Перейти до змісту

Де маршрутка?


SG008

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Наче люди, які користуються гром. транспортом будуть проти добиратись на роботу мало не вдвічі швидше (так, економію часу від меншої кількості зупинок зміг оцінити після декількох поїздок останніми рейсами, коли водій не зупинявся на кожній).

Сміт, ти знову за своє. Замість того, щоб добиватись від міськради нормального сполучення на "свій" район - ти уповаєш лише на приміські маршрути. Але, сам того не помічаєш, як через засилля транспорту (і того ж моря зупинок) ти, і їдеш довше, і дихаєш більш забрудненим повітрям. Мінуси можна продовжувати.

  • Відповідей 319
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

@AgentSmith13 зараз повністю погоджуюсь з вами. Те, що робиться з транспортом у містові інакше ніж лютий піз..ць не назвеш. Бачу по тому як сам їду на роботу у район (Рівненської), який діями Луцької міської ради стає транспортною чорною дірою! Бо з центру туди можливо добратись вже фактично тільки об'їхавши все місто. Є ще гарний район по вул. Конякіна, ввечері краще відразу ж йти на соборності, бо там можна кукувати до наступного дня! І бачу що це не тільки в цих районах.

Тролейбуси, на які неможливо дивитись без сліз, це при тому що в містові є підприємство що їх випускає. Маршрутки, вбиті до стану металолома (заради справедливості можна зазначети що не всі, але переважна більшість). 

Ви часто пишете про це. В мене одне питання: яка політсила у нас, чи їх коаліція, винна в цьому бардаку, щоб за цих бл..дей не проголосувати на виборах! 

 

Опубліковано
1 час назад, Electronshik сказал:

містові

Місті

1 час назад, Electronshik сказал:

це при тому що в містові є підприємство що їх випускає

І що? Треба ще гроші на них мати. По 5 млн за штуку.

 

1 час назад, Electronshik сказал:

. В мене одне питання: яка політсила у нас, чи їх коаліція, винна в цьому бардаку, щоб за цих бл..дей не проголосувати на виборах

Укропчик

Опубліковано

Вже завтра у Луцьку можуть підвищити вартість проїзду в маршрутках

Вже завтра у Луцьку можуть підвищити вартість проїзду в маршрутках

У Луцьку на розгляд виконавчого комітету міської ради винесуть проект рішення про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах.

Виконком для вирішення питання щодо підвищення вартості проїзду в маршрутках у міськраді зберуть вже завтра, 23 травня. 

У разі прийняття такого рішення проїзд у луцьких маршрутках здорожчає з 5-ти до 6-ти гривень. 

Для учнів закладів загальної середньої освіти Луцька встановлять вартість проїзду в автобусах на міських маршрутах загального користування у розмірі 3 гривні за одну поїздку, проте лише за наявності учнівського квитка.
 

http://www.volynpost.com/news/138515-vzhe-zavtra-u-lucku-mozhut-pidvyschyty-vartist-proizdu-v-marshrutkah

 

З.І. @AgentSmith13 Чисто цікаво, чи змінилось щось на краще на 1-ці маршрутці ввечері після того, як там став їздити Санрайз?

Опубліковано

Ну як сказати, змінилося... Як їздили не по графіку, так і їздять (з ніби як "правильнішими" проміжками, але всі з відставанням, напевно вранці неправильно перша їде просто), зате пару днів тому десь в 21-30 їхав нею з Київського майдану, і йшла таки по маршруту, а не "до гаража, і неї*е"... Однозначно, порівняно з "чудовим" АТП 10701 стало краще, питання - чи НАДОВГО??? Бо паскудитися на тому маршруту то така гидотна традиція вже певно в 5-ти перевізників.

Опубліковано
1 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

зате пару днів тому десь в 21-30 їхав нею з Київського майдану, і йшла таки по маршруту, а не "до гаража, і неї*е"...

Ну їм вигідніше завести ще пасажирів по маршруту до "Мотора", а звідти в гараж, бо Санрайз знаходиться саме там, а АТП 10701 - ближче до Дубнівської...

Опубліковано
6 минут назад, TFA сказал:

Ну їм вигідніше завести ще пасажирів по маршруту до "Мотора", а звідти в гараж, бо Санрайз знаходиться саме там, а АТП 10701 - ближче до Дубнівської...

Може й так, але дуже хотілося б, щоб 1-ка стала другою 2-кою, а тепер вони ще й не конкуренти. Зранку їжджу 2-кою, бо з кінцевої і сідаю в порожну, ввечері, та ще й в дощ який - стараюся зловити 1-ку або 15 троль.

Хоча і 2-ка - неідеальна далеко - в нас транспорт їздить ПО ІДЕЇ до 23:00, так чому в 8-9 випадках з 10-ти доводиться їхати з Киівського майдану на Перемоги (або біс з ним, на вокзал) з пересадкою біля ЦУМу?

