Dream Опубліковано 8 Січня, 2013 в 18:06 #51 Опубліковано 8 Січня, 2013 в 18:06 ні, асфальт по зчіпним властивостям шини з дорожнім покриттям сильно відрізняється від снігу, льоду, глини, багнюки . агов. ти абс там згадав. на абс-і в будь-якому випадку авто довше гальмує. Ваш КО. sergK, на яку?
Vect0r Опубліковано 8 Січня, 2013 в 18:18 #52 Опубліковано 8 Січня, 2013 в 18:18 агов. ти абс там згадав. на абс-і в будь-якому випадку авто довше гальмує. Ваш КО. На асфальті машина з абс стане швидше, ніж машина полетівша юзом з вдавленою педалью тормоза до бляхи.
Dream Опубліковано 8 Січня, 2013 в 18:34 #53 Опубліковано 8 Січня, 2013 в 18:34 На асфальті машина з абс стане швидше, ніж машина полетівша юзом з вдавленою педалью тормоза до бляхи.хмм... хоча 23-й, 30-й, 53-й комент для мене є ключовими.А дайці при одному дтп мені стверджували зворотнє... :/Апд. Але тоді виходить що при однаковому гальмівному шляху на рівному чистому сухому асфальті в авто з абс швидкість на початок гальмування значно більша ніж в авто без абс. Якщо за формулою при 52м шляху швидкість становить 96 км/год, то при спрацюванні абс швидкість має бути більшою.вибачте за оффтоп.
slk35 Опубліковано 8 Січня, 2013 в 19:37 #54 Опубліковано 8 Січня, 2013 в 19:37 Dream, я ще б видилів 7-й комент з тієї теми.Хоча він майже повторює 53 комент (просто спочатку помилково не той прочитав)
V.Wolf Опубліковано 8 Січня, 2013 в 20:34 #55 Опубліковано 8 Січня, 2013 в 20:34 Взагалі АБС (Anti-lock braking system) служить не для зменшення гальмівного шляху, а для забезпечення керованості авто в момент гальмуання (ключове слово lock).Щодо топіка: зимою краще погана all season чим хороша літня, а ще краще погана зимова чим all season і т.д..Переконувати нікого незбираюсь, а просто дружня порада.
EcoTomy Опубліковано 8 Січня, 2013 в 23:03 #56 Опубліковано 8 Січня, 2013 в 23:03 Гаряча тема виникла, Зимою мав досвід їздити на Росаві WQ-102 дуже хороша гума (ціна невисока, а гребе все), зараз стоїть всесезонка Vredestein Quatrac 2 б/у так собі. А раніше літо-зима була взагалі КАМА-205, оце гума . Я теж прихильник всесезонки.
Waver Опубліковано 9 Січня, 2013 в 10:26 #57 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 10:26 Думаю, на дуже сильні морози - обовязково мати тільки зимову гуму. Але... зимова чи всесезонка - це ще не показник!На сніг коли нуль по цельсію... в общім, в минулий рік, на Т5-му стояла в мене майже новенька всесезонка. В перший день коли випав сніг - я їздив по снігу без ніяких проблем, а от на наступний день, поїхав купив і поставив доволі непогану (якщо дивитись на протектор) зимову гуму б/у.. і шо... - замітив шо по снігу почав буксувати на зимовій там де не мав проблем днем раніше на всесезонці... хоча, можливо тільки тому що всесезонка була майже нова, а зимова гума була б/у з німеччини, з протектором десь на 60%... а от тільки тепер, місяць назад, я зрозумів в чому такий прикол!В общім, уже дуже багато років займаюся вантажними перевозками, 4 роки мав свою фуру, купив її з абсолютно новою гумою, потім, через три роки, коли стерлись, поставив знову абсолютно нові колеса... вперто наварку не ставив! Так ось... на пустій дорозі по снігу, повністю загруженим (40 тонн грос) - дуже часто по рівній дорозі я їздив 80-100км/год абсолютно впевнено без ніяких проблем... з такою вагою по снігу я почував себе як на танку...