Перейти до змісту

Авто из Польши. Легально и в 3 раза дешевле!


Pilat

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Гаішники, щоб розвести на бабло ще не на таке здатні. Пресонули хлопчину непідкованого в тонкощах бюрократії. Шкода, що в нас така країна.

По темі, напишіть мені в приват будь-ласка,скільки буде коштувати honda hr-v (повний привід, механіка, кондиціонер) і Land Rover Freelander (дизель бмв, після 2000, кондиціонер, механіка), разом з документами у Луцьку

для цього я і залишив свої контакти.

  • Відповідей 85
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Форумчане почітайте цікаво

Я думаю якщо ви некомпетентні в таких питаннях, то навіть авто зареєстроване на вас в україні, відібрати можуть.
Опубліковано

Усі клієнти задоволені результатом!!!

Хотілося б почути відгук самих задоволених клієнтів

Є такі??????

Опубліковано

http://blog.polemika.com.ua/blog/kak-ezdit-nerastamojennom-avto.html

"Как ездить на нерастаможенном авто в Украине?

26.01.2013 [15:45]

Все как бешеные налетают на нерастаможенные авто из Литвы и прочих стран ЕС. Продавцы обещают "полный пакет документов для передвижения по Украине".

Это благодаря закону, позволяющему кататься год, потом пересекать границу и возвращаться. Люди, нищие люди, мечтавшие о "крутых машинах", обливаясь слезами радости покупают эти тачки. Они начинают бибикать в пробках, тыкать пальцы в окна, пересев с ланоса на джип.

Живя в Европе смотреть на это весьма занимательно. Особенно интересно читать заверения продавцов о том, что "все законно".

Несчастные украинцы не понимают, что:

- авто не на них, а на непонятной фирме;

- если авто на них, то документы - фальшивые, потому что иметь работников на реальной фирме, и платить с них серьезный налог в ЕС никто и не подумает;

- работает ли человек в ЕС проверяется нажатием двух клавиш путем запроса - платит ли он НАЛОГИ;

- когда хлопнут (а хлопнут обязательно, ждут критической массы) тех, кто "гарантирует" вам что-то, машину заберут не у них, а у вас;

- скорее всего, не только заберут машину, но и заведут уголовное дело;

- после того, как выяснится, что вы занимались незаконной деятельностью в одной из стран ЕС (им можете не рассказывать, что вас втянули в аферу), вам, вероятно, еще и в придачу запретят въезд в ЕС;

- люди забыли те славные времена, когда по Киеву летала куча авто с номерами Литвы, Эстонии, Франции даже... Потом все случилось быстро и резко.

Потому платите по 12000- 15000 долларов за годичную аренду "крутой машины". Я всегда говорил, что украинцы не такие бедные, какими хотят казаться..."

Пошла тема. Тема везде - в Интернете, в форумах, на курилках.

Опубліковано

Не учтено много моментов.

А какже страховка ТО на авто в Польше ето вам не 150гр. как у нас.

А виза которую тебе дадут максимум на пол года тоже стоит денег

Я жил в Германии так страховка и ТО вместе называетса TUV делаетса на 3года и стоит как пол машины(чем старше тем больше) я думаю в Польше также недаром весь их хлам уже у нас

Опубліковано

Для оновлення документів на наступний рік візи мати необов'язково. Також якщо ви не будете катати по ес, то і страхівки польської не потрібно.

Наша страхівка і закордонний паспорт.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Я катаюсь на польських нумерах,але тільки 5 днів в"їзд на один митний пост і 10 днів на інші,це при тому,що я не співвласник,а машина стоїть на обліку в Польщі на мене.Сам не хочу і іншим не раджу займатись з різними фірмами.Для тих хто живе біля кордону,такий варіант ,як у мене підходить.Ми живемо біля двох кордонів,мені,що до Польщі,що до Білорусі однаково-50км,завжди встигнемо виїхати в термін.Тим більше,якщо займаєшся якимось гендльом,це вигідно.А для інших,це лишній гімор на одне місце.

Опубліковано

Я катаюсь на польських нумерах,але тільки 5 днів в"їзд на один митний пост і 10 днів на інші,це при тому,що я не співвласник,а машина стоїть на обліку в Польщі на мене....

не зрозумів... Який зв'язок на кого машина стоїть з днями простою на таможні? Чи "в'їзд на митний пост" я невірно інтерпритував? І що за такі дикі затримки - 5 і 10 днів? Що, зара такі черги зробились, чи що? І що за "один" митний пост і які "інші"?

щось ніфіга незрозуміло...

Та й ТС пише, що платиш - і це він сам прокручує, тобі не потрібно їхати на таможні...

...Сам не хочу і іншим не раджу займатись з різними фірмами....
аргументуй? Є якісь прециденти, чи просто так? Хочу-нехочу - це таке...

Pilat, то як там на рахунок страховки? У випадку ДТП що буде?

Тобто, що буде, якщо:

-1 випадок - я на твоєму авто комусь заїхав, тобто я винен.

ЙОМУ хто платить? Я з своєї кишені? В мене ж страховки ОСЦПВ на це авто нема? Чи робити страховку на себе?

- 2 випадок - мені заїхали.

Яким чином я щось зможу ЗАКОННО збити з винуватця? Заяву ж в його страхову про відшкодування повинен писати ВЛАСНИК ушкодженного авто. Так як власник невідомо хто за бугром, то й з його страхової я нічого не зможу збити???

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Пояснюю,я можу поставити машину на облік в Польщі на себе,якщо я там прописаний(замельдований).Також можу вписати в техпаспорт співвласником,кого захочу.На такому автомобілі я можу в"їхати в Україну тільки на 10 днів.

10 днів,це в тому випадку,коли я в"їхав,наприклад, через якийсь митний пост Волинської митниці,а виїхав через Львівську.

А коли я виїзджаю в межах тієї ж митниці,що і в"їхав,то маю на це тільки 5 днів. При чому тут черги!!!

А тепер аргументи про фірми. Скажіть,а де гарантія,що через рік взагалі буде існувати та фірма і де буде через рік та людина,яка вирішувала для вас ці проблеми. Які ще треба аргументи?

P.S.В межах однієї митриці може бути декілька митних постів(переходів). Наприклад у Волинській митниці це Ягодин,Устилуг,Доманово і т.д.

Опубліковано

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...