Перейти до змісту

Чи потрібні автомобілям потужні двигуни?


Саня

  

111 користувач проголосував

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

тема для потролити IMHO :)

але голосував за )))

Світові виробники автомобілів вже все давно вирішили.
:_07:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 62
  • Створено
  • Остання відповідь

Какое имеет отношение ограничение по скорости, например в 90 км. к мощности двигателя? Если у меня 250 кобыл под капотом это не означает что я могу ехать 300 км., а только то что я могу быстрее набрать это 90 км./ч. чем другой более слабый движок. Плюс вес машин разный, например 90 л.с. и вес машины 0.8 т. может быстрее разгоняться чем 190 л.с. и вес 2.5 т. Вы может не поверите, но пересев с 136 лошадей, на 250 я стал ездить даже спокойней, просто мне нравиться что у меня под капотом есть запас и если надо я могу его применить. А если дибилы превышают запредельно скорости, то что с него возьмешь, если он дебил, он будет превышать и с 300 к.с. и с 90 к.с. Не то меряете. Как пример, кому-то дай коньяк 40 градусный, он выпьет рюмочку и пойдет домой, а кому дай пиво 8 градусов он выпьет 6 плях и пойдет морду бить прохожим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тупа тема.

яка мета даного питання? ви вибираєте собі авто?

якщо в одне місце щось колить - можна поставити обмежувач швидкості на 110км\год. чи 60 км\год.

якщо говорити про автомобіль то для мене ідеал - (літраж, дизель\бензин - не важно) це 150 к.с. при вазі 1500кг, витрата палива не більше 8\6 місто\траса відповідно і максимальна швидкість близько 200.

да я люблю поганяти між авто, але роблю це виключно на вулицях де обмежена кількість пішоходів (карпенка-карого,паркова і тому подібні), і повністю усвідомлюючи можливі наслідки.

а як нема голови на плечах і мудило їде по перемоги чи по волі зі швидкістю 100км\год не звертаючи увагу чи вийде пішоход зправа із-за маршрутки чи ні і потім дрочить даі "причина зупинки, суть скоєного правопорушення" то таким не протокол треба писати а їб-ло бити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще потрібно нашим дебільним регулювальникам налаштувати світлофори , щоб можна було їхати по ,,зеленій хвилі ,, 60 км, а не 90 і більше, щоб встигнути на наступний.

Про тотальні витрати палива на стояння я вже не кажу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Організація дорожнього руху - це окрема тема. В цьому плані у нас багато що зроблено не так, як мало б бути.

З року в рік зростає інтенсивність дорожнього руху. Для того, щоб відповідати новим умовам вдосконалюються й автомобілі. Вони стають більше потужними, більш динамічними, комфортними, безпечними, екологічно чистими і т.п.

Так, треба вміти тією потужністю правильно розпоряджатися. Правильно говорили про прокладку між кермом і сидінням. Сама по собі потужність шкоди не приносить. Навпаки запас потужності дозволяє підвищити безпеку руху.

Вважаю, що на сьогодняшній оптимальним співвідношення 100 к.с. на тону ваги, саме так, як писав crafter кількома повідомленнями вище.

Їздив по Києві "Жигуликом" з мотором 1,3. Доводиться активно крутити мотор, щоб триматися швидкості потоку. В Луцьку це так не відчутно, оскільки інтенсивність руху менша. Маючи запас потужності, можна спокійно їхати на обертах нижче середніх і не бути перешкодою для потоку, притримуватися його швидкості. Це й безпека, це й економія.

zzzvalentinxxx вже наводив приклад того, як потужніший автомобіль виявляється економічнішим.

dimmon от також навів гарний приклад. Потужний автомобіль ще не означає, що його водій їздитиме як камікадзе, скоріше навпаки. Самі ж бачите і пишете, що "літають" переважно на "ланосах" і "дев'ятках".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, треба вміти тією потужністю правильно розпоряджатися. Правильно говорили про прокладку між кермом і сидінням. Сама по собі потужність шкоди не приносить. Навпаки запас потужності дозволяє підвищити безпеку руху.

