Перейти до змісту

Чи потрібен перехід в кінці мосту?


zaHARE

  

392 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Принаймні в такому стані, як він зараз є.

О! Так я ж і кажу - покращити його треба! Дешевше перехід покращити, чим частину проспекту, нє? :)
  • Відповідей 577
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

не знаю як тобі, але мені,для того щоб виразити свою думку, не потрібно знати думки інших.

ти уявляєш що станеться з бордою якщо кожен з 15411 нині зареєстрованих юзерів зайде у тему сказати імхо? Є "Підтримав", є "+1", є голосувалка. А твоє імхо дивним чином співпадає з неодноразово раніше написаними "імхами" інших людей. В інтернетах це називається просто - баян. Або можна так як ти написав - "не в ... не в красну армію".

Перечитай тему. Як буде в тебе свіжа думка - буду радий її прочитати.

Слухай, дружок. Мені глибоко н*а*с*р*а*т*ь на те, що, на твою думку, мені треба писати, а що ні. А замість того, щоб лазити по постах і вчити всіх як форумом користуватись(що не входить в твої функції), зробив би щось корисне краще.Якщо щось не подобається - маєш два варіанти: або закрити вкладку з форумом, в своєму браузері, або поскаржитися на мене адміністрації.

Опубліковано

я знаю що треба зробити:

1. По одній смузі з кожного боку віддати велосипедистам.

2. Між автомобільною і велосмугами поставити декоративний паркан.

3. По обидва боки переходу покласти поліцейських

4. Посадити дерева де можна.

хтось може сперечатись, але це найбезпечніший варіант із всіх можливих :-)

Опубліковано

Asbarik, я просто мінусну. :)

хтось може сперечатись, але це найбезпечніший варіант із всіх можливих :-)

пункт нуль. Початковий. Відсунути будинки на метрів 5 від існуючої червоної лінії. :)
Опубліковано

пункт нуль. Початковий. Відсунути будинки на метрів 5 від існуючої червоної лінії. :)

нє, я ж не шутив і не фантазіровав. Пропозиція звичайно теоретична, але реальна, на відміну від твоєї.

А нульовий пункт треба, згоден... це обмеження реального руху автомобілів до 50 км на годину. Тільки це має стосуватись всього міста, а не одного переходу.

Тепер норм.

Опубліковано

druid, нєнє. У флуд про велодоріжки я не полізу. Але вона така сама реальна як влаштування розділювальної смуги - існуюча ширина дороги замала, щоб від неї ще кусок відтяпати.

Щодо лежачих поліцейських - вже писалось, при тому - не мною, про трамплін з моста.

Опубліковано

Щодо лежачих поліцейських - вже писалось, при тому - не мною, про трамплін з моста.

Значить треба поставити трамплін прямо на мосту, в верхній точці :)

Опубліковано

У флуд про велодоріжки я не полізу. Але вона така сама реальна як влаштування розділювальної смуги - існуюча ширина дороги замала, щоб від неї ще кусок відтяпати.

Це не флуд, дивись в корінь проблеми - справа не в червоних лініях, а в тому чому ми надаємо пріоритет на міських вулицях. Якщо автомобілям - то ми продовжуємо будувати автобани в спальних районах і щороку рахувати збільшення жертв від ДТП. Якщо пішоходам - підхід має бути зовсім інший.

Погоджуюсь про велодоріжки, що це виглядає як жарт. Але впевнений, що з подібних "жартів" кілька десятків років тому сміялись мешканці Амстердама, Лондона, Брюсселя, Варшави.

А да, я не мав на увазі ВИДІЛИТИ окремі смуги велосипедистам. Я мав на увазі ЗАБРАТИ смуги у автомобілів. Тобто зараз є 4 смуги для автотранспорту, і 0 - для велосипедистів. А так буде всім по дві. Ширини вистачить, ще й може пів метра на газон залишиться. Готовий посперечатись, що в цьому випадку автомобілів їздитиме там менше, а значить за теорією ймовірності і ймовірність ДТП зменшиться. А пробки як були так і залишаться - гірше не стане. А ще дорогу під велосипедистами треба буде ремонтувати на кожну весну, а раз на 10-20 років. Це дешевше. Пішоходам машини не так будуть пахнути і калюжами хлюпати не будуть. На проспекті Перемоги наступить рай.

ЗІ. Ловлю харкотиння велосипедоненависникоавтолюбителів :-)

Опубліковано

druid, поки ситуація не вийшла з під контролю (я про затори, дтп тощо) ніхто нічого змінювати не буде. А про різницю в пріоритетах - це знаю. Не вистачить у влади волі настільки все ламати. Це по перше. По друге, Луцьк є заручником прийнятого генплану. Робити новий? Де взяти на нього кошти? Глобально можна фантазувати і будувати будь які НьюВасюки, а локально - ніхто ніх..ра робить не буде. Ти ж ближче до міськради - тобі це видніше, нє?

Опубліковано

До сраки (вибачте за грубість) генплан і все інше, що в нас приймається. Ми не перейшли з ручного режиму управління в цивілізований.

Приклад:

Їду якось по вулиці Городецькій (район Львівської) на автівці. Виглядає як головна. Зліва (вул. Баранова) вилітає чудік на бумері і лупить мене в бік. Він переконаний, що він їхав по головній. Мені на його переконання насрать. Знаків немає, а значить я - перешкода справа. На тому і порозумілись.