а от цього року довелось мені сісти покататися на чужій машині зі старою, правда тільки наполовину стертою, наваркою, тобто зовні колеса були ще більш-менш нормальні ... перше шо я замітив, шо на морозі -20 і нижче, при постукуванні, моя гума була тверда як камінь, чого на своїй фурі я ніколи не бачів! А далі, коли пришлось їхати в снігопад і по льоду - більше 40-50км/год я уже не міг їхати, або буксував або уже відчував шо інокли по трохи зносить, в общім, відчував себе дуже невпевнено, машина була - як корова на льоду! А ще, потім, за два дні у мене вобще два колеса взорвалося... причому просто так... перегруза не було, тиск був теж в нормі!В общім, що виявилося - на фурі стояла гума яка уже другий раз наварена і який уже було 8 років! В общім, майстри на сервісі так і сказалии, що ця гума своє уже відїздила давним давно!В общім, після такої моєї поїздки, сказав босу що на такій гумі я більш нікуди не поїду! Причина проста - у гуми уже давно вийшов час придатності! Так як контора нормальна (працюю за кордоном) безоговорочно замінили на нову... і шо ви думали - тепер знову з повною масою в сніг 80-90км/год - не проблема!!!Так ось що виявляється... крім протектора, дуже важливо ще дивитися на рік випуску гуми! Люба гума з часом втрачає свою мягкість і пружність... даже зимова...В общім, що зрозумів... для себе, ні на легкову ні на тір, я уже більш ніколи не поставлю " б/у гуму з німеччини" яка там уже відкатала 4-5 років, де нормальні цивілізовані люди таку гуму змінюють на нову не від того що вона уже повністю стерлась, а тому що уже вийшов срок придатності, хоч і протектор цілком нормальний!!!!!!!!!!!!!!!!а наші її все з німецьких свалок тянуть в Україну і тянуть... а Українці ставлять той хлам і ставлять...і, говорив з декільками нашими Українськими водіями-дальнебойщиками (у друзів є свої фури) - ніхто мені не вірить що на фурі можна спокійно і впевнено йти, не хай даже і по рівній дорозі, по снігу 90-100 км/год... правда, як виявляється, їздити на абсолютно новенькій нормальній гумі ніхто з них ще і не пробував... у всіх стоїть те що і у всіх - або наварка, або б/у з польши чи німеччини...Тільки одна людина зі мною повністю згодилась - людина працює на WOG на новесенькому бензовозі з абсолютно новою Мішеліновською гумою!!!Так от, тепер як купувати любу гуму для вашого авто - в першу чергу дивіться на дату випуску тієї гуми, а потім уже на протектор! Стара гума (у якої уже давно вийшов срок придатності) даже зимова, втрачає свою мягкість і на льоду або втрамбованому снігу робиться ще слизкішою ніж новенька всесезонка!І це ще одне пояснення, чому колись моя audi quadro 1.8 turbo, з... хоч і всесезонною, але абсолютно новою гумою, по снігу була як "САМОЛЬОТ"!Для себе б/у гуми я більш ніколи не куплю, і нікому рекомендую!і... ось знайшов ссилку на статтю "Як вибрати зимову гуму..." може комусь допоможе... http://cripo.com.ua/...d=7$&aid=145507
nickel Опубліковано 9 Січня, 2013 в 12:46 #58 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 12:46 Враховуючи попередній пост, ставлю своїй всесезонці ще один плюс. Маючи два комплекти гуми (зима-літо) ви через 3-4-5 років будете мати два комплекти вже старої і жорсткої гуми, але ще з більш-менш нормальним протектором, а я один, але новий комплект всесезонки.п.с. Холівар - він такий.
