-
Постів
1 632 -
Зареєстровано
-
Переможець днів
19
foma144 став переможцем дня 8 листопада 2023
foma144 мав найпопулярніший контент!
Репутація
2 126 Гуру-
Тут можна багато сперечатися, але є різниця між часовими поясами коли авто їде по місту, до 08:00 по глушець їдеш як по трасі, а на перемозі всі стоять. Вдень всі стоять. Є різниця по витраті від відстані, 2-3 км двигун холодний завжди, 6-8 км прогрітий після 3-4 км і розхід набагато менший. А також стиль, якщо "тапок в пол", то одне, а якщо "тошнити" інше. Я за "тапок в пол", але на прогріту. За спостереженням, дуже багато їздять так, що хочеться вийти і пхнути, щоб скоріше. Не знаю чому, але не давлять на газ, особливо 1-2 передачі на розгоні. Так не можна, мене ще в совку вчили чим швидше втекти з перехрестя, тим безпечніше і висвободив місце іншим. Вчора їздив до Володимира в 07:00 старт, при швидкості 99 розхід по БК 6,6 бензину, але їхав на газу, назад о 13:00 з кондиціонером 7,0 літрів, температура 16 та 27 відповідно, теж впливає, середня швидкість вийшла 68 км/год. Опель Астра Н 1.6 (115 к.с.), бензин/газ, механіка. І ще з цікавого: по місту розхід 13-14 (бензин), середня швидкість 16-18 км/год. Тобто, якщо масло "живе" 200 мотогодин, заміна 3200-3600 км. (16 км/год * 200 год). І ніяких 20К-30К від заміни до заміни. В нових система старт-стоп, але - стартер швидко зношується, по місту акумулятор не дозаряджається, двигун та КПП не прогрівається, тобто довше холодне і скоріше зношується.
-
-
-
-
Підсвітка номера - габарити. Бери европейську, тільки якісну. Є дешеві, там дуже погано зажимаються проводи. Лівий-правий напевно для зменшення навантаження на проводку авто. Є ще такий нюанс, що в авто, де стоїть контролер роботи ламп, може видати помилку перевантаження. Тоді або через реле, або лед ставити.
-
-
-
-
-
-
-