Перейти до змісту

Саморобний ел. велосипед


HWman

Рекомендовані повідомлення

Сезон полювання на електро-велосипедиста відкритий :)

Даю підказку .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 122
  • Створено
  • Остання відповідь

Невже Ваший набір?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невже Ваший набір?

ні, не мій. випадково попало на очі оголошення, згадав про тему

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

©

Просто і їздить, якщо тако на пальцях прикинути:

2 акумулятора по 12 А/год мають в сумі 288 ват, двигун - 300 тобто акумуляторів вистачить на 55 хвилин "газу у підлогу" на відео автор нас запевняє, що лісапед катає зі швидкістю 35 км/год зробивши нескладні підрахунки - запас ходу близько 30 км.

Якщо так же прикинути на пальцях затрати, то двигун від пічки на 24 В/300 вт, а це важливо, у таких двигунів струм менший, вартує 200-300 грн, пара акумуляторів трішки більше чим 500 грн. ну і звичайно провідники, релюшкі, кріплення це все думаю десь 100 грн буде.

І того: затративши 900 грн Ви маєте ел. велосипед із запасом ходу у 30-35 км, можна і більше тільки потрібно подвоювати кількість акумуляторів, звичайно можна купити 12-ти вольтовий двигун і паралелити акумулятори, але на мою думку там буде ефективність менша.

Із недоліків, така передача тяги колесу дуже боїться води.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хм. Прикольно. Ще б якось велосипедні передачі задяти, то була б і швидкість більша. Але то вже буде складніш набагато.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як варіант ШИМ регулятор, ненабагато складніше вийде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Знайдено на просторах інтернету:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 акумулятора по 12 А/год - у 30-35 км

Або я щось не так рахую, або трохи перебільшено!

1) 2 акуми 12В, 12А/год можуть теоретично максимально видати E=Pt = UIt=2*12*12*1=288 Вт*год енерії.

2)Нехай для прикладу візьмемо масу всього вантажу разом з велосипедом 70кг. Як зазначили, відстань 30км. Рахуємо затрачено енерію для пересування про прямій ділянці.

A=FS=mgS=70*10*30000 = 2100000=21МДж = 5.83 кВт*год енергії.

З 1 та 2 слідує, що двох таких акумуляторів буде достатньо для поїздки аж на 1.5км!!

Або на поїздку в 30км потрібно 40(!) таких акумуляторів.

Вчом подвог?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щось надто багато 5,83 кіловата на 30 км для електровелосипеда (194 вата на 1 км)

Ось що про Тесла Модель S пишуть:

тобто виходить 154, 162, 177 ват залежно від комплектації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З 1 та 2 слідує, що двох таких акумуляторів буде достатньо для поїздки аж на 1.5км!!

Як на мене, якось забагато виходить, ти щось прорахував...

2 акумулятора по 12 А/год мають в сумі 288 ват, двигун - 300 тобто акумуляторів вистачить на 55 хвилин "газу у підлогу" на відео автор нас запевняє, що лісапед катає зі швидкістю 35 км/год зробивши нескладні підрахунки - запас ходу близько 30 км...

Так, звичайно я тут підрахував все грубо, але в любому випадку мені здається що явно має вийти більше а ніж 1.5 км на 12 А/год.

тобто виходить 154, 162, 177 ват залежно від комплектації.

У авто площа корпуса більше, відповідно і аеродинамічний опір теж + вага теж грає велику роль...

Для ел. велосипеда будуть зовсім інші цифри...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так про те ж і пишу, що двохтонне авто вкладається у 180 ват на км, а тут на велосипед нарахував Atmel 194 вата. Десь помилка у його розрахунках.

