Перейти до змісту

Авто из Польши без растаможки - легально


podowar

Рекомендовані повідомлення

Мы поможем вам купить авто из Польши без растаможки, с оформлением на польское юр. лицо, с правом въезда и передвижения по Украине с польскими номерами без растаможки до 1 года , на основании Стамбульской конвенции, с последующим ежегодным продлением.​

Схема абсолютно легальна.

Автомобили из Польши, стоят как минимум в 1,5-2 раза дешевле чем на Украине. Находятся в отличном состоянии, ездя по европейским дорогам на европейском топливе, обслуживающиеся на СТО, в результате чего заметно превосходят по своему состоянию новые отечественные автомобили.

Подробности - тут

Лавренчук Сергей​

​​

Skype: podowar​

Email: [email protected]

Інформатор щодо дореєсрації авто.doc

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікава схема.

а які гарантії, що "польское юр. лицо" через півроку/рік не стане банкурутом та ще й з боргами, що тоді робити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікава схема.

а які гарантії, що "польское юр. лицо" через півроку/рік не стане банкурутом та ще й з боргами, що тоді робити?

1.

Для Вашої гарантії і спокійного сну, ми пропонуємо Вам два варіанти реєстрації автомобіля на нашу фірму:

Перший: Власником автомобіля буде наша фірма, але між собою ми підпишемо внутрішню умову, в якій ітиметься про те, що ВИ є дійсним власником автомобіля, а наша фірма взяла його у Вас в оренду. При Вашому бажанню вона може бути підтверджена нотаріально.

Варіант другий: фактичним власником автомобіля будете Ви, громадянин України. В такому випадку ми прописуємо в умові купівлі-продажу, що Ви є власником авто на 99% і ми на 1%. У техпаспорті буде вказана наша фірма і Ваше ім’я та прізвище.

2, З вами буде заключений договiр про зобов'язання фiрми переоформити автiвку на iншу фiрму у випадку леквiдацii чи iнших причин закрыття фiрми

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а как у таких машин с необходимостью различных процедур и платежей? например, нужен ли техосмотр? страховка обязательной ответственности? дорожный сбор? возьмется ли какая-то страховая компания за Каско для такой машины?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ді PZU Polska чи PZU Україна видає страховку на авто будь якоі держачи чи то Україна чи Пльща, але 1 не зараз краще привезти з прибалтики на доручення там і розтаможка 1 Євро а що в Польщі значно більше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мы оба понимаем, что поскольку каждая такая машина - это минус из нескольких больших карманов, то лавочка скоро закроется или жизнь автолюбителей пожелавших "понтов задёшево" станет невыносимой (например, даишники станут тормозить их несколько чаще, чем другие машины). но вот таксисты знакомые уже заинтересовались, для них пробег 200+ тык в год - норма и отбить машину нетрудно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

но вот таксисты знакомые уже заинтересовались, для них пробег 200+ тык в год - норма и отбить машину нетрудно

Якраз тут можуть початися проблеми.

Адже згідно положень Конвенції про тимчасове ввезення (так званої Стамбульської конвенції) можна ввозити до України автомобілі для комерційного використання в інтересах польської фірми. Дивним, і, очевидно, незаконним буде використання такого автомобіля явно в комерційних інтересах українського громадянина чи української таксофірми, а не лише в комерційних інтересах польського суб'єкта господарювання.

Пропонована схема ідеальна для формату "другий автомобіль в сім'ї", але без можливості офіційного зашибання на ньому грошей в Україні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

польска фірма може відкрить в україні службу таксі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки разів в місяць потрібно виїжати за границю, на авто з польською реєстрацією?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки разів в місяць потрібно виїжати за границю, на авто з польською реєстрацією?

два рази на день. до 12:00 і до 00:00.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

схема цікава, а що кажуть ДАІ? не будуть занадто добра ставитись до таких?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сначала о хорошем:

Судя по тому колличеству машин в городе на иностранных номерах - схема работает и довольно успешно.

Теперь о плохом:

Исходя из выше написанного, существовать этой теме осталось не долго.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мусолім тєму.

1. фактично треба перетинати 1 раз в рік - і це для того щоб зробити техогляд і поновити страховку і все.

2. даі курить нервово в стороні - це не митна служба і їх не повинно це _бати. (але для певності раджу оформляти співвласництво з фірмою а не оренду)

3. авто по домовленості можна спокійно переоформити (тобто продати комусь іншому за рік чи як захочете, бо ж весь час ганять не будете)

4. схема 100% працює, але треба знати добре людей які це роблять шоб не було фіктивних паперів.

чому 100%? - тому що це не закон україни який в цій обдарованій країні з обдарованими депутатами можуть в будь-який момент відмінити змінити.

це конвенція - міжнародно-правовий акт, який україна ратифікувала. а відповідно до цього в разі суперечностей законів україни і міжнародних актів - правовідносини регулюються останніми.

якшо вам пропонують цю послугу менш як за 800 долл. то варто добре обдумати. це надто низька ціна такої послуги. тому тут може попахувати кідаловом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а как у таких машин с необходимостью различных процедур и платежей? например, нужен ли техосмотр? страховка обязательной ответственности? дорожный сбор? возьмется ли какая-то страховая компания за Каско для такой машины?

