Перейти до змісту

Поговоримо про човни


VaLeRa

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

searcher в нас з тобою вже діалог получається :)

Підкажи довго вже ходить твій акум з цим мотором?

А ще підкажи - якорь тіпа "кірпіч" використовуєш чи є спеціальні?

  • Відповідей 68
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

VaLeRa, акумулятор який купували до двигуна, вдало просрали позичили одному чоловікові до котрого їздили на рибалку. До того, як це трапилось його вистачало надовго (біля 7-8 год), зараз використовуємо вживаний (після авто), він звичайно не такий як його попередник, але заряд все ще тримає (5-6 год). Якір купили розкладний, але потрібно ще другий, бо човен постійно крутить навколо одного.

anchor3_2.jpg

Опубліковано

В неділю на Варшавці цікавився човнами.ціни приємно здивували,так Барк BT-290 коштує так-же як на Розетці ВТ-270.

Опубліковано

В неділю на Варшавці цікавився човнами.ціни приємно здивували,так Барк BT-290 коштує так-же як на Розетці ВТ-270.

це мабуть розпродаж, сезон закінчується, а так BT-290 мав би коштувати 3300 грн

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Така мисля недавно в голову мені влетіла, а якщо як аккум для двигна використати декілька девайсів від UPS 12V 7 Ah з'єднаних разом, наприклад 10, щоб отримати 70 Ah.

Опубліковано
Тут є інформація як правильно підключити акумулятори. Можна спробувати, але це буде економічно не вигідно. 10 шт Х 120 грн = 1200 грн Звичайний акумулятор на 70 ампер буде коштувати втричі менше.
Опубліковано

ну я покі мюслю в слух, зима... скучно :).

Я думаю що акуми в UPS э тяговими, тобто їх можна розряджати в ноль багато разів. Наприклад 100Ah акум тяговий коштуэ 2500 грн, а якщо скласти з таких ємність 100 ампергодин то вийде 1500 грн. На базарі продавці радили для електромоторів стартові акуми ємністю 90-100 Ампер, а це ціна 800-900 грн, при тому що їх навіть на 50% не бажано садити то виходить що 70ки тягової (з 10ти UPS аккумів) вистачить на довше майже за ту саму ціну. Чи я щось не так мислю?

Опубліковано

Це все дуже і дуже цікаво. Мається наувазі Ваші роздуми про акуми і їх характеристики. Але який Вам "знаток" сказав. що акуми від ББЖ можна садити в нуль?

Опубліковано

S30 а ніякийзнаток не сказав. Я от сам собі придумав і питаю тутачкі. Теоретично вони не є стартові і працюють до останньго, поки є з чого тягнути ту електрику :) - я так думаю.

Опубліковано

Фігово думаєте. Я вже раз писав Вам, що акуми до ББЖ є кислотними зі всіма витікаючими. А що значить розряд для кислотного в нуль почитайте хочаб в неті (замість того щоб тутачкі питати).

А я Вам ще для роздумів підкину. Ви не повірите, але в єуропі на авто ставлять так звані необслуговувані акуми. По великому секрету скажу Вам що це такіж як в ББЖ користують. Це я до того, що на Вашу думку вони не є стартові.

В неті так багато цікавої інформації :_02: і про різні типи акумів і їх експлуатацію вагон і тєлєжка.

ПС Доречі я не заперечую, що "гелевих" акумів нема тягових (коштуватимуть лише відповідно). Але тих китайців що продають у нас до ББЖ назвати тяговими важко, а про їх глибокий розряд (ні в якому разі не до нуля) я краще промовчу.

Опубліковано

S30 ніразу не зрозумів Вашого повчального посту з секретами.

Andrew_Best та то ясно мені як 2+2 = 5 :) . Хайно до весни дотерплю :), може буду шукать ДВЗ на 2 к.с.

Опубліковано

В неділю на Варшавці цікавився човнами.ціни приємно здивували,так Барк BT-290 коштує так-же як на Розетці ВТ-270.

плавав на такому човнику, як для рибалки просто афігенна річ

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...