Перейти до змісту

загорілася маршрутка


madkot

Рекомендовані повідомлення

Сьогодні десь після обіду на перехресті Волі та Шопена загорілася маршрутка - всі ніби живі і здорові, пожежу вчасно затушили, подробиць не знаю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Загорівся сірий "Богдан", що курсував маршрутом №31.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ібо нефіг драп водію курити. Цигарка впала на штанину, а далі Ви знаєте!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ібо нефіг драп водію курити. Цигарка впала на штанину, а далі Ви знаєте!

нє, ніфіга. Нєфіг курить драп тим хто ці маршрутки виробляє......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да шоб ті богдани всі в аду згоріли!на них просто не їзда а.....

а ті хто їх робили тоже!

зимою їдеш холодно шо капец,осінню і весною з болтів і закльопок на голову капає,а літом краска жовта як смола на поручнях.А про звук тормозних колодок я взагалі мовчу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Story, рецепт Богдана:

Береться вантажне авто Isuzu, викидається нафіг усе крім рами, трансмії, двигуна та ходової. Ліпиться каркас з металопрофілю, обшивається бляхою ззовні, всередині пластмаскою, вуаля, автобус готовий. Комфорт, зручність і суміжні поняття - там не передбачені були ще на етапі якоби розробки такого виду транспорту.

Громадяни, в спекотну пору року - їжте морозиво користуйтесь велосипедами\скутерами, швидко, зручно, недорого. Бонус - поїздка з вєтєрком :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та ладно на богданы гнать .. очень даже неплохой бус... какие интересно из тех что можно встетить в неньке лучше?

развечто японской зборки...

вы бы поездили в совецких пазиках .. или в кунге урала ... или более реальный пример - маршрутки в киеве - мелкие и мордатые .. не войти не выйти толкотня в проходе..

ТО перевозчиков конечно оставляет желать лучшего.. етой весной ехал в центр так пришлось держать дверь чтобы не открывалась :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто їздив у радянських рафіках на Богдани рота не відкриє! <_<

Я вважаю що речі треба познавати в порівнянні, які не були погані Богдани, Івани, Еталони але це поки кращі варіанти з тих що були до цього часу, а було що, трясущіся дрібізжащі пазіки? уже згадані рафіки? роздовбані ревучі перероблені вантажні мерси?

Це міський громадський транспорт а не раллі Париж-Даккар, дощ на голову не капає, руки до поручнів не примерзають, дверми без кінця гепати не треба, добратися по справам можна. Буде країна багатшою, підприємці заможнішими може й вулицями Луцька курсуватимуть пасажирськы "боънги" Neoplan... А поки парламентом керують курильщики кізяків то й Богдани, скажу я вам - подарунок долі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знаю добрі чи погані не користуюсь цім транспортом взагалі.... одне що харить з колес авто шурупи на шиномонтажі виймати від них то це точно....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маршрутка рухалась в напрямку від центру, зупинилась на світлофорі, рушила і відразу ж на перехресті зупинилась - навпроти вул. Шопена. Водій відкрив двері, вийшли (вибігли, вискочили) пасажири - приблизно 7-10 людей - і тоді реально з-під капоту повалив дим. Водія деякий час не було видно, а потім вибіг з вогнегасником і обробив капот. Вогню ззовні видно не було (!) , лише густий білий, а потім сірий дим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

IncvizitoR,

Я вважаю що речі треба познавати в порівнянні, які не були погані Богдани, Івани, Еталони але це поки кращі варіанти з тих що були до цього часу, а було що, трясущіся дрібізжащі пазіки? уже згадані рафіки? роздовбані ревучі перероблені вантажні мерси?

Це міський громадський транспорт а не раллі Париж-Даккар, дощ на голову не капає, руки до поручнів не примерзають, дверми без кінця гепати не треба, добратися по справам можна.

Ну не згідний з вами:

Так,вантажні мерси були низькі,проходи вузькі,але там вже як сів то їдеш:сидіння мьягкі,по вухах не свистить десь з щелей.

