odna Опубліковано 3 Липня, 2012 в 13:03 #51 Опубліковано 3 Липня, 2012 в 13:03 Яким способом будемо доставляти посилку? пабарабану...
TreNeR Опубліковано 3 Липня, 2012 в 17:09 #52 Опубліковано 3 Липня, 2012 в 17:09 Я пока пас. У меня совсем другие планы.
m2xxx Опубліковано 4 Липня, 2012 в 08:35 #53 Опубліковано 4 Липня, 2012 в 08:35 Поки нас п'ятеро (з Ketmaster-ом не ясно, штурхніть його хто-небудь нехай відізветься)... Ітого виходить (на 5 людей):1) GXP - Дорожча доставка - 236.57 грн з людини. - Дешевша доставка - 196.35 грн з людини.2) HT 2 - Дорожча доставка - 196.02 грн з людини. - Дешевша доставка - 155.80 грн з людини.Різниця на доставці (якщо 5 людей) виходить ~40 грн (якщо буде 6 ~33 грн). Впринципі різниця не значна. Особисто я за швидшу доставку, але рішення приймає більшість.Замовлення планую зробити максимум до кінця тижня, тому необхідно визначитись з точною кількістю люду котрим то потрібно (може хтось ще надумає) і фінансами (по цьому питанню в приватні).
m2xxx Опубліковано 5 Липня, 2012 в 07:24 #55 Опубліковано 5 Липня, 2012 в 07:24 Посилка буде їхати дешевшим способом.1) За GXP 193.15 грн.2) За HT 2 152,50 грн.Чим швидше зберемось, тим менше буде (курс долара росте)... Робимо "взноси" таваріщі (по питаннях де і коли по телефону чи в приватні повідомлення).
Shkoder Опубліковано 6 Липня, 2012 в 09:25 Автор #56 Опубліковано 6 Липня, 2012 в 09:25 прошу у всех прощения, но я снимаю свой заказ - удалось отремонтировать HT2 каретку Vanox, в которой подшипники более "жирные" (25 x 37 x 7) и распространенного во всех спец.магазинах типоразмера.
m2xxx Опубліковано 6 Липня, 2012 в 09:44 #57 Опубліковано 6 Липня, 2012 в 09:44 І ось нас знову 5-ро: - GXP 198.40 грн. - HT2 157.75 грн.Хто планує замовляти і ще не здав, бажано зробити це сьогодні!!! ( 1)Курс росте кожен день 2) Замовлення зроблю вже у суботу )
m2xxx Опубліковано 7 Липня, 2012 в 14:33 #58 Опубліковано 7 Липня, 2012 в 14:33 Зробив замовлення:Order ID : RWC-201207071016-044746Order Date: 07 JUL 2012 10:16:09 (час Штатівський)За GXP буде - 200.За HT2 буде - 160.Тепер залишилось чекати поки приїде...
m2xxx Опубліковано 19 Липня, 2012 в 08:27 #59 Опубліковано 19 Липня, 2012 в 08:27 Наша посилка вже в Україні!!!Результат пошукуШтрихкодовий ідентифікатор: CJ224003214USВідправлення за номером CJ224003214US передано для митного контролю 18.07.2012.Дякуємо, що скористались нашими послугами!19.07.2012 11:24
m2xxx Опубліковано 20 Липня, 2012 в 11:28 #60 Опубліковано 20 Липня, 2012 в 11:28 Посилка у мене. З питаннями кому, як, коли і куди в пп...
m2xxx Опубліковано 5 Серпня, 2012 в 23:15 #61 Опубліковано 5 Серпня, 2012 в 23:15 Проводив заміну підшипників описаним у темі методом. Працює і на каретках GXP. Тільки я додатково нові підшипники до встановлення клав у холодильник. Так на посадочне місце підшипник стає сам без додаткових зусиль. PS: Після нагрівання каретка змінює колір...
Atarax Опубліковано 13 Лютого, 2013 в 07:45 #62 Опубліковано 13 Лютого, 2013 в 07:45 Макс, а куди ти присобачував пильники, які йшли разом з підшипниками ендуровськими?Прокохався з заміною підшипників в холовтеч ІІ. З першим затупив піпєц, треба тепер якось вийняти ендуровський підшипник. щоб він залишився в робочому стані. Шимановські прикіпівші викулупав тільки після нагріву над газовою плитою. Якщо так гріти ендуровський, йому буде гайка. В кого які варіанти?Другий посадив(вчовп) в чашку вроді, але пильник не стає, підшипник чуть зависоко сидить. Паз в якому пильник сидить не проглядається.ішорабить
m2xxx Опубліковано 13 Лютого, 2013 в 08:56 #63 Опубліковано 13 Лютого, 2013 в 08:56 В мене стало все точно! Ніде підшипники з чашки не виглядали, стали на посадочне місце. Пильник гарно накрив чашку.1) Гріти треба чашку, не підшипник.2) Бити по підшипнику теж не слід. Якщо чашка розігріта, а підшипник приморожений, то він сам туди вільно впаде. Я клав підшипник на тряпку, накривав чашкою і робив один не сильний удар м'яким молотком по чашці. Підшипник запригував всередину.Я мав справу з GXP, по Холовтеч тобі ліпше може Ярик розказати.
