HWman Опубліковано 9 Липня, 2013 в 22:18 Автор #101 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 22:18 Сезон полювання на електро-велосипедиста відкритий Даю підказку .
Гість rl72 Опубліковано 14 Липня, 2013 в 18:51 #102 Опубліковано 14 Липня, 2013 в 18:51 Набор с мотор-колесом 48В/600ВТ 20-28"3 069 грн.
HWman Опубліковано 14 Липня, 2013 в 19:31 Автор #103 Опубліковано 14 Липня, 2013 в 19:31 Невже Ваший набір?
Гість rl72 Опубліковано 14 Липня, 2013 в 19:41 #104 Опубліковано 14 Липня, 2013 в 19:41 Невже Ваший набір?ні, не мій. випадково попало на очі оголошення, згадав про тему
HWman Опубліковано 28 Липня, 2013 в 11:02 Автор #105 Опубліковано 28 Липня, 2013 в 11:02 © Просто і їздить, якщо тако на пальцях прикинути: 2 акумулятора по 12 А/год мають в сумі 288 ват, двигун - 300 тобто акумуляторів вистачить на 55 хвилин "газу у підлогу" на відео автор нас запевняє, що лісапед катає зі швидкістю 35 км/год зробивши нескладні підрахунки - запас ходу близько 30 км. Якщо так же прикинути на пальцях затрати, то двигун від пічки на 24 В/300 вт, а це важливо, у таких двигунів струм менший, вартує 200-300 грн, пара акумуляторів трішки більше чим 500 грн. ну і звичайно провідники, релюшкі, кріплення це все думаю десь 100 грн буде. І того: затративши 900 грн Ви маєте ел. велосипед із запасом ходу у 30-35 км, можна і більше тільки потрібно подвоювати кількість акумуляторів, звичайно можна купити 12-ти вольтовий двигун і паралелити акумулятори, але на мою думку там буде ефективність менша. Із недоліків, така передача тяги колесу дуже боїться води.
Driver Опубліковано 28 Липня, 2013 в 20:02 #106 Опубліковано 28 Липня, 2013 в 20:02 хм. Прикольно. Ще б якось велосипедні передачі задяти, то була б і швидкість більша. Але то вже буде складніш набагато.
HWman Опубліковано 28 Липня, 2013 в 21:14 Автор #107 Опубліковано 28 Липня, 2013 в 21:14 Як варіант ШИМ регулятор, ненабагато складніше вийде.
Гість rl72 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 11:24 #108 Опубліковано 5 Квітня, 2015 в 11:24 Создание пространственной рамы для электровелосипедашикарно
HWman Опубліковано 15 Червня, 2015 в 20:16 Автор #109 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 20:16 Знайдено на просторах інтернету:
Coding Опубліковано 19 Червня, 2015 в 21:45 #110 Опубліковано 19 Червня, 2015 в 21:45 2 акумулятора по 12 А/год - у 30-35 кмАбо я щось не так рахую, або трохи перебільшено!1) 2 акуми 12В, 12А/год можуть теоретично максимально видати E=Pt = UIt=2*12*12*1=288 Вт*год енерії.2)Нехай для прикладу візьмемо масу всього вантажу разом з велосипедом 70кг. Як зазначили, відстань 30км. Рахуємо затрачено енерію для пересування про прямій ділянці.A=FS=mgS=70*10*30000 = 2100000=21МДж = 5.83 кВт*год енергії.З 1 та 2 слідує, що двох таких акумуляторів буде достатньо для поїздки аж на 1.5км!!Або на поїздку в 30км потрібно 40(!) таких акумуляторів.Вчом подвог?
Unknown Опубліковано 19 Червня, 2015 в 22:12 #111 Опубліковано 19 Червня, 2015 в 22:12 щось надто багато 5,83 кіловата на 30 км для електровелосипеда (194 вата на 1 км)Ось що про Тесла Модель S пишуть:2. Доступны три различных вида аккумулятора – батарея емкостью 40 кВт⋅ч с диапазоном в 260 километров, 60 к Вт⋅ч-батарея с диапазоном в 370 километр и 85 к Вт⋅ч-батарея с диапазоном в 480 километров.тобто виходить 154, 162, 177 ват залежно від комплектації.
HWman Опубліковано 19 Червня, 2015 в 22:20 Автор #112 Опубліковано 19 Червня, 2015 в 22:20 З 1 та 2 слідує, що двох таких акумуляторів буде достатньо для поїздки аж на 1.5км!!Як на мене, якось забагато виходить, ти щось прорахував...2 акумулятора по 12 А/год мають в сумі 288 ват, двигун - 300 тобто акумуляторів вистачить на 55 хвилин "газу у підлогу" на відео автор нас запевняє, що лісапед катає зі швидкістю 35 км/год зробивши нескладні підрахунки - запас ходу близько 30 км...Так, звичайно я тут підрахував все грубо, але в любому випадку мені здається що явно має вийти більше а ніж 1.5 км на 12 А/год.тобто виходить 154, 162, 177 ват залежно від комплектації.У авто площа корпуса більше, відповідно і аеродинамічний опір теж + вага теж грає велику роль...Для ел. велосипеда будуть зовсім інші цифри...
