Перейти до змісту

треба ДОПОМОГА - поплавав в воді


crafter

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

заїхав в калюжу глибиною 30-40см. завелика хвиля пішла. заглох мотор. випхавши з калюжи, пробував завести - звук як ніби сів акумулятор.

електрика вся робить.

в воді був хвилини 4 після того як заглох.випхали.

передачі включаються нормально.

я зелений в цих питаннях, але воздуховод знаходиться десь на рівні 50 см, посвітивши в нього побачив там воду.

що порадите зробити. зранку можна пробувати завести?

розкрутити всі патрубки воздуховода з фільтром і завести без нього?

Опубліковано

не дай Бог.

"Основной признак гидроудара — резкая остановка двигателя. Иногда ее сопровождает сильный удар. Зачастую водители не догадываются, почему двигатель их машины так резко заглох, поэтому пытаются запустить его повторно. Если стартер в этом случае отказывается крутить....."

заглох потихеньку... але стартер вроді як не крутить. або не може.

Опубліковано

Після того як двигун заглох у великій калюжі, його не можна прокручувати, поки не досліджуєте від чого він заглох. Велика ймовірність, що вода потрапила в циліндр (вона не дає рухатися поршню). Тому спроби примусового обертання коленвала посилюють поломки. Варіанти різні. Одним допомагає перебирання двигуна, іншим тільки заміна.

Опубліковано

Десь в травні були теж сильні дощі, знакойми на авео на Відродження (яма), теж "поплавав", в результаті заклинуло двигун, ремонт коштує 9000 грн, а страхова, хоча і повне каско відмовилась платити....

Опубліковано

Почати мабуть потрібно з типу двигуна дизель це чи карбюратор?

Топікстартеру чітко і детально описати момент форсування водної перешкоди до зупинки двигуна.

Якщо двигун дизельний - однозначно на сервіс! І НЕ ВЗДУМАЙТЕ ЗАВОДИТИ (з мрією, а вдруг за ніч вода висохла) :)

Якщо двигун бензиновий (і шкода грошей на сервіс)- першим ділом перевірити по масляному щупу, чи немає води в самому двигуні. Якщо там чисте масло - ставим акум на зарядку. Далі викручуємо свічки (обов"язково запам"ятайте порядок підключення) і з відкритими отворами за допомогою стартера прокручуємо кілька разів двигун. 1 свічку залишаємо підключену до проводу високої напруги і "спідницею" ( мос."юбкою" ) кладемо на металекий корпус двигуна і за допомогою спеціально індикатора (кум, сват, брат, родич, сусід, випадковий прохожий) перевіряємо наявність іскри у свічці при черговому прокручуванні двигуна (з викрученими свчками). Після процедур повторно перевіряємо масло на наявність води. Навіть маленькі краплинки води, або ще гірше білувате масло - вам тільки на сервіс.

Якщо масло чисте без домішків, іскра присутня, циліндри "продуті" і акумулятор заряджений - пробуйте заводити.

Успіхів.

Опубліковано

Почати мабуть потрібно з типу двигуна дизель це чи карбюратор?

Топікстартеру чітко і детально описати момент форсування водної перешкоди до зупинки двигуна.

Якщо двигун дизельний - однозначно на сервіс! І НЕ ВЗДУМАЙТЕ ЗАВОДИТИ (з мрією, а вдруг за ніч вода висохла) :)

Якщо двигун бензиновий (і шкода грошей на сервіс)- першим ділом перевірити по масляному щупу, чи немає води в самому двигуні. Якщо там чисте масло - ставим акум на зарядку. Далі викручуємо свічки (обов"язково запам"ятайте порядок підключення) і з відкритими отворами за допомогою стартера прокручуємо кілька разів двигун. 1 свічку залишаємо підключену до проводу високої напруги і "спідницею" ( мос."юбкою" ) кладемо на металекий корпус двигуна і за допомогою спеціально індикатора (кум, сват, брат, родич, сусід, випадковий прохожий) перевіряємо наявність іскри у свічці при черговому прокручуванні двигуна (з викрученими свчками). Після процедур повторно перевіряємо масло на наявність води. Навіть маленькі краплинки води, або ще гірше білувате масло - вам тільки на сервіс.

