Перейти до змісту

Потяги Хюндай - крок вперед чи чергове розчарування


swen1989

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Надибав в інтернетах

Та і взагалі багато різнопланових думок. На цьому форумі є різне відео про цей потяг та інші посилання на різні ресурси.

Моє ІМХО: не туди гроші пустили. Є в нас Крюківський вагонобудівний завод у м. Кременчуг. Краще би у них купували. Набагато дешевші були б квитки на проїзд та і підтримка вітчизняного виробника.

  • Відповідей 101
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Колесніков "зірвався" через потяги "Хюндай"

Понеділок, 28 травня 2012, 20:31

фото

Версія для друку Коментарі 111

Віце-прем'єр, міністр інфраструктури Борис Колесніков нахамив користувачам соціальної мережі у відповідь на скарги щодо потягів "Хюндай".

Інцидент відбувся під час спілкування з користувачами мережі Facebook.

Користувачі мережі вказали віце-прем'єру на недоліки курсування нових потягів. У відповідь Колесніков обізвав користувачів "лошками" та "ботами" 8a87285-cli1.jpg

Зокрема, спілкуючись з Романом Шрайком, автором репортажу про перший рейс "Хюндай", обізвав журналіста "юлеботом" та вказав, що не потяг було продано 100% квитків 2 класу. 996950d-clipb1.jpg

Як відомо, новий потяг "Хюндай" в напрямку Київ-Харків запізнився в першому ж рейсі. Пасажири цього потягу вказують на безліч недоліків та незручностей, та зазначають, що салон експреса був напівпорожнім.

Крім того, у неділю стався також інцидент з новим потягом Skoda за маршрутом "Донецьк-Харків", який вирушив з Донецька на годину раніше.

Українська правда

Ну це вже взагалі 3,14здець :0156:

Опубліковано

Це писав не Колєсніков. Той кагтавить :)

Б"юсь об заклад що так і скажуть - Колєсніков акаунта не має і не має часу коментувати всяку фігню в інтернетах. Це ж не AZAROV.

Опубліковано

та це вын 100%, просто спихнуть на когось, типу зареэструватись може ж кожен

манери письма як у царя

Опубліковано

Ладно Львів-Київ, Київ-Донецьк... а з Луцька до Сімферополя 24 години їхати оце повний ПрекраснИЙ день і ніч в поїзді... я з розуму схожу від тої дорогі %)

цікаво скількі би вони вальнули ціну на такий маршут 1500 км від Ковеля до Сімферополя, якщо купе 190 грн,плацкарт 120-140 грн.

Опубліковано

Та шо випонімаєте, хюндаї класні поїзда, мона сказати шо то золоті поїзда, на них же мона стіко бабла скосити при закупівлі, а ще ж їх надо обслуговувати і ремонтувати а знов ж таки надо будувати депо і купувати запчастини.

З з Крюковськими поїздами що заробиш? На закупівлі сильно не накрутиш, бо легко вичислять, на нормальний відкат в заводу теж грошей нема, та й саме головне завод то в Україні, і у випадку чогось і обслуговування і ремонт поїздів може виконати на своїх площах, а це ж скіко бабла втрачається.

А взагалі якщо відкинути всякі рюшечки, то в Крюковського заводу є непоганий поїзд локомотивної тяги, що у свою чергу дозволить використовувати вже існуючий парк локомотивів, і відповідно зекономити кошти і зменшити час простою за рахунок обслуговування. Але такий поїзд поки тільки один купили.

Опубліковано
в Крюковського заводу є непоганий поїзд локомотивної тяги

Який крім всього іншого здатен розвивати швидкість до 200 км/год. У порівнянні з Хюндаєм серед недоліків - хіба що ті що перераховані в попередньому пості.

Опубліковано

Я мав на увазі цей потяг. А та модель шо може розвивати швидкість до 200км/год ще не пройшла всіх випробувань, хоча модель звичайно дуже цікава, і при зацікавленості держави можна було почати виробництво і по трішки усувати недоліки виявлені під час експлуатації.

п.с. в Хюндая при перегоні з Одеси до Харькова заклинило колісну пару. На фоні цього вітчизняні поїзди мені якось більш внушають довіру, враховуючи що в нашого заводу є величезній досвід проектування і виробництва візків для наших з/д.

Опубліковано

смисл купляти потяга, якому немає на чому розігнатись?? А те що, відповіли всім невдоволеним думаю всі чули

Опубліковано

А шо ви так у бідні родичі записуєте Крюковський вагонобудівний? Він підконтрольний групі ТАС ( Тігіпко Сєргейліанідичь). якби закупили у них, то я думаю, ми б тут почитали скільки на цьому Сіргєйліанідичь заробив, і про ті самі відкати і котеджні будиночки теж.

Опубліковано

А шо ви так у бідні родичі записуєте Крюковський вагонобудівний? Він підконтрольний групі ТАС ( Тігіпко Сєргейліанідичь). якби закупили у них, то я думаю, ми б тут почитали скільки на цьому Сіргєйліанідичь заробив, і про ті самі відкати і котеджні будиночки теж.

Відкати були б, і не думаю, що менші аніж купили в Кореї. Просто люди б заробляли в Україні, а не там.

Опубліковано

http://tsn.ua/ukrayi...-nepoladki.html

і для порівняння наші українські

які спокійно видавлюють 160 ком/год..

в черговий раз соромно за наших проффффесоріволітиків, замість того щоб піднімати економіку нашої країни піднімають економіку китаю та свою кишені..

p.s. так соромно за нашу країну мені було останній раз, коли я дізнався що червоні 16/15/9-кі з китаю (маючи в місті свій автозавод)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки


×
×
  • Створити...