Перейти до змісту

Тема шанувальників авто марки "Запорожець"


Voytik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

У меня тож грелся и как следствие бензонасос не качал. Бензонасос поменял на плунжерный. А дополнительный обдув двигателя сделал следующим образом: - под крепление капота сделал вставку виде лежачей буквы «П», верхнюю плоскость прекрутил к крышке моторного отсека, а нижнюю к креплению. В итоге получается задертая к верху крышка возле заднего стекла, тем самым увеличиваем обдув двигателя. Недостаток – плохо закрывается и открывается крышка ну и появляется доступ к крышке бензобака!

  • Відповідей 205
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

У меня тож грелся и как следствие бензонасос не качал. Бензонасос поменял на плунжерный. А дополнительный обдув двигателя сделал следующим образом: - под крепление капота сделал вставку виде лежачей буквы «П», верхнюю плоскость прекрутил к крышке моторного отсека, а нижнюю к креплению. В итоге получается задертая к верху крышка возле заднего стекла, тем самым увеличиваем обдув двигателя. Недостаток – плохо закрывается и открывается крышка ну и появляется доступ к крышке бензобака!

А плунжерний,який від таврії?

Опубліковано

Один в один!

Там тока хитрость в регулировке прокладками есть! Я на жигуль поставил не отрегулировал, то давлением топливный шланг порвало!

Опубліковано

ХМ...?!

Бо в мене є рем комплект проклапдок під жигулівський то ніби я їх використати під свій не можу.

А які переваги проти мембранного?

Там тока хитрость в регулировке прокладками есть! Я на жигуль поставил не отрегулировал, то давлением топливный шланг порвало!

А про це детальніше можна?

Опубліковано

Там в комплекте 4 прокладки (между двигателем и насосом). Самый простой способ - подбирать. Прокладки регулируют длину хода шток. Малый ход - будет не докачевать бензин (маленькое давление), а большой перекачивать ( у меня было большое давление и лопнул шланг). Если надумаете ставить то по телефону поясню!

Меня больше интерисует электроное зажигание! У кого стоит? Вычитал что подходит от Москвича 2141 - правда ли?

Опубліковано

Там в комплекте 4 прокладки (между двигателем и насосом). Самый простой способ - подбирать. Прокладки регулируют длину хода шток. Малый ход - будет не докачевать бензин (маленькое давление), а большой перекачивать ( у меня было большое давление и лопнул шланг). Если надумаете ставить то по телефону поясню!

Меня больше интерисует электроное зажигание! У кого стоит? Вычитал что подходит от Москвича 2141 - правда ли?

Насос налаштовуєш так:

Скільки міліментрів даєш?

post-5408-0-93292100-1361822570_thumb.jp

Опубліковано

... Бензонасос поменял на плунжерный...

ну... це не плунжерний насос (карбюратору тиск в 100 і більше атмосфер не потрібен))). Це звичайний мембранний насос, просто підвищеної продуктивності, тобто там пружина більш жорстка (що забезпечує більший тиск) і клапана більші в діаметрі і якісніше виконані (краща надійність насоса). Безперечно, такий насос куди краще простого стандартного, але він ніяк не плунжерний)).

З.І. У мене теж такий на жигулях стоїть, літом проблем не було.

Опубліковано

А чо то за "хрень" хтось знає:

Покопавшись по "засіках" знайшов наступне:

безконтактная электронная система зажигания (БЭСЗ-1):

- безконтактна електронна система запалювання

- протиугонка

- перетворювач струму 127В

- багатоіскровий генератор

П.С.

Так які переваги "плунжерного" насоса? І які характерні ознаки нероботоздатності звичайного паливного насоса в жару?

Опубліковано
Меня больше интерисует электроное зажигание! У кого стоит? Вычитал что подходит от Москвича 2141 - правда ли?

в Федота стоїть. я ставив. трамб від Москвіча, вакуумний коректор поставив йому рідний від сорокєта, комутатор ВТН 0729.3734, катушка фольксовська кругла Бош, проводка від 2108.

а те що в тебе гріється мотор це не від поганого обдуву, а проблема в самому дигуні.

це може бути грязні ребра циліндрів та головок, не правильно виставлене запалення, неправильно настроєний карб, непрацюючі повітряні заслонки внизу воздуховодів, великі щілини в кожухах охолодження, забитий масляний радіатор.

