Перейти до змісту

рама GIANT XTC


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Знайшов в продажі б/у раму Giant XCT з тріснутою підсидільною трубою за 650 грн.

571cc2634595.jpg

3fc84f48ecd3.jpg

Хочу дізнатись, чи варто її купувати? Зараз поки ще маю можливість якісно заварити тріщину на авіазаводі.

Опубліковано

Якщо дійсно гарно і якісно заварити, їздити без дикого екстріму, ну і вага райдера щоб не перевищувала кілограм 80, з глаголом правильної довжини (щоб входив в трубу сантиметрів на 20), без всяких там консольних багажників, то все буде нормально. Імхо.

  • Адміністратори
Опубліковано

Зламана точнісінько так, як зломав я :)

Консольним "№;%№%; багажником.

Заварити і обмотати карбонієм.

Опубліковано

Варити не треба, просто відправити оцим людям - накладуть шар вуглепластику, рама стане міцнішою ніж до поломки.

А для того щоб якісно заварити, потрібно щоб сплав електрода відповідав сплаву з якого виготовлена рама.

Ти зможеш розшифрувати що це за сплав "ALUXX 6000 SERIES" ? І який саме електрод підійде до нього?

А ще ж термообробку потрібно провести...

Опубліковано

Це рама верхнього ешелону.. Чому б не спробувати вернути її до життя?

Коли відновиші навісиш хорошу комплектуху.. буде радувати тебене один сезон.

Правда є одне але.. це гоночна рама, а отже ні багажника ні болотників не поставиш.)

Опубліковано

Це рама верхнього ешелону.. Чому б не спробувати вернути її до життя?

Коли відновиші навісиш хорошу комплектуху.. буде радувати тебене один сезон.

Правда є одне але.. це гоночна рама, а отже ні багажника ні болотників не поставиш.)

Рама то хороша, але зараз я не маю ні крайньої необхідності, ні зайвих грошей, щоб "пробувати". До наступного сезону запросто дотягну на свому Ревелі, який мене, в принципі, повністю влаштовує. Якраз матиму час запастись нормальною комплектухою, і зібрати грошей на щось нове, і, як мінімум, не гірше (нова ХТС 3тис коштує, ціна зовсім не космічна), може навіть 29-ти дюймове, щоправда поки не розумію, чому народ так фанатично переходить на найнери, а спробувати поки можливості нема. Ще й велокроссовими велосипедами зацікавився. Але це все потім.

Зараз мучу себе питанням "Чи потрібне повітря в вилці?", бо до повітря треба ще й дискові гальма.

Опубліковано

Наплутано...)

Ну... рпозбирайся.. і питай, що буде не ясно... розтлумачимо.

1. 3 штуки..не 650 грн + навітьробота Гарбарука.

2.Ноголошую.. вона гонгочна... тобто табуретка, лупить по спині і майже не гасить вібрації.

3.Найнер.. одне данина моді.. а друге це просто впевненість і прохідність, як в танка. в 2 словах якщо.))

4. "Повітря" і диски це не аксіома.))

Опубліковано

Постараюсь зрозуміліше:

1. Нова рама мені зараз в принципі не потрібна. Я навіть не маю що на неї поставити.

2. "Вона жорстка" для мене нічого не говорить. В мене немає досвіду, щоб я міг зі слів зрозуміти яким буде велосипед. Може моя теперішня рама ще жорсткіша?

3. Я не знаю, що я хочу від велосипеда. Щоб дізнатись - треба спробувати.

4. А це треба буде уточняти при покупці. Я так зрозумів, що Recon Silver з пружиною Solo Air кріплень під вібрейки не має.

Ну і раз на те пішло, задам пару запитань.

1. Як показують себе в роботі (в плані надійності та якості самої роботи) вилки Rock Shox Recon?

2. Питання технічного плану - чим може бути викликане "прикусування" гальм на одній ділянці обода? тобто гальмівне зусилля по всьому ободі однакове, а в одному місці сильно зростає. Під час їзди це проявляється у вигляді дуже неприємних і досить сильних ривків при пригальмовуванні. Проблемна ділянка - стик, хоча візуально там нічого непомітно, тактильно теж, "вісмки" немає. Як можна спробувати "полікувати" таку проблему?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...