Jump to content

Електро-трайк


Recommended Posts

Posted

Хочу зробити електро-трайк типу трьохколісний велосипед але з електродвигуном але після перегляду ціни на різні комплекти електродвигунів і батарей я зрозумів що грошей на це все добро у мене не вистачить (( так ось хто знає де можна купити все необхідне а точніше двигун контроллер регулятор і звичайно ж акумулятор бюджет до 1500 грн

Posted

Не влазиш у бюджет, особливо якщо +акумулятори.

Комплект колесо-двигун(24V 250W)+контроллер+вся об"язка в китайців від $ 200-220.

dsc_6637.jpg

Інша справа, де двигун - окремим вузлом і передача крутного моменту здійснюється ланцюгом та зірочками, тут ціни від $150-155

$(KGrHqZHJDME63ZMWiUbBO2DQ5)TNg~~60_35.JPG

Posted

о другий варіант взагалі ідеальний для мене можна побільше інформації по другому варіанті

Posted

http://e-engine.narod.ru/ можливо це тобі допоможе, http://avtodetali.com.ua/shop/product/1403/Elektroventilyator-ohlazhdeniya-radiatora-38-3780.html

Тільки редуктор потрібно буде змайструвати, або можна використати рідні полаті буде щось типу, 250 ват це трохи є

AEROBICLE-5.jpg

Мою тему читав? я там деякі ідеї пропонував... що до двигунів почитай, там де я дріль мучив...

Posted

HWman,

Абсолютно неефективний калхозінг.

Трайку потрібна хороша тяга, її може дати двигун чи двигун-редуктор, але аж ніяк кукурузер з вентилятором від радіатора автомобіля :)

ТС шукає адекватний КІТ для зборки триколісного, а не задротствує місяцями з дрельками, шуруповертами і іншим збоченням, де не видно початку і кінця :)

Posted
де не видно початку і кінця

Це ще м'яко сказано :)

о другий варіант взагалі ідеальний для мене можна побільше інформації по другому варіанті

У другого варіанту такий же двигун як у двигуна від пічки автомобіля газ тільки працює він від 12 вольт не знаю чи це мінус чи плюс, з однієї сторони можна обійтись одним акумом, з другої по проводу буде тікти більше 30 ампер...

Жаль маленької зірочки на ньому не має, так би взагалі ідеал був би.

А цікаво контролери 12-ти вольтові окремо продаються ват так на 300-400?

Posted

другий варіант ідеальний не по характеристикам а по формі і типу передачі тяги на колеса а по характеристикам треба ліпший )))

Posted

Ліпший варіант мабуть мотор-колесо буде на ват 500 без спиць тільки із зіркою, а там цепом до коліс передати можна вже буде + можна використати передачі якщо хочеться швидкої їзди...

по-перших ніякого тобі колектора

по-других ккд вище

по-третіх ресурс більший

та і ще повно переваг... момент великий на малих обертах, що я рахую є головне якщо є можливість радив би брати мотор-колесо...

Ось про що я говорив "про дриль"

Posted

мені мотор колесо не підійде бо я хоч щоб у трайка був задній хід а для цього потрібно або два мотор-колеса (дорого,не висока швидкість) або один електродвигун від якого передати можна тягу ланцюгом на задні колеса

Posted

цепну передачу ніхто не відміняв

Просто береш мотор колесо без спиць чіпляєш на нього зірочку і передаєш зусилля на задні колеса...

Posted

я не думаю що цей двигун витримає таке навантаження і дасть достатньо тяги щоб посунути трайк і дві людини

Posted

http://f5.ru/futurych/post/23165

Схоже ні тому, що не зустрічав 20-ти кіловатний двигун такого типу... проте чим погана ідея? вдіти на мотор колесо зірочку, а там має бути кріплення і передати момент цепом + як я казав раніше можна використовувати коробку передач від велосипеду якщо придумати як її присобачити...

  • 3 months later...
Posted

Хочу зробити електро-трайк типу трьохколісний велосипед але з електродвигуном але після перегляду ціни на різні комплекти електродвигунів і батарей я зрозумів що грошей на це все добро у мене не вистачить (( так ось хто знає де можна купити все необхідне а точніше двигун контроллер регулятор і звичайно ж акумулятор бюджет до 1500 грн

в качестве силового мотора в таких чудесах юзают стартеры с грузовых авто, предварительно втулки заменив на подшипники, ну а я бы поискал безколлекторный 3-х фазный мотор хотя бы от 2 кВ. то что советуют по 350-500 ват.... у меня машинка на радиоуправлении имелаа столько )))))

Posted

стартєр це сильно форсований двигун у якого ресурс м'яко кажучи не сильно вражає... і він залежить не тільки від втулки/підшипників.

безколєкторнікі це да-а-а але стоять троха якщо з електронікою...

нарахунок машинкі троха загнули може два нулі не помітили?

Posted

стартєр це сильно форсований двигун у якого ресурс м'яко кажучи не сильно вражає... і він залежить не тільки від втулки/підшипників.

безколєкторнікі це да-а-а але стоять троха якщо з електронікою...

нарахунок машинкі троха загнули може два нулі не помітили?

у безколлекторника КПД гораздо выше, будешь веселее и главное дольше ездить :))

нет, 200 баксов за мотор из США, именно столько там было мощности ))) на полном приводе.

Posted

Якщо є за шо купувати, то мона і 10 КВт ного мотора від погрущіка поставити і зібрати акуми на основі літій-залізних акумів енної ємності то полетить навіть...

Прошу звернути увагу на бюджет у першому пості.

Posted

HWman при постройке всякого рода самодельных вещей, да и вообще чего либо сначало ставят ТЗ!!! Техническое Задание, вот твое ТЗ как звучит? как должен выглядеть трайк? для чего использоваться трайк? какая максимальная скорость, динамика, запас хода!?

при таких проектах финансовая сторона в дальнейшем уходит на второй план, если есть реальная заинтересованность а не просто нечего делать, говорю из своего опыта, на свою багуху потратил уже больше 30 штук гривен и куда!? а еще сколько всяких идей.

Posted

перше повідомлення прочитайте, я особисто ніяких трайків збирати не планую поки...

Posted

перше повідомлення прочитайте, я особисто ніяких трайків збирати не планую поки...

в первом посту у тебя нету абсолютно никакой информации о ТЗ!

Posted

поки збираю гроші на двигун нічого ще не робив бо вже як буде двигун тоді під нього буду робити щось

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...