Перейти до змісту

Вивчу попит на сайт "відкладених покупок"


MACCEN

Сайт "відкладених покупок"  

59 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

наприклад товар:

футболка

вага - 200 грам (з упаковокю)

ціна - 6 фунтів

Ціна по формулі Львова: 6*13 (курс) +15% (комісійні) + 0,9 фунтів (вага) = 103, 15 + 15 грн. (Нова пошта доставка) = 118,15 грн.

Ціна по моїй формулі: 6*13,3 (курс) +27% (комісійні) = 101,34 (я в Луцьку)

Наприклад:

Кросівки

ціна - 30 фунтів

вага - 1 кг

Ціна по формулі Львова: 30*13*1,15=448,5 грн. +4,5 фунти (доставка) = 507 грн. +15 грн доставка в Луцьк

Ціна по моїй формулі: 30*13,3*1,27=506,73

Так що чим у Львова умови кращі? Те що вони не беруть передоплату, я сумніваюсь, я ж можу замовити на пару тисяч фунтів а потім сказати вибачте платити не буду, що тоіді вони скажуть? в чорний список мене запишуть )))

  • Відповідей 112
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

MACCEN

Розрахунок по Львівських умовах неправильний, точніше не все враховано. Зокрема в більшості посередників є шіп(доставка по території країни-знаходження інтернет магазину), який ділиться на всіх - це десь в середньому 1 фунт, тому львівська ціна має бути десь на 10-13 грн більша.

:D П.С. Зменшити накрутку все таки варто. Причому так до відсотків 5, і курс фунта поставити НБУ, а не ставите незрозуміло який, і брак міняти зразу і в повній вартості, а не 50 відсотків (як тьотя з Києва), за передоплату забудьте - нащо Вам ті гроші наперед, в нас всі відповідальні, а якби ще ви в кредит одяг продавали, то взагалі б суперово було. :D

А якщо серйозно, то не розумію, чому люди не рахують кінцеву вартість товару і не порівнюють її потім. От також погугливши тему - знайшов в посередника, який працює під 10%. Кльово правда? Тільки доставка 10 фунтів за кг.

Опубліковано
Зменшити накрутку все таки варто. Причому так до відсотків 5, і курс фунта поставити НБУ, а не ставите незрозуміло який, і брак міняти зразу і в повній вартості, а не 50 відсотків (як тьотя з Києва), за передоплату забудьте - нащо Вам ті гроші наперед, в нас всі відповідальні, а якби ще ви в кредит одяг продавали, то взагалі б суперово було.

ги-ги)) який дотепний жарт...

А якщо серйозно, то не вийде у вас бізнесу, доки клієнт завжди буде "мудак", а продавець Дартанян в білому.

Вибору зараз вистачає, на будь-яку кишенню, не в совку живемо й ніхто не стоятиме в черзі, щоб "урвать".

Опубліковано

Андрій Віталійович

Хтось клієнта називав "мудаком" чи з продавця "Дартаняна в білому" робить? Звичайно не вийде бізнесу, коли йти на поводу у всіх клієнтів, які щось десь поверхово побачили і тим аргументують. Можливо Ви мені поясните : Чому ТС має зменшувати ціну, коли в нього і так дешевше виходить?

Звичайно вибору у нас зараз вистачає ( слава Богу ринкова економіка). Не подобаються умови тут - купуємо/замовляємо в іншому місці. В самому Луцьку мінімум 4 людей займаються тим же, що і ТС(це тих, що знаю особисто)

Опубліковано
В самому Луцьку мінімум 4 людей займаються тим же, що і ТС(це тих, що знаю особисто)

так треба боротися за клієнта, створити дуже козирні умови, щоб народ не вівся на оцих чотирьох, а купував\замовляв в п"ятого, а то вивчу попит, проведу мега-глобальну аналітику, проаналізую райони 40,33й, ДПЗ, складу річний графік росту вподобань майбутніх клієнтів....

Менше задротства - більше дій, спрямованих на задоволення споживачів, які дають в кінці-кінців грошикі

Опубліковано
так треба боротися за клієнта, створити дуже козирні умови

ну так ось

Зменшити накрутку все таки варто. Причому так до відсотків 5, і курс фунта поставити НБУ, а не ставите незрозуміло який, і брак міняти зразу і в повній вартості, а не 50 відсотків (як тьотя з Києва), за передоплату забудьте - нащо Вам ті гроші наперед, в нас всі відповідальні, а якби ще ви в кредит одяг продавали, то взагалі б суперово було

ціла купа дій з залучення клієнтів))

Опубліковано

Андрій Віталійович

Якщо Ви про мене, то Вам здається. Просто в даний момент майбутня діяльність ТС збігається з моєю діяльністю. Сам виступаю організатором СП вже понад 1 рік. Правда не в Луцьку, а в Києві. На сьогодні умови в мене менш привабливі, ніж в ТС, але клієнтів вистачає. І повірте, навіть якщо зробити так, як було написано мною як жарт, теж будуть незадоволені.

