swen1989 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 18:21 #1 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 18:21 Надибав в інтернетах Та і взагалі багато різнопланових думок. На цьому форумі є різне відео про цей потяг та інші посилання на різні ресурси. Моє ІМХО: не туди гроші пустили. Є в нас Крюківський вагонобудівний завод у м. Кременчуг. Краще би у них купували. Набагато дешевші були б квитки на проїзд та і підтримка вітчизняного виробника.
Barugan Опубліковано 28 Травня, 2012 в 18:26 #2 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 18:26 розчарування..... Час поїздки зменшився на ЛИШЕ НА 1год, а ціна зросла в 3 РАЗИ!!!
Vadimm Опубліковано 28 Травня, 2012 в 18:51 #3 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 18:51 Та що ви розумієте... на них напевно ціле котеджне містечко побудували.
Barugan Опубліковано 28 Травня, 2012 в 18:56 #4 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 18:56 Та що ви розумієте... на них напевно ціле котеджне містечко побудували.а...аааа...
swen1989 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:01 Автор #5 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:01 Колесніков "зірвався" через потяги "Хюндай" Понеділок, 28 травня 2012, 20:31 фото Версія для друку Коментарі 111 Віце-прем'єр, міністр інфраструктури Борис Колесніков нахамив користувачам соціальної мережі у відповідь на скарги щодо потягів "Хюндай". Інцидент відбувся під час спілкування з користувачами мережі Facebook. Користувачі мережі вказали віце-прем'єру на недоліки курсування нових потягів. У відповідь Колесніков обізвав користувачів "лошками" та "ботами" Зокрема, спілкуючись з Романом Шрайком, автором репортажу про перший рейс "Хюндай", обізвав журналіста "юлеботом" та вказав, що не потяг було продано 100% квитків 2 класу. Як відомо, новий потяг "Хюндай" в напрямку Київ-Харків запізнився в першому ж рейсі. Пасажири цього потягу вказують на безліч недоліків та незручностей, та зазначають, що салон експреса був напівпорожнім. Крім того, у неділю стався також інцидент з новим потягом Skoda за маршрутом "Донецьк-Харків", який вирушив з Донецька на годину раніше. Українська правда Ну це вже взагалі 3,14здець
DasBoot Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:06 #6 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:06 м-да паравоз канечно класний но я думаю кататись нам на таких ще рано
Vadimm Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:09 #7 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:09 Це писав не Колєсніков. Той кагтавить Б"юсь об заклад що так і скажуть - Колєсніков акаунта не має і не має часу коментувати всяку фігню в інтернетах. Це ж не AZAROV.
swen1989 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:15 Автор #8 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:15 Ну а може і він... Десь по п'яні...
Bit Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:30 #9 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 19:30 та це вын 100%, просто спихнуть на когось, типу зареэструватись може ж коженманери письма як у царя
Da_Vin4i Опубліковано 28 Травня, 2012 в 20:24 #10 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 20:24 Ладно Львів-Київ, Київ-Донецьк... а з Луцька до Сімферополя 24 години їхати оце повний ПрекраснИЙ день і ніч в поїзді... я з розуму схожу від тої дорогі %)цікаво скількі би вони вальнули ціну на такий маршут 1500 км від Ковеля до Сімферополя, якщо купе 190 грн,плацкарт 120-140 грн.
Dream Опубліковано 28 Травня, 2012 в 20:30 #11 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 20:30 Спорім, шо Євро поїде з України і квитки на поїзда подешевшають?
swen1989 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 20:31 Автор #12 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 20:31 Можливо. А ще WI-FI вимкнуть після Євро.
Vadimm Опубліковано 28 Травня, 2012 в 21:15 #13 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 21:15 Ага. І гнати 160 км/год перестануть - колії розваляться.
swen1989 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 21:18 Автор #14 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 21:18 Ага. І гнати 160 км/год перестануть - колії розваляться.Скоріше Хюндаї поламаються...
Vadimm Опубліковано 28 Травня, 2012 в 21:28 #15 Опубліковано 28 Травня, 2012 в 21:28 swen1989, теж цілком імовірний варіант розвитку подій.