Тех. осмотр

если выезжаете в Европу, то нужен, раз в год. Если ездите только по Украине или России, то не нужен. Украинское ГАИ не компетентный орган проверять наличие у вас польского тех.осмотра, т.к. нет у них единой базы польских тех.осмотров.

Страховка

польская необходима только при пересечении границы, достаточно купить такую страховку с действием на неделю и обновлять раз в год при выезде и въезде

на Украине достаточно цивилки, по поводу КАСКО не знаю

Дорожные сборы платить не нужно

мы оба понимаем, что поскольку каждая такая машина - это минус из нескольких больших карманов, то лавочка скоро закроется

Украина не в силе менять международные договора в которые входит 20 стран. В Стамбульской конвенции прописано, что «Стамбульская конвенция преобладает над Внутренним таможенным кодексом Украины».

или жизнь автолюбителей пожелавших "понтов задёшево" станет невыносимой (например, даишники станут тормозить их несколько чаще, чем другие машины)

не прибыльно для Гаишников, пустая трата времени

но вот таксисты знакомые уже заинтересовались, для них пробег 200+ тык в год - норма и отбить машину нетрудно

Yarchik верно ответил

Адже згідно положень Конвенції про тимчасове ввезення (так званої Стамбульської конвенції) можна ввозити до України автомобілі для комерційного використання в інтересах польської фірми. Дивним, і, очевидно, незаконним буде використання такого автомобіля явно в комерційних інтересах українського громадянина чи української таксофірми, а не лише в комерційних інтересах польського суб'єкта господарювання.

Пропонована схема ідеальна для формату "другий автомобіль в сім'ї", але без можливості офіційного зашибання на ньому грошей в Україні.

польска фірма може відкрить в україні службу таксі?

в любом случае такой номер не пройдет

Скільки разів в місяць потрібно виїжати за границю, на авто з польською реєстрацією?

по данной схеме - 1 раз в год.

схема цікава, а що кажуть ДАІ? не будуть занадто добра ставитись до таких?

а что они могут сказать? конвенция действует и их отношение на водителя сказываться не должно..

тут же схема ухода от растаможки, Даи с этого в любом случае ничего не имеет, растаможен авто, или нет.

Теперь о плохом:

Исходя из выше написанного, существовать этой теме осталось не долго.

ну раз вы так сказали, сомниваться не приходиться

якшо вам пропонують цю послугу менш як за 800 долл. то варто добре обдумати. це надто низька ціна такої послуги. тому тут може попахувати кідаловом

не обязательно, хотя моя цена почти 900$

щорічний податок буде оплачувати фірма?

на сколько мне известно, такое авто освобождено от подрбных налогов

у вас другая информация?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щорічний податок буде оплачувати фірма?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На скільки я знаю,то останнім часом митники не охоче впускають такі машини на територію України, причини вони не пояснюють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На скільки я знаю,то останнім часом митники не охоче впускають такі машини на територію України, причини вони не пояснюють.

митники діють згідно законів, а не за своїм бажанням

якщо не пускають - значить з документами щось не в порядку і вони повинні пояснити на якій підставі не пускають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

митники діють згідно законів, а не за своїм бажанням

якщо не пускають - значить з документами щось не в порядку і вони повинні пояснити на якій підставі не пускають.

"я Вас умоляю"))) Закон також зобовязує митників фотографувати салони та багажники легкових авто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо машина йде на розмитнення то так

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наші митники це просто жах. Незнаю про польский кордон, але ось на кордоні Білорусії й України зі знайомого вимагали аж 150 у.е. за перетин. Він перетинав кордон на машині, купленій в Росії з російськими номерами. Слухи, слухи, слухи

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли в тебе з паперами все в нормі, чемно посилаєш їх на йуХ. Заїзжать треба по червоному коридору і говорить митнику що ти на "тимчасове ввезення" щоб потім не мать проблем з митниками і на крайній випадок щоб не конфіксували авто даїшники.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дійсно кордон по червоному треба перетинати. бо як скочиш на зелений то х-йні наслухаєтесь багато.

даішники не можуть конфіскувати авто. при порушенні митного законодавства, вони мають викликати представника митниці, держвиконавця в залежності від ситуації, в якого є рішення суду. а де вони його візьмуть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На скільки я знаю,то останнім часом митники не охоче впускають такі машини на територію України, причини вони не пояснюють.

митники діють згідно законів, а не за своїм бажанням

якщо не пускають - значить з документами щось не в порядку і вони повинні пояснити на якій підставі не пускають.

З документами,якраз все гаразд(авто на польській фірмі). Просто митникам поступмв наказ згори пускати як найменше таких машин. І можеш їхати хоч по "синьому" коридору,без пару у.о. пустять тільки на 5-10 днів.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можете конкретно написати скільки мені доведеться викласти грошенят за цю "тєму" крім 900 долл. за ваші послуги?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

А мотоцикл по такой схеме можно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...