Влітку минулого року я працював по схемі 0(нуль)% + доставка 2 євро/кг з усіх магазинів Німеччини, причому без передоплати. Здавалось би умови класні, але теж були незадоволені. Наприклад були претензії, що вага відрізняється на 50 грам, були випадки, коли товар просто напросто після привезення не забирався. Після того, зробив передоплату 50 %. А от тепер підкажіть, будь ласка, що робити з людиною, яка замовила товар - внесла передоплату 50 %, а потім не забирає товар, бо в неї немає решти грошей?

Deemon

Інколи після створення "козирних умов" виходить, що доведеться працювати в мінус )))

Тут радше треба було б попросити тих, хто проголосував, що готовий чекати, написати умови, при яких би він робив замовлення. І на основі того, враховуючи всі можливі ризики визначити відсоток надбавки

Опубліковано

1. Завжди будуть незадоволені це факт

2. Є люди в кого грошей валом купляють одяг у бутіках, переплачують і задоволені, а якщо реально взяти то виходить наприклад купив туфлі за 500 грн. а на справді носиш туфлі за 300 грн. в кращому випадку й сумнівного виробника, краще вже купити Кларкс чим там якісь польскі Джіно Россі )))

3. Є люди які економлять, або хочуть носити дійсно ексклюзив - вони купують в інтернеті й готові чекати свіцй товар.

4. Будь які умови мають право на життя, комусь треба все швидко, а хтось готовий чекати місяць-два, от як з H&M там чудеса реальны по доставці (затримують товар).

5. Є посередники які беруть 10% + доставка по цінам пошти, є ще купа інших,де краще де гірше, але всі якось "поділили" цей пиріг.

PS: Для тих, хто думаю що там можна дофіга заробити помиляється, ризики є, коли наприклад ви самі купите в магазині товар і вам пришлють замість штанів труси, то притензії будете казати магазину, як правило треба знати мову, гроші готовити на відправку товару назад і так далі. Бувають що просто сформують посилку, напишуть що вона відправлена, потім приходить лист де пише що не покалали якусь річ, гроші ми вам повернем, але можуть і не повернути зіславшись що вони "тіпа" вертали, це проблеми у вашого банку.

А тут якщо щось не так, то будете казати притензії мені, (як я доведу що то не по моїй вині спортився ваш товар) - та ніяк. Тому мені прицдеться відшкодовувати вам вартість, а ви хочете зменшити умови так щоб взагалі було невигідно взагалі цим займатись. Брак - викупляють за 50% та це брєд, як та "тьотя" доведе що це магазин втюхав товар, а не вона щось "мутить" да ніяк, друзі мої мені повірять що товар прийшов бракований і я тут не причому. А людина яка замовила товар???

Опубліковано

брак міняти зразу і в повній вартості, а не 50 відсотків (як тьотя з Києва), за передоплату забудьте - нащо Вам ті гроші наперед, в нас всі відповідальні

я ж казав що хєр читають і ще менше думають. Брак можна просто не брати (бо гроші платиш при огляді товару) або купити за пів ціни (якщо бачиш що косяк некритичний). У нашому варіанті (Луцьк) перше міняється на повернути.

Так що те що для вас "неіпацца остряковий під*об" - для більшості правила роботи.

Опубліковано

melonbet,MACCEN, в будь-якому бізнесі є ризики. В торгівлі ризики не маленькі, в посередництві ще більші. В цій темі Ви намагаєтесь довести, що правильно робите, страхуючи себе від всіх ризиків та ще й власних грошей не вкладаєте, а клієнт всерівно незадоволений мудак))

Ми ганяємо воду в ступі. Хочете продавати з 100% передоплатою, без жодної відповідальності, не платячи ні копійки податків - продавайте. Щиро бажаю вам удачі, але ще більш щиро вірю, що продажі при таких умовах будуть мінімальні...

Опубліковано

Андрій Віталійович

Підприємницька діяльність – це вже ризик по визначенню. І мета кожного підприємця мінімізувати ризики і отримати прибуток. Незадоволені клієнти будуть завжди, які б умови тут не написав ТС, всім не догодиш. Стосовно вкладення грошей – це питання до ТС. Я, наприклад, теж не вірю, що існує бізнес без вкладення грошей. Особисто в мене передоплата 100% тільки для нових(і то не для всіх) і «підозрілих» клієнтів.

