Перейти до змісту

Електроннокерована підвіска


m2xxx

Рекомендовані повідомлення

Пішла зараз тенденція у велоіндустрії сувати у байк електроніку ( :offtopic: навіщо заново вин*ходити велосипед :offtopic: ). Ось вашій увазі розробки провідних компаній котрі займаються підвіскою. Загалом прості люди (не професійні спортсмени) ставляться до цього всього доволі обережно, хоча самі велогонщики котрі тестували дані "гаджети" перед їх випуском у маси, не можуть н*хвалити (їм же ж за це гроші платять :_12: ). Обчєм судити вам самим...

RockShox E:I Shock

adbccc.jpg

Принцип роботи даного девайса, оснащеного електронним блоком управління і сервоприводом, обумовлюється зйомом даних з амортизаційної вилки, шатунів (каденс) и спеціального велокомп'ютера (швидкість). Базуючись на цих даних амортизатор сам за 1/10 секунди вибирає режим обробки нерівностей, що відобразиться на екрані велокомп'ютера, що кріпиться над виносом. Режим роботи амортизатора можна змінити і самостійно, з допомогою перемикача, що розміщується на рулі поряд з гріпсою. Вся електроніка живиться від невеликого акумулятора, котрого хватає на 25 годин їзди. Встановлюється він в спеціальне посадочне кріплення-розетку на рамі, що робить такі байки ще більш "оригінальними" на фоні "звичайних" двухпідвісів.

Хто буде встановлювати такі амортизатори в наступному році і створив для цього спеціальні рами? Це Lapierre,Ghost Bikes і Haibike.

FOX iCD

Співпрацюючи з Шімано, Фокс взяли їх Di2 систему та переробили для своїх цілей. В результаті вийшла система, що може лочити та розблоковувати всю підвіску легким поворотом з руля (працює у 3-ох режимах: блокує перед/зад; не блокує перед/зад; блокує тільки зад).

icd-10-640x426.jpgicd-09-335x500.jpgicd-08-341x500.jpg

Фокс використовує безконтактний перемикач (як вони заявляють), що підвищує надійність системи. Загалом система значно простіша у встановленні за попередню (не треба спец рами), але тут немає автоналаштування підвіски. Фокс заявляє, що дані режими можна гнучко запрограмувати самому (хоча як невідомо, чи потрібен для цього спец гаджет чи софт???). Далі офіційні цифри виробника: Час роботи батареї - 2,5 місяця; Час перемикання - 0,25 с на вилку, 0,45 с на аморт; Вага системи для підвіса 1860g.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фтопку такие системы, imho. по крайней мере, пока останется необходимость возить с собой аккумуляторы. да и излишнее усложнение никогда не шло на пользу

я пристально наблюдаю за прогрессом электронных систем управления у Cannondale, начиная с ELO и прототипов Simon - без серьезного развития портативных энергоносителей всё это игрушки к сожалению…

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А скільки жере така система? Якщо пату-тройку ват то можна від динамо втулки живити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

это еще хуже. если КПД аккумулятора можно принять за 100%, кроме того он почти ничем не мешает кроме лишней подрессоренной массы, до КПД динамо-втулки ~40% и меньше. плюс увеличение неподрессоренной массы. из-за невозможности обеспечить стабильность вращения, динамо-втулку все равно прийдется "подпереть" аккумулятором, только меньшего объема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

автор этой штуки практически гений, imho. соорудить такое в одиночку - надо быть немного одержимым. надеюсь, действительно отправит на kickstarter и получит инвестиции на дальнейшее развитие

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ще би придумав як живити це діло, типу їдеш і акум заряджається... ну це взагалі було б просто вау

хоча б по принципу вічний ліхтарик Фарадея організувати думаю було би клас.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Якось випадково знову натрапив на цей матеріал, тільки цього разу вже маючи мінімальні знання...

На початковому етапі було все просто, опитуємо датчик положення, якщо вел стоїть рівно відносно землі то розблоковуємо два аморти, якщо переднє колесо - вверх, тоді блокуємо передній аморт...

Дійсно, автор геній, настільки просто і настільки корисно... Думаю аналогічна система вартувала б тисячі вічнозелених...

Як раз тут актуальна ця цитата:

Как известно, те кто вкусил радости творчества, тот уже "неизлечимо болен" и уже вряд ли сможет сидеть без дела.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...