Перейти до змісту

Кто на Визоре, обсуждение.


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

є ж люди на форумі які знають що коється, але вони тут не напишуть що і як.

Ті хто мав можливість перейти на користування послугами інших провайдерів давно це зробили.

У візора залишились, або дуже ліниві, або ті хто просто не має вибору.

Ні тим ні іншим висвітлення ситуації нічого не дасть.

  • Відповідей 290
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

є ж люди на форумі які знають що коється, але вони тут не напишуть що і як.

Ні тим ні іншим висвітлення ситуації нічого не дасть.

жаль "Мак" не працюють

хммм ...... незнав, що вони в візора розміщуються

Візор "МАК" студія Терен це все разом, в тому числі і адміни....

Опубліковано

Ті хто мав можливість перейти на користування послугами інших провайдерів давно це зробили.

Мав, але не зробив. Все влаштовувало. На разі задумався, але варіант з київстаром не дуже прємний.

PS. Занадто в тебе негативу до вище згаданого провайдера, будь простішим :)

Опубліковано

На разі задумався, але варіант з київстаром не дуже прємний.

Чим? Київстар не такий теплий і ламповий як візор? :0143:

PS. Занадто в тебе негативу до вище згаданого провайдера, будь простішим :)

Є на те свої причини.

Змушений був підключити декілька знайомих і кожен раз ця процедура виїдала неймовірну кількість часу і нервів.

Монтажники йшли тиждень, а коли прийшли виявилось порта нема вільного.

Хоча після того як їм повідомили про те, що вони не підуть поки не включать вони просто витягнули активний абонентський кабель зі свіча і втикнули новий.

І дійсно.. простіше ніж вони мені точно не стати :)

Опубліковано

Варто погуглити і все стає на свої місяця. І ще мені подобається і я фан ;)

Не про КС тема, але не треба бути експертом щоб прикинути різницю між інвестиціями у розвиток мережі і якість служби підтримки КС і візора.

Шкода людей, які без інтернету залишились, але це ще один цвях у кришку гробу візора, тому позитив у цьому теж є.

Існуючі провайдери швидко закриють цю прогалину.

Опубліковано

Найбільш неприємне з цієї ситуації для мене те, що тепер служба відслідковування маршруток не працює.

І перевізників шкода, і користувачів. Блін.

Опубліковано

це УЖОССС !

Недоречний сарказм, для маршруток 31, 47, 22 просто незамінна штука.

Вже працює

та ладно, тепер задумаюсь як я жив і живу без цієї послуги

доречі перераховані вами маршрути саме мої

Опубліковано

Otto Kreer, а це так завжди поки не скористаєшся. Тепер зате точно знаю, чекати біля "Нової лінії", чи пішки йти.

І без інтернету можна жити, і без комп'ютера, і без GPS, і без мобільних телефонів, і без відеореєстраторів в машинах.

Опубліковано

сказали по телефону, що ввечері сьогодні буде інет

а то життя втратило сенс, тепер з роботи додому нічого не тягне... хіба що безкоштовна їжа :)

Опубліковано

сказали по телефону, що ввечері сьогодні буде інет

дівчина з приємним голосом не обманула, інтернет є :)

Опубліковано

Сервіс у Візора ух.....нний просто. Згоріла в дівчини мережева картка в ПК, прийшов майстер, подивився, сказав що потрібно доставити мережеву картку, яку вона САМА має купити і подзвонити коли купить. А тоді він прийде і установить, і це буде коштувати їй 100 грн. Я в шоці

Опубліковано

Обурило наступне. Ситуація була така, що ця дівчина проживає на віддалі 100-150 м від Візора, фактично через дорогу (під парком Потебні). У прайслисті www.vizor.lutsk.ua написано "виклик майстра до 2-ох годин" - 90 грн. При Візорі існує сервісний центр, і мережеві карточки в них є, особисто запитував, вони продають їх всім бажаючим по 45 грн. Тоді вчинок майстра ніяк по-іншому як халатністю назвати не можу, оскільки за ті дві години він міг це все зробити, адже пройтися йому до Візора зайняло б 3 хвилини, установити карточку в ПК ще 15-20. Людина має тратити свій час та нерви? Вона викликала майстра в надії що той відновить послугу інтернету, за що передбачається оплата. І чому 100 грн, а не 90 це загадка.

Опубліковано

З ціною, адже це напевно "спеціаліст сервісного центру" приходив, а в них година/100 грн. Можливо я перебільшую в цій історії, просто Візор підхарив уже. Коли щось в них стається вони лише кормлять людей пустими обіцянками, що от-от, через півгодини буде інтернет. А він стає лише наступного дня після обіду

Опубліковано

Людина має тратити свій час та нерви?

це ти про кого? про дівчину чи майстра?

вчіться цінувати не тільки свій час/труд/нерви, але й інших.

чи візорівець має носити з собою пачку мережевих адаптерів і касовий апарат щоб вибити дівчині чек?

  • Адміністратори
Опубліковано

Усі, нормальні інжинери, майстри, інсталятори.

На пошкодження до абонента, їдуть із своєю мережевою. :)

Це їх додатковий хліб з маслом, і це дуже вигідно обом сторонам.

Особливо це актуально після грози :)

Опубліковано

1) мережеві карточки в них є, особисто запитував, вони продають їх всім бажаючим по 45 грн.

2) установити карточку в ПК ще 15-20.

1) З ціною вони загнули, в комп'ютерних магазинах можна найти і за 25-30 грн. карточку.

2) За 20 хвилин можна розібрати/зібрати пів системника а щоб замінити карту і 5 хв. досить.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...