Проте знову ж таки повторю запитання, на яке за рік занять спільними покупками, так і не знайшов відповіді : Як поводити себе з людиною, яка при замовленні внесла передоплату 50%, а потім не забирає замовлення, бо немає решти 50%.

На все треба дивитись комплексно. От візьмемо тарифи ТС по сайту sportsdirect.com

27% при курсі фунта 13,3, без обміну браку і 100% передоплатою.

1) 27% більш менш нормальна сума, враховуючи те, що вона вже включає доставку

2) Курс фунта 13,3 – в середньому такий курс в усіх організаторів СП

3) Брак неможливо поміняти – не зустрічав людей, які міняють чи в будь-яким іншим чином компенсовують можливий брак з sportsdirect.com ( там умови повернення в самому інтернет магазині досить жорсткі – повернення можливе лише протягом 7 днів після отримання)

4) 100% передоплата – тут 50 на 50. При умові, що ТС надасть мені гарантії, що не кине, згоден на 100%. Причому вислови типу «я нікого не кидаю» чи «мене тут всі знають» гарантією не вважаю.

Тепер питання - чи купував би я в ТС. Відповідь – і «ТАК» і «НІ». Купував би взуття і відносно дешеві, проте важкі речі. Футболки і т.д не купував би, так як в мого посередника в Києві ці речі виходять дешевше. А оскільки в Києві буваю досить часто, то додаткових витрат на доставку в Луцьк не несу. Був би в Луцьку постійно – купував би в ТС, якщо вирішив би питання з гарантіями.

Ми дійсно ганяємо воду в ступі. Тому що люди хочуть купити річ, яка в магазині коштує умовно 600 грн за 400 грн, при цьому з усіма можливостями для вибору, як в магазині – поміряти, пощупати і т.д.

П.С. Якби ТС здійснював діяльність офіційно, сплачуючи всі податки і т.д, то впевнений на 100000% що і умови були б зовсім не такі.

Опубліковано

Наш народ і так живе не по срєдствам, чим бідніший тим крутіший телефон, при зарплати в 1000 грн купують плазму за 7 тисяч грн. в кредит. А потім як до оплати то нема грошей. Як з такими бути?

А тут соблазн, передплати немає, так можна замовити все що завгодно, а коли товар приїде, то зарплату не вчасно дали, то прсото розстринькались гроші - не всіж можуть себе стримувати у покупках. Цікаво було б якби в магазинах була така можливість, без кредиту.

Прийдіть та отримайте будь який товар, платіть через місяць, цікаво який би процент оплатив би покупку? Це питання до вас Андрій Віталійович?

Андрій Віталійович - цікаво одне, на скільки ви повірите людині, яка прийде наприклад до вас в магазин і замовить наприклад кухню за 10 тис. грн і скаже коли виготовите, я вам заплачу, і що будете робити коли людина вам скаже, вибачте в мене зараз грошей немає, та й мені кум сказав що я за дорого замовив, купляти не буду. Такого клієнта ви як назвете? Чи скажете потім своїм дітям, нема грошей бо дядя нехороший замовив кухню, я вклав 10 тис. грн. а гроші він не хоче віддавати, редіска :)

Чому така сума, тому що в ітозі назбирається стільки само людей на таку суму, і що я буду робити з товаром який відмовляться брати.

Опубліковано
Як поводити себе з людиною, яка при замовленні внесла передоплату 50%, а потім не забирає замовлення, бо немає решти 50%.

Дати людині розумний на ваш погляд час для вирішення фінансових проблем, але попередити, що після цього товар ви продаєте, а завдаток не повертаєте.

Шукати нового клієнта на наявний товар зі знижкою))

Тому що люди хочуть купити річ, яка в магазині коштує умовно 600 грн за 400 грн

Я згоден купувати за ті самі 600 тільки оригінал.

Прийдіть та отримайте будь який товар, платіть через місяць, цікаво який би процент оплатив би покупку? Це питання до вас Андрій Віталійович?

Можна перефразувати питання, а то я геть не зрозумів :_08:

Андрій Віталійович - цікаво одне, на скільки ви повірите людині

Я взагалі не вірю людям. Й не вимагаю, щоб мені вірили. Я готовий дати завдаток, але якщо завдаток 100% то я просто не куплю.

Такого клієнта ви як назвете?

Та яка різниця, як я його обізву? :_04:

п.с. ще раз кажу, ризики є у будь-якій справі...