Unknown Опубліковано 19 Червня, 2015 в 22:57 #113 Опубліковано 19 Червня, 2015 в 22:57 так про те ж і пишу, що двохтонне авто вкладається у 180 ват на км, а тут на велосипед нарахував Atmel 194 вата. Десь помилка у його розрахунках.Ось ще приклад:Добавил 4 банки.То есть 2 кВт.час теперь на борту 48квт.На одном заряде до 4.15в на ячейку проехал 300км.скорость крейсер 65км.в час.осталось 3.65в каждой ячейке.тобто кустарний переробок Peugeot Expert в економному швидкісному режимі вкладається у 160 ват на кілометр. Насправді там навіть менше 160 ват, бо він батарею в нуль не висадив, але на веловипеді в нуль теж не можна викатувати.
Unknown Опубліковано 19 Червня, 2015 в 23:11 #114 Опубліковано 19 Червня, 2015 в 23:11 ось що пишуть продавці електровелосипедів промислових:Электровелосипед KANUNI NEOМотор колесо: 200wАккумулятор литиевый: 36V, 7AhПробег аккумулятора: 20 кмВремя зарядки: 5чРекомендуемая максимальная скорость : 20 км/чвиходить 12,6 вата на кілометр.Электровелосипед Skymoto DREAMМотор колесо: 350wАккумулятор: 48V, 10AhПробег на аккумулятора: 20-30кмРекомендуемая максимальная скорость: 30км/ч тут 16-24 вата на кілометрЭлектровелосипед «Azimut"– TDL026ZМощность электродвигателя: 350W;Аккумулятор: 48V/14Ah;Максимальная скорость: 25-30км/ч.;Время зарядки аккумулятора: 4-6 ч.;Вес, кг: 58 кгПробег на одном заряде: 50-70кмці взагалі обіцяють 9,6 - 13,4 вата на кілометр.Данные электровелосипеда Mustang 24»Электродвигатель: 350W / 48VОбороты электродвигателя: 190 об. /мин.Батарея: 48V / 12AH (сьемный)Предельная скорость: 20-25 км/чВремя зарядки аккумулятора: 4-6 чПробег на одном заряде: 30-35 кмтут 16,5-19,2 ватаМої розрахунки примітивні, бо не влаховано залишок заряду батареї. Навіть якщо поголовно всі виробники брешуть у два рази щодо пробігу на одній зарядці, всерівно то ніяк не 194 вата на 1 км пробігу.
Мартина Опубліковано 24 Червня, 2015 в 14:20 #115 Опубліковано 24 Червня, 2015 в 14:20 Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло...
Coding Опубліковано 24 Червня, 2015 в 14:24 #116 Опубліковано 24 Червня, 2015 в 14:24 Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло...Чому? У чому виникла проблема?
alexvvv Опубліковано 24 Червня, 2015 в 14:45 #117 Опубліковано 24 Червня, 2015 в 14:45 A=FS=mgS=70*10*30000 = 2100000=21МДж = 5.83 кВт*год енергії. З 1 та 2 слідує, що двох таких акумуляторів буде достатньо для поїздки аж на 1.5км!! Або на поїздку в 30км потрібно 40(!) таких акумуляторів. Вчом подвог? Здається Ви обчислює роботу по переміщенню у вертикалі, а не горизонталі. Там обчислювати треба роботу сил тертя та тяжіння під кутом гірки на яку виїжджає вел. Треба навантажений велосипед тягнути динамометром - тоді ми побачимо силу F, яку можна множити на шлях S.
Coding Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:07 #118 Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:07 Здається Ви обчислює роботу по переміщенню у вертикалі,Так, я вже сьоггодні зрозумів свою помилку.І сила, здається, буде рівна F=(f/R)*N, де f - коефіціент тертя у метрах. Тоді виходить трохи інше значення роботи. Пізніше обрахую ще раз..
HWman Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:34 Автор #119 Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:34 Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло..."Хто хоче - той шукає можливості, хто не хоче - той шукає причини"Постійно ловлю себе на цій цитатці...
Unknown Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:41 #120 Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:41 Здається Ви обчислює роботу по переміщенню у вертикалі,Так, я вже сьоггодні зрозумів свою помилку.І сила, здається, буде рівна F=(f/R)*N, де f - коефіціент тертя у метрах. Тоді виходить трохи інше значення роботи. Пізніше обрахую ще раз..там не тільки сила тертя присутня, а щу й сила опору повітря, і вона помітно зростає з ростом швидкості. А ще від рельєфу місцесості дальність залежить, "подолання підйому + спуск на стартову висоту" винесе більше енергії ніж просто по прямій їхати.Як на мене, формулами дуже важко порахувати, навіть орієнтовно.
Factory Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:49 #121 Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:49 Для того і є поняття обкатка
alexvvv Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:55 #122 Опубліковано 24 Червня, 2015 в 17:55 порядок сили можна прикинути формулами, в неті є інформація по цьому, для прикладу: http://www.electra.com.ua/tekh-kharakteristiki/244-fizika-dvizheniya-elektricheskikh-velosipedov-1.html
Мартина Опубліковано 1 Липня, 2015 в 20:18 #123 Опубліковано 1 Липня, 2015 в 20:18 Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло...Чому? У чому виникла проблема?Щось неправильно вирахував... Показала йому цю тему, тепер знов у гаражі засів)))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.