Перейти до змісту

Подогреватель двигателя


deluxkangoo

Рекомендовані повідомлення

Теперь у меня розетка под боком. Сделал автоматическое зар уст-во на базе комп БП.

А вот никто не ставил подогреватели двигателя Cеверс, Defa, lestar. Подогревают тосол в блоке цилиндров (малый круг системы охлаждения). После заводки и печка сразу греет. В Новосибирске, Иркутске и в Тюмени все пользуются. Себе задумал такое поставить, но где купить. Кто что слышал?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...В Новосибирске, Иркутске и в Тюмени все пользуются. Себе задумал такое поставить...
ну там, то зрозуміло, а в нас нафіга? Мороки купа, а користуватись будеш від сили два-три тижні в рік?

В мене на "Вісімці" стоїть схожа приблуда, ще ні разу не вмикав :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну там, то зрозуміло, а в нас нафіга? Мороки купа, а користуватись будеш від сили два-три тижні в рік?

В мене на "Вісімці" стоїть схожа приблуда, ще ні разу не вмикав :)

В холод на дизелі така штука корисна не на 2-3 тижні. Особливо, коли двигун накрутив 300 000+ км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну там, то зрозуміло, а в нас нафіга? Мороки купа, а користуватись будеш від сили два-три тижні в рік?

В мене на "Вісімці" стоїть схожа приблуда, ще ні разу не вмикав :)

В холод на дизелі така штука корисна не на 2-3 тижні. Особливо, коли двигун накрутив 300 000+ км.

Я мав дизеля 88-го року :) Мав років з 7, і, повір мені, знаю, наскільки корисна там така штука :)

Спочатку бавишся, а потім стає ліньки. Та й це не вихід.

Коли нормальна компресія і, ГОЛоВНЕ, справні свічки накалювання, то та приблуда не потрібна. А коли в баку туфтова соляра, яка загусла, то цей прибамбас тим більше не допоможе.

Справа, звичайно, хазяйська, але я б не бавився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я готовий її поставити навіть якщо буду користуватись 2-3 тижні. Прошлої зими в мінус 20-26 град не завів і чекав 2 чи 3 тижні поки мороз спаде. Такий підігрівач буде ефективніший ніж каміном гріти. Ясно, що це актуально тільки для дизеля. На 8-ці яка стоїть? Хто знає де купити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...На 8-ці яка стоїть? ...
та не знаю толком, яка стоїть... Вставлена якась болванка на місце технологічної заглушки в блок двигуна, і від неї шнур з вилкою.

Я готовий її поставити навіть якщо буду користуватись 2-3 тижні. Прошлої зими в мінус 20-26 град не завів і чекав 2 чи 3 тижні поки мороз спаде. Такий підігрівач буде ефективніший ніж каміном гріти. Ясно, що це актуально тільки для дизеля. ...

в 90% таких випадків винні свічки накалювання, повір мені. Люди просто не хочуть їх перевіряти перед холодами. Бо "Я ж тільки поміняв їх тієї зими!, не може бути, щоб вони не працювали!". А якщо й навіть перевіряють, то максимум тестером, а це не перевірка.

Для дизеля більш потрібний підігрів фільтра тонкої очистки, аніж підігрів двигуна.

Почитай на спеціалізованих автофорумах, там багато про такі прибамбаси обговорено

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підігрів фільтра - це хороший пристрій, таке взимку тільки і рятує (якщо немає підкачувального насосу в баку, який також примерзає).

Тим не менше нагрітий двигун легше заводиться та і зразу ж віддає тепло в салон. Це критично, коли авто - перероблений фургон і для пасажирів ззаду не передбачено взагалі ніяких систем обігріву (повітропроводи, дефлектори як мінімум), а їздити доводиться на роботу зранку і з роботи ввечері при фактично замерзлому двигуні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На днях купив собі http://kenguru.prom.ua/p1789374-podogrevatel-toplivnogo-filtra.html , але ще не ставив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в 90% таких випадків винні свічки накалювання, повір мені

А як щодо дизелів, що без свічок? В мене, припустим, стоїть лише одна на впускному колекторі.

Позаминулої зими ставив акум на ніч в хату, зранку тепленьким диркав, ввечері - назад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На днях купив собі http://kenguru.prom....ogo-filtra.html , але ще не ставив.