Проходить кілька місяців, на тому перехресті (а там аварії досить часте явище) зявляються знаки... виявляється чувак таки був на головній. Я подумав, що хтось дибіл. Вирішив, що знаки виставили згідно якоїсь старої радянської схеми, яку ніхто не оновлював.

Проходить ще кілька місяців... знаки тупо міняють місцями.

Мораль: я не впевнений, що генплан настільки деталізований, що визначає кількість смуг руху на кожній вулиці. Але я точно знаю, що місто має розробити окремий документ - Схему організації дорожнього руху міста. А його нема, а значить як кому заманеться - той так і робе... аби добре слово начальника було.

Треба ініціювати розробку такого документу (тобто виділення коштів на нього) і зробити так, щоб його зробили по-людськи і з людьми. Тоді питання з переходом не буде обсмоктуватись на 15-ти сторінках, а вирішуватиметься автоматично згідно з законами і схемами, а не залежатиме від того, на чому їздить той чи інший депутат міської ради.

Саме тому вважав тему безглуздою ще з перших постів, просто цікаво було почути думки, а зараз - самому потриндіти.

Опубліковано

Але я точно знаю, що місто має розробити окремий документ - Схему організації дорожнього руху міста. А його нема,

А ти в ДАІ питав? Як нема? Ну не може такого бути! Розмітка, знаки ж не ставляться як собі начальник депжкг придумав! Обов'язково з даі погоджуються. Ти ж сам знаєш. В листі Пекарському посилаються саме на схему одр як таку, що погоджена з ДАІ. Пишу по пам'яті - оригінала відповіді немаю.
Опубліковано

А ти в ДАІ питав? Як нема? Ну не може такого бути!

з требе цилко, з мене пиво єслі шо. маю на увазі комплесну схему по місту, розроблену відповідною проектною орагнізацією, затверджену на сесії міськради... так як генплан. А не локальні даїшні "зарісовки".

Опубліковано

чекай. Хіба схема організації дорожнього руху має затверджуватись сесією? Десь таке є написано? В якомусь дбні чи законі? Є генплан, затвердили. Далі йде реалізація деталей генплану. Знову сесії? Нонсенс, нє?

Опубліковано

вже продумано. можна тільки зробити краще: нанести розмітку, зробити нормальне освітлення в нічний час, можна шумові смуги нанести перед переходом, виділити знак переходу смітловідбиваючою рамкою та/або світлодіодами (як біля зал.вокзалу). Про розширення проспекту в т.ч. для влаштування розділювальної смуги з парканом мова навіть не йдеться. Моооооооже заговорять про це після того як Волі розширять :)

Може простіше зупинку перенести до школи№5,убрати зупинку маршруток(30м.до наступної),поставити паркани і убрати перехід.Синхронізувати світлофори.Крапка.

Але ж то тра дупу якомусь начальству відірвати від шкуряного крісла,простіше відписатись шо перехід без порушень і всьо.

Опубліковано
Може простіше зупинку перенести до школи№5,убрати зупинку маршруток(30м.до наступної),поставити паркани і убрати перехід.Синхронізувати світлофори.Крапка.
По наявності карманчиків можна зробити висновок, що зупинки транспорту там колись були, хтось і для чогось їх перенесли туди де вони зараз.
Опубліковано
Може простіше зупинку перенести до школи№5,убрати зупинку маршруток(30м.до наступної),поставити паркани і убрати перехід.Синхронізувати світлофори.Крапка.
По наявності карманчиків можна зробити висновок, що зупинки транспорту там колись були, хтось і для чогось їх перенесли туди де вони зараз.

напевно бо діти з школи напростець через дорогу бігали.

Може простіше зупинку перенести до школи№5,убрати зупинку маршруток(30м.до наступної),поставити паркани і убрати перехід.Синхронізувати світлофори.Крапка.

в цій красивій схемі одне "тонке" місце - зупинку перед мостом нікуди не дінеш (бо тоді дітям з школи№5 буде відкрита дорога відразу на проїжджу частину) і в'їзд в двір напроти неї забором не закриєш. І пофіг що через 15м світлофор - це багато кого навіть зараз не спиняє. Імхо, порушників-пішоходів тільки збільшиться.
  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Думаю, класична ситуація для данного переходу.

Як завжди, пригальмовую перед переходом, бачу пішохода - пропускаю. Два льотчика позаду зі свистом, але зупинились без зіткнень. Надіюсь, "льотчеги" слідуючий раз будуть думати головою, а не чимсь іншим.

P.S. І ще зверніть увагу на пішохода - приклад як треба переходити дорогу по ПП і сварити пілотів пальчиком :).

P.P.S. На рахунок переходу, хоч голосував проти, але особисто мені як водію він не заважає, навіть навпаки, він спонукає НОРМАЛЬНИХ водіїв не летіти з мосту, а пригальмувати і спокійно в'їзджати на проспект. Але потрібно перед ним нанести знаки на асфальт. наприклад

201208101533_pieriekhod_3.jpg

або

84_main.jpg

Опубліковано

особисто мені як водію він не заважає, навіть навпаки, він спонукає НОРМАЛЬНИХ водіїв не летіти з мосту, а пригальмувати і спокійно в'їзджати на проспект. Але потрібно перед ним нанести знаки на асфальт. наприклад

ППКС
  • 3 місяця потому...
Опубліковано

, ти щиро віриш що я не прочитав те, на що дав лінк? Чи думаєш що на 15 (!) сторінці теми можна сказати щось нове до раніше сказаного? :_14:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...