Перейти до змісту

Formula 1™


Phoinix

Рекомендовані повідомлення

Марк взагалі дуже толерантний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 268
  • Створено
  • Остання відповідь

Марк взагалі дуже толерантний.

Ага, особливо в паддоку, коли Себ не послухав команди "не обганяти" чуть ..бальнічок не відрехтував малолєтці)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Марк взагалі дуже толерантний.

Ага, особливо в паддоку, коли Себ не послухав команди "не обганяти" чуть ..бальнічок не відрехтував малолєтці)

я б теж тій малолетці щось би відрехтувала тоді. я так надіядась, що Марк виграє і тут та вискочка)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сміливо, чо :)

нууу, якось так, да;)

Zeuss, а що може фанат Себа?а я тут так гоню)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Алонсо + Райконен без Феттеля = ідеальний подіум :0095:

Сміливо, чо :)

нууу, якось так, да ;)

Zeuss, а що може фанат Себа?а я тут так гоню)

сумніваюсь :_04:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Алонсо + Райконен без Феттеля = ідеальний подіум :0095:

Сміливо, чо :)

нууу, якось так, да ;)

Zeuss, а що може фанат Себа?а я тут так гоню)

сумніваюсь :_04:

ааааа пропустила. отлічно. і я погоджуюсь подіум без Феттеля з Алонсо і Райконеном - він ідеальний)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Часто бывает так, что решение одного из гонщиков сменить команду или завершить карьеру запускает целую цепочку переходов. Одним из ключевых элементов этого уравнения в 2013-м стало решение Марка Уэббера об уходе из чемпионата, но есть и ещё несколько важных «если». Журналисты британского SkySports проанализировали ситуацию.

Если Риккардо покинет Toro Rosso…

Подтверждение контракта Red Bull Racing с Даниэлем Риккардо уменьшит возможность Пола ди Ресты и Нико Хюлкенберга перейти в Lotus, где хотят сохранить Райкконена. В Toro Rosso Риккардо почти наверняка заменит Антониу Феликс да Кошта, который в 2014-м станет напарником Жана-Эрика Верня.

Если Райкконен покинет Lotus…

Уход Райкконена почти гарантирует продление контракта с Грожаном, но в Lotus будут искать другого «первого номера», который станет напарником неудачливого француза. Хюлкенберг и ди Реста больше подходят на эту роль, чем Жан-Эрик Вернь, с которым – по неофициальной информации – команда вела переговоры по ходу сезона.

Если Райкконен останется в Lotus…

Если Кими останется в команде, шансы Грожана на продление контракта снижаются, но кандидаты на его замену остаются прежними – ди Реста, Хюлкенберг или Вернь.

Если Масса покинет Ferrari…

Если контракт с бразильцем продлён не будет, в спорте может появиться новая «команда мечты» – Алонсо и Райкконен в Ferrari. Досрочное увольнение Кими из Скудерии в 2009-м можно считать препятствием, но не непреодолимым.

Если же оно преодолено не будет, Фелипе может заменить Хюлкенберг, которого давно связывают со Скудерией, ди Реста или даже Бьянки, хотя ещё год назад Ferrari не стала рассматривать кандидатуру Серхио Переса «из-за недостатка опыта».

Если Алонсо покинет Ferrari…

Уход Алонсо из Ferrari увеличит шансы Массы на продление контракта – в Скудерии вряд ли решатся на полное обновление команды, хотя уход Фернандо стал бы для команды тяжёлым ударом, после которого в Ferrari могут решить начать всё с чистого листа.

К счастью для Ferrari, вероятность ухода Алонсо невелика, а переговоры между руководителем Red Bull Racing Кристианом Хорнером и менеджером Алонсо на Хунгароринге были скорее попыткой снизить требования со стороны Райкконена, чем реальным рассмотрением возможности перехода. Впрочем, порой в Формуле 1 происходят странные вещи, теоретически, в Ferrari вполне могут ещё раз пригласить Райкконена.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кімі в РБ ніби не задовільнила зарплата, хоча є чутки, що ще і ведуть переговори, в Лотус йому також багато не дадуть так як там криза, в Феррарі є конфлікт) так і плюс, що в РБ, що в Феррарі не буде грати пілота №2, що є ризиковано для Алонсо/Себа. А Грожан як на мене, якщо почне більш стабільніше виступати то може бути номер 1, а не Хюлькінберг чи ді Реста. В цьому році трансферні варіанти взагалі різноманітні якісь) пішов Марк і понеслось)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А який у нього з червоними конфлікт?

