Перейти до змісту

Виключається комп!


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 54
  • Створено
  • Остання відповідь

выбрал Интел, прийдется помаятся, термопаста мало чего даст, прийдется выкинуть гривет 150 на нормальный кулер типа Zalman у нас в луцке есть неплохой выбор в магазинчике (вот не помню как он называется) это на Воли сразу за Сан Ремо, напротив Мрії заходишь за дом и спускаешься в подвал, там посмотришь что по душе.... нормальный кулер порядочно снизит "рычание Интела" и температуру, как говорится кучу денег прийдется вывалить зато кучу гемароя снимешь на будущее :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Пройшов місяць, і таж сама історія повторилася знову, Кожен раз відкривати, пилососити кулел- мені це зовсім не подобається. pooh_on_ball.gif

Тут потрібна якась більш ефективніша система охолодження, яка не так часто забивалась пилюкою, і не так шуміла. Можете в цю тему, приводити приклади. Яку систему охолодження на вашу думку, мені слід вибрати Бо вже так задовбав шум, від якого користі 0%.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Однозначно раджу брати щось з тепловими трубками, якщо вирішиш зупинитись саме на повітряному охолодженні.

При виборі моделі потрібно дивитись по ситуації. Якщо потрібно тихо і ефективно охолоджувати проц і нічого більше, то можеш брати щось на зразок Scythe Infinity або Zalman CNPS 9700. Вони дуже тихі і ефективні. В Inifnity можна поставити від одного до чотирьох (!!!) 120 мм кулерів (в комплекті йде один). Вентилятори в тих кулерах стоять таким чином, що гонять повітря паралельно до материнської плати. При удачному виборі корпуса получається, що потік гарячого повітря спрямовується від процесорного вентилятора відразу в корпусний, який стоїть на задній стінці, і викидається назовні.

Якщо ж крім проца потрібно обдувати ще й елементи на материнській платі (в мене така ситуація), то потрібно буде або ставити додатковий кулер, який буде спрямовувати повітряний потік в бік плати, або ставити кулер на зразок Thermaltake BigTyphoon, який дує не паралельно до плати, а в її бік, як і боксовий кулер. Тобто крім проца охолоджуються ще і силові елементи навколо сокета.

Ще один з варіантів -- водяне охолодження з радіатором, винесеним за межі корпуса. Дуже тихо, ефективно і легко попилососити.

P.S. Я б на твому місці в першу чергу задумався про організацію якихось пилових фільтрів в корпусі або частішим вологим прибиранням навколо нього :lopata:

Те що кулер так часто забивається -- не є нормальною ситуацією. Не забувай, що пил в корпусі шкодить не тільки охолодженню проца. Відеоплата і блок живлення (він особливо, бо прибрати в ньому важко) також можуть "страждати". Також всередині оптичних приводів є розташована горизонтально лінза, на яку пил вміє лягати гарним однорідним шаром, так що не дивуйся, якщо в тебе незабаром перестануть читатись диски :blush: Найчастіше таке трапляється, якщо кількість повітря, що видувається з корпуса набагато більша, ніж вдувається. Тоді корпус починає "засмоктувати" в себе повітря через всі можливі отвори і щілини, в тому числі через дисководи. А поскільки в нас зазвичай ставлять тільки один вентилятор на видув з корпуса, то так і получається. На видув тоді працює один корпусний вентилятор, і один в блокові живлення. Так що однозначно потрібно ставити щось на вдув. І бажано -- з антипиловим фільтром.

А ще "шуба" з пилу може передавати слабий статичний заряд від одних електронних компонентів до інших, що при певному збігові обставин може призвести до плачевних наслідків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дакую Plum

Хочу зробити свій вибір в сторону Zalman. Він по вигляду начебто повинен найменше затримувати пиль. От тільки питання який Zalman CNPS9700 LED чи Zalman CNPS9500 LED

post-367-1174824103.jpg post-367-1174824174.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дакую Plum

Хочу зробити свій вибір в сторону Zalman. Він по вигляду начебто повинен найменше затримувати пиль.

спорне питання :blink:

в залмана однозначно частина ребер завжди буде в горизонтальному положенні, а значить на них буде осідати пил. А якщо поставити Scythe Infinity або Schythe Ninja, то ребра будуть стояти вертикально і пил будуть затримувати менше. Хоча хто знає... :angry:

От тільки питання який Zalman CNPS9700 LED чи Zalman CNPS9500 LED

перш ніж зробити вибір -- прочитай хоча б це:

http://hwtech.ru/articles/article109.html

http://hwtech.ru/articles/article111.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перш ніж зробити вибір -- прочитай хоча б це:

http://hwtech.ru/articles/article109.html

http://hwtech.ru/articles/article111.html

Але, все рівно CNPS9500 LED буде більш ефективніше, ніж звичайний боксовий кулер. Заходив на різні форуми, поганих відгуків про CNPS9500 LED не бачив. Всі цим кулером задоволені. Навіть був такий паст. В якому йшлось, що при 100% загрузці на Pentium (935).температура не перевищувала 50С. Якщо це відповідає дійсності, то міні його вистачить з головою. :)

Ps. І ще одне :) Покажіть мені будь-ласка. Як виглядає пиловий фільтр. Бо я сьогодні спитав в магазині, чи є в них в продажі пилові фільтри, то вони…… :D:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

простейший пылевой фильтр можешь сделать сам взяв самый дешевый капроновый чулок (чем тоньше, тем лучше) и натянув его на квадратную рамку из жесткой проволоки по размеру кулера, скажем 120x120 мм. полученный фильтр потом крепится перед или за втягивающим кулером или кулерами любым доступным методом (скотч, клей, саморезы) - главное чтобы было поменьше щелей между фильтром и кулером. самый хардкорный вариант - натянуть кусок чулка прямо на кулер, но может быть неудобно чистить. с рамкой же все просто - открутил ее аккуратно, снял, почистил, поставил и месяц свободен. если мелкая пыль все-таки попадает - чулок можно сложить в несколько раз.