slk35 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:06 #59 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:06 Так вроді ще на першій сторінці дійшли до висновку, що для тих, хто їздить мало - всесезонка, хто більше - краще зима/літо.Просто є люди, які в рік накатують по 60 і навіть більше тис. км, то їм точно не варто боятися, що гума постаріє при ще нормальному протекторі.Тому, як вже писав Linark, все відносно і індивідуально. п.с. У мене, при умові що річні пробіги будуть такі як зараз, за пять років обидва комплекти будуть мати пробіг по 50+- тис. км, тобто якраз середньостатистичний пробіг шин до заміни. Тому сенсу купляти два рази всесезонку не бачу, краще літо-зима.
jack74 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:20 #60 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:20 Блін, ну народ твердолобий!... Яка різниця, скільки ти наїзджаєш?! Для ДТП вистачає 100м! Виключення - хіба що ти не збираєшся їздити взимку взагалі. А про типу "старіння"... В мене як була вона м'яка при купівлі, так така і всі п'ять сезонів м'якою і лишалася! І це я не пересказую з чиїхось розповідей, а кажу зі свого досвіду! Звичайно, зношена "зимова" (а це не після одного сезону, а після 4х-5ти сезонів) гірша за нову "всесезонку", але ж та "всесезонка" вже після пів-року по асфальті перестане бути "типу-зимньою". Також "зимова" "зимовій" рознь. Перед купівлею мало просто подивитись на малюнок протектора і вибрати найдешевшу Треба почитати, ЩО про неї пишуть люди, які відгуки вона вже має. І купувати ту, яка дійсно себе зарекомендувала. І не якимись там замовленими "тестування", а відгуками живих людей. -------- Хоча, певно, я дарма розпинаюсь... Хто не вчиться на чужих помилках, хто на своїй шкірі не спробує, кого життя не навчить, той і далі буде тішити себе самодурством... Кожному своє...
vampirich Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:40 #61 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:40 Блін, ну народ твердолобий!...Яка різниця, скільки ти наїзджаєш?! Для ДТП вистачає 100м!Виключення - хіба що ти не збираєшся їздити взимку взагалі.ага-ага, і не кажи! це ж очевидно що зимова гума на нашій ожеледиці не дуже то й міняє ситуацію! теж може понести і втрапите в дтп!Я теж вважаю що зимою або пішки або на гусеничному тракторі, і то помаленьку, і ніяк інакше!
Linark Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:43 #62 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:43 Блін, ну народ твердолобий!...Яка різниця, скільки ти наїзджаєш?! Для ДТП вистачає 100м!Виключення - хіба що ти не збираєшся їздити взимку взагалі.ага-ага, і не кажи! це ж очевидно що зимова гума на нашій ожеледиці не дуже то й міняє ситуацію! теж може понести і втрапите в дтп!Я теж вважаю що зимою або пішки або на гусеничному тракторі, і то помаленьку, і ніяк інакше!Вибачте за флуд!!на гусеничному тракторі можна й не помаленьку)))))
Saddy Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:51 #63 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:51 зимова гума на нашій ожеледиці не дуже то й міняє ситуаціюсаме для того існує шипована гума, ну або вже на крайній випадок ланцюги на колеса.непогна стаття про зимову гуму тута про порівняльна характеристика всесезонки туттак що кожен хай сам обирає, що йому важливіше - зекономлені декілька сотень та декілька годин на переобувку авто чи здоров"я та життя своє та інших учасників дорожнього руху.
nickel Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:58 #64 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 14:58 Блін, ну народ твердолобий!...Чия б корова мичала... Дякую посміявся.
vampirich Опубліковано 9 Січня, 2013 в 15:03 #65 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 15:03 Saddy, але ж погодьтеся, гусеничний трактор на дорозі буде більш керований, і краще матиме зчеплення ніж всі ваші зимові шиповки.То чого економите на зимовій гумі і не купуєте трактор?надіюся зрозуміли до чого хилю, чи треба розписувати?
