Перейти до змісту

Електро-трайк


MoDiK

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

поки збираю гроші на двигун нічого ще не робив бо вже як буде двигун тоді під нього буду робити щось

в том и проблема, что многие обзавелись каким нибудь "хламом", а потом начинают вокруг него строить, что-то далеко напоминающее желаемое, а потом как "это" сделает свои "первые шаги" мы понимаем что хотели совсем другого, что оно не едет/не проезжает/не ускоряется/не впечатляет/девак не цепляет/.... и т.д. и просто оказуется выброшенные на ветер деньги и время, а потом либо ты забрасываешь задумку и ... ВСЕ!!!! либо начинаешь ОПЯТЬ тратить деньги на дорабатывание, а порой построить с нуля гораздо дешевле, чем дорабатывать! а у тебя стоит вопрос в бюджете как я понял. С удовольствием помогу насколько будет позволять время :) но ты для начал для себя определись чего ты хочешь в итоге!

  • 4 місяця потому...
Опубліковано

Здоров! Ну як там справи, підібрав двигун? В мене теж виникла така ідея, але хочу щось чотирьохколісне... Майже таке як на фото вище

Опубліковано

Привіт, ні я забив на це діло, зара є чим займатись... вот думаю починати працювати над регулятором обертів... але електротранспорт для мене цікава тема наразі я пас, та і "фінанси поют раманси" ...

Най най кращий варіант це якимось чином мережевий трифазний двигун "запрягти" але треба купу акумуляторів і частотнік чи якесь на нього подобіє...

Опубліковано

Нарешті я знайшов те що хочу зробити pvc06.jpg?cda6c1Хочу зробити майже так само як і ці Американці http://epowerbikes.ru/archives/1507 але в ідеалі з закритою кабіною. Цікаво чи є на форумі майстри, які можуть замутити таку раму?

Опубліковано

Цікаво чи є на форумі майстри, які можуть замутити таку раму?

Лєхко : )

Але в америках дороги трохи кращі - сумніваюсь що ПВХ труби витримають

хоча б тест-драйв. Для мускульної тяги сплави алюмінію не мають альтернативи, хіба карбон : )

Опубліковано

Цікаво чи є на форумі майстри, які можуть замутити таку раму?

Лєхко : )

Але в америках дороги трохи кращі - сумніваюсь що ПВХ труби витримають

хоча б тест-драйв. Для мускульної тяги сплави алюмінію не мають альтернативи, хіба карбон : )

Скажу чесно я в цьому чайник, просто дуже хочу подібний транспорт. Мені сьогодні казали що для подібного, звичайні алюмінєві труби не підходять, будуть лопатися... Якщо зварити зі звичайних залізних труб, вага напевно перевалить за 100 кг, якщо не більше... А з карбонових труб, в наших краях, можна замутити?

Опубліковано

Прикольно, відразу попереджаю акуми трохи вдарять по гаманцю, звичайні свинцеві тяжкі і мають як мінімум у 5 раз менший ресурс на відміну від LiFePo4, для початку було б непогано звичайний б/в автомобільний акум, можна навіть напів дохлий, але тоді треба 12-ти вольовий двигун + ШИМ регулятор обертів, бо при старті струми настільки великі ще ел. двигуну не несильно то і буде подобатись.

Ось цей ШИМ регулятор думаю тобі наші форумчани радіолюбителі могли б виготовити, мені здається це буде дешевше готових рішень.

Далі якщо дуже хочеться то вже шукай комплектуючі, ато тако а що якщо, а де, а як і все, відпустить...

ЗІ я не спеціаліст у галузі електротранспорту, і навіть не любитель.

Опубліковано

Мені сьогодні казали що для подібного, звичайні алюмінєві труби не підходять, будуть лопатися...

Звичайний алюміній досить пластичний метал - тому скоріше зігнуться, хіба ліпильщик п'яним буде і шви відповідні зробить.

