Перейти до змісту

Де у Луцьку налаштувати карбюратор до ВАЗ2101


Sp_RoNdo

Рекомендовані повідомлення

Де у Луцьку налаштувати карбюратор до ВАЗ2101.

Цікавить ціна-якість ротіб,відгуки, поради.

Дякую!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я на ВАЗ 21011 регулював тут. Номеру, нажаль, не маю. Шукай Олександра. (Гараж перед воротами гаражного кооперативу.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще можна відрегулювати на СТО політеха (вул. Львівська).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вже кілька років перестав шукати дядьків по кооперативах, а їжджу до Саші на Волиньавто. Людина крім того, що налаштовує карбюратора зразу проводить діагностику свічок, виставляє запалення і перевіряє і регулює СО.

Ціни дуже і дуже прийнятні.

На саме Волиньавто заїжджати не треба - там бокс другий зліва якщо дивитися на будівлю зі сторони Рівненської.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я давно перестав їздити по всіляких СТО в силу їх нечесності і бажанні на*бати клієнта.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну правильно, 100% підтримую, але я їжджу не так на СТО, як до Саші :) Не буде його там - не буду туди їздити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так і я до Саши їжджу тільки не на СТО а в його гараж ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) мені від роботи ближче на Волиньавто
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що за Саша??контакти в пріват та ціни... :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що за Саша??контакти в пріват та ціни... :)

Собстно дуже цікавить теж! =)

Що по чому робили?.. Дайте контактний телефон.

Ну рекомендації що робить якісно вже бачу є.. :smile-zachot:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На саме Волиньавто заїжджати не треба - там бокс другий зліва якщо дивитися на будівлю зі сторони Рівненської.

Якраз у цьому боксі декілька років тому майстер після квапливого "регулювання" виніс свій вердикт моєму карбюратору:необхідна заміна нижньої частини.При цьому не забув виписати рахунок,нічого по-суті не зробивши.Двигун після цього регулювання став працювати ще гірше.Я був змушений проштудіювати певну кількість літератури,щоб вивчити будову,принцип роботи і технічне обслуговування карбюратора.Виявилось,що у моєму випадку треба було для початку поміняти прокладки і міцно подотягувати всі з"єднання,щоб виключити підсосування повітря.Ніякої складності немає також у правильному виставленні всіх зазорів,рівня поплавкової камери і т.д.Отже,моя порада,перед тим як відправлятись до майстра,необхідно купити ремкомплект і постаратись по максимуму виконати всі роботи по ТО карбюратора,тому,що ніхто не буде вникати у суть проблеми(якщо немає знайомого майстра).А саме по собі регулювання-це вже завершальний етап,який передбачає застосування газоаналізатора(СО,СН),виставлення холостого ходу,якості паливної суміші-загалом,дрібниці.Насамкінець додам ще дві "точки" по карбюраторам:

1.Рівненська,25.АТП 10727.Заходите на прохідну,питаєте Васю,який ремонтує карбюратори

2.По проспекту Волі,двір біля будинку ФОКСТРОТ-ПЕЛІКАН.Там є декілька боксів,в одному регулюють карбюратори

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ayrton правий, в автомобілі немає нічого надскладного.

Проте потрібно чітко розуміти, що і для чого робиш.

Оскільки я трішки працював в сфері автосервісу, то можу

зказати - спеціалістів там одиниці, а у більшості знання на рівні

звичайного автолюбителя, тільки досвід може бути більший. За рахунок помилок

на вашому авто :rolleyes: .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що за Саша??контакти в пріват та ціни... :)

Собстно дуже цікавить теж! =)

Що по чому робили?.. Дайте контактний телефон.

Ну рекомендації що робить якісно вже бачу є.. :smile-zachot:

Я телефона чесно кажучи не маю, а ціна за наступну роботу була виставлена 120грн:

- регулювання карбюратора (в мене було прохання "зробіть щоб ще менше пив" і "щось він на холостих не так працює")

- перевірка свічок

- виставлення запалення

- перевірка СО і доводка до "значно менше норми"

- заміна контактів у трамблері

Мушу також сказати, що великих траблів з девайсом не було, це був, так би мовити, плановий заїзд до Саші, який я роблю раз-два на рік.

