deluxkangoo Опубліковано 16 Жовтня, 2012 в 11:15 #1 Опубліковано 16 Жовтня, 2012 в 11:15 Теперь у меня розетка под боком. Сделал автоматическое зар уст-во на базе комп БП.А вот никто не ставил подогреватели двигателя Cеверс, Defa, lestar. Подогревают тосол в блоке цилиндров (малый круг системы охлаждения). После заводки и печка сразу греет. В Новосибирске, Иркутске и в Тюмени все пользуются. Себе задумал такое поставить, но где купить. Кто что слышал?
jack74 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:12 #2 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:12 ...В Новосибирске, Иркутске и в Тюмени все пользуются. Себе задумал такое поставить...ну там, то зрозуміло, а в нас нафіга? Мороки купа, а користуватись будеш від сили два-три тижні в рік?В мене на "Вісімці" стоїть схожа приблуда, ще ні разу не вмикав
zzzvalentinxxx Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:23 #3 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:23 ну там, то зрозуміло, а в нас нафіга? Мороки купа, а користуватись будеш від сили два-три тижні в рік? В мене на "Вісімці" стоїть схожа приблуда, ще ні разу не вмикав В холод на дизелі така штука корисна не на 2-3 тижні. Особливо, коли двигун накрутив 300 000+ км.
jack74 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:30 #4 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:30 ну там, то зрозуміло, а в нас нафіга? Мороки купа, а користуватись будеш від сили два-три тижні в рік? В мене на "Вісімці" стоїть схожа приблуда, ще ні разу не вмикав В холод на дизелі така штука корисна не на 2-3 тижні. Особливо, коли двигун накрутив 300 000+ км. Я мав дизеля 88-го року Мав років з 7, і, повір мені, знаю, наскільки корисна там така штука Спочатку бавишся, а потім стає ліньки. Та й це не вихід. Коли нормальна компресія і, ГОЛоВНЕ, справні свічки накалювання, то та приблуда не потрібна. А коли в баку туфтова соляра, яка загусла, то цей прибамбас тим більше не допоможе. Справа, звичайно, хазяйська, але я б не бавився.
deluxkangoo Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:35 Автор #5 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:35 Я готовий її поставити навіть якщо буду користуватись 2-3 тижні. Прошлої зими в мінус 20-26 град не завів і чекав 2 чи 3 тижні поки мороз спаде. Такий підігрівач буде ефективніший ніж каміном гріти. Ясно, що це актуально тільки для дизеля. На 8-ці яка стоїть? Хто знає де купити?
jack74 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:46 #6 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:46 ...На 8-ці яка стоїть? ...та не знаю толком, яка стоїть... Вставлена якась болванка на місце технологічної заглушки в блок двигуна, і від неї шнур з вилкою.Я готовий її поставити навіть якщо буду користуватись 2-3 тижні. Прошлої зими в мінус 20-26 град не завів і чекав 2 чи 3 тижні поки мороз спаде. Такий підігрівач буде ефективніший ніж каміном гріти. Ясно, що це актуально тільки для дизеля. ...в 90% таких випадків винні свічки накалювання, повір мені. Люди просто не хочуть їх перевіряти перед холодами. Бо "Я ж тільки поміняв їх тієї зими!, не може бути, щоб вони не працювали!". А якщо й навіть перевіряють, то максимум тестером, а це не перевірка.Для дизеля більш потрібний підігрів фільтра тонкої очистки, аніж підігрів двигуна.Почитай на спеціалізованих автофорумах, там багато про такі прибамбаси обговорено
zzzvalentinxxx Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:57 #7 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 08:57 Підігрів фільтра - це хороший пристрій, таке взимку тільки і рятує (якщо немає підкачувального насосу в баку, який також примерзає).Тим не менше нагрітий двигун легше заводиться та і зразу ж віддає тепло в салон. Це критично, коли авто - перероблений фургон і для пасажирів ззаду не передбачено взагалі ніяких систем обігріву (повітропроводи, дефлектори як мінімум), а їздити доводиться на роботу зранку і з роботи ввечері при фактично замерзлому двигуні.
fyurik Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 09:25 #8 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 09:25 На днях купив собі http://kenguru.prom.ua/p1789374-podogrevatel-toplivnogo-filtra.html , але ще не ставив.
difoto Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 09:32 #9 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 09:32 в 90% таких випадків винні свічки накалювання, повір меніА як щодо дизелів, що без свічок? В мене, припустим, стоїть лише одна на впускному колекторі.Позаминулої зими ставив акум на ніч в хату, зранку тепленьким диркав, ввечері - назад.
jack74 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 09:51 #10 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 09:51 На днях купив собі http://kenguru.prom....ogo-filtra.html , але ще не ставив. А як щодо дизелів, що без свічок? В мене, припустим, стоїть лише одна на впускному колекторі...Знаю і таку, електрофакельна свічка... Як на мене - хтось з конструкторів, хто придумав таку, вирішив зекономити. З нею гірше заводиться, ніж з чотирма безпосередньо в кожному циліндрі... Ну але вже що маємо, те маємо... Тут потрібно перевіряти, чи дійсно вона вмикається... Вона має працювати при температурі нижче "мінус" 5 (залежно від машини ще, звичайно). Так от частенько реле (котре вмикає дану свічку) починає саботаж влаштовувати...