идеальный вариант для такой затеи - ткань для биофильтра, которая идет к кондиционерам, но там и цена другая, да и достать может быть проблематично. эффективность, впрочем, не выше, чем у ткани от чулка

ps. можно вообще сделать "пылесосный" вариант как на картинке, но это уже на любителя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю що готових пилевих фільтрів ти в магазинах не знайдеш. Є два варіанта -- купувати готовий корпус з пиловими фільтрами (наприклад як мій Thermaltake Armor), або робити самому по рецепту Shkoderа. На жаль, пилові фільтри звичайно бувають тільки в дорогих корпусах. Так що якщо шкода викинути баксів 150-200 на корпус з фільтром, то роби сам. Як рамку для фільтра можеш використовувати корпус від відпрацювавшого своє кулера такого ж розміру, як і кулер, на який це все будеш кріпити. Якщо вдало це все діло розмістити, то фільтр можна чистити, не знімаючи -- провів пилососом і все.

Пару фоток того, як влаштовано фільтр в моєму корпусі.

Вся передня панель корпуса являє собою посадочні місця для пристроїв 5.25". В нижню частину я поставив корзину під три 3.5" вінта, з кулером, який втягує повітря ззовні через лицьову панель і охолоджує вінти:

post-51-1174934279.jpg

А потім всі відсіки, які не зайняті зовнішніми пристроями (наприклад DVD-ROM) закриваються спеціальними заглушками з фільтрами. Ззовні вони являють собою пластикову рамку, в яку вставлено металічну сіточку:

post-51-1174934381.jpg

А зсередини -- сам фільтр, зроблений з матеріалу, схожого жорсткий поролон з великими отворами:

post-51-1174934516.jpg

На самій верхній фотографії частина відсіків вже закрита такими заглушками.

Такі фільтри достатньо просто попилососити ззовні.

Тут на трьох нижніх заглушках трошки видно круг з пилу, який назбирався якраз навпроти кулера:

post-51-1174934881.jpg

А ось так виглядає за заглушками кулер, який обдуває вінти:

post-51-1174934940.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я все-таки против использования для фильтра всяких поролонов, войлоков и вообще плотных субстанций -- не те обьемы воздуха. равномерная ячеистая структура капроновой ткани, imho, идеально подходит -- при наложении в два-три слоя через фильтр пыль практически не пролетает, а сопротивление воздуху остается минимальное. "поролон с дырками" показанный на фото больше напоминает звукоизоляцию, imho

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там досить крупні "дирки". Якщо дивитись на світло (наприклад на монітор) то цей поролон практично прозорий.

А щільність все-таки неслабо компенсується площею -- вся передня панель як один великий фільтр 13х46 см :P

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так в крупные дырки пролетает вся мелкая пыль :P а именно ее потом труднее всего удалить с различных радиаторов, также мелкая пыль может содержать различные абразивы вредные для кулеров

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це краще один раз побачити, ніж сто раз прочитати :P

фільтр насправді дуже ефективний. Це аксіома :P

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

может он как-то хитро электризуется и работает за счет статического электричества.. иначе его невероятную эффективность трудно обьяснить ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Результати ”тюнінга” ПК. :)

Замінили мені кулера, на CNPS9500 LED. І ще один вентилятор для вдуву, поставили на бокову кришку корпуса.

Виглядає воно зараз так.

kullll.JPG

Звичайно, трошки не на ту сторону кулера вцепили. Але, це таке… :)

На тестах показало такі результати.

test.JPG

Як на мене, порівняно с там що було. 62С при 100% загрузці, це досить не погано. Та й головне, камп став набагато тихіше робити. :blink:

Ps. Всім дякую, за цікаві поради. :unsure:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна було б ще на задню стінку прикрутити кулер, щоб на видув працював. Тоді гаряче повітря від твого Залмана не крутилося б всереднині корпуса, а відразу підхоплювалося б і викидалося б назовні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

В мене вчора появилася така проблема, робив комп, тут бац вирубився, включаю, а він іздає такі страні звукі пілі, пілі, пілі, пілі. Потім появляється менюшка шо стоїть такій то проц, і така то оператівка, і просить нажати F-4. Далі включається робить хвилин 15 і знов вирубається, але після цього вже не включається, покі добре не охолоне. Я так думає шо це полетів кулер, може таке бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почисти сістємнік.

Зніми проц, помаж його термопастою, та і взагалі подивись що це гріється, мамка чи проц, а може що з БЖ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почістив, і подьоргав проводкі кулера, вроді заробив). А гріється проц, і то не погано гріється до 70 градусів. Може кулер поганий, і гуде на всю хату). Може порадите якусь штуку шоб його трохі морозила, а то ще згорить), жалко буде, проц то хароший Пеньок 4 - 3,0

Така вот картіна:

post-704-1179222408.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

post-367-1187707108.jpg

З погляду на показники Hmonitor, у мене виникло питання. На якому з датчиків цпу відображається справжня температура процесора? :rolleyes: ЦПУ показує занадто високу температуру. Я думаю що то відображається данні з відео карти, а цпу1 показує температуру процесора. Може таке бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SpiritMen, похоже что температура CPU в idle все-таки CPU1. а вот о замене БП тебе давно пора подумать, imho. 11.62v / 5.17v - слишком нездоровый перекос

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а вот о замене БП тебе давно пора подумать, imho. 11.62v / 5.17v - слишком нездоровый перекос

А в біосі це можна якось виправити? І який вольтаж повинний бути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...