якщо те все в нормі то сорокєт ніколи не нагріється вище 100-110.

ce0d6bf307fe.jpg

Так які переваги "плунжерного" насоса? І які характерні ознаки нероботоздатності звичайного паливного насоса в жару?

не тягне, глохне при різкому розгоні, пострілює в карб. тобто бідна суміш.

у плунжерного від перегріву не зависають його клапани (плунжери). до того ж в ньому нема такої внутрішньої ємності з бензином, як у простого. а той бензин в розпеченому насосі починає кіпіти, і стає замість рідини газом (парові пробки). а гази мембранний насос качає фігово. от і маєм що він перестає качати, або з однієї причини, або з іншої.

з.і. простого насоса від перегріву спасає наявність обратки у карба.

тоді насос качає (перекачує) бензу без перестанку через карб в бак, поки працює мотор.

тим самим, сам себе охолоджує великим потоком холоднішого бензину з бака.

і заодно постійно проганяє парові пробки з всієї системи.

так що, не спішіть міняти насос. спішіть доробити собі обратку, як в останніх моделях було зроблено.

і буде вам щастя, а насосу холодніше :)

Опубліковано

Voytik - а скока стоит поставить эл. зажигание и подойдет ли токое: http://aukro.ua/beskontaktnaya-sistema-zazhiganiya-moskvich-2141-bsz-i3045121906.html. По двигателю - то боковых блях у меня нет вообще, а радиатор новый от Волынянки (увеличеный).

Опубліковано

fedot, як там на рахунок фото фільтру? Забув?

Не забув, не встиг..А в темноті фотати якось не теє-о))

Спробую завтра зранку при виїзді з гаражу зробити....

Опубліковано

fedot, як там на рахунок фото фільтру? Забув?

Не забув, не встиг..А в темноті фотати якось не теє-о))

Спробую завтра зранку при виїзді з гаражу зробити....

Ок

2 Voytik

А з БЄСЗ-1 не стикався?

Опубліковано

Voytik - а скока стоит поставить эл. зажигание и подойдет ли токое: http://aukro.ua/besk...045121906.html. По двигателю - то боковых блях у меня нет вообще, а радиатор новый от Волынянки (увеличеный).

ссилка не відкривається. пище що 404 помилка.

трамб 5406.3706 http://cartuz.com.ua/detail/get_one_detail/353751.html 403 грн.

комутатор ВТН 0729.3734 http://vsedoavto.com.ua/page.php?page=product&catalog=61&product=9576〈=ua 52 грн.

катушка 2108 027.3705 http://vsedoavto.com.ua/page.php?page=product&catalog=61&product=9611〈=ua 112 грн.

проводка 2108-3724026 http://detali.zp.ua/shop/vaz/elektro/elektro_52163.html 16 грн.

разом виходить 583 грн.

може є десь дешевше трохи.

те що бокових блях нема це фігово. але і остальне що я писав треба перевіряти.

може в тебе забідна суміш в карбі виставлена, чи запалення сильно пізьнє.

А з БЄСЗ-1 не стикався?

ні, пардон, такого не бачив навіть. та і нащо тобі такий старий рарітет. дуже сумніваюсь що воно працює краще ніж мікропроцесорний комутатор ВТН 0729.3734.
Опубліковано

ні, але думаю що комплект заїбісь за такі гроші. все що треба є.

вукуум тільки прикрутити від свого рідного трамбльора. бо в москвичовського/волговського, інші настройки ніж у заза.

Опубліковано

В суботу попередньо планую вліпити сіє "чудо":

post-5408-0-42821900-1361909572_thumb.jp post-5408-0-80017200-1361909621_thumb.jp

о, я собі подібне робив :)

цікаво, за яким принципом твоє працює, якщо там тільки один провід, і припустимо другий на масу.

походу це не датчик хола.

поставити туди стандартний вазівський ДХ і буде взагалі нормально :)

Опубліковано

В суботу попередньо планую вліпити сіє "чудо":

post-5408-0-42821900-1361909572_thumb.jp post-5408-0-80017200-1361909621_thumb.jp

о, я собі подібне робив :)

цікаво, за яким принципом твоє працює, якщо там тільки один провід, і припустимо другий на масу.

походу це не датчик хола.

поставити туди стандартний вазівський ДХ і буде взагалі нормально :)

Ні не Хола, а звичайний, параметричний датчик і латунна крильчатка

стандартний заводський комплект для модернізації. 1980р :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...