:_25:
А як щодо дизелів, що без свічок? В мене, припустим, стоїть лише одна на впускному колекторі...
Знаю і таку, електрофакельна свічка... Як на мене - хтось з конструкторів, хто придумав таку, вирішив зекономити. З нею гірше заводиться, ніж з чотирма безпосередньо в кожному циліндрі... Ну але вже що маємо, те маємо... Тут потрібно перевіряти, чи дійсно вона вмикається... Вона має працювати при температурі нижче "мінус" 5 (залежно від машини ще, звичайно). Так от частенько реле (котре вмикає дану свічку) починає саботаж влаштовувати...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підігрівач паливного фільтра стоїть штатний. Рекси з одною свічкою в 20 град мороз заводяться. Свічки провіряю регулярно. Солярка зимова з антигелем. І все рівно не завів один раз прошлої зими. В гаражі 220в є. Тому думаю буде корисний кипятильник в систему охолодження. Вебасто дуже складно і дорого. Хто реально ставив северс м1 http://avtopodogrev.com.ua/severs_m.html( 1,5кВт - 100уе) або лестар http://avtopodogrev.com.ua/lestar.html(0,8кВт - 75уе).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в транзитах, рексах немає свічок накалювання не через те, що виробники економлять на цьому, а тому що там конструкція камери згоряння не така, як в дизелях з передкамерами (форкамерами). Перед холодним пуском дизеля свічка підігріває саме цю форкамеру в яку і впорскується диз паливо і яка знаходиться перед основною камерою. А, наприклад, в транзита одна основна камера згоряння, тому він так жорстко і працює... зато пуск на холодну в таких дизелях кращий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в транзитах, рексах немає свічок накалювання

на скільки мені відомо по одній свічці там є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підігрівач паливного фільтра стоїть штатний. Рекси з одною свічкою в 20 град мороз заводяться. Свічки провіряю регулярно. Солярка зимова з антигелем. І все рівно не завів один раз прошлої зими. В гаражі 220в є. Тому думаю буде корисний кипятильник в систему охолодження. Вебасто дуже складно і дорого. Хто реально ставив северс м1 http://avtopodogrev....a/severs_m.html( 1,5кВт - 100уе) або лестар http://avtopodogrev.com.ua/lestar.html(0,8кВт - 75уе).

також купив kangoo,очікую зиму.якщо купите якийсь з цих приборів,повідомте будь ласка результат

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

також купив kangoo,очікую зиму.якщо купите якийсь з цих приборів,повідомте будь ласка результат

До зими треба добре підготуватись. Провірити свічки. Добавити антигель в солярку. Солярки в бакові повинно бути якимога більше. Аккумулятор свіжий, зарядженний і по можливості теплий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

також купив kangoo,очікую зиму.якщо купите якийсь з цих приборів,повідомте будь ласка результат

До зими треба добре підготуватись. Провірити свічки. Добавити антигель в солярку. Солярки в бакові повинно бути якимога більше. Аккумулятор свіжий, зарядженний і по можливості теплий.

Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель

При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному.

В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель

При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному.

В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива.

При -20...-22 був випадок, що не завелась. Не хочеться щоб повторилось. Щоб не купляти северс за 100уе, можна попробувати зварити трубу з двома патрубками в яку буде закручуватись тен від електробойлера з термостатом (1...2кВт) за 100...130грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель

При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному.

В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива.

При -20...-22 був випадок, що не завелась. Не хочеться щоб повторилось. Щоб не купляти северс за 100уе, можна попробувати зварити трубу з двома патрубками в яку буде закручуватись тен від електробойлера з термостатом (1...2кВт) за 100...130грн.

а як організувати циркуляцію?

P.S.на 1.9 по-моєму підігрів за рахунок обратки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель

При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному.

В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива.

При -20...-22 був випадок, що не завелась. Не хочеться щоб повторилось. Щоб не купляти северс за 100уе, можна попробувати зварити трубу з двома патрубками в яку буде закручуватись тен від електробойлера з термостатом (1...2кВт) за 100...130грн.

:) нафіга видумувати велосипед?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як організувати циркуляцію?

P.S.на 1.9 по-моєму підігрів за рахунок обратки

циркуляція - гаряче підіймається вгору самотьоком. В людей в кого стоїть дуже задоволені. Обратка тут ні до чого.

нафіга видумувати велосипед?

хочеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 10 місяців потому...

Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель

При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному.

В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива.

це не підігрівач :)

це датчик наявності води в дт :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю вже 5 років Кенго, 1,9 простий дизель

При -25 заводиться без проблем, при всьому вищепереліченному.

В Кенго з 1.9 дизель в паливному фільтрі стоїть підігрівач палива.

це не підігрівач :)

це датчик наявності води в дт :)

якраз таки підігрівач.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...