Вважаю, що на сьогодняшній оптимальним співвідношення 100 к.с. на тону ваги, саме так, як писав crafter кількома повідомленнями вище.

Їздив по Києві "Жигуликом" з мотором 1,3. Доводиться активно крутити мотор, щоб триматися швидкості потоку. В Луцьку це так не відчутно, оскільки інтенсивність руху менша. Маючи запас потужності, можна спокійно їхати на обертах нижче середніх і не бути перешкодою для потоку, притримуватися його швидкості. Це й безпека, це й економія.

Самі ж бачите і пишете, що "літають" переважно на "ланосах" і "дев'ятках".

А для чого ви в Києві тримались швидкості потоку??? Якщо вони порушували то і ви ж туди? Тут ви кажете шо потужність це зайве у місті, а тут ви з жигуля чавите незважаючи на правила аби бути таким як усі ...

Так що до ваших "літаючих" відносимо і вас.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого не переплутав? Де я писав про те, що потужність зайве?

Я уже отмечал факт, известный всем специалистам по организации дорожного движения: самая безопасная скорость – не разрешенная ГАИ, а скорость потока. Даже если она превышает разрешенную.

Представьте себе обычную ситуацию. По московской дороге шурует поток машин со скоростью 80–100 км/ч. Если нет пробок, это обычная ситуация между светофорами. И это правильная ситуация, с помощью которой дорожная система себя саморегулирует. Ведь пропускная способность дороги зависит, в том числе и от скорости потока – чем он больше, тем выше пропускная способность дороги. Для забитой машинами Москвы пропускная способность дорог – вопрос критический! Так почему же гаишнники нарочно пытаются снизить пропускную способность дорог, ограничивая скорость? Мы уже знаем ответ…

Итак, ламинарный поток едет со скоростью 80–100 км/ч. И вдруг кто-то один решает для эксперимента соблюсти правила и сбрасывает скорость до 60 км/ч. Помеха! Камень в реке. И этот камень поток начинает огибать. Начинаются турбуленции – чтобы объехать помеху, люди перестраиваются из ряда в ряд, создавая, в свою очередь, помехи тем, кто движется в этих рядах и повышая вероятность столкновений. Перед тихоходом на полосе образуется свободное пространство, а сзади него – начинает накапливаться пробка.

Ну и кто мешает движению? Кто на ровном месте создает аварийные ситуации – тот, кому из прихоти захотелось соблюсти правила дорожного движения или те, кто их стабильно нарушают?

Поскольку все люди не могут быть преступниками, и поскольку дорога сама – объективно! – требует от потока автомобилей определенной скорости, оптимальной данной дорожной обстановке (эта скорость всякий раз разная и никакого отношения к поставленному на обочине железному знаку не имеет), стало быть, допустимую скорость можно взять от факта жизни. Нужно в наилучших условиях (нет пробки, есть свободное движение) замерить среднюю скорость потока и назначить ее максимально допустимой.

Некоторые дураки почему-то думают (а гаишники вслух говорят), что если везде резко повысить разрешенную скорость, все сразу помчатся как угорелые. Отнюдь нет. Вообще ничего не изменится! Просто тот поток, который вчера ехал 90 км/ч нелегально, поедет те же 90 км/ч легально. Вот и все. Перевесив знаки, мы просто легализуем то, что и так существует, и при этом перестанем считать людей преступниками, перестанем им зря нервы мотать.

Предупреждаю: гаишники будут сильно против легализации – они кормятся с чужих «нарушений».

