскровий генераторП.С.Так які переваги "плунжерного" насоса? І які характерні ознаки нероботоздатності звичайного паливного насоса в жару?
Voytik Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:14 Автор #87 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:14 Меня больше интерисует электроное зажигание! У кого стоит? Вычитал что подходит от Москвича 2141 - правда ли? в Федота стоїть. я ставив. трамб від Москвіча, вакуумний коректор поставив йому рідний від сорокєта, комутатор ВТН 0729.3734, катушка фольксовська кругла Бош, проводка від 2108.а те що в тебе гріється мотор це не від поганого обдуву, а проблема в самому дигуні. це може бути грязні ребра циліндрів та головок, не правильно виставлене запалення, неправильно настроєний карб, непрацюючі повітряні заслонки внизу воздуховодів, великі щілини в кожухах охолодження, забитий масляний радіатор. якщо те все в нормі то сорокєт ніколи не нагріється вище 100-110. Так які переваги "плунжерного" насоса? І які характерні ознаки нероботоздатності звичайного паливного насоса в жару? не тягне, глохне при різкому розгоні, пострілює в карб. тобто бідна суміш.у плунжерного від перегріву не зависають його клапани (плунжери). до того ж в ньому нема такої внутрішньої ємності з бензином, як у простого. а той бензин в розпеченому насосі починає кіпіти, і стає замість рідини газом (парові пробки). а гази мембранний насос качає фігово. от і маєм що він перестає качати, або з однієї причини, або з іншої. з.і. простого насоса від перегріву спасає наявність обратки у карба. тоді насос качає (перекачує) бензу без перестанку через карб в бак, поки працює мотор. тим самим, сам себе охолоджує великим потоком холоднішого бензину з бака. і заодно постійно проганяє парові пробки з всієї системи. так що, не спішіть міняти насос. спішіть доробити собі обратку, як в останніх моделях було зроблено. і буде вам щастя, а насосу холодніше
sergK Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:24 #88 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:24 Voytik - а скока стоит поставить эл. зажигание и подойдет ли токое: http://aukro.ua/beskontaktnaya-sistema-zazhiganiya-moskvich-2141-bsz-i3045121906.html. По двигателю - то боковых блях у меня нет вообще, а радиатор новый от Волынянки (увеличеный).
fedot Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:49 #89 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:49 fedot, як там на рахунок фото фільтру? Забув?Не забув, не встиг..А в темноті фотати якось не теє-о))Спробую завтра зранку при виїзді з гаражу зробити....
Ukrainec Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:59 #90 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 21:59 fedot, як там на рахунок фото фільтру? Забув?Не забув, не встиг..А в темноті фотати якось не теє-о))Спробую завтра зранку при виїзді з гаражу зробити....Ок2 Voytik А з БЄСЗ-1 не стикався?
Voytik Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 22:15 Автор #91 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 22:15 Voytik - а скока стоит поставить эл. зажигание и подойдет ли токое: http://aukro.ua/besk...045121906.html. По двигателю - то боковых блях у меня нет вообще, а радиатор новый от Волынянки (увеличеный).ссилка не відкривається. пище що 404 помилка.трамб 5406.3706 http://cartuz.com.ua/detail/get_one_detail/353751.html 403 грн.комутатор ВТН 0729.3734 http://vsedoavto.com.ua/page.php?page=product&catalog=61&product=9576〈=ua 52 грн.катушка 2108 027.3705 http://vsedoavto.com.ua/page.php?page=product&catalog=61&product=9611〈=ua 112 грн.проводка 2108-3724026 http://detali.zp.ua/shop/vaz/elektro/elektro_52163.html 16 грн.разом виходить 583 грн.може є десь дешевше трохи.те що бокових блях нема це фігово. але і остальне що я писав треба перевіряти.може в тебе забідна суміш в карбі виставлена, чи запалення сильно пізьнє.А з БЄСЗ-1 не стикався?ні, пардон, такого не бачив навіть. та і нащо тобі такий старий рарітет. дуже сумніваюсь що воно працює краще ніж мікропроцесорний комутатор ВТН 0729.3734.
sergK Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 17:42 #93 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 17:42 на Аукро нашол за 480 грн. Стаким сталкивались?
Voytik Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 19:20 Автор #94 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 19:20 ні, але думаю що комплект заїбісь за такі гроші. все що треба є.вукуум тільки прикрутити від свого рідного трамбльора. бо в москвичовського/волговського, інші настройки ніж у заза.
Ukrainec Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 20:16 #95 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 20:16 В суботу попередньо планую вліпити сіє "чудо": 2 fedot Ну як там з фото?
Ukrainec Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 20:57 #97 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 20:57 А що за карбюратор?
Voytik Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 21:03 Автор #98 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 21:03 В суботу попередньо планую вліпити сіє "чудо": о, я собі подібне робив цікаво, за яким принципом твоє працює, якщо там тільки один провід, і припустимо другий на масу. походу це не датчик хола. поставити туди стандартний вазівський ДХ і буде взагалі нормально
fedot Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 21:07 #99 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 21:07 А що за карбюратор?Солекс. ВАЗ 2108
Ukrainec Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 21:20 #100 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 21:20 В суботу попередньо планую вліпити сіє "чудо": о, я собі подібне робив цікаво, за яким принципом твоє працює, якщо там тільки один провід, і припустимо другий на масу. походу це не датчик хола. поставити туди стандартний вазівський ДХ і буде взагалі нормально Ні не Хола, а звичайний, параметричний датчик і латунна крильчатка стандартний заводський комплект для модернізації. 1980р
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.