Saddy Опубліковано 9 Січня, 2013 в 15:09 #66 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 15:09 напевно, Ви не помітили, але трохи віійшли від теми.. При чому тут гусеничний транспорт? Ми ж говорили про легкові авто...їздити можна і на тракторі, але це вже питання комфорту, економії на пальному (трактор їсть солярки дай Боже), швидкості та ін.зі свого досвіду можу добавити, що шипована гума хороша при ожеледиці, вкатаному снігу. При сухій, безсніжній зимі на шипах зчеплення з дорогою гірше, ніж без них.
vampirich Опубліковано 9 Січня, 2013 в 15:13 #67 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 15:13 непевне, Ви не помітили, але трохи відійшли від теми.топікстартер питався про всесезонку а не про зимову гуму
Saddy Опубліковано 9 Січня, 2013 в 15:18 #68 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 15:18 в минулому була Nokian Hakkapeliitta 4 (шип) зараз Pirelli Winter Carving Edge Та ні, від теми відійшов не я. Вище була розмова про довжину гальмівного шляху на різних видах гуми, а також про АВS і т.д. А також різні рекомендації для ТС (сподіваюся він ними скористається і вони йому допоможуть визначитися)
Waver Опубліковано 9 Січня, 2013 в 17:36 #69 Опубліковано 9 Січня, 2013 в 17:36 а я про те, що краще уже купити абсолютно нову зимову гуму і відїздити на ній тих 4-5 років, ніж купувати б/у яка уже давним давно стільки прокаталась (а то й більше) і надіятись шо наступні 4-5 роки ти будеш ще безпечно їздити бо у тебе "зимка"... На власному досвіді переконався, що в деяких випадках абсолютно новенька всесезонка буде кращий варіант ніж старе б/у гу...но! Але, при наших погодніх умовах, все-таки кращій варіант - купити два набори абсолютно нової гуми, зимову і літню, і наступні, як мінімум 4-5 роки, ви будете мати саме надійне счеплення з дорожним покриттям!Так що, купуючи любу б/у гуму, корисно буде звернути увагу і на дату випуску тієї гуми, а не тільки на протектор чи якісь інші властивості!
Ukrainec Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:16 Автор #70 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:16 Читаючи в ваших повідомленнях статті, на які дані дпосилання, автори переважно роблять однакові висновоки: Она рассчитана на тех, кто не имеет достаточно средств для покупки зимнего и летнего комплектов "резины" или выезжает из гаража очень редко и едет до ближайшего продуктового магазина на небольшой скорости; і т.д. - якраз про мене! Я ще цієї зими не виїзжав з гаража, лише планую на ці вихідні це зробити вперше за зиму! Нажаль жодого з зазначених "всесезонних лідерів" тестів європейських оглядів я не знайшов в Україні. Натомість надибав Debica navigator 2, але від них я чомусь вже зараз не взахваті. :(
nickel Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:23 #71 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:23 Натомість надибав Debica navigator 2, але від них я чомусь вже зараз не взахваті. :( В мене такі, мене влаштовують. Звіздю, в мене просто Навігатор.
slk35 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:37 #72 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:37 Натомість надибав Debica navigator 2, але від них я чомусь вже зараз не взахваті. :( У мого знайомого на жигулях сімці такі стоять, каже що нормально.
Ukrainec Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:37 Автор #73 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:37 Ооооу! І як вони зараз і в ожеледицю? справляються? Скільки зношуються за літній кілометраж? А то в мене перспектива з протектором в 1мм на задніх ведучих виїхать! зайду в суботу на "Формулу" гляну що там є! Хоча купувать всеодно певно буду через інтернет!
St@S_ Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:41 #74 Опубліковано 10 Січня, 2013 в 15:41 Натомість надибав Debica navigator 2, але від них я чомусь вже зараз не взахваті. :( нормальна гума, не дубіє при -10-15, трошки менше лямелів ніж в зимової, що не дуже добре на льоду, але люба зимова нешиповна веде себе непередбачено на тому ж льоді...
sergK Опубліковано 11 Січня, 2013 в 21:23 #75 Опубліковано 11 Січня, 2013 в 21:23 люба зимова нешиповна веде себе непередбачено на тому ж льоді...а с шипами на чистом асфальте! Золотая середина в эксплуатации резины - это соблюдение скоростного режима.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.