Ось ще приклад:

тобто кустарний переробок Peugeot Expert в економному швидкісному режимі вкладається у 160 ват на кілометр. Насправді там навіть менше 160 ват, бо він батарею в нуль не висадив, але на веловипеді в нуль теж не можна викатувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ось що пишуть продавці електровелосипедів промислових:

Электровелосипед KANUNI NEO

Мотор колесо: 200w

Аккумулятор литиевый: 36V, 7Ah

Пробег аккумулятора: 20 км

Время зарядки: 5ч

Рекомендуемая максимальная скорость : 20 км/ч

виходить 12,6 вата на кілометр.

Электровелосипед Skymoto DREAM

Мотор колесо: 350w

Аккумулятор: 48V, 10Ah

Пробег на аккумулятора: 20-30км

Рекомендуемая максимальная скорость: 30км/ч

тут 16-24 вата на кілометр

Электровелосипед «Azimut"– TDL026Z

  • Мощность электродвигателя: 350W;
  • Аккумулятор: 48V/14Ah;
  • Максимальная скорость: 25-30км/ч.;
  • Время зарядки аккумулятора: 4-6 ч.;
  • Вес, кг: 58 кг
  • Пробег на одном заряде: 50-70км

ці взагалі обіцяють 9,6 - 13,4 вата на кілометр.

Данные электровелосипеда Mustang 24»

  • Электродвигатель: 350W / 48V
  • Обороты электродвигателя: 190 об. /мин.
  • Батарея: 48V / 12AH (сьемный)
  • Предельная скорость: 20-25 км/ч
  • Время зарядки аккумулятора: 4-6 ч
  • Пробег на одном заряде: 30-35 км

тут 16,5-19,2 вата

Мої розрахунки примітивні, бо не влаховано залишок заряду батареї. Навіть якщо поголовно всі виробники брешуть у два рази щодо пробігу на одній зарядці, всерівно то ніяк не 194 вата на 1 км пробігу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло...

Чому? У чому виникла проблема?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

A=FS=mgS=70*10*30000 = 2100000=21МДж = 5.83 кВт*год енергії.

З 1 та 2 слідує, що двох таких акумуляторів буде достатньо для поїздки аж на 1.5км!!

Або на поїздку в 30км потрібно 40(!) таких акумуляторів.

Вчом подвог?

Здається Ви обчислює роботу по переміщенню у вертикалі, а не горизонталі. Там обчислювати треба роботу сил тертя та тяжіння під кутом гірки на яку виїжджає вел. Треба навантажений велосипед тягнути динамометром - тоді ми побачимо силу F, яку можна множити на шлях S. :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здається Ви обчислює роботу по переміщенню у вертикалі,

Так, я вже сьоггодні зрозумів свою помилку.

І сила, здається, буде рівна F=(f/R)*N, де f - коефіціент тертя у метрах. Тоді виходить трохи інше значення роботи. Пізніше обрахую ще раз..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло...

"Хто хоче - той шукає можливості, хто не хоче - той шукає причини"

Постійно ловлю себе на цій цитатці...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Здається Ви обчислює роботу по переміщенню у вертикалі,

Так, я вже сьоггодні зрозумів свою помилку.

І сила, здається, буде рівна F=(f/R)*N, де f - коефіціент тертя у метрах. Тоді виходить трохи інше значення роботи. Пізніше обрахую ще раз..

там не тільки сила тертя присутня, а щу й сила опору повітря, і вона помітно зростає з ростом швидкості. А ще від рельєфу місцесості дальність залежить, "подолання підйому + спуск на стартову висоту" винесе більше енергії ніж просто по прямій їхати.

Як на мене, формулами дуже важко порахувати, навіть орієнтовно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для того і є поняття обкатка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

порядок сили можна прикинути формулами, в неті є інформація по цьому, для прикладу: http://www.electra.com.ua/tekh-kharakteristiki/244-fizika-dvizheniya-elektricheskikh-velosipedov-1.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Муж загорелся, но так ничего у него и не вышло...

Чому? У чому виникла проблема?

Щось неправильно вирахував... Показала йому цю тему, тепер знов у гаражі засів)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...