Якщо масло чисте без домішків, іскра присутня, циліндри "продуті" і акумулятор заряджений - пробуйте заводити.

Успіхів.

скорпіо, 2.0 бенз 16кл. інжектор.

воздуховод на рівні фар. води в момент того як став - до порогу, не більше бо відкривав дверку. в момент коли заїхав у воду буквально 2-3 сек піднялися бризги до фар і в той момент почала легенько дьоргатись і вглохла. так само в ті 2-3 сек потьмяніла підсвітка і фари, але після того як виїхав з лужи включав - все ок.

Опубліковано

Сама велика помилка водіїв, котрі заглохли в калюжі - спроба завести З БУКСИРА.

Вірніше, сама велика - це вдавання з себе капітана крейсера :) і намагання проплисти на "всіх парах" водну перешкоду. Внаслідок цього вони влітають в калюжу, двигун на високих обертах, авто робить хвилу, котра засмоктується в повітрязаборник, і внаслідок цього гне шатуни...

до ТС - Вези до спеціалістів, якщо до цих пір не знаєш, що таке гідроудар. Бо спочатку треба переконатись, що залізяки цілі і неушкоджені.

заїхав в калюжу глибиною 30-40см. завелика хвиля пішла. заглох мотор. випхавши з калюжи, пробував завести - звук як ніби сів акумулятор.

... воздуховод ..., посвітивши в нього побачив там воду.

підтвердження тому, що хапанув води. І нема різниці, на якій висоті воздуховод. Для подолання бродів не дарма існують шноркелі ;)

Почати мабуть потрібно з типу двигуна дизель це чи карбюратор?

....

Якщо масло чисте без домішків, іскра присутня, циліндри "продуті" і акумулятор заряджений - пробуйте заводити.

Успіхів.

В цілому техкарта робіт вірна, якщо не хоче їхати на сервіс.

..Але, нажаль, твій метод не виявить підігнутого шатуна. І поясни, яка різниця для води "бенз" чи "дизель"? Для обриву ременя ГРМ я б ще зрозумів, а води натягує що той, що той - повну камеру зпалювання і гне шатуни однаково що в тому, що в тому.

Якщо за допомогою буксира не заводили, то МОЖЕ пронесло...

Опубліковано

недоговорив...

Сама велика помилка водіїв, котрі заглохли в калюжі - спроба завести З БУКСИРА.

Вірніше, сама велика - це вдавання з себе капітана крейсера :) і намагання проплисти на "всіх парах" водну перешкоду. Внаслідок цього вони влітають в калюжу, двигун на високих обертах, авто робить хвилю, котра засмоктується в повітрязаборник, і внаслідок цього гне шатуни...

А далі знаходиться трактор, чіпляється трос іііі... наноситься авту апперкот (чи "контрольний в голову")....

Опубліковано

Черный юмор:

- Любий, мені кажись в корбюратор попала вода.

- А ти хоча б знаєш, де він знаходиться?

- Так, в машині.

- А машина де?

- В озері.

А вообще ну нафиг эти геройства с проплывом лужи, проблем может быть гараздо больше, не рискуйте.

Опубліковано

яка різниця для води "бенз" чи "дизель"?

Обєм камери згоряння в дизеля менший, відповідно, дизель більше затяне води чим карбюратор/інж. при однакових умовах, і дизелю для гідроудару необхідно зовсім трохи води, чого не скажеж про бензиновий двигун.

Опубліковано

Однозначно поїздка до моториста і ні в якому разі пробувати заводити.

Обєм камери згоряння в дизеля менший, відповідно, дизель більше затяне води чим карбюратор/інж. при однакових умовах, і дизелю для гідроудару необхідно зовсім трохи води, чого не скажеж про бензиновий двигун.
В нього 16и-клапанник -- в даному випадку однаково дизель чи бензин, технологічні зазори там не такі як в жигулів . Якщо бруд попав в циліндри да і ще пробував завести це як мінімум попадалово на зйом голови, якщо бруд то розборку двигуна повністю (200-300 у.е.), а далі в залежності від того що в середині.
Опубліковано

Треба викрутити свічки та прокрутити двигун вручну .

Якщо нормально провернеться --- крутанути стартером без свічок

Коли перестане викидати воду з циліндрів --- поставити свічки та крутнути з ними , але без високовольтних проводів

Якщо все крутиться нормально --- надіти проводи і спробувати завести .

