Перейти до змісту

Покупка отечественного автомобиля


Makoro

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

3. "дешево і сердито" (прийнятно) - це "вітчизняний олігарх виробник" -Ланос/Сенс :) Ще "черевик" - народний вибір - там не платиться збір в ПФ, тому дешево, а як сімейне авто такий "напівбус" - ідеальний (тільки Азірову і Клименко не кажіть ;))

Черевик - це що?

Опубліковано

Якщо руки правильні і є поняття про системи авто, в кишені максимум 10к, то б/в європейця (в мене бус-вен Пежо 2001 р, за 2 роки міняв розхідники, хоча на одометрі майже 400 тис., нормально їздять 12-річні іномарки!).

Якщо руки-крюки або зеленого поняття ви не маєте, що таке підшипник чи провід, то ідіть в салон, купуйте любе-рябе за ці гроші (з умовою - чим дорожче, тим краще).

Опубліковано

Їздив на москвичах (М-2137, М-412), ВАЗ-2109 - потім пересів на Рено Кенго (як водій власного авто), Пасат Б4 - так це небо та земля, як по комфорту так і по колупанню в авто. Відчув себе хоч трохи людиною )))

Хто каже що ВАЗи (08,09,099,10 і т.д.) - комфортні і безпроблемні машини - мені здається трохи лукавлять ))) В порівнянні з 10-15 річними європейцями - це ТАЗИКИ...

Як на мене тоді вже краще Авешка або Ланос (сенс) - якщо вже ДУЖЕ хочеться нове авто )))

Опубліковано

Шановні поціновувачі "шедеврів" китайського автопрому, будь-ласка не полінуйтесь і перегляньте хочаб декілька

краш-тестів "автівок" типу чері, джилі і тп. і зробіть висновки - чи варті такого ризику згадані вище "не базові" комплектіції з "кондеями" та ін.

(ще
. і "живий" краш-тест GEELY МК VS LEXUS ES 350) і що?

Такими результатами не кожен європейський автовиробник може похвалитися, а про 12-15 річні б\у авто чи вітчизняний та роійський автопром я взагалі мовчу.

Не треба судити про всі китайські авто, переглянувши усього один краш-тест Чері-Амулету .

Та й взагалі, (як я вже казав кількома постами вище) китайський автопром сьогодні - зовсім не той, що був 4-5 років назад. А якщо так і далі піде, то ще років через 7-8 Китай вийде в лідери світового автомобілебудування.

Опубліковано

Шановні поціновувачі "шедеврів" китайського автопрому, будь-ласка не полінуйтесь і перегляньте хочаб декілька

краш-тестів "автівок" типу чері, джилі і тп. і зробіть висновки - чи варті такого ризику згадані вище "не базові" комплектіції з "кондеями" та ін.

Прочитайте

якщо на такі авто є попит, значить не все так погано :)

На алкоголь і наркотики теж є попит)

Опубліковано

Igrek - черевик це комерційний фургон (буда), на легковій базі, як правило пригнаний і розмитнений як вантажний і переобладнаний умільцями у вантажо-пасажирський, разом з відповідними документами (куди-ж без них :))

Опубліковано

років через 7-8 Китай вийде в лідери світового автомобілебудування.

та він і так уже в лідерах.. Але за кількістю випущених автомобілів. Але при цьому страждає якість. На жаль. Чомусь усі говорять - "Ой, ми не хочему купувати ось цей одяг. Він китайський, з неякісних тканин. Ці іграшки китайські, зроблені з неякісної пластмаси. Ці інструменти, теж китайські, з поганого металу, крихкі та ненадійні". Чому ж тоді Ви впевнені, що саме автомобілі китайські виробники роблять із якісних та екологічно чистих, надійних матеріалів.

Та взагалі, порівнювати бляшаний кузов Чері, Джилі і т.д., який можна пальцем увігнути, із обробленим лугом кузов 10-річної Ауді чи Мерседеса просто смішно. Ці машини вічні, і двигуни в них теж.

Говорю не про зламки, а про авто, до яких власники ставилися добре і слідкували за ними.

Опубліковано
Та взагалі, порівнювати бляшаний кузов Чері, Джилі і т.д

А кузов нових Тойот, Хонд, Хьондай ще гіргий, ніж в китайців.

Опубліковано
Та взагалі, порівнювати бляшаний кузов Чері, Джилі і т.д

А кузов нових Тойот, Хонд, Хьондай ще гіргий, ніж в китайців.

І чим це він, цікаво, гірший? Не буду сперечатися з тим, що в порівнянні з старішими моделями цих виробників кузова стали менш довговічними. Але не думаю, що ці бренди опустилися в якості до рівня китайського автопрому.

