VaLeRa Опубліковано 12 Жовтня, 2011 в 08:07 Автор #51 Опубліковано 12 Жовтня, 2011 в 08:07 searcher в нас з тобою вже діалог получається Підкажи довго вже ходить твій акум з цим мотором? А ще підкажи - якорь тіпа "кірпіч" використовуєш чи є спеціальні?
searcher Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 11:50 #52 Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 11:50 VaLeRa, акумулятор який купували до двигуна, вдало просрали позичили одному чоловікові до котрого їздили на рибалку. До того, як це трапилось його вистачало надовго (біля 7-8 год), зараз використовуємо вживаний (після авто), він звичайно не такий як його попередник, але заряд все ще тримає (5-6 год). Якір купили розкладний, але потрібно ще другий, бо човен постійно крутить навколо одного.
VaLeRa Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 13:36 Автор #53 Опубліковано 14 Жовтня, 2011 в 13:36 я от теж думаю що треба два якорі, і мабудь по діагоналі їх закидати.
igrok Опубліковано 18 Жовтня, 2011 в 07:15 #54 Опубліковано 18 Жовтня, 2011 в 07:15 В неділю на Варшавці цікавився човнами.ціни приємно здивували,так Барк BT-290 коштує так-же як на Розетці ВТ-270.
searcher Опубліковано 19 Жовтня, 2011 в 03:50 #55 Опубліковано 19 Жовтня, 2011 в 03:50 В неділю на Варшавці цікавився човнами.ціни приємно здивували,так Барк BT-290 коштує так-же як на Розетці ВТ-270.це мабуть розпродаж, сезон закінчується, а так BT-290 мав би коштувати 3300 грн
igrok Опубліковано 19 Жовтня, 2011 в 04:54 #56 Опубліковано 19 Жовтня, 2011 в 04:54 Так,якісь там знижки..А ВТ-290 щось троохи меньше,як 3000 вартує.
VaLeRa Опубліковано 16 Листопада, 2011 в 18:17 Автор #57 Опубліковано 16 Листопада, 2011 в 18:17 Така мисля недавно в голову мені влетіла, а якщо як аккум для двигна використати декілька девайсів від UPS 12V 7 Ah з'єднаних разом, наприклад 10, щоб отримати 70 Ah.
searcher Опубліковано 16 Листопада, 2011 в 20:46 #58 Опубліковано 16 Листопада, 2011 в 20:46 Тут є інформація як правильно підключити акумулятори. Можна спробувати, але це буде економічно не вигідно. 10 шт Х 120 грн = 1200 грн Звичайний акумулятор на 70 ампер буде коштувати втричі менше.
VaLeRa Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 12:44 Автор #59 Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 12:44 ну я покі мюслю в слух, зима... скучно . Я думаю що акуми в UPS э тяговими, тобто їх можна розряджати в ноль багато разів. Наприклад 100Ah акум тяговий коштуэ 2500 грн, а якщо скласти з таких ємність 100 ампергодин то вийде 1500 грн. На базарі продавці радили для електромоторів стартові акуми ємністю 90-100 Ампер, а це ціна 800-900 грн, при тому що їх навіть на 50% не бажано садити то виходить що 70ки тягової (з 10ти UPS аккумів) вистачить на довше майже за ту саму ціну. Чи я щось не так мислю?
searcher Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 14:53 #60 Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 14:53 В принципі все правильно, треба пошукати в інеті, що про це інші кулібіни пишуть.
VaLeRa Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 15:08 Автор #61 Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 15:08 та отож що я не бачив такого, просто купував аккум до UPS і прийшла така думка
S30 Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 17:40 #62 Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 17:40 Це все дуже і дуже цікаво. Мається наувазі Ваші роздуми про акуми і їх характеристики. Але який Вам "знаток" сказав. що акуми від ББЖ можна садити в нуль?
VaLeRa Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 17:53 Автор #63 Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 17:53 S30 а ніякийзнаток не сказав. Я от сам собі придумав і питаю тутачкі. Теоретично вони не є стартові і працюють до останньго, поки є з чого тягнути ту електрику - я так думаю.
S30 Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 18:07 #64 Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 18:07 Фігово думаєте. Я вже раз писав Вам, що акуми до ББЖ є кислотними зі всіма витікаючими. А що значить розряд для кислотного в нуль почитайте хочаб в неті (замість того щоб тутачкі питати). А я Вам ще для роздумів підкину. Ви не повірите, але в єуропі на авто ставлять так звані необслуговувані акуми. По великому секрету скажу Вам що це такіж як в ББЖ користують. Це я до того, що на Вашу думку вони не є стартові. В неті так багато цікавої інформації і про різні типи акумів і їх експлуатацію вагон і тєлєжка. ПС Доречі я не заперечую, що "гелевих" акумів нема тягових (коштуватимуть лише відповідно). Але тих китайців що продають у нас до ББЖ назвати тяговими важко, а про їх глибокий розряд (ні в якому разі не до нуля) я краще промовчу.
Andrew_Best Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 19:49 #65 Опубліковано 17 Листопада, 2011 в 19:49 Їздив на електро і на бензо двигуні.... то як на ровері і на автівці
VaLeRa Опубліковано 18 Листопада, 2011 в 09:32 Автор #66 Опубліковано 18 Листопада, 2011 в 09:32 S30 ніразу не зрозумів Вашого повчального посту з секретами. Andrew_Best та то ясно мені як 2+2 = 5 . Хайно до весни дотерплю , може буду шукать ДВЗ на 2 к.с.
DAM Опубліковано 21 Листопада, 2011 в 04:14 #67 Опубліковано 21 Листопада, 2011 в 04:14 Аккумулятор Varta hobby ось правильне рішення Вашої проблеми.
VaLeRa Опубліковано 21 Листопада, 2011 в 09:36 Автор #68 Опубліковано 21 Листопада, 2011 в 09:36 DAM нічого так ціна, цікаво як вони в експлуатації...
promouterus Опубліковано 22 Листопада, 2011 в 14:39 #69 Опубліковано 22 Листопада, 2011 в 14:39 В неділю на Варшавці цікавився човнами.ціни приємно здивували,так Барк BT-290 коштує так-же як на Розетці ВТ-270.плавав на такому човнику, як для рибалки просто афігенна річ
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.