Взято звідси - http://www.contrtv.ru/print/2228/

Загалом таку думку доводилося чути не один раз і з різних джерел. Авторитетних джерел. Це підтверджено практикою. Журнал "За рулем" в свій час проводив експеримент. Результати повністю відповідають вище наведеній цитаті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю чи я в тему! Але хто знає Lanos і Aveo мають однаковий розхід на сотню, чи у Aveo більший? А то ніяк не можу оприділитись, подобається звісно ж Aveo більше, але так як буду багато їздити розхід іграє важливу роль!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО ідеальна потужність двигуна міського авто має бути як в останніх вдалих серійних електромобілів. Знайшов приклад, що це 102 кВт/138 л. с. на 1320 кг при дуже низькому коефіцієнті обтічності Сх=0.195.

А по потоку треба йти із його швидкістю. Практика великих міст. Інакше ваш крайній правий на кільцевій Києва.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так ось це приблизно й виходить 100 к.с. на тону ваги. Нормальний показник для сучасного легкового автомобіля. Тільки от з коефіцієнтом обтічності щось не те, занадто вже він низький. Це дані якого автомобіля наведені?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так ось це приблизно й виходить 100 к.с. на тону ваги. Нормальний показник для сучасного легкового автомобіля. Тільки от з коефіцієнтом обтічності щось не те, занадто вже він низький. Це дані якого автомобіля наведені?

Як на мене найвідомішого серійного електроавто EV1. І коефіцієнт обтічності там саме такий. ))

І про потужність згоден, цифри співпадають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дивлюсь, самі спеціалісти по потужним тачкам зібрались! :)

Ну, я, як спец спецам скажу - ЗАЗ-968 з мерсовським мотором - саме воно! якраз під ваші критерії підходить!

:_39:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відписалося в темі немало людей, але таких, які хоч трохи розбираються що й до чого - одиниці.

Он HWman тіпа розумний. І за "Таврії"-електро в курсі, і навіть фотку "Кіровця" запостив. А якщо почитати, то сам собі суперечить.

Потужні двигуни потрібні різного роду техніці, тракторам, літакам, вантажівкам...

...{тут було фото трактора}...

230 кінських сил, а скільки має Ваше авто?

Так, на них встановлювалися двигуни ЯМЗ-238 робочим об'ємом більше 14л і максимальною потужністю лише 230 к.с. зато крутний момент більше 1000 нютон*метрів при частоті обертання десь 1200-1500 об/хв. Завдяки цьому, а також відповідній трансмісії, колесам він розвиває величезне тягове зусилля.

В даному випадку потужність - це як інструмент. Все залежить від того, як ним користуватися. Не даремно кажуть, що застав дурня богові молитися, то він лоба розіб'є.

Добре, що сучасні автомобілі більше потужні. Навіть не зважаючи на все жорсткіші екологічні норми, які "душать" авто, машини стають потужнішими. Хай та максимальна потужність майже ніколи, але наявність запасу підвищує безпеку руху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

трактор для того щоб порівняти Ваш(це до всіх) автомобіль по конякам і славний

, а не у кого більше... під капотом.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як показує статистика голосування,більшість громади ЗА потужні двигуни,імхо,хто,як,розуміє потужність,вже немає значнння. :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вважаю порівняння не доречним, а відео лише підтверджує те, що з дуру можна й пісіка зламати.

Знову ж таки повертаємося до прокладки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

A як можна трактор рівняти до авто??? Чи авто до трактора? Плуг до фаркопа почепити і обробити зо три гектари чорнозему?

Ну раз рівняємо все підряд, тоді я на велосипеді Команч 30 км/год розвиваю за ХХ сек. А на скільки потужний Ваш велосипед? =)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потужні двигуни потрібні різного роду техніці, тракторам, літакам, вантажівкам...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кожен Українець мріє щоб його машина була більша, потужніша, дорожча за сусідську...

Я проголосував за "так, потрібні", тому що хоча б різна потужність необхідна для можливості якогось вибору: для перегонів, для задоволення свого альтерего і т.п.

