Перейти до змісту

Ціни на пальне


Xmarunka

Рекомендовані повідомлення

Сам той факт що одна фірма імпортувала палива, не сплативши при цьому 3 млрд. грн. податку, причому проти них були позови податкової, але діло прикрили... А потім в них дефіцит бюджету.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 117
  • Створено
  • Остання відповідь

Народ Купляйте карточкі на пальне! я планую купити літрів 300!

І скільки Ви наекономите на 300 літрах?

Причому картки діють півроку. Тобто купити можна карток лише на півроку, а далі - вони не дійсні.

Там теж все хитро продумали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пока народ будет покупать за 8 и за 9 и за 10 будет расти цена. А покупать будут, куда деваться. Велик для городского передвижения вполне можно взять за 3000, но как правильно сказал Игрек, его негде припарковать. Да и привязавши его к велопарковки(которых нету) его можно через 10 минут похода в магазин там не обнаружить :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна й за 3000 якісний взяти. От тільки трохи страшнувато його і за 3000 і за 5000 десь залишати під магазином, банком тощо... Та й на роботі далеко не у всіх є де його ставити.

Багато хто просто боїться їздити нашими дорогами на велосипеді. І це замкнене коло. Поки нас не буде багато - не буде інфраструктури. Поки не буде інфраструктури - багато хто не ризикує їздити.

До речі в мене витрати на велосипед виходять точно не менші, ніж якби я їздив маршруткою.

Ставити - це дійсно проблема. Навіть звичний совіцьки пристосувань під парковку великів тепер можна побачити лише під 0,1 % усіх відомих мені магазинчиків і то, далеко не в центральних частинах міста.

Боятися їздити на велосипеді не варто. Потрібно завжди поводити себе впевнено на дорозі, дотримуючись усіх правих руху.

Щодо порівняння витрат на велосипед та маршрутне таксі: усе залежить, як часто Ви їздите.

До прикладу, у Франкфурті (у Німеччині загалом) літр бензину (якщо не помиляюся 98) коштує 1,63 євро, вартість проїзду у маршрутному таксі (чи то автобусі, не шарю, але по місту) 2 євро, міжміський транспорт (відстань у 30 км) - 7 євро.

Я вважаю, що ціна на пальне підросте до рівня 1,63 євро за літр через 4-5 років.

Але якщо наша еліта політична захоче показати себе суперкласною в питаннях інтеграціїї - то через 2-3 роки (і то це все за умови благоприємного розвитку нафтодобувнопереробної галузі).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проскочила iнформацiя що це зростання штучне, змова росiйських власникiв заводiв нафтопереробних, що розташованi в нас та росiйських нафтотрейдерiв(всi вони безумовно пляшуть пiд путiна) з метою нахилити януковича в черговий раз раком перед путiним.(мета цього скорiш за все контроль над газотранспортною системою, бо бiльше вже нiчого й не залишилось).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"В условиях возобновившегося роста цен на нефть в мире (до $100/барр.) и повышения акцизного сбора на нефтепродукты в 2011 г. (в среднем на 40%) внедрение пошлин может привести к увеличению цен на бензин А-95 до уровня свыше 10 грн/л, дизельного топлива – свыше 9 грн/л. Параллельно следует ожидать ухудшения качества бензина и ДТ на автозаправочных станциях за счет уменьшения высококачественного импорта и вынужденного поиска потребителями более дешевого предложения", - прогнозируют аналитики.

звідси

абсурд: ціна росте, а якість падає.

Це про ціну на нафту гон 100%

Пару років назад була ціна в районі 160 дол/барель, ціна в нас тоді вроде була 7-8 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На веліку їздити - не всім канає.

От я, наприклад, із задоволенням їздив би, да статус не дозволяє. Хоча ставити є де, і т.д.

А ці всі таблички, графіки, порівняння, це все допи*ди. Так як було раніше небуде ніколи.

Сраку свою возити дорого - ходіть пішки!!! А то понакіплювали машин крутих в кредит і жаліються...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На веліку їздити - не всім канає.

От я, наприклад, із задоволенням їздив би, да статус не дозволяє. Хоча ставити є де, і т.д.