Опубліковано

Суть нашої полеміки з вами Андрій Віталійович у тому, що ви готові чекати товар, але не готові давати гарнатії того, що ви його 100% заберете.

Ви наприклад в тій самій Англії, вас просять незнайомі люди привезти звідти товару на пару тисяч фунтів, ви привозите, і чуєте "та мені вже не актуально", "я б то забрав, але гроші будуть через місяць, затримали зарплату", і так далі...

І що вам робити? Продавати? Тратити час на те, щоб повернути гроші?

Чи треба бути посередником і ще й мати місце де "притулити" те що люди не захотіли забрати?

От я купив кросівки собі, напутав з розміром і що робити? За скільки часу я їх продам, приїхав 44 розмір, треба постити по форумам, друзів обзвонити може кому нада, на Аукро, а це все час просто який іде у трубу, продаю ж не з наваром, а так щоб вийняти швидше гроші, щоб купити собі інші.

Опубліковано
Суть нашої полеміки з вами Андрій Віталійович у тому

Суть полеміки в тому, що я вас не переконую. Просто висловив своє ставлення, а ви постійно хочете переконати, що 100% передоплата то норма :)

Опубліковано

MACCEN,

Ти намагаєшся побудувати якийсь супер-пупер вичурно-рафінований сервіс-бізнес, з якого буде капати файний гешефт і траблів не буде зовсім.

Ну не буває так ніде, про Україну - мовчу взагалі. Розчарую одразу - утопія.

% на вльоти має бути закладений в прибуток, в т.ч. треба підстраховувати себе зі всіх боків, з тими ж великими тапками\відказами\спригами, шукати точки оффлайнового збуту, давати на продаж знайомим\друзям на певних умовах і тдтп.

Шмотки і взуття - на сьогодні не особливо перспективно, по тій простій причині, що куди не поверни голову - всюди їх продають. Пропозиція значно перевищує попит, для багатьох стримуючим фактором є те - що не мона поміряти\помацати перед придбанням, картінка є - всьо, бери і увіруй, те що прийде *можливо* і буде таке як хочеш, ну і will fit well.

Опубліковано

Соромітник

Розчарую Вас, якраз читаю і думаю. А прочитавши і проаналізувавши написане Вами з впевненістю можу сказати, що або Ви балабол, або Ваша «тьотя» не має елементарних понять з економіки з такими умовами по сайту sportsdirect.com

А те, що Ви постійно “спригуєте», коли Вас просять дати її контакти, взагалі заставляє задуматись над її існуванням.

Умови «тьоті» реальні до моменту заміни браку. З якогось іншого сайту – повірю, а з sportsdirect.com – НІ. Що «тьотя» робить з браком? Або повертає в магазин, або продає зі знижкою в 50%.

Даний магазин приймає речі назад лише протягом 7 днів після доставки.

Тьотя точно працює через посередника, бо доставка в Україну напряму ппц яка велика.

Для повернення браку – вона спочатку відправить товар посереднику, а той в магазин. За 7 днів це зробити практично неможливо.

А тепер порахуємо попандос тьоті в Вашому випадку

останній раз з www.sportsdirect.com прийшла куртка вся в плямах, футболка з діркою і кросівки якось фіг зна як пофарбовані. Все це було недешеве - 20-30 фунтів за позицію.

Ітого 3 речі по 20 фунтів. Вага максимум 2 кг.

«Тьотя» могла заробити 123 грн. На бракові «тьотя» попала на 30 фунтів(3*20/2) або 390 грн. І це тільки по Вашому випадку. www.sportsdirect.com – це стоковий сайт, де ймовірність браку значно більша. І «тьотя» знаючи це, та прочитавши умови повернення, його міняє або робить 50% знижки??? Тут або «тьотіна» клініка, або Ваша «ложь, звиздежь и провокация»

Щось сумніваюсь я, що «тьотя» настільки не має поняття про бізнес. Скільки «тьоті» треба продати речей, щоб покрити лише попандос з Вами?

Так, я до**бався до тьоті, бо займаюсь СП понад рік, і не бачив людей, які міняють брак з вказаного сайту, працюючи на таких умовах. Тому, або контакти «тьоті» в студію, або Ви, шановний Соромітник, просто напросто БАЛАБОЛ, і відповідно, вести дискусію з людиною, яка придумує умови не бачу змісту.

П.С. Вся до**бка стосується виключно питання заміни браку з конкретного сайту www.sportsdirect.com при вказаних умовах. Ці ж умови «тьоті» по відношенню до інших сайтів – абсолютно реальні, в т.ч. передоплата 0%

Всім адекватним користувачам, типу Андрій Віталійович, Deemon та іншим дякую за коментарі та зауваження.