Дуже давно я мчав на Київ (запізнювався) на своєму Жигулику десь понад 160 по двополосці, наздогнав Меседес (Е-шку), моргнув, щоб заняв праву полосу (він їхав близько 140). коли порівнявся з ним, то мій пасажир побачив, що за кермом-краля, а пруч червоний від злості мужик. який кричав на неї. А потім мерс зупинився, змінилися місцями водій і пасажир, той мерс наздогнав мене, обігнав. моргнув аварійкою, показав "фак" з форточки, і дав газу, що я його більше і не бачив. Ми з товарешем поржали з нього, мол і так не зрозуміло, що мерс значно потужніший і швидший за жигулика, але водій був "удовлєтворьон" що "зробив" мене.

Отаким воділам не потрібно давати більшу потужність

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кожен Українець мріє щоб його машина була більша, потужніша, дорожча за сусідську...

Я проголосував за "так, потрібні", тому що хоча б різна потужність необхідна для можливості якогось вибору: для перегонів, для задоволення свого альтерего і т.п.

Дуже давно я мчав на Київ (запізнювався) на своєму Жигулику десь понад 160 по двополосці, наздогнав Меседес (Е-шку), моргнув, щоб заняв праву полосу (він їхав близько 140). коли порівнявся з ним, то мій пасажир побачив, що за кермом-краля, а пруч червоний від злості мужик. який кричав на неї. А потім мерс зупинився, змінилися місцями водій і пасажир, той мерс наздогнав мене, обігнав. моргнув аварійкою, показав "фак" з форточки, і дав газу, що я його більше і не бачив. Ми з товарешем поржали з нього, мол і так не зрозуміло, що мерс значно потужніший і швидший за жигулика, але водій був "удовлєтворьон" що "зробив" мене.

Отаким воділам не потрібно давати більшу потужність

я один щось не розумію? це ви з другом жигою понад 160км. нормально а мужик на мерсі ваділа якому місце в " дурдомі" :0016: :0016: :0016:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Між кермом і сідушкою потрібна прокладка... з головою...

а від потужності.. більшої чи меншої - це не залежить

п.с. і в доповнення до поста про Жигуль і Мерс

tn.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я один щось не розумію? це ви з другом жигою понад 160км. нормально а мужик на мерсі ваділа якому місце в " дурдомі" :0016: :0016: :0016:

Якщо жигуль в нормальному стані, то піде 160. Я на свому 2105 раз пробував, що він може, то без особливих проблем набрав все що було на спідометрі (160км/год) і навіть трохи більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я один щось не розумію? це ви з другом жигою понад 160км. нормально а мужик на мерсі ваділа якому місце в " дурдомі" :0016: :0016: :0016:

Якщо жигуль в нормальному стані, то піде 160. Я на свому 2105 раз пробував, що він може, то без особливих проблем набрав все що було на спідометрі (160км/год) і навіть трохи більше.

Спідометр дурить. Не здатен стоковий 2105 до 160 розігнатися, хіба що з гірки, або при сильному попутному вітрі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я один щось не розумію? це ви з другом жигою понад 160км. нормально а мужик на мерсі ваділа якому місце в " дурдомі" :0016: :0016: :0016:

Якщо жигуль в нормальному стані, то піде 160. Я на свому 2105 раз пробував, що він може, то без особливих проблем набрав все що було на спідометрі (160км/год) і навіть трохи більше.

Спідометр дурить. Не здатен стоковий 2105 до 160 розігнатися, хіба що з гірки, або при сильному попутному вітрі.

Жигулик в абсолютно справному стані (це була улюлена машина, пилюку з неї здував), трохи прокачений, на амортизаторах Захс, дорогу тримав як на рейках, так їхали лише раз і тільки на трасі Житомир-Київ, бо ПОСПІШАЛИ (ЗАПІЗНЮВАЛИСЯ на зустріч). Педалька в підлогу, оберти в жовтій зоні, на спідометрі 163-165 км\год (навігатори тоді коштували чумачєдших грошей, тому виміряв за спідометром)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...