deluxkangoo Опубліковано 21 Серпня, 2012 в 06:57 #26 Опубліковано 21 Серпня, 2012 в 06:57 В ВАЗа 4 дверки, наприклад.А у Славути 5.
nameless Опубліковано 21 Серпня, 2012 в 07:19 #27 Опубліковано 21 Серпня, 2012 в 07:19 Всім привіт, хочу приєднатися до вашого клубу зі своїм тазічком =)Зразу питання. Як у вас справи зі щепленням? Скільки відбігало і чи не доводилось міняти? Кста, хто як пореться з корозією?
slk35 Опубліковано 21 Серпня, 2012 в 11:59 #28 Опубліковано 21 Серпня, 2012 в 11:59 Всім привіт. Виникло одне питання стосовно автомобілів і хотілось би почути думку власників "Таврій".Питання ось в чому. Нещодавно почав задумуватися над заміною старенького "жигулика" ВАЗ 21011на щось свіжіше із простішою ходовою і передньопривідне так як набрид вазівський задній привід із своїминюансами і передня двоважільна підвіска (хто мав з нею справу думаю зрозуміє) і через обмеженість бюджету увага припала до авто ЗАЗ "Таврія".Так от, шановні власники сабжу що можете сказати про "Таврії" 91-94 р.в. і чи дійсно, на вашу думку, доцільна така заміна?Якщо порівнювати Таврію з ВАЗ "класикою", то я б виділив такі плюси і мінуси:Плюси:1) Таврія легша в керуванні (легший руль, м"якші педалі...);2) Посадка водія зручніша;3) Менше їсть бензину (якщо грамотно налаштована);4) Об"єм багажника + можна скласти заднє сидіння;5) Передній привід (хоча тут для когось плюс, а комусь мінус...); Мінуси:1) Підвіска (їздив я на Славутах і на Жигулях, так от жигуль на трасі себе впевнініше почуває (чомусь інженери Таврії вирішили, що стабілізатор поперечної стійкості їй н*х не потрібен), та і по місту Жигуль їде м"якше, ніж Таврія); хоча в ремонті підвіска Таврії і правда простіша;2) 3 дверки і менше місця для задніх пасажирів;3) На мій погляд, зчеплення та КПП жигулів мають більший ресурс;4) Вантажопід"ємність (чомусь мені здається, що жигуль посуне більше вантажу...);Динаміка розгону приблизно одинакова (якщо ВАЗ з мотором 1,5 або 1,6), на рахунок надійності, то одна і друга машини нормально їздять, якщо за ними дивитись. В принципі, якщо жигуль вже геть старий, то можна і поміняти на більш-менш свіжу таврію. Для міста - цілком достойний апарат за свої гроші і зимою буде простіше їздити.
Litovets Опубліковано 21 Серпня, 2012 в 16:43 #29 Опубліковано 21 Серпня, 2012 в 16:43 В принципі, якщо жигуль вже геть старий, то можна і поміняти на більш-менш свіжу таврію.Жигуль 75-го року. Хоча стан як для такого віку непоганий.Якби це був, як згадувалось вище, ваз 21063 88-го р.в. то мабудь і не поставало питань про заміну.
romarker Опубліковано 22 Серпня, 2012 в 10:54 #30 Опубліковано 22 Серпня, 2012 в 10:54 Чим змазувати петлі та замки дверей?
nameless Опубліковано 22 Серпня, 2012 в 13:10 #31 Опубліковано 22 Серпня, 2012 в 13:10 Чим змазувати петлі та замки дверей?
[email protected] Опубліковано 23 Серпня, 2012 в 06:06 #32 Опубліковано 23 Серпня, 2012 в 06:06 Чим змазувати петлі та замки дверей?WD-40
foxx77 Опубліковано 23 Серпня, 2012 в 14:15 Автор #33 Опубліковано 23 Серпня, 2012 в 14:15 2) Посадка водія зручніша;розміщення руля і ричага КПП, після Таврії таке враження шо ВАЗ робили не для людей. Таврії дати мякшу підвіску, була б золото а не машина)
romarker Опубліковано 10 Вересня, 2012 в 18:09 #34 Опубліковано 10 Вересня, 2012 в 18:09 Хтось заливав охолоджуючу рідину (антифріз) "Лена ОЖ-40", чи не слід переплачувати і залити дешевшу? Хто яку заливає?