Yaryk Опубліковано 13 Лютого, 2013 в 09:08 #64 Опубліковано 13 Лютого, 2013 в 09:08 Пригадую, мені не вдавалось нормально запресувати підшипники в деорівську каретку. Теж виступав трохи. А в ХТшну став як рідний і пильник щільно все закрив.Я теж нагрівав каретку і охолоджував підшипник.
Shkoder Опубліковано 13 Лютого, 2013 в 09:39 Автор #65 Опубліковано 13 Лютого, 2013 в 09:39 аналогично с GXP Race. части каретки в духовку на +150, подшипники в морозилку. через минут 10 зашло так, что даже ничего бить не пришлось. просто плоскогубцами нажал сверху на подшипники и держал чтобы плотно и без перекосов встало. греть подшипники не стоит хотя бы из-за пыльников – испортятся вынимал при помощь WD'шки, выколотки и резинового молотка.
Atarax Опубліковано 14 Лютого, 2013 в 15:18 #66 Опубліковано 14 Лютого, 2013 в 15:18 Питання в тому, як вийняти новий підшипник з чашки. Почну гріти чашку, підшипник теж нагріється. Виходить, треба брати ведешку, і кохатись.Підшипник з чашки не виступає. Він зайшов, але пильник ніфіга не стає. Каретка деорівська.
Yaryk Опубліковано 14 Лютого, 2013 в 15:22 #67 Опубліковано 14 Лютого, 2013 в 15:22 Нагрівати чашку разом з підшипником. При +200 їм ще нічого не станеться.А коефіцієнт теплового розширення у алюмінія в 3 рази вищий ніж у сталі - підшипник просто випаде при певній температурі.
Atarax Опубліковано 14 Лютого, 2013 в 15:30 #68 Опубліковано 14 Лютого, 2013 в 15:30 Змазка підшипника витече нах і пильник підшипника накриється. І якщо змазка ще пів біди, то от пильник...А випаде він точно. Шимановський сам випав.
Shkoder Опубліковано 14 Лютого, 2013 в 19:37 Автор #69 Опубліковано 14 Лютого, 2013 в 19:37 а на кой тебе пыльник старого подшипника? но уж если подшипник вынимается с целью переборки, то стоит его аккуратно выколотить с обратной сторонычто касается температуры, выше +180 корпус каретки нагревать не стоит, так как есть риск "отпустить" алюминиевый сплав
Atarax Опубліковано 15 Лютого, 2013 в 06:13 #70 Опубліковано 15 Лютого, 2013 в 06:13 а на кой тебе пыльник старого подшипника? но уж если подшипник вынимается с целью переборки, то стоит его аккуратно выколотить с обратной сторонычто касается температуры, выше +180 корпус каретки нагревать не стоит, так как есть риск "отпустить" алюминиевый сплавпильник НОВОГО підшипника. треба дістати ендуровський підшипник. Вопшем ясно, бум пробувать.
Shkoder Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:53 Автор #71 Опубліковано 24 Лютого, 2013 в 22:53 в общем, смотри, делюсь know-how опробовано вчера в гараже : 1. надо нагреть чашку с подшипником термопистолетом со всех сторон, так, чтобы поток воздуха не был направлен непосредственно на пыльники. оптимальная температура – как будет горячо дотрагиваться, значит еще греть секунд пять и хватит ; 2. чашку положить подшипником вниз на любую ровную поверхность, например кусок ДСП ; 3. в качестве выколотки удобнее всего использовать прямой глагол 27.2 – он подходит просто идеально и давит сразу на весь подшипник (точнее, на внутреннюю обойму, не заминая пыльник) ; 4. сделать несколько ударов по "выколотке" , чтобы подшипник поддался и упёрся в поверхность (это сдвиг на 1 мм примерно). бить лучше деревянной киянкой, но если нету, то можно и обычным молотком через кусок доски, просто не дубасить со всей дури, а аккуратно выстукивать. по звуку будет хорошо слышно когда подшипник стронется ; 5. переложить чашку на поверхность с отверстием диаметром полтора дюйма (отлично подходит вынос от Lefty, например терминаторы могут и в руке держать чашку ; 6. аккуратно колотить дальше пока подшипник не выйдет весь. 7. ........ 8. PROFIT!!
Atarax Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 08:28 #72 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 08:28 З підшипниками вже розібрався. Побачим як пробігають.
ursa Опубліковано 28 Червня, 2013 в 08:29 #73 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 08:29 Каретка Deore XT с родными подшипниками - унылое гавно. Окончательное решение. Новая (!) с визуально чистой родной смазкой начала хрустеть после 200-300 км пробега по асфальту и грунтам (!) - без песка или гряземесива. К 1000 км она стала просто погремушкой. Жесть. Грязезащита на уровне марли Не завалялись ли случайно у кого-нибудь лишние/ненужные эндуровские подшипники?
Lexx_Giant Опубліковано 28 Червня, 2013 в 09:22 #74 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 09:22 Не знаю, як так трапилось в тебе..На Карвері.. вже другу каретку (з системою..) юзаю ХТ..і ніяких проблем.. ні в походах.. ні на гонках. ні на екшн покатушках.Хоча.. на Волансі..а до нього на Фішері.. не переходив на інтегровану каретку свідомо... бо для покатушок за пивом, в походи і на роботу.. і часом ПВД.. мекні ХТ гробити тупо шкода.)
ToxaViking Опубліковано 28 Червня, 2013 в 09:33 #75 Опубліковано 28 Червня, 2013 в 09:33 доречі моя каретка теж хрустить, правда тільки зліва
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.