Лопнути можуть труби з жорстких сплавів - алюмінію з магнієм, або конструкція з труб різних сплавів...

Визначся з Т.З. - звідси і бюджет буде. Але зваж такий момент - за все, що сам не зможеш зробити, доведеться платити.

Я би радив взяти за основу алюмінієві рами якихось дешевих лісапетів, а далі вже як карта ляже.

Для повторення вказаної вище конструкції потрібні труби пвх і фасонні елементи плюс клей і точне око - загалом не дорого

вийде, але який досвід буде.

Опубліковано

А що якщо взяти 4 двигуна від пічки газельки і присобачити їх до кожного колеса? Пригадується система керування тягою електровоза, зайди у вікі, почитай, на скільки пам'ятаю то там 3-6 пар двигунів і в залежності від швидкості їх підключають паралельно чи послідовно... Так же можна спробувати зробити і тоді можна обійтись без всяких регуляторів, на певно...

Один двигун по моєму вартує десь 200-250 грн... Але не варто забувати про маленьку зірочку яку треба ще придумати як присобачити до валу двигуна...

Скажу одне, якщо у тебе вийде то ти запустиш ефект хвилі на форумі, так як це не тільки круто, а і можна самому щось зробити... головне знайти легкі шляхи вирішення, і варто не забувати про ціну, чим вона менше тим більше народу зацікавиться...

Опубліковано

А ще радив би зареєструватись на якомусь форумі по електротранспорті, наприклад http://electrotransport.ru/ussr/index.php

Там більше компетентніших людей по цих питаннях.

Опубліковано

HWman, Ну в батареї я ще сильно не вникав, поки що тільки розбирався з електродвигунами. Однак прикинув що це все потягне на досить солідну суму. За ці гроші можна взяти б/у електроскутера. В принципі якщо не спішити, то за півтора - два роки, можна зробити.

В принципі ідей є багато, але спочатку треба зварити міцну раму, таку щоб в перспективі витримала 300 - 500 кг а вже потім експерементувати. Я також думав на всі 4 колеса поставити мотори, але я думав про мотор-колеса. Про те я ще поки не знайшов в інеті мотор-колеса з заднім ходом. Мотори від пічок це цікаво! Питання тільки яка в них потужність, чи буде достатня тяга в таких моторах і яка швидкість...

Я ще не знаю, це багато роботи, а в мене руки з одного місця виросли. Прийдеться завжди когось просити і відповідно плати, та й з фінансами зараз не все гладко. Загалом аби хорошу раму зварити, то можна було б помалу щось робити.

BanderaLutsk, Та я впринципі визначився, хочу щось подібне як на фото, ну можливо з деякими змінами. Стосовно ціни, тут вже дивлячись що робити: якщо просто робити "веломашину" на пелалях - ціна буде одна, а якщо на електротязі - то вже ціна збільшується в рази.

Опубліковано

Один двигун про який я говорив має потужність у ~0.3 коняки/200 ват, тобто, якщо таких 4 то буде у твоєму розпорядженні цілий кінь(730 ват це 1 кінська сила якщо мені пам'ять не зраджує) але тут і акумулятор грає роль, чи тебе кінь провезе 5 км, чи 50...

Ложка дьогтю - данні двигуни мають відносно невеликий ресурс, мотор колесо має більний... І ККД теж там більше.

Хто не в курсі VojinSvitla - Людина з особливими потребами.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Цікаво а таке рішення не може підійти? Пишуть що ККД більш менш, якщо в цілому вся система зможе досягнути ККД 70% а саме такий ККД у колекторних двигунів від пічки, то це в принципі повинно себе виправдовувати. Двигун про який там йдеться, вартує відносно копійки якщо б/в і має просто космічний ресурс, який впирається лише у підшипники і корозію корпусу. При правильній експлуатації його вистачить надовго.

Цікаво почути було б думку тих хто розбирається у електроніці.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...