На рахунок двох Саш - не знаю. Там є ще один чоловік, який теж каже шо він карбюратори вміє робити і якому я не подумавши довірив свого, бо Саша був у відпустці. Все одно довелося їхати і робити нормально.

Як впізнати Сашу :) :

середнього зросту чоловік, скоріше худий ніж повний, зачесаний, здається, набік. Спокійний характером. Запам'ятовує не так клієнтів як машини :)

Крім карбюратора я в нього ще перевіряв настройку фар, нічого не заплатив, бо все виявилося нормально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ayrton правий, в автомобілі немає нічого надскладного.

Проте потрібно чітко розуміти, що і для чого робиш.

Оскільки я трішки працював в сфері автосервісу, то можу

зказати - спеціалістів там одиниці, а у більшості знання на рівні

звичайного автолюбителя, тільки досвід може бути більший. За рахунок помилок

на вашому авто :rolleyes: .

Абсолютно згоден. Все, що вмію робити сам - роблю сам. Що знаю сам зроблю неякісно - маю перевірених майстрів. Це поки стосується жигуля :) Як там в іномарках не вкурсі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Старіші іномарки ще простіші за жигулі :rolleyes: .

Ті, що випускались до '95 року - теж не надскладні.

Свіжіші - вже більш електронні, електроніка вже стала

невідємною частиною складових автомобіля. Але ходова (якщо це

не S-клас або Ленровер та інші люкси і спорти) в більшості випадків з простою кінематикою

якій пів-століття. Трансмісія на дешеволітражках також має перевірені часом рішення.

Отже 90% регламентних робіт по автомобілю власник може проводити сам, за умови прямих рук

і присутності всіх клепок в голові :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що за Саша??контакти в пріват та ціни... :)

Собстно дуже цікавить теж! =)

Що по чому робили?.. Дайте контактний телефон.

Ну рекомендації що робить якісно вже бачу є.. :smile-zachot:

Я телефона чесно кажучи не маю, а ціна за наступну роботу була виставлена 120грн:

- регулювання карбюратора (в мене було прохання "зробіть щоб ще менше пив" і "щось він на холостих не так працює")

- перевірка свічок

- виставлення запалення

- перевірка СО і доводка до "значно менше норми"

- заміна контактів у трамблері

Мушу також сказати, що великих траблів з девайсом не було, це був, так би мовити, плановий заїзд до Саші, який я роблю раз-два на рік.

На рахунок двох Саш - не знаю. Там є ще один чоловік, який теж каже шо він карбюратори вміє робити і якому я не подумавши довірив свого, бо Саша був у відпустці. Все одно довелося їхати і робити нормально.

Як впізнати Сашу :) :

середнього зросту чоловік, скоріше худий ніж повний, зачесаний, здається, набік. Спокійний характером. Запам'ятовує не так клієнтів як машини :)

Крім карбюратора я в нього ще перевіряв настройку фар, нічого не заплатив, бо все виявилося нормально.

Мені впринципі треба також для профілактики, собстно щоб менше пив... Ну і фари щоб глянув не відмовлюсь...

Блін, де ж взяти номерок то... Іти шукати прийдеться!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та шо там шукати :) Заїхав і зразу все побачив :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на пр-ті Волі в дворі обласної друкарні займаються карбюраторами точно знаю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Робив там... несподобалось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не водій, тому судити не можу як там і що до чого =)...

Просто живу неподалік

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

І знову АП

Вперше розібрався, погрався, з своїм карбюратором і все гуд. Зараз вже щось серйозно забилось, пропадає холостий хід, одним словом треба порада кваліфікованого спеціаліста, якого ніде знайти не можу <_<

Може хтось щось підкаже ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...