Lisovic Опубліковано 29 Травня, 2012 в 05:31 #16 Опубліковано 29 Травня, 2012 в 05:31 Та шо випонімаєте, хюндаї класні поїзда, мона сказати шо то золоті поїзда, на них же мона стіко бабла скосити при закупівлі, а ще ж їх надо обслуговувати і ремонтувати а знов ж таки надо будувати депо і купувати запчастини.З з Крюковськими поїздами що заробиш? На закупівлі сильно не накрутиш, бо легко вичислять, на нормальний відкат в заводу теж грошей нема, та й саме головне завод то в Україні, і у випадку чогось і обслуговування і ремонт поїздів може виконати на своїх площах, а це ж скіко бабла втрачається.А взагалі якщо відкинути всякі рюшечки, то в Крюковського заводу є непоганий поїзд локомотивної тяги, що у свою чергу дозволить використовувати вже існуючий парк локомотивів, і відповідно зекономити кошти і зменшити час простою за рахунок обслуговування. Але такий поїзд поки тільки один купили.
Vadimm Опубліковано 29 Травня, 2012 в 21:32 #17 Опубліковано 29 Травня, 2012 в 21:32 в Крюковського заводу є непоганий поїзд локомотивної тягиЯкий крім всього іншого здатен розвивати швидкість до 200 км/год. У порівнянні з Хюндаєм серед недоліків - хіба що ті що перераховані в попередньому пості.
Lisovic Опубліковано 30 Травня, 2012 в 05:26 #18 Опубліковано 30 Травня, 2012 в 05:26 Я мав на увазі цей потяг. А та модель шо може розвивати швидкість до 200км/год ще не пройшла всіх випробувань, хоча модель звичайно дуже цікава, і при зацікавленості держави можна було почати виробництво і по трішки усувати недоліки виявлені під час експлуатації.п.с. в Хюндая при перегоні з Одеси до Харькова заклинило колісну пару. На фоні цього вітчизняні поїзди мені якось більш внушають довіру, враховуючи що в нашого заводу є величезній досвід проектування і виробництва візків для наших з/д.
Barugan Опубліковано 30 Травня, 2012 в 07:00 #19 Опубліковано 30 Травня, 2012 в 07:00 смисл купляти потяга, якому немає на чому розігнатись?? А те що, відповіли всім невдоволеним думаю всі чули
MACCEN Опубліковано 30 Травня, 2012 в 07:25 #20 Опубліковано 30 Травня, 2012 в 07:25 а просто отмити капусту, мол купити потяга всі ура-ура, а те що нема на чому йому їздити то це все єрунда ))
Tolik_lt Опубліковано 30 Травня, 2012 в 07:42 #21 Опубліковано 30 Травня, 2012 в 07:42 А шо ви так у бідні родичі записуєте Крюковський вагонобудівний? Він підконтрольний групі ТАС ( Тігіпко Сєргейліанідичь). якби закупили у них, то я думаю, ми б тут почитали скільки на цьому Сіргєйліанідичь заробив, і про ті самі відкати і котеджні будиночки теж.
Zeuss Опубліковано 30 Травня, 2012 в 08:23 #22 Опубліковано 30 Травня, 2012 в 08:23 Чомусь згадався дєдушко Лєнін.. і "залатиє паравози".
swen1989 Опубліковано 30 Травня, 2012 в 09:28 Автор #23 Опубліковано 30 Травня, 2012 в 09:28 А шо ви так у бідні родичі записуєте Крюковський вагонобудівний? Він підконтрольний групі ТАС ( Тігіпко Сєргейліанідичь). якби закупили у них, то я думаю, ми б тут почитали скільки на цьому Сіргєйліанідичь заробив, і про ті самі відкати і котеджні будиночки теж.Відкати були б, і не думаю, що менші аніж купили в Кореї. Просто люди б заробляли в Україні, а не там.
Vadimm Опубліковано 2 Червня, 2012 в 08:39 #24 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 08:39 Сьогодні, 2 червня, через технічні неполадки електропоїзд Hyundai не вийшов у рейс з Харкова у Київ.http://www.unian.ua/news/507197-hyundai-sogodni-ne-viyshov-u-reys-z-harkova-do-kieva.html
Panterka22 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 09:07 #25 Опубліковано 2 Червня, 2012 в 09:07 http://tsn.ua/ukrayi...-nepoladki.html і для порівняння наші українські які спокійно видавлюють 160 ком/год.. в черговий раз соромно за наших проффффесоріволітиків, замість того щоб піднімати економіку нашої країни піднімають економіку китаю та свою кишені.. p.s. так соромно за нашу країну мені було останній раз, коли я дізнався що червоні 16/15/9-кі з китаю (маючи в місті свій автозавод)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.