Опубліковано

Пропозиція ТС з власного досвіду :

1) Зробіть можливість повернення браку в магазин за рахунок покупця, проте виберіть магазини де ймовірність браку значно менша, і умови повернення лояльніші як в sportsdirect.

2) передоплата 100% в більшості викликає негатив - тут полюбому треба щось міняти

3) умови надання послуг варто було б розписати в 2 варіантах - перший це типу +27% і все, а другий з Вашою націнкою + оплата за вагу, так як в більшості СП(для можливості порівняти Ваші умови і умови Ваших конкурентів.

Такі умови, хоч якось додадуть впевненості Вашим клієнтам в отриманні якісної речі

Все, що вище - ІМХО, але спирається на власний досвід

Опубліковано

дякую за пропозицію, учту все, і всім адекватним теж дякую, думаю може то перепрофілюватись в де що інше :)) суть та сама, тільки ризики з браком менші.

Скільки людей, стільки ж думок )))

Буду проробляти можливі варіанти, за конструктивну критику дякую!

Опубліковано

Скажіть, а для постійних клієнтів ви б давали якісь знижки б на ваші послуги: ну наприклад за кожні 1000 грн. за замовленні товари - 1% на ваші послуги, і так до мінімального рівня який Вас влаштує!

Опубліковано

melonbet, судячи з ваших міркувань - ви рік фігнею займаєтесь а не співпрацею з www.sportsdirect.com. Ібо в "тьоті" (вже самому смішно) купую не лише я а ще троха знайомих і брак траплявся і мені і знайомим. І мінялося то все без проблем. Ну як без проблем... доставка новою поштою назад. Але це суттєво вигідніше як просто лишитися з ганчіркою.

Умови з листа (то для інших тупих а не для ТС і колєгі, бо ви умні і економічно грамотні а я балабол):

Условия: цена + вес (4,5 фунта за кг) товара и общей коробки (приблизительно 0,02-0,046 за еденицу), фунт 13,5 грн

Нет предоплаты!

Если есть заказ на сумму более 60 фунтов выкупаю в любой день, предварительно нужно созвониться

Оставляю за собой право не выкупать товар, если сума заказов со всех покупателей меньше чем 50 фунтов

Заказы принимаю только в заполненной таблице!

доречі Гугл вам допоможе знайти купу таких повідомлень, так що не дуріть тут нікого.

P.S.: все що ви написали - то від необізнаності, бо при першому ж вльоті я зрозумів що все там легко.

P.S.S.: і да, мені дєлати нєкуй і я то сам придумав.

Напевно тему вичерпано бо людей тут не чують і не розумію нафіга взагалі то створювали...

Опубліковано

Якщо Ваша "тьотя" дійсно так робить, то тоді точно я фіг його знає чим займаюсь, а не співпрацею з sportsdirect. От не виходить в мене повертати бракований товар з sportsdirectа, коли він прийшов в Україну. Тому, що за 7 днів він не встигає в мене дойти в Англію. Коли брак виявляється в Англії - то повернення без проблем, а коли в Україні - то ніяк. Якщо "тьотя" працює з даним сайтом, на умовах, які лояльніші за опубліковані на sportsdirect.com - то їй "РЕСПЕКТ", в мене так не виходить, навіть при суммах покупок 500-800 фунтів в тиждень.

Вас я просив, та і не тільки я, дати контакти тьоті. Ткніть мені будь ласка, де вони написані. Також ткніть будь ласка, де в умовах листа написано умова про заміну чи знижку чи повернення коштів в разі браку. І буду безмежно вдячний, якщо дасте ссилки на оголошення, де організатори СП міняють брак чи хоть якось за нього відповідають(звичайно говоримо про сайт sportsdirect.com). А то , ніби і гуглом користуватись вмію, і оголошення знаходяться, і є умови, які кращі як в ТС, але стосовно браку,то все, що не найду, то як не "В случае производственного брака мы товар обратно не принимаем.", то "Ми не несемо відповідальності за якість (в т. ч. брак), колір та розмір обраних Вами товарів".

P.S. Звичайно, з такими умовами я не знайомий(про це я і раніше писав), тому і прошу дати контакти тьоті, щоб я став обізнаним і при першому ж вльоті теж зрозумів що все там легко.

P.S.S. Наскільки я зрозумів, то людей тут запитували, а про те чи їх почули, ми зробимо висновок, коли ТС створить "сайт відкладених покупок" і напише на ньому умови. А може взагалі, передумає цим займатись.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...