Ну і є в Санрайза феєричні 17-ки, які ввечері і в небазарний день вимирають.

Опубліковано
52 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

Ну і є в Санрайза феєричні 17-ки, які ввечері і в небазарний день вимирають.

17-ки очевидно під базар зроблені. Щодо вечора, їх можна вкорочувати в центрі без заїзду на базар, ставити якийсь трафарет типу "до ЦУМу".

Опубліковано

У ЛУЦЬКУ ПІДВИЩИЛИ ВАРТІСТЬ ПРОЇЗДУ В МАРШРУТКАХ

 
125w.JPG
За проїзд у автобусах міського маршруту треба буде платити шість гривень. Учням луцьких шкіл вартість проїзду, своєю чергою, підвищили до трьох гривень.

Про це стало відомо 23 травня під час позачергового засідання виконавчого комітету Луцької міської ради, на якому розглядали проект рішення «Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у звичайному режимі руху».

Як розповів виконувач обов’язків директора департаменту економічної політики Костянтин Патракеєв, до міськради щодо підвищення тарифів із підготовленими розрахунками звернулися перевізники, зокрема ПП «АТП № 1», ТзОВ ВТП «Санрайз», ПАТ «Луцьке АТП 10701» і Луцьке підприємство електротранспорту.

Костянтин Патракеєв наголосив, що підвищення вартості проїзду обговорювали ще з жовтня минулого року і що нову вартість проїзду розрахували за Методикою розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту, затвердженою Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 17.11.2009 року № 1175. У документі вказано, що перегляд тарифів здійснюється через зміни умов виробничої діяльності та реалізації послуг, що не залежать від господарської діяльності перевізника, зокрема у випадку підвищення ціни на паливо більше, ніж на 10 %.

За рік зросла вартість не тільки на паливо, а й на мастила, шини, акумулятори, інші запчастини, технічний огляд тощо. Також було підвищено зарплати водіїв, які в середньому передбачено на рівні 7767 гривень.

Так, як зазначив Костянтин Патракеєв, розрахунковий тариф на перевезення пасажирів автобусами за маршрутами загального користування у звичайному режимі руху складає 5,74 гривні.

Окрім того, він повідомив, що проект рішення про підвищення вартості проїзду в луцьких автобусах розглянуло Волинське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України.

Як зауважив виконувач повноважень Луцького міського голови Григорій Пустовіт, на засідання виконкому прийшли теж представники всіх перевізників.

Член виконкому Михайло Щур поцікавився, коли саме проводилися розрахунки. Також він звернув увагу на те, що на минулому засіданні було зменшено кількість зупинок громадського транспорту в Луцьку, водночас протягом останнього часу була низка змін щодо зменшення чи закриття окремих маршрутів.

Костянтин Патракеєв пояснив, що зменшення чи закриття окремих маршрутів якраз і пов’язане з економічно невигідністю через низькі тарифи на проїзд.

«Ми півроку займаємося встановленням економічно обґрунтованого тарифу», – сказав Костянтин Патракеєв.

Депутатка Алла Надточій звернула увагу на те, що водночас підвищено рентабельність маршрутів. «Я не бачу прискореної потреби, щоб підвищити тариф. Також я на обговореннях пропонувала зберегти дві гривні за проїзд для дітей. Чому ця пропозиція не врахована?» – запитала обранка громади.

Костянтин Патракеєв відповів, що вартість проїзду для дітей становитиме три гривні і якщо зменшити ціну до двох гривень, то доведеться підвищувати вартість проїзду для дорослих пасажирів.

«Витрати на утримання старого транспортного складу зростають у геометричній прогресії. Ми ж хочемо розпочати заміну та оновлення рухомого складу», – зазначив він і додав, що, на думку перевізників, вартість проїзду в розмірі шести гривень для дорослих не достатня і дозволить лише залишитися на плаву.

Член виконавчого комітету Ігор Муковоз, своєю чергою, поцікавився, як визначали пасажиропотік.

Як пояснив Костянтин Патракеєв, до уваги можна брати, або дані, які дають перевізники, знаючи наперед, що вони будуть занижені, або ж можна самостійно проводити обстеження. У останньому випадку в автобусі протягом дня пасажирів рахують обліковці. У луцьких маршрутках пасажирів рахували близько 70 обліковців. Детальніше визначити пасажиропотік можна лише у випадку запровадження електронних квитків.

Член виконкому Олександр Серватович зазначив, що водночас підтримує рішення про підвищення вартості проїзду для дорослих до шести гривень, але виступає категорично проти того, щоб зростала вартість проїзду для дітей.