Якщо завелося нормально і двигун працює як раніше --- вам пощастило

Якщо є посторонні звуки , віборація --- до моториста

Якщо вам щось не зрозуміло з вищенаписаного --- також до моториста , не лізьте самі .

Опубліковано

яка різниця для води "бенз" чи "дизель"?

Обєм камери згоряння в дизеля менший, відповідно, дизель більше затяне води чим карбюратор/інж. при однакових умовах, і дизелю для гідроудару необхідно зовсім трохи води, чого не скажеж про бензиновий двигун.

я в курсі про різний об'єм камер, але як я вже написав, це грає роль тільки при обриві ременя (поршня в бензинників можуть не дістати до клапанів), а у випадку води - кожен затягує всю камеру повністю, чи велику, чи маленьку..., і гне однаково
Опубліковано

Досить ТС давати поради як найшвидше знищити собі двигун і викинути більше грошей. Як правило після таких порад ціна ремонту збільшується в двічі.

до ТС і не вздумай перед майстрами бути розумнішим за них і казати що ти щось пробував крутити сам бо за зарозумілість ще накрутять.

Опубліковано

Треба викрутити свічки та прокрутити двигун вручну .

Якщо нормально провернеться --- крутанути стартером без свічок

Коли перестане викидати воду з циліндрів --- поставити свічки та крутнути з ними , але без високовольтних проводів

Якщо все крутиться нормально --- надіти проводи і спробувати завести .

Якщо завелося нормально і двигун працює як раніше --- вам пощастило

Якщо є посторонні звуки , віборація --- до моториста

Якщо вам щось не зрозуміло з вищенаписаного --- також до моториста , не лізьте самі .

розібрав весь шлях від дирки до інжектора, вилив воду. фільтр як кусок мокрої бумаги.

заводити не пробував - за цю пораду всім дякую.

загнав до моториста буде дивитись. попробує таким способом як описав Микола (бо я сам ще шось напартачу) як ні то як мінімум верх знімати треба і т. д. і т. п.

рівень масла піднявся але консистенція - вроді нормальна.

Опубліковано

Ти як воздухан знімав в тебе подача повітря йде під фільтром чи на нього?

Якщо під то шансів знайти воду в колекторі менше.

Опубліковано

Ти як воздухан знімав в тебе подача повітря йде під фільтром чи на нього?

Якщо під то шансів знайти воду в колекторі менше.

абсолютно пофіг, повір мені

...

До речі, для цікавості, а в якому авто подається "під"?

Опубліковано

...

До речі, для цікавості, а в якому авто подається "під"?

В більшості машин подається із боковини нижньої частини корпусу фільтра :) а от заборник іде уже в крило,за радіаторну ришітку, під фару тощо...

P.S. а знизу корпусу осідає сміття яке всмоктується через заборник...

Опубліковано
До речі, для цікавості, а в якому авто подається "під"?
В більшості машин подається із боковини нижньої частини корпусу фільтра

Якось так :)

Опубліковано

фото з інтернету. отака там схема.

там де я написав слово "надпис" там пише "air flow" і стрелочка в сторону інжектора.

шо таке "якась коробка" я незнаю.заборник на уровні низу фари. якараз його не видно на фото. в всіх відділенях було трохи води. в фільтрі ше чуть болота було.

в "якійсь коробочці" - найбільше

post-18088-0-48467600-1342790035_thumb.j

отут його видно

post-18088-0-57464500-1342790435_thumb.j

Опубліковано

:) Хлопці, ви захопились :)

По-перше, на ваших фотках абсолютно не видно знизу чи зверху подається повітря на сам фільтр. По-друге, я там сильно не приглядався, але "турбо" - це ще гірше...

І по-третє, хочеш мені довести?! - пропливи зі своїм "нижнім фільтром" калюжу :)

Опубліковано
І по-третє, хочеш мені довести?! - пропливи зі своїм "нижнім фільтром" калюжу
jack74, Ти за надто великої про себе думки, щоб тобі тут щось хтось доводив.

І навчись нарешті не тільки читати а ще і осмислювати прочитане:

Якщо під то шансів знайти воду в колекторі менше.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...