deluxkangoo Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 10:27 Автор #11 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 10:27 Підігрівач паливного фільтра стоїть штатний. Рекси з одною свічкою в 20 град мороз заводяться. Свічки провіряю регулярно. Солярка зимова з антигелем. І все рівно не завів один раз прошлої зими. В гаражі 220в є. Тому думаю буде корисний кипятильник в систему охолодження. Вебасто дуже складно і дорого. Хто реально ставив северс м1 http://avtopodogrev.com.ua/severs_m.html( 1,5кВт - 100уе) або лестар http://avtopodogrev.com.ua/lestar.html(0,8кВт - 75уе).
slk35 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 12:19 #12 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 12:19 в транзитах, рексах немає свічок накалювання не через те, що виробники економлять на цьому, а тому що там конструкція камери згоряння не така, як в дизелях з передкамерами (форкамерами). Перед холодним пуском дизеля свічка підігріває саме цю форкамеру в яку і впорскується диз паливо і яка знаходиться перед основною камерою. А, наприклад, в транзита одна основна камера згоряння, тому він так жорстко і працює... зато пуск на холодну в таких дизелях кращий.
deluxkangoo Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 12:44 Автор #13 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 12:44 в транзитах, рексах немає свічок накалюванняна скільки мені відомо по одній свічці там є.
soccer Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 18:01 #14 Опубліковано 17 Жовтня, 2012 в 18:01 Підігрівач паливного фільтра стоїть штатний. Рекси з одною свічкою в 20 град мороз заводяться. Свічки провіряю регулярно. Солярка зимова з антигелем. І все рівно не завів один раз прошлої зими. В гаражі 220в є. Тому думаю буде корисний кипятильник в систему охолодження. Вебасто дуже складно і дорого. Хто реально ставив северс м1 http://avtopodogrev....a/severs_m.html( 1,5кВт - 100уе) або лестар http://avtopodogrev.com.ua/lestar.html(0,8кВт - 75уе).також купив kangoo,очікую зиму.якщо купите якийсь з цих приборів,повідомте будь ласка результат
deluxkangoo Опубліковано 18 Жовтня, 2012 в 07:10 Автор #15 Опубліковано 18 Жовтня, 2012 в 07:10 також купив kangoo,очікую зиму.якщо купите якийсь з цих приборів,повідомте будь ласка результатДо зими треба добре підготуватись. Провірити свічки. Добавити антигель в солярку. Солярки в бакові повинно бути якимога більше. Аккумулятор свіжий, зарядженний і по можливості теплий.
ISV Опубліковано 18 Жовтня, 2012 в 18:40 #16 Опубліковано 18 Жовтня, 2012 в 18:40 також купив kangoo,очікую зиму.якщо купите якийсь з цих приборів,повідомте будь ласка результатДо зими треба добре підготуватись. Провірити свічки. Добавити антигель в солярку. Солярки в бакові повинно бути якимога більше. Аккумулятор свіжий, зарядженний і по можливості теплий.Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизельПри -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному.В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива.
deluxkangoo Опубліковано 30 Жовтня, 2012 в 07:16 Автор #17 Опубліковано 30 Жовтня, 2012 в 07:16 Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизельПри -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному.В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива.При -20...-22 був випадок, що не завелась. Не хочеться щоб повторилось. Щоб не купляти северс за 100уе, можна попробувати зварити трубу з двома патрубками в яку буде закручуватись тен від електробойлера з термостатом (1...2кВт) за 100...130грн.
soccer Опубліковано 30 Жовтня, 2012 в 20:29 #18 Опубліковано 30 Жовтня, 2012 в 20:29 Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизельПри -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному.В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива.При -20...-22 був випадок, що не завелась. Не хочеться щоб повторилось. Щоб не купляти северс за 100уе, можна попробувати зварити трубу з двома патрубками в яку буде закручуватись тен від електробойлера з термостатом (1...2кВт) за 100...130грн.а як організувати циркуляцію?P.S.на 1.9 по-моєму підігрів за рахунок обратки
jack74 Опубліковано 30 Жовтня, 2012 в 22:38 #19 Опубліковано 30 Жовтня, 2012 в 22:38 Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному. В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива. При -20...-22 був випадок, що не завелась. Не хочеться щоб повторилось. Щоб не купляти северс за 100уе, можна попробувати зварити трубу з двома патрубками в яку буде закручуватись тен від електробойлера з термостатом (1...2кВт) за 100...130грн. нафіга видумувати велосипед?
deluxkangoo Опубліковано 31 Жовтня, 2012 в 08:40 Автор #20 Опубліковано 31 Жовтня, 2012 в 08:40 а як організувати циркуляцію?P.S.на 1.9 по-моєму підігрів за рахунок обраткициркуляція - гаряче підіймається вгору самотьоком. В людей в кого стоїть дуже задоволені. Обратка тут ні до чого.нафіга видумувати велосипед?хочеться.
deluxkangoo Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 19:40 Автор #21 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 19:40 Поставил. При +6 град на улице за 30-50 минут нагревает до 70 градусов.
deluxkangoo Опубліковано 29 Вересня, 2013 в 08:54 Автор #23 Опубліковано 29 Вересня, 2013 в 08:54 Я купил дешевле + установочный набор.
St@S_ Опубліковано 29 Вересня, 2013 в 19:25 #24 Опубліковано 29 Вересня, 2013 в 19:25 Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному. В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива. це не підігрівач це датчик наявності води в дт
deluxkangoo Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 09:05 Автор #25 Опубліковано 30 Вересня, 2013 в 09:05 Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному. В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива. це не підігрівач це датчик наявності води в дт якраз таки підігрівач.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.