Як пояснив перевізник Петро Киричук, на сьогодні при тарифі шість гривень, відповідно до закону, для учнів має бути встановлена така ж вартість як для дорослих. Перевізники ж йдуть на компроміс і пропонують возити дітей за три гривні. Окрім того, якщо для учнів збережуть проїзд на рівні двох гривень, потрібно переглядати тариф і підвищувати вартість проїзду для дорослих більше, ніж до шести гривень.

Григорій Пустовіт додав, що сьогодні законом не передбачено пільговий проїзд для дітей; це ж добра воля перевізників і результат домовленостей.

Депутат Микола Собуцький нагадав, що минулого року було підписано меморандум із перевізниками. Своєю чергою, Григорій Пустовіт зазначив, що дійсно не всі обіцянки перевізників було виконано, зокрема щодо поведінки водіїв і стану автобусів.

«У попередньому тарифі з проїздом у 5 гривень вартість пального закладалася в розмірі 23 гривень. Уже наступного місяця, коли запровадили тариф у розмірі 5 гривень, ціна на пальне зросла до 24 гривень, а до кінця року вона становила вже 30 гривень. У результаті більшість перевізників опинилися в борговій ямі. Ми, розуміючи те, що запроваджувати проїзд у шість гривень вже пізно, своєю чергою ідемо на компроміс із міськрадою. Запровадження нового тарифу дозволить не розвиватися, а працювати з мінімальним рівнем рентабельності», – сказав директор ПАТ «Луцьке АТП 10701» Сергій Дьомін.

Він додав, що проект рішення ґрунтується на економічно правильних розрахунках.

Михайло Щур звернув увагу на те, що з минулого року вартість проїзду для дорослих підвищено на 25 %, натомість ціну на проїзд для дітей пропоновано збільшити в три рази.

Наостанок слово взяв виконував повноважень Луцького міського голови. «Зразу хочу сказати, що немає ніякого лобіювання чи війни… Ми сьогодні повинні обирати, або залишаємо за всяку ціну 5 гривень і перевізники просто не вийдуть на роботу. Давайте будемо об’єктивними. У цьому випадку, коли ми говоримо про ціну 6 гривень, – це компроміс між мешканцями і перевізниками. Я буду підтримувати це рішення, аби лучани змогли їздити, змогли доїжджати до роботи і місто не паралізувало. Ми не перші, хто піднімає вартість проїзду, але ми просто не можемо не підняти тарифи. Знаю, що це не популярне рішення», – наголосив Григорій Пустовіт.

Він навів приклади міст України, де проїзд становить 6–7 гривень. Це, зокрема, Тернопіль, Львів. Окрім того, він пригадав ситуацію в Полтаві, де перевізники просто відмовилися виходити на маршрути і зараз у місті розглядають питання про підвищення тарифу до 8 гривень.

У результаті члени виконкому підтримали проект рішення про здорожчання вартості проїзду в автобусах міського маршруту в Луцьку. Вартість проїзду зросте через 10 днів із моменту публікації відповідного рішення виконавчого комітету в друкованих виданнях.
 
Опубліковано

А на Володимирській в 19.55 маршрутки вже не зупиняються. От щойно 29 маршрут 4706 ВК, дивлячись в очі, проігнорував трьох махаючих на зупинці.

  • 5 місяців потому...
Опубліковано

Луцький перевізник пояснив, чого його маршруток немає в системі «МАК»

Цитувати

Директор ПП «АТП № 1» Едуард Самчук пояснив, чому автобусні маршрути №11 та 19 не можна відстежити в системі «МАК».
Про це стало відомо у середу, 20 листопада, на засіданні виконавчого комітету Луцької міської ради.
ПП «АТП №1» здійснює перевезення пасажирів автобусами на маршрутах №№ 11, 19.

Перший заступник міського голови Григорій Недопад розповів, що за період з 01.01.2019 по 15.11.2019 з числа тих автобусів, що відображалися в системі моніторингу, виконання графіків руху за кількістю виходів на рейси по підприємству становить – 86,73%.
Григорій Недопад також доповів, що до служби оперативного реагування «15-80» за період з 01.01.2019 по 15.11.2019 надійшло 39 звернень, з них 10 звернень стосуються порушення розкладу руху; стану транспортних засобів, комфортності перевезень – 3 звернення; не зупинився – 8 звернень; культури обслуговування, взаємовідносини пасажира та водія – 2 звернення; порушення схеми руху – 6 звернень.
За словами Недопада, станом на 8:00 у середу, 20 листопада, з 11-ти маршруток №11 в системі можна відстежити лише один автобус.
Автобусні маршрути №19 взагалі не відображаються.
Едуард Самчук розказує, що проблема не в його транспорті, бо він загружений в систему.
«З серпня місяця система «МАК» не працює. Якісь збої в системі. Степанов сказав, що потрібен адміністратор. У наших маршрутках проблем немає», – пояснив.