Навпаки, в 2009 по договору (там був пункт якщо він не перейде в другу стайню) він отримав неустойку від скудерії в кучу мільйонів. Заробив бабла, от не можу згадати скільки чи 3,2 чи може навіть 32... і спокійно перейшов в WRC. Проти Кімі буде Сантандер і це є основною причиною не переходу в цю стайню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

неустойку сплатив ніби якраз і цей банк Сантандер, голова якого фанат Алонсо, а конфлікт там ця вся ситуація та не дружнє ставлення Кімі і президента

В конце 2009 года Кими Райкконену пришлось покинуть Ferrari, и это расставание было далеко не дружественным. Итальянская команда раньше установленного контрактом срока избавилась от финского пилота, чтобы заполучить Фернандо Алонсо, и выплатила Айсмену неустойку в размере 17 миллионов евро. Как бы там ни было, Райкконен остается последним чемпионом, который принес титул этой команде (в 2007 году). Эксперты сходятся во мнении, что конфликты 2009 года и личное неприязненное отношение главы компании Луки де Монтедземоло остались в прошлом и никак не повлияют но возможность нового сотрудничества.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Неустойку сплатила команда, щоб разом з Алонсо отримати довгий контракт з Сантандером. Особисто банк ясно що нічого не платив))

Крім того, не читайте (хоча б до обіду))) радянських газет. Якщо є можливість то читайте англомовні видання. Конкретно, інтерв'ю того періоду і статті різних експертів і тих хто вариться в котлі. Ніякого конфлікту з Лукою не було, це придумали наші гореписаки. Там всі залишились в плюсі і Лука і Кімі.

А Сантандеру потрібен Алонсо на подіумі і з посмішкою в 32 :) Бо його фейс в Гішпанії і решті країн активно юзають. Це лише бізнес ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Сантандеру потрібен Алонсо на подіумі і з посмішкою в 32 :) Бо його фейс в Гішпанії і решті країн активно юзають. Це лише бізнес ;)

це да, реклама - двигун прогреса.

і якщо я не помиляюсь в Алонсо в цьому контрактиу є така гарна приміточка згідно якої він має право обирати напарника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А вот и интрига. Дождевая квалификация в Спа :)

Ух! Во второй сегмент проходят Catehrham и Marussia, при чем Ван дер Гарде на своем Catehrham показывает 3-е время. Неожиданно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

надіюсь далі підсохне, а так тактика гуми поки рішає)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плотность поражает: 12 машин умещаются в 1 секунду(!). Дождик закончился. Мдааа... гонка обещает быть завтра жаркой.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плотность поражает: 12 машин умещаются в 1 секунду(!). Дождик закончился. Мдааа... гонка обещает быть завтра жаркой.

7 машин в +0,353 , думаю жарко ще і зараз буде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Уже жарко. Все машины выехали сразу на посденюю часть квалы. И снова дождь :0155:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну вот и все.

1-Хемильтон

2-Феттель

3-Веббер

а финишировали они в обратном порядке. При чем дождь закончился как раз когда только эти трое оставались на трассе. Завтра будет интересно :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ех дощ...я після другого сегменту так на Кімі надіявся. А так по кількості змін квала вражає) і Росберг красава в дощ випередив Діресту

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гонка супер!

Жаль Кими, у него такой шанс был побороться за высокую позицию.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да Кімі шкода, кінчився його рекорд в очках, хоча як на мене то болід не їхав + гальма. Алонсо молодець, такий прорив, але чомусь був не радісний. А Льюіс програв свою міні стратегію з Алонсо, але був довольний, напевно пес одужав :_02: Ну і Феттель ніби молодець, але нудно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люблю цю трасу, але в неділю вона була ніби і цікава, проте, погоджусь, нудновата. Кімі шкода дуже і дуже(( а в цілому - все як завжди. Себ собі виїхав на першу позицію і погнав, Вебер тупить на старті ( я думаю йому взагалі найкраще стартувати в кінці пілотона - тоді він якось краще їздить в рази). Шкода, що дощ не пішов - була б інтрига.

Взагалі останнім часом боротьба відбувається десь в середині пілотону (коли вже нарешті така ситуація зміниться). А ще чуток ніяких не прояснили, все як було завуальовано - так і лишилось. Тепер чекаєм ГП Іспанії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люблю цю трасу, але в неділю вона була ніби і цікава, проте, погоджусь, нудновата. Кімі шкода дуже і дуже(( а в цілому - все як завжди. Себ собі виїхав на першу позицію і погнав, Вебер тупить на старті ( я думаю йому взагалі найкраще стартувати в кінці пілотона - тоді він якось краще їздить в рази). Шкода, що дощ не пішов - була б інтрига.

Взагалі останнім часом боротьба відбувається десь в середині пілотону (коли вже нарешті така ситуація зміниться). А ще чуток ніяких не прояснили, все як було завуальовано - так і лишилось. Тепер чекаєм ГП Іспанії.

Ти напевно хотіла сказати ГП Італії ))), теж з нетерпінням чекаю і надіюсб на повтор успіху Скудерії Феррарі, який був в 2010 році!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти напевно хотіла сказати ГП Італії ))), теж з нетерпінням чекаю і надіюсб на повтор успіху Скудерії Феррарі, який був в 2010 році!!!

саме те і хотіла сказати. звичайно ГП Італії. ось що буває без кави зранку) дякую за виправлення і вибачте за помилку ( я чесно-чесно не спеціально) :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...