Oli Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 17:47 #1 Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 17:47 ось таке питання, є велосипед зі звичайним переднім колесом(китаєць напевно якийсь). хочу поставити туди дисковий тормоз. як це краще зробити, краще найдешевше? скільки буде коштувати купити під цей тормоз втулку+сам диск+тормоз (без ручки та тросика)
EleKtrik Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:08 #2 Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:08 а кріплення на вилці є ?
Oli Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:10 Автор #3 Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:10 нема.та думаю щось придумаю, приварю
vampirich Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:18 #4 Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:18 думаю від варіння, вилка втратить міцність, і зможе лопнути в любий момент.. .і тоді підете фейсом по асфальтута й не приварите ви так ідеально рівно, щоб машинка стала на диск. там ж міліметр в сторону і може не стати
Oli Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:26 Автор #5 Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:26 зрозуміло. тоді вилка+втулка+тормоз(диск і "зажим") колесо "26
SysR Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:28 #6 Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 18:28 В мене є схожі гальма як на фото, якщо хочеш можу за сік віддати 2шт з ротором.А шаманити з вилкою не раджу бо тільки спортиш вилку.
ToxaViking Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 19:49 #7 Опубліковано 4 Жовтня, 2012 в 19:49 слухай, якщо немає на вилці кріплення для дискового гальма, тут або сиди на вібрейках або вилку купи, але якщо ти хочеш найдешевші дискові, то за ці гроші купи краще хороші вібрейки, толку буде більше
AlexeyValerevich Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:05 #8 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:05 думаю від варіння, вилка втратить міцність, і зможе лопнути в любий момент.. .і тоді підете фейсом по асфальту та й не приварите ви так ідеально рівно, щоб машинка стала на диск. там ж міліметр в сторону і може не стати о каком милиметре речь идет, вы посмотрите как "идеально" у вас стоит машинка относительно диска и как передается усилие на диск )) я был поражен. ось таке питання, є велосипед зі звичайним переднім колесом(китаєць напевно якийсь). хочу поставити туди дисковий тормоз. як це краще зробити, краще найдешевше? скільки буде коштувати купити під цей тормоз втулку+сам диск+тормоз (без ручки та тросика) Если без сварки можешь сделать хомутовые крепления под машинку, если правильно зделаешь все будет ок. Друг переделывал салют под вибрейки, приваривал крепления под них к велке спереди и раме сзади, так вот мы летали, и ничего не отвалилось. После того как приваришь главное дать плавно остыть металлу, тогда при нагрузках он будет деформироваться, а если резко охладишь водой то станет крепче, но в пиковой нагрузке просто треснет, это в двух словах
SysR Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:10 #9 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:10 о каком милиметре речь идет, вы посмотрите как "идеально" у вас стоит машинка относительно диска и как передается усилие на диск )) я был поражен.Якщо бути точним то зазор між колодками і гальмівним диском має бути не більше як 0,5мм І якщо ви вже "в тємє" то ця "машинка" називається каліпер. Если без сварки можешь сделать хомутовые крепления под машинку, если правильно зделаешь все будет ок. Друг переделывал салют под вибрейки, приваривал крепления под них к велке спереди и раме сзади, так вот мы летали, и ничего не отвалилось. После того как приваришь главное дать плавно остыть металлу, тогда при нагрузках он будет деформироваться, а если резко охладишь водой то станет крепче, но в пиковой нагрузке просто треснет, это в двух словахOMG нікому таких порад більше не давайте.Гальма це сама відповідальна річ і "шаманство" тут може коштувати життя.
vampirich Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:23 #10 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:23 думаю від варіння, вилка втратить міцність, і зможе лопнути в любий момент.. .і тоді підете фейсом по асфальту та й не приварите ви так ідеально рівно, щоб машинка стала на диск. там ж міліметр в сторону і може не стати о каком милиметре речь идет, вы посмотрите как "идеально" у вас стоит машинка относительно диска и как передается усилие на диск )) я был поражен. якщо ви дивилися як стоїть машинка і як передається зусилля на диск у тих велосипедах, що з передньою і задньою підвісками і з дисковими гальмами на базарі по 500 грн продаються - то там я згідний, можна зробити висновок, що приклеївши машинку суперклеєм все буде працювати
Адміністратори kmd Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:29 Адміністратори #11 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:29 Хороші вібряки кращі за погані дискові. До того ж легші. Міняти хороші вібрейки можна тільки на хорошу гідравліку. Механічні дискові гальма до дупи навіть при нормальному кріпленні Тому раджу забити на це діло, тому як окрім розчарування у гальмівній здатності цього нонсенсу можуть бути й більш важкі наслідки, у вигляді травм і переломів.
Lexx_Giant Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:37 #12 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 09:37 Нєнєнє.. КМД.Авід ВВ7 топові механічні гальма від іменитого виробкника.Аналогічні стоять в мене на найнері... Мусив гратися з налаштунками.. щоб хоч якось зменшити силу гальмування, яка б відповідала задньому вібрейку.. Діор з 3-компонетними колодками.Коли виставляєш мінімальний хід ручки... реально сотпкран. На мою вагу модуляції вистачає, єдине, що... то на перед поствлю 185 ротор.. бо в горах з вантажем не факт що 160мм ВЧАСНО зупинить.З.І. кулібінство.. особливо, що стосується переднього гальма, може призвести, в кращому випадку.. до падіння.... в гірншому ж.. на швидколсті відірве каліпер чи ротор.Варто замініти втулку на дискову і на вилці щоб були відповідні кріплення... тоді все буде ок... при належному зусиллі затягуваня болтів.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.