і по пунктам про Богдани,Івани, Еталони:

1.дощ на голову таки капає!

2.руки може і не примерзають(всетаки є для цього рукавиці),а от прилипають до краски на цих самих поручнях літом на УРА,особливо сьогодні.

3.А дверці деколи то не відкриваються то не закриваються,хоча перед мерсами це звісно +.

4.добратись по справах можна...коли за 15хв коли за 45хв...залежить від водія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З міжміськими ПАЗіками жодна інша модель не зрівняється. Найменше ламаються, добре регулюється температура, вентиляція. Принаймні за комфортом - перше місце

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да шоб ті богдани всі в аду згоріли!на них просто не їзда а.....

а ті хто їх робили тоже!

зимою їдеш холодно шо капец,осінню і весною з болтів і закльопок на голову капає,а літом краска жовта як смола на поручнях.А про звук тормозних колодок я взагалі мовчу.

А Мерседес 410 чи Газель де спини розігнути не можна подобається??? Краще нехай їздять ці жовті бляшанки але великі і зручні... А всі інші тех. неполадки, які потім "вилазять боком" автобусам тільки завдяки бережному ставленню водіїв, ну й пасажири залишають свої підписи на кріслах і таке інше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ібо нефіг драп водію курити. Цигарка впала на штанину, а далі Ви знаєте!

нє, ніфіга. Нєфіг курить драп тим хто ці маршрутки виробляє......

Не а хлопці та дівчата, там вічно будуть шурупи молотком забивати закручувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не а хлопці та дівчата, там вічно будуть шурупи молотком забивати закручувати.

Забитий молотком шуруп апріорі краще тримається, аніж закручений викруткою цвях...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не а хлопці та дівчата, там вічно будуть шурупи молотком забивати закручувати.

Забитий молотком шуруп апріорі краще тримається, аніж закручений викруткою цвях...

Правильно! А забитий мотор молотком працює ще краще і надійніше!

----------------------------------------------------------------Мудрість Українська - безсмертна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не а хлопці та дівчата, там вічно будуть шурупи молотком забивати закручувати.

Забитий молотком шуруп апріорі краще тримається, аніж закручений викруткою цвях...

Правильно! А забитий мотор молотком працює ще краще і надійніше!

----------------------------------------------------------------Мудрість Українська - безсмертна.

шо?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маршрутка рухалась в напрямку від центру, зупинилась на світлофорі, рушила і відразу ж на перехресті зупинилась - навпроти вул. Шопена. Водій відкрив двері, вийшли (вибігли, вискочили) пасажири - приблизно 7-10 людей - і тоді реально з-під капоту повалив дим. Водія деякий час не було видно, а потім вибіг з вогнегасником і обробив капот. Вогню ззовні видно не було (!) , лише густий білий, а потім сірий дим.

і ще один нюанс: десь за метрів 7 від перехрестя стояв бус, а далі за ним і до зупинки (в принципі як і завжди) були припарковані автомобілі таксі. якби ЧП сталося трохи пізніше, водію ніде було б зупинитись. ну хіба що посеред дороги, або ж на зупинці біля 4 школи, якщо б звісно доїхав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для тих, кому не подобаються "Богдани" є альтернатива: тролейбуси та таксі... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чого так мало альтернатив? можна ще літати вертольотом, їздити власним авто, велосипедом, самокатом, ходити пішки... на й@х

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для тих, кому не подобаються "Богдани" є альтернатива: тролейбуси та таксі... :)

Згідна, тролейбуси у них в мільйон раз кращий і якісніший виходить ніж маршрутка....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Богдан" ещё куда не шло, но эти семимесячные "Иваны" - гавно редкое

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Богдан" ещё куда не шло, но эти семимесячные "Иваны" - гавно редкое

Мені цікаво, чи горів "Богдан", чи "Іван", чи "Еталон". Адже сірих "Богданів" небагато, "Іванів" більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...