Перейти до змісту

Питання до власників BMW e39


adebt

Рекомендовані повідомлення

Машина e39 523i 1996 року АКПП

Вилізла наступна проблема: на холостих машину почало “потряхувати”, не сказати щоб вже аж так сильно троїла, але вібрація від двигуна йде + поки не нагріється з під капоту чути підсвистування.

Спочатку грішив на те, що одна з катушок вмерла, але перевірка показала, що всі цілі. Свічки стоять нові. В неті вичитав, що може вмерла мембрана на клапані РКГ. Хто з таким стикався, що можете порадити?

Якщо хтось поділиться контактами гарного діагноста саме по бехам, буду вдячний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Машина e39 523i 1996 року АКПП

Вилізла наступна проблема: на холостих машину почало “потряхувати”, не сказати щоб вже аж так сильно троїла, але вібрація від двигуна йде + поки не нагріється з під капоту чути підсвистування.

Спочатку грішив на те, що одна з катушок вмерла, але перевірка показала, що всі цілі. Свічки стоять нові. В неті вичитав, що може вмерла мембрана на клапані РКГ. Хто з таким стикався, що можете порадити?

Якщо хтось поділиться контактами гарного діагноста саме по бехам, буду вдячний.

Сафрон вниз до електриків запитай Володю. точно тобі відремонтують.P.S.в них є спеціальна діагностика на "БЕХІ".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В неті вичитав, що може вмерла мембрана на клапані РКГ. Хто з таким стикався, що можете порадити?

Справді найбільш вірогідна причина, я б радив до Сергія, сервіс поблизу польського посольства.

P.S. В Сергія дилерська діагностика на BMW!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за інфу. Можливо є прямі телефони до цих майстрів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всерівно по телефону нічого невирішите, їдьте і на місці домовитесь!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кинув контакти в приват .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всерівно по телефону нічого невирішите, їдьте і на місці домовитесь!

Так і буде, ще раз дякую

Кинув контакти в приват .

Відписався

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Процентів на 90 ушел расходомер воздуха і заодно перевірити лямда зонд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Процентів на 90 ушел расходомер воздуха і заодно перевірити лямда зонд.

Обидві лямбди перевіряли, сказали в нормі. Якщо здох розходомір, то звідки тоді свист?

Будемо сподіватися, що хтось з спеців, яких тут порадили, розбереться в чому тут причина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Свист може бути від порваної діафрагми - стоїть десь за мотором - коштує пару рублів. Пару років була така хвороба в колеги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Свист може бути від порваної діафрагми - стоїть десь за мотором - коштує пару рублів. Пару років була така хвороба в колеги.

mike525 ви хоч трохі топік читаєте? Чи так, забігли ляпнули....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Свист може бути від порваної діафрагми - стоїть десь за мотором - коштує пару рублів. Пару років була така хвороба в колеги.

Діагности скажуть, що воно там таке. По результатам відпишуся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звиняйте - бачу тут одні проффі зібрались - розбирайтесь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Діагности скажуть, що воно там таке. По результатам відпишуся.

І як там діли із машиною?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там просто тріщина в патрубку між разходоміром повітря і дроселем була .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підсос на ребрах ізза тріщин, мда теж боляка :_08:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...