А ці всі таблички, графіки, порівняння, це все допи*ди. Так як було раніше небуде ніколи.

Сраку свою возити дорого - ходіть пішки!!! А то понакіплювали машин крутих в кредит і жаліються...

Шо да, то да. Їздити дорого, ходити лєньки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сраку свою возити дорого - ходіть пішки!!! А то понакіплювали машин крутих в кредит і жаліються...

Дійсно. А ще понароджувались тут майже 7 млрд., то з-за вас дихати важко - все повітря забираєте, немає чим дихати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лісапед це круто, а от коли з сім'єю потрібно кудись поїхати, всіх на лісапед не посадиш і далеко не завезеш. Лісапед тільки для хорошої погоди, під час вітру, бурі, дощу, снігу і взимку не дуже покатаєшся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От я, наприклад, із задоволенням їздив би, да статус не дозволяє.

Ну да, ну да, на маршршрутці Женя крутіше виглядає...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про шо це ми?... А, ну да! Про ціни на бензин!.. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про шо це ми?... А, ну да! Про ціни на бензин!.. ;)

Можна й про бензин: Причина росту цін банальна - Новий Податковий кодекс. Саме цим кодексом передбачено збільшення акцизного збору з нафтотрейдерів (а в результаті з автомобілістів), транспортний збір тепер входить у вартість цього акцизу. ФФахівці прогнозували збільшення роздрібних цін на паливо в межах 40-60 копійок, але ффахівці не врахували, що при збільшенні ціни на паливо лише на 40-60 копійок, зменшиться рентабельність. Поясню: наприклад, на 1 літрі солярки трейдер заробляє 1грн, літру купує за 6грн, продає за 7грн, 1грн собі в карман. А по новому кодексу щоб заробити ту ж 1 гривню на 1 літрі, треба купити солярки не на 6грн, а на 6,6 (+ 0,6грн - траснпортний збір), тобто на 10% більше. Але ж трейдери не відмовляться від свого прибутку, тому до 0,6грн акцизного збору треба додати ще 0,4-0,6грн для відновлення рівня рентабельності. На виході маємо здорожчання палива ~ на 1 гривню. Знаючи звичку наших трейдерів піднімати ціну з запасом, думаю, що ціна ще буде рости. А це - здорожчання проїзду в транспорті, та й взагалі всіх перевезень і відповідно ріст цін на товари, які перевозяться цими видами транспорту, тобто всіх. І хай тепер кожний зачухається, хто сміявся з єдинщиків на майдані чи хоча б не вийшов їх підтримати. Це не остання бомба закладена в податковому кодексі, весною вилізе ще декілька.

Не розумію одного, про це говорилося пів-року назад, якщо не більше. Чому дивуєтесь? Знаючи, що ця норма набуде чинності з 1 січня 2011 року, я придбав перед Новим Роком на картках 2000 літрів солярки. Реалізувавши цю солярку, я зароблю ~2000 грн. Непогано, як для безробітного, нє? Або подивимося на це з іншого боку: в мене є авто, але накупляти наперед бензину на декілька років - немає стільки вільних грошей, але притримати місяць картки і реалізувати їх я зміг. Отже маючи цих 2000грн, я зможу ними доплачувати за бензин по новій ціні, тобто на кожну літру я докладу по 1грн і отримаю впродовж великого проміжку часу 2000 літрів по старій ціні. За місяць я заливаю 25-50 літрів, отже цих 2000грн мені вистачить на ~4.5 роки економії. Також ніби непогано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це не остання бомба закладена в податковому кодексі, весною вилізе ще декілька.

цю бомбу хтось заклав ПІД себе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

отже цих 2000грн мені вистачить на ~4.5 роки економії. Також ніби непогано.

в цій гарній формулі одне слабке місце - обмежений термін дії талона, про що, до речі, вже згадувалось. :/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в цій гарній формулі одне слабке місце - обмежений термін дії талона, про що, до речі, вже згадувалось. :/

Не уважно читаєш. По перше: талони є різні, по-друге: талони я вже реалізував. Поки ви шукаєте слабкі місця, я вже заробив, тому не шкода і озвучити схему.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не уважно читаєш. По перше: талони є різні, по-друге: талони я вже реалізував. Поки ви шукаєте слабкі місця, я вже заробив, тому не шкода і озвучити схему.