В мене Мазда 1998 року. В порівнянні з європейцями того віку кузов авто менш захищений від корозії. Особлива проблема з задніми арками, але дай бог кожному китайському авто мати такий стан кузова через років 8, який має моє авто.

Я вже не кажу про оцинковані кузова того ж Ауді

Опубліковано

І чим це він, цікаво, гірший? Не буду сперечатися з тим, що в порівнянні з старішими моделями цих виробників кузова стали менш довговічними. Але не думаю, що ці бренди опустилися в якості до рівня китайського автопрому.

В мене Мазда 1998 року. В порівнянні з європейцями того віку кузов авто менш захищений від корозії. Особлива проблема з задніми арками, але дай бог кожному китайському авто мати такий стан кузова через років 8, який має моє авто.

Я вже не кажу про оцинковані кузова того ж Ауді

Будь ласка, походіть по сто де займаються кузовними роботами і вони розкажуть своє фе як важко працювати з китайцями, японцями, корейцями.

Мова йде про нові автомобілі, років так до 5-ти, а не про ті що Ви згадуєте. В 98 році ще не ті часи не економили так на цьому.

У мене в знайомого лансер, побив трохи крило, то намучився з пошуками майстрів, не хотіли робити, а коли знайшов ті відбивали-рихтували, поки не сказали - давай нове крило, з цього нічого не буде. Був би це старіший автомобіль, то б товщина металу дозволила провести над крилом всі екзикуції.

В брата Альмера Ніссан - так коли були на природі хтось сперся об машину і залишилась вмятина, і справді кузов грає як бляшанка.

А нговорите китайці, китайці.

Опубліковано

У мене в знайомого лансер, побив трохи крило, то намучився з пошуками майстрів, не хотіли робити, а коли знайшов ті відбивали-рихтували, поки не сказали - давай нове крило, з цього нічого не буде.

значить таких "майстрів" шукав.

до речі про вітчизняні авто - випущені в 67-му році, а бігають до цього часу

а якщо вже згадувати історії знайомих/родичів/друзів/сусідів, то і я розповім - знайомий купив нову "дев"ятку", через півроку прийшлося міняти вижимний підшипник, наконечники рульової тяги, зламалися ел.склопідіймачі. Так ще й на ВолиньАвто не хотіли міняти по гарантії.

Опубліковано

Взагалі-то всі трохи відійшли від теми... Автор просить поради:

Покупка отечественного автомобиля. Я герой или ...? )) Стоит ли брать или ну его нафиг?

Моя думка - нафіг... :0151:

Якщо автор хоче нове авто, то за ті ж гроші ІМХО, краще взяти "китайця" - і зборка якісніша, і комфорту більше.

Якщо ж б/у - то "європеєць" 10-12 років, але в цьому випадку треба бути готовим до нових капіталовкладень у придбану машину, бо які б вони надійними не були, вічного немає нічого, особливо на наших дорогах...

  • 1 місяць потому...
Опубліковано
Та взагалі, порівнювати бляшаний кузов Чері, Джилі і т.д

А кузов нових Тойот, Хонд, Хьондай ще гіргий, ніж в китайців.

Особисто готовий дати в руки болгарку і подивитися, як, за скільки і з якою кількісттю зусиль буде відпиляно Вами, припустимо, четверть від, скажімо Toyota Camry 40. Японець, новий (за Вашими словами)....І тоді поговоримо про якість кузова...Ну і заодно (наглядно) про безпеку в такому кузові..Так, щоб підтримати розмову))

Опубліковано
Та взагалі, порівнювати бляшаний кузов Чері, Джилі і т.д

А кузов нових Тойот, Хонд, Хьондай ще гіргий, ніж в китайців.

Особисто готовий дати в руки болгарку і подивитися, як, за скільки і з якою кількісттю зусиль буде відпиляно Вами, припустимо, четверть від, скажімо Toyota Camry 40. Японець, новий (за Вашими словами)....І тоді поговоримо про якість кузова...Ну і заодно (наглядно) про безпеку в такому кузові..Так, щоб підтримати розмову))

Нуууу це залежить від болгарки) А те що твоя "ластівка" має грубшу "шкіру" зовсім не означає що вона краща за Камрі

Опубліковано

http://www.ford.ua/%D0%9B%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%B

форд за 120 000 грн!! як за форд та щей 1.5 дизель....

це вже на зовсім худий кінець!! а на ТАЗАх і АмуЧеріДжилі хай китайці і їздять!

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...