-
Постів
1 227 -
Зареєстровано
-
-
По моєму всі іноземці уряду Гройсмана, хіба ні? Ну Ви ж не ведете статистику тих спеціалістів які пішли з держ. структур в бізнес. Так як правило їх переманять до того як вони стануть керівниками. Але ви ж несприйміть це як захист чиновників які отримують ті премії за що попало. Я згоден з преміями і мат допомогою але це повинно мати межі і бути контрольовано.
-
1. Про премії, і мат виплати. Здається забули зазначити що для допомоги, там є обмеження по терміну. Чи раз в рік. чи щось таке. (хто вкурсі поправте). Використання цього механізму за призначенням вельми сумнівне звичайно але механізм вцілому абсолютно виправданий. 2. Думаю держкерівники змушені йти на те щоб погоджуваи премії бо ж потрібно конкурувати з бізнес структурами. Не так багато людей говорих щось робити за "ідею"
-
-
-
-
Випадок 1. Там за поворотом одразу перехід здається. Тому місце розвороту вибрано з порушенням правил. Випадок 2. Це не перехрестя а виїзд другорядної. з обох сторін пішоходні. Завжди розвертаюся там далі на світлофорі біля обласної якщо влом коло зробити до вокзалу. Відповідь універсальна на 2 випадки
-
-
Ну посилання було знатяком що там не лише дизель .... Наче мають все 1 гравець скинув потужності постачаня відповідно і утворився дефіцит. Всі інші варіанти транспортування нафтопродуктів значно дорожчі ніж залізниця .... тому наразі все дорожчатиме ... до січня думаю ... Ну політичні "війни патріотів" також впливають не перебої поставок що створює певний ажіотаж з паливом. Побачите невеликий спад буде коли МНПЗ запустить свої потужності : )
-