HWman Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 20:58 Поділитися #26 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 20:58 Доведеться лізти в підвал за лобзіком. А де у нас в місті можна дістати оргскло?Тільки що зібрав і схему. Працює нормально, але при запуску дуже гріється мікросхема.Крутить на всю? пробував зупинити? рестартує? Скільки відвалив за мікруху? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:04 Автор Поділитися #27 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:04 Використовував БЖ з старого комп'ютери, спочатку 5 В, потім 12 В.Можна легко зупинити. При певному навантаженні мікросхема не подає струм на мотор .Рестартувати не пробував, бо якщо сильно навантажити мотор мікросхема дуже швидко гріється.на варшавці взяв за 12 грн. і то б/у Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:12 Автор Поділитися #28 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:12 я ще спробую конденсатори підібрати, має допомогти. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:19 Автор Поділитися #29 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:19 Швидкість обертання можна змінювати лише зміною напруги? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:28 Поділитися #30 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:28 Швидкість обертання можна змінювати лише зміною напруги?Тут (нижче) читав що змінним резистором можна Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:44 Автор Поділитися #31 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 21:44 Швидкість обертання можна змінювати лише зміною напруги?Тут (нижче) читав що змінним резистором можная хочу збільшити оберти, а напругу вище 16 В піднімати не можна. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 22:32 Поділитися #32 Опубліковано 28 Грудня, 2011 в 22:32 зарегайся там і попитайся, у людей більше досвіду з цією мікрухою... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lisovic Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 06:25 Поділитися #33 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 06:25 От невдача, IRFZ44 маю дві штуки і ті залишились в КиєвіТам по ідеї можна і інші транзистори використати, навіть необов'язково такі потужні. Можна спробувати використати польовики із материнських плат.Швидкість обертання можна змінювати лише зміною напруги? Швидкість не повинна залежати від напруги. По ідеї має бути можливість змінювати частоту обертання, треба почитати даташит. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
FOX92 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 08:38 Поділитися #34 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 08:38 Там по ідеї можна і інші транзистори використати, навіть необов'язково такі потужні. Можна спробувати використати польовики із материнських плат. То ясне діло, просто ті точно були. Передивився ті плати, що вдома, а там вже жодного транзистора нема колись значить руки вже дійшли до них Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:07 Автор Поділитися #35 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:07 Швидкість обертання можна змінювати лише зміною напруги? Швидкість не повинна залежати від напруги. По ідеї має бути можливість змінювати частоту обертання, треба почитати даташит. ти правий, при низькій напрузі живлення двигун гірше запускається. пробував регулювати напругу змінним резистором, але він дуже гріється, можна руки попекти Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
FOX92 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:10 Поділитися #36 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:10 Швидкість обертів залежить від швидкості перемикання обмоток. Ну а резистор змінний грівся бо він не розрахований на такі струми. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:16 Автор Поділитися #37 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:16 швидкість можна змінювати, змінючи номінали конденсаторів, тих що по 18 нф. але треба зробити якийсь регулятор, бо не хочеться кожний раз перепаювати кондери Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
FOX92 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:21 Поділитися #38 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:21 Те про що я писав. В TDA не зручно міняти оберти, в яких межах там треба міняти, або скільки режимів Ви хочете. Можливо просто поставити перемикач, який би вмикав потрібні конденсатори. Тут ше правда питання чи можна на включеній мікросхемі їх міняти.? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lisovic Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:28 Поділитися #39 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 09:28 На робочій мікросхемі скоріш за все можна переключати, але обов'язково має бути конденсатор мінімальної ємкості який не комутується а всі інші підключати паралельно до нього. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 10:01 Автор Поділитися #40 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 10:01 краще звичайно зробити плавний регулятор Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 11:42 Автор Поділитися #41 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 11:42 поставив конденсатори на 6,8 нф і пускаючий на 100 нф.на мою думку нічого не змінилось, хоча важко визначати швидкість обертання візуально ніби швидше крутиться Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 16:08 Автор Поділитися #42 Опубліковано 29 Грудня, 2011 в 16:08 Порадьте якусь схему керування обертами. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lisovic Опубліковано 30 Грудня, 2011 в 08:36 Поділитися #43 Опубліковано 30 Грудня, 2011 в 08:36 Самий простий варіант Але чи робоча схема незнаю. І тут є один великий підводний кабель, схема не відслідковує положення ротора і не вміє правильно розкручувати двигун. Ще можна почитати тут: http://forum.rcdesign.ru/f8/thread12183.html Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
dakkar Опубліковано 30 Грудня, 2011 в 12:44 Поділитися #44 Опубліковано 30 Грудня, 2011 в 12:44 Самий простий варіант Але чи робоча схема незнаю. І тут є один великий підводний кабель, схема не відслідковує положення ротора і не вміє правильно розкручувати двигун. Ще можна почитати тут: http://forum.rcdesig...hread12183.html Необходимо контролировать нарастание тока на каждой из обмоток двигателя, и при достижении максимум отключать ток. Для больших оборотов отключение надо будет производить немного раньше чем будет достигаться максимум тока в обмотке. Таким образом можно раскучивать(набирать скорость). Так же часто используют контроль положени обмотки посредством датчиков Холла. Так что есть как минимум два варианта контроля. Пока пробую на микроконтроллере реализовать замеры тока в омботках. Но точно знаю что мощность при контроле тока на ПОРЯДОК будет больше чем без контроля. А схемы н аТДА5140 пальцем останавливается легко, и по схеме по ссылке тоже легко остановить ротор, для авиамоделей таких схемы питания не подойдут. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 30 Грудня, 2011 в 16:13 Автор Поділитися #45 Опубліковано 30 Грудня, 2011 в 16:13 Ще можна почитати тут: http://forum.rcdesig...hread12183.html я читав цей форум, і вже знайшов схему, але не знаю як з їхнього файлообмінника її скачати dakkar, а по якій схемі ти робив? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nikolson Опубліковано 31 Грудня, 2011 в 15:30 Автор Поділитися #46 Опубліковано 31 Грудня, 2011 в 15:30 Всіх з Новим Роком!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.