Технологія давно відома і до неї ще можна використати, за умови наявності потрібних зв'язків, технологічний надлишок палива на АЗС зимою ;)

Та й цитував я не всю схему, а лише її невелику частинку. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Технологія давно відома і до неї ще можна використати, за умови наявності потрібних зв'язків, технологічний надлишок палива на АЗС зимою ;)

Та й цитував я не всю схему, а лише її невелику частинку. ;)

Немає ніякої технології і зв'язків, була ситуація - прийняття податкового кодексу.

А технологічний надлишок палива, на зиму, навпаки перетворюється в недостачу. Паливо (як і люба рідина) має здатність при низьких температурах зменшуватись в об'ємах ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А технологічний надлишок палива, на зиму, навпаки перетворюється в недостачу. Паливо (як і люба рідина) має здатність при низьких температурах зменшуватись в об'ємах

Ти не враховуєш здатність бензину випаровуватись. ;) При різних температурах по різному.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а мені й не треба це враховувати ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає ніякої технології і зв'язків, була ситуація - прийняття податкового кодексу.

Технологія ця є і без прийняття ПКУ. Чого варте лише сезонне подорожання ДП? Тільки на цьому, вдало і вчасно "прокрутивши" талони, можна заробити нормальну "копійку".

а мені й не треба це враховувати

а я й не наголошую. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про шо це ми?... А, ну да! Про ціни на бензин!.. ;)

Можна й про бензин: Причина росту цін банальна - Новий Податковий кодекс. Саме цим кодексом передбачено збільшення акцизного збору з нафтотрейдерів (а в результаті з автомобілістів), транспортний збір тепер входить у вартість цього акцизу. ФФахівці прогнозували збільшення роздрібних цін на паливо в межах 40-60 копійок, але ффахівці не врахували, що при збільшенні ціни на паливо лише на 40-60 копійок, зменшиться рентабельність. Поясню: наприклад, на 1 літрі солярки трейдер заробляє 1грн, літру купує за 6грн, продає за 7грн, 1грн собі в карман. А по новому кодексу щоб заробити ту ж 1 гривню на 1 літрі, треба купити солярки не на 6грн, а на 6,6 (+ 0,6грн - траснпортний збір), тобто на 10% більше. Але ж трейдери не відмовляться від свого прибутку, тому до 0,6грн акцизного збору треба додати ще 0,4-0,6грн для відновлення рівня рентабельності. На виході маємо здорожчання палива ~ на 1 гривню. Знаючи звичку наших трейдерів піднімати ціну з запасом, думаю, що ціна ще буде рости. А це - здорожчання проїзду в транспорті, та й взагалі всіх перевезень і відповідно ріст цін на товари, які перевозяться цими видами транспорту, тобто всіх.  І хай тепер кожний зачухається, хто сміявся з єдинщиків на майдані чи хоча б не вийшов їх підтримати. Це не остання бомба закладена в податковому кодексі, весною вилізе ще декілька.

Не розумію одного, про це говорилося пів-року назад, якщо не більше. Чому дивуєтесь? Знаючи, що ця норма набуде чинності з 1 січня 2011 року, я придбав перед Новим Роком на картках 2000 літрів солярки. Реалізувавши цю солярку, я зароблю ~2000 грн. Непогано, як для безробітного, нє? Або подивимося на це з іншого боку: в мене є авто, але накупляти наперед бензину на декілька років - немає стільки вільних грошей, але притримати місяць картки і реалізувати їх я зміг. Отже маючи цих 2000грн, я зможу ними доплачувати за бензин по новій ціні, тобто на кожну літру я докладу по 1грн і отримаю впродовж великого проміжку часу 2000 літрів по старій ціні. За місяць я заливаю 25-50 літрів, отже цих 2000грн мені вистачить на ~4.5 роки економії. Також ніби непогано.

Мені приємно що на борді є такі розумні. :smile-zachot: на рахунок податкового кодексу це в ціль100%. не треба причину шукати в комусь треба було ходити на мітинги проти нового ярма.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...