Перейти до змісту

Victorius

Power users
  • Постів

    1 204
  • Зареєстровано

Репутація

23 Байдужий

Відвідувачі профілю

11 414 перегляду профілю
  1. Кому цікаво про бойлери та економію - уже більше 10 років стоїть такий бойлер: https://ariston-pro.com/ru/catalog/vodonagrevateli-elektricheskie/nakopitelnye/3700241/ Програмований, "плоский". 2 баки, 2 тени. Режим роботи - вранці нагрів воду до 40-45 градусів. За потреби - ввечері вручну догрів до 80 градусів (раз-два в тиждень). По моїм підрахункам, економить мені до 70-100 кВт/міс у порівнянні з простим бойлером, виставленим на 80 градусів. Зараз є аналогічні новіші моделі, але не дуже ними цікавився... Мінус "розумних" розеток - вони не можуть регулювати температуру води у бойлері, тільки час вмикання.
  2. Шановні форумчани. Підкажіть, куди у Луцьку направляти антену Т2? У якому напрямку? При можливості, тицьність точку на карті...
  3. А у мене пропадав десь на годину. Тільки що з.явився. Магія форуму?
  4. Та нормально працює. Я перейшов з Київстара - і в принципі, не шкодую. Єдиний плюс в Київстара - це бонуси.
  5. Zheny@, та знаю я те все. Але ще рік тому тягнули нормальним 8-жильним кабелем. Хай недорогим, але 8-жильним.
  6. Спаскудився нинче Airbites - протягнули лінк від свіча навіть на "вітою парою", а 4-жильним кабелем. Печалько.
  7. viperVS, У моєму випадку в треку відображалась одну сумма до сплати, а у відділенні сказали іншу. Аргументи "ось дивіться що у Вас на сайті написано" були сприйнято агресивно - "що я вам зі своєї кишені маю доплачувати".
  8. Час від часу користуюся послугами відділення №6 (біля "Варшавського") - все нормально, доброзичливо, з посмішкою... А сходив разок у відділення №8 - був обрахований, обгавканий та принижений. Так що, все, як завжди, залежить від конкретних людей.
  9. Якщо приватівська Visa Internet - то вона троха хитровивернута - знімають комісію за кожну операцію (принаймні так було коли нею останній раз користувався - а це було давненько). Набагато простіше відкрити гривневу "Універсальну" і дозволити для неї тирнет-платежі. Ну але банківські картки - то як фломастери, кому що подобається...
  10. Aliexpress не приймає PayPal. У них своя "система безпечних платежів" - Ви платите з картки не на пряму продавцю, а торговій площадці. І лише після того, як Ви підтверджуєте отримання якісного товару, торгова площадка перераховує гроші продавцю. Загальні рекомендації при покупках на Ali: 1) вибрати якісний та надійний товар 2) вибрати перевіреного та надійного продавця (велика кількість продаж, високий процент позитивних відгуків та відсутність негативних відгуків по цьому конкретному товару) 3) можна попасти під акцію на Алі і використати здобутий купончик 4) доставку вибирати бажано SG або HK (обов.язково з трек-номером) 5) підтверджувати доставку лише після повної перевірки та тестування товару 6) перед покупкою краще поспіскуватися з продавцем - чи є товар в наявності і як швидко може відправити 7) при однаковій ціні і способах доставки і ступені довіри продавцю краще вибрати он-лайн магазин, що приймає пей-пел
  11. Віктор Ющенко. Віктор Янукович. Віктор Кашшаї. Це ім'я треба заборонити!!)))
  12. На першому поверсі, де була основна пожежа.. А ти як думаєш? Що не згоріло, те поплавилось, залили водою, закіптилось.... Нема першого поверху....
  13. Про нові умови надання послуги «Інтернет вдома» 02.11.2010 З 10.11.2010 року змінюються терміни оплати і ряд тарифних пакетів послуги «Інтернет вдома» для клієнтів, що підключились до жовтня цього року. Відтепер всі тарифні пакети стають безлімітними, і абоненти отримують доступ в Інтернет за фіксовану абонплату, що вноситься одноразово, на початку календарного місяця. Таким чином, наші клієнти можуть не турбуватись про можливість припинення доступу до мережі через брак коштів на рахунку, і використовувати необхідні обсяги трафіку без додаткової оплати протягом місяця. Детальніше про нові умови тарифних пакетів дивіться в розділі «Тарифи», «Архів». Про способи оплати послуг можна дізнатись в розділі оплата. Свій тарифний пакет можна буде дізнатись в «Особистому кабінеті» з 10 листопада. Крім того, в разі, якщо там зафіксований Ваш мобільний контактний номер телефону, Вам надійде SMS з зазначенням нового тарифного пакету. Тим клієнтам, у яких тарифний пакет залишаєтсья без змін, надійде SMS з інформацією лише про зміну умов оплати. Важливо! У зв’язку з цими змінами, 10 листопада нашим клієнтам буде нараховано абонплату пропорційно кількості днів, що залишились до кінця поточного місяця. Щоб уникнути припинення дії послуги, рекомендуємо поповнити рахунки до 20 листопада. Звертаємо увагу, що діючі логін і пароль залишаються незмінними. Нові умови дозволять вам легко слідкувати за всіма списаннями з вашого рахунку, адже тепер вони будуть відбуватись лише раз на місяць. Ми сподіваємось, що це покращить ваш досвід користування послугою «Інтернет вдома» та не завдасть незручностей. Також просимо Вас вчасно оновлювати Ваші контактні дані (номер телефону та e-mail) в «Особистому кабінете», що надасть нам можливість вчасно Вас інформувати о змінах. © І справді, тільки шо прийшлв смс-ка...
  14. Дякую, дійсно не побачив. Але як кажуть, "не TP-Link'ом єдиним"... Невже ніхто інші моделі не використовує? Зокрема цікавить використання бюджетних девайсів, також девайсів з LAN-інтерфейсом (без вай-фаю)
×
×
  • Створити...