slk35 Опубліковано 11 Вересня, 2012 в 12:21 #35 Опубліковано 11 Вересня, 2012 в 12:21 Перед минулою зимою залив наш український Grom Ex червоний (вроді 160грн. платив за 10л), то через 10000 км став на колір як чай! Прийшлось замінити, продавець порадив за 120 грн. SIBIRIA -40 зелений, вже пройшов десь місяць або 3000 км, поки все нормально, колір не змінився (купляв на формулі, 10а).
foxx77 Опубліковано 13 Вересня, 2012 в 15:55 Автор #36 Опубліковано 13 Вересня, 2012 в 15:55 в мене Тосол ту-42. потемніло десь після 500 км., але нічого. неперегрівається, може дійсно ту зелену залити
Litovets Опубліковано 3 Жовтня, 2012 в 12:52 #37 Опубліковано 3 Жовтня, 2012 в 12:52 Хтось заливав охолоджуючу рідину (антифріз) "Лена ОЖ-40", чи не слід переплачувати і залити дешевшу? Хто яку заливає?Залив такий у ВАЗ 21011 десь 2-а роки назад, поки що ніяких нарікань в його адресу.Правда їжджу досить небагато.
Penja78 Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 16:55 #38 Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 16:55 Привіт друзі!!!! Підкажіть ось таку штуку. Постійна проблема з патрубками,вже тільки на що не садив і на герметик і на солідол і все таке але з часом десь тай один починає текти. Хто що робить чи робив? Дякую за увагу
romarker Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 19:38 #39 Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 19:38 Привіт друзі!!!! Підкажіть ось таку штуку. Постійна проблема з патрубками,вже тільки на що не садив і на герметик і на солідол і все таке але з часом десь тай один починає текти. Хто що робить чи робив? Дякую за увагуТеж виникали проблеми з патрубками, там де починали текти міняв на нові, поки все сухо.
Penja78 Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 20:54 #40 Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 20:54 Ну це зрозуміло але вже надоїло через кожні три місяці міняти)))))
slk35 Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 22:41 #41 Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 22:41 можливо треба просто попідтягувати хомути, бо гумові шланги з часом "просідають". або ставити самопіджимні хомути типу таких:
MrVes Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 23:14 #42 Опубліковано 20 Листопада, 2012 в 23:14 Привіт друзі!!!! Підкажіть ось таку штуку. Постійна проблема з патрубками,вже тільки на що не садив і на герметик і на солідол і все таке але з часом десь тай один починає текти. Хто що робить чи робив? Дякую за увагуНа зиму можна привідпустити кришечку бачка з тасолом - не буде такого тиску в системі і буде менше (не буде) текти. Літом же такий варіант не пройде через те, що не буде встигати тосол охолоджуватися і буде закипати (а після кіпіння це жижа ще та буде).
Penja78 Опубліковано 21 Листопада, 2012 в 06:39 #43 Опубліковано 21 Листопада, 2012 в 06:39 Друзі всім дякую за підказку!!!!!!!Буду пробувати Ваші варіанти.
VitaliyV Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 05:26 #44 Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 05:26 Подскажите кто где чинит и обслуживает свои таврии и славуты? Может кто то занет конкретно места или спецов по подвеске, моторе, инжекторной системе, електрике. Заранее спасибо.
Litovets Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 09:16 #45 Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 09:16 Підскажіть, хто знає, де можна відрегулювати карбюратор на заз 1102 1,2л. а то авто "смикається" коли їхати "внатяжку" на малих обертах.
MrSAGEM Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 10:52 #46 Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 10:52 Майстер в гаражі ЛНТУ050 237 57 08
SaShurik Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 11:30 #47 Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 11:30 050 378 38 71, звати Валік, гаражі біля Фокстрота на пр.Волі, робить карбюрароти та електрику.
Litovets Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 20:24 #48 Опубліковано 30 Квітня, 2013 в 20:24 MrSAGEM і SaShurik дякую за інфу.
VitaliyV Опубліковано 2 Травня, 2013 в 07:37 #49 Опубліковано 2 Травня, 2013 в 07:37 Спасибо, буду звонить.
Єретик Опубліковано 9 Травня, 2013 в 17:13 #50 Опубліковано 9 Травня, 2013 в 17:13 Тавропілоти підскажіть будь-ласка де купити пластик салону (боковини, пластик багажнику, карти дверей, ) для таврольту 1102?Є в Лукцьку, щось типу шрота для таврій?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.