 

У Луцькраді сперечалися, чи добре працює система «МАК»

Цитувати

У мерії посадовці та члени виконавчого комітету сперечалися щодо того, чи належним чином працює система «МАК», за допомогою якої можна відстежувати автобусні маршрути.
Про це стало відомо у середу, 20 листопада, на засіданні виконкому.
Нагадаємо, директор ПП «АТП №1» Едуард Самчук заявив, що автобусні маршрути №11, 19, які він обслуговує, загружені в систему «МАК». Проблема в програмі.
Начальник управління транспорту та зв’язку Луцькради Володимир Степанов наголосив, що договір заключений, а система працює належним чином.
«Система «МАК» працює. Більше того, крім цієї системи, є ще одна, яку встановлює новий оператор», – пояснив Степанов.
Позицію перевізника підтримав член виконкому Михайло Щур. За його словами, система часто дає збій і не відображає усіх маршрутів.
«Система «МАК» не працює належним чином. Якщо в нас в місті відображається менше третини автобусів – можу зрозуміти, що десь не вийшли на рейс. Але якщо я на маршруті №2 в системі бачу лише одну маршрутку, то це вже розуміння того, що це система «МАК» не працює належним чином», – виступив Щур.
Керівники містом доручили начальнику управління транспорту та зв’язку Володимиру Степанову з’ясувати і доповісти, як працює «МАК».

 

доручили доручити доручення і перевірити, чи доручення доручилося

"з'ясувати і доповісти, як працює"! - а досі не зрозуміло, ЯК??? Скарги населення, слова Степанова "система працює" - це не доповідь??? Цього мало??? Тепер ще потрібно створити комісію по створенні комісії по перевірці результатів роботи комісії з перевірки системи!, бл... Та тут же взяли ноута, підключилися до системи і глянули! А якщо збиралися обговорювати "МАК", то й адмінів запросити потрібно було, і відразу на місці з'ясовувати

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

то що там зара? ДЕ маршрутка? МАК канув в лєту, а що натомість? Десь вже видно? Сітікард не виклав ніде функціоналу трекінга?

Опубліковано
3 годин тому, jack74 сказано:

то що там зара? ДЕ маршрутка? МАК канув в лєту, а що натомість? Десь вже видно? Сітікард не виклав ніде функціоналу трекінга?

добре хоч якось їздять

Опубліковано

В ЛУЦЬКОГО ПЕРЕВІЗНИКА ВНОЧІ ЗГОРІЛО 4 АВТОБУСИ, ЩЕ 3 – ПОШКОДИВ ВОГОНЬ

Сьогодні 09:20
 
4.JPG
В ніч з 19 на 20 грудня у Луцьку сталась пожежа на території ТОВ ВТП «Санрайз». Вогонь знищив 4 пасажирських автобуси, ще 3 автомобілі постраждали від вогню.

Як зазначила в коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини начальник відділу управління ДСНС у Волинській області Ірина Варварук, повідомлення про пожежу надійшло о 3:19. За адресою провулок Дорожній, 4, вирушило дві бригади надзвичайників, які вже о 3:32 пожежу локалізували, а о 3:50 ліквідували повністю.

Попередньо відомо, що вогонь знищив два автобуси ЗАЗ А10, один автобус марки «Богдан» і бус Mercedes Sprinter. Також вогонь пошкодив ще 3 автомобілі, які стояли поруч.

Ймовірна причина виникнення пожежі – коротке замикання, проте остаточну причину встановить поліція.

З власних джерел ІА Волинські Новини стало відомо, що на момент пожежі охорона відволіклась або спала, тому вогонь встиг знищити частину автобусів. На території підприємства є відеонагляд, відповідні матеріали передадуть слідству для встановлення обставин.

Як повідомили у пресслужбі ГУНП у Волинській області, на місці пожежі працювала слідчо-оперативна група. Відомості щодо інциденту внесуть у ЄРДР за частиною 2 ст. 194 ККУ ( йдеться про умисне знищення або пошкодження майна).

За інформацією 12 каналу, згоріли два автобуси, які працювали на маршруті №2, та дві приміські маршрутки.

Зазначимо, ТОВ ВТП «Санрайз» одне з підприємств, яке погодилось на встановлення валідаторів та перехід на електронну оплату проїзду. Підприємство обслуговує маршрути 1, 2, 8, 10, 12, 16, 17, 21, 22.
 
1.JPG
 
2.JPG
 
3.JPG
 
4.JPG

 

https://www.volynnews.com/news/all/v-lutskoho-pereviznyka-vnochi-zhorilo-4-avtobusy-shche-3-avto-poshkodyv-v/?fbclid=IwAR04Wtyh3t-eRidT940XJ3OBByfW7XUcu_BXi0-1ZVYgy981hkT-Ajsjneg

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...