Перейти до змісту

Хто користується дизельними підігрівачами дизельного топлева


xriaps

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Хто користується підігрівачем для фільтра дизельного топлева?

якщо є такі - діліться враженнями.

чи варто встановлювати таке чудо собі на авто..... чи діє ця штукенція при великих морозах...

можливо хтось може запропонувати свої ідеї для кращої експлуатації дизеля зимою...ділимся досвідом...

  • Відповідей 50
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

На початку минулої зими ставив особисто на Мітсубіші Л200 з DID двигуном. Всю зиму стояла надворі, з заводкою не було проблем.

Опубліковано

На початку минулої зими ставив особисто на Мітсубіші Л200 з DID двигуном. Всю зиму стояла надворі, з заводкою не було проблем.

а ставив саме бандажний підігрівач на фільтр?

Опубліковано

продається така штукенція в нас на базарі, але коштує 675 грн.

я знайшов в Одесі http://www.elcer.com.ua/autonagr/, то там коштує 60 у.е. + доставка в Луцьк.

в прайсі можна знайти розміри підігрівача для будь-якого авто.

Опубліковано

На початку минулої зими ставив особисто на Мітсубіші Л200 з DID двигуном. Всю зиму стояла надворі, з заводкою не було проблем.

а ставив саме бандажний підігрівач на фільтр?

Саме так

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

А є в них сенс з врахуванням нашої специфіки?

Є сенс, із урахуванням наших перепадів температури до -25-35, і відсутності гаража у власника.

Опубліковано

-35 то вже трошки занадто, а в -25 й так нормально заводиться і їде. Для себе я не бачу потреби в даній штукенції.

Краще при великих морзах хай пару днів в гаражі постоїть машина.

Опубліковано

Автомобіль ввесь час живе надворі, дволітровий цді, при кожній заправці(на 200 грн ~26літрів пального)ллю такий собі коктейль - грам 30 дот4+грам 50 двохтактного масла. Заводиться і їздить у любий мороз.

Опубліковано

як відомо ДОТ 4 не замерзає та розтворяється в дизтоплеві, тому його добавляють в дизель.

проте Ви самі подамайте та почитайте в неті яку шкоду наносять масло, дот4 і т.д. топлевній системі авто та мотору.

навіть всіма відомі спец присадки для топлевної системи авто не є добро.. ...вони менше але все рівно також її вбивають.

підігрівач баку+проточний підігрівач+бандажний підігрівач фільтра тонкої очистки - і будь яка зима Вам до фанаря. їздити в морози можна хоть на літній солярці.

по-перше і мотору добре і топлевній системі. якщо зимою тепла солярка - менший розхід на км. економія на ремонті тої ж топлевної системи та мотору. знову економія на присадках, керосині :) дот4 і маслі....

я звичайно не рекламую якусь фірму по виготовленню цих підігрівачів, просто констатую що така штукенція є в продажі.

Опубліковано

З маслом зрозуміло, а про гальмівну рідину ще не чув. Що воно дає?

Недає згущуватись парафіну, який саме і забиває фільтр.

Опубліковано

Автомобіль ввесь час живе надворі, дволітровий цді, при кожній заправці(на 200 грн ~26літрів пального)ллю такий собі коктейль - грам 30 дот4+грам 50 двохтактного масла. Заводиться і їздить у любий мороз.

Це для CDi мотора? Та для моторів з системою COMMON RAIL цей коктель як бомба сповільненої дії...

Опубліковано

як відомо ДОТ 4 не замерзає та розтворяється в дизтоплеві, тому його добавляють в дизель.

проте Ви самі подамайте та почитайте в неті яку шкоду наносять масло, дот4 і т.д. топлевній системі авто та мотору.

навіть всіма відомі спец присадки для топлевної системи авто не є добро.. ...вони менше але все рівно також її вбивають.

підігрівач баку+проточний підігрівач+бандажний підігрівач фільтра тонкої очистки - і будь яка зима Вам до фанаря. їздити в морози можна хоть на літній солярці.

по-перше і мотору добре і топлевній системі. якщо зимою тепла солярка - менший розхід на км. економія на ремонті тої ж топлевної системи та мотору. знову економія на присадках, керосині :) дот4 і маслі....

я звичайно не рекламую якусь фірму по виготовленню цих підігрівачів, просто констатую що така штукенція є в продажі.

Якось я заїхав до гуру дизельних паливних систем дяді Кості, він почувши що машина тут на Ненці, гасає вже шостий рік і нічого не ремонтувалось у паливній системі, дуже дивувався і випитува де заправляюсь і чим).

Повсьому видать - дуже шкодить....

Автомобіль ввесь час живе надворі, дволітровий цді, при кожній заправці(на 200 грн ~26літрів пального)ллю такий собі коктейль - грам 30 дот4+грам 50 двохтактного масла. Заводиться і їздить у любий мороз.

Це для CDi мотора? Та для моторів з системою COMMON RAIL цей коктель як бомба сповільненої дії...

А наскільки сповільнена? Бо вже 170 000 наїздив :sq_ye:

Опубліковано

проте Ви самі подамайте та почитайте в неті яку шкоду наносять масло, дот4 і т.д. топлевній системі авто та мотору.

Масло добавляють не тому, що вона наносить шкоду паливній апаратурі, а скоріше навпаки - для покращування змащення плунжерних пар. Але це має й свої мінуси. Масла місять значну кількість присадок, які можуть спричинити закоксовування. Думаю саме через це sohno написав, що заливає двотактне мастило. Як відомо, присадок в ньому значно менше, це є звичайне мінеральне масло.

Галмівні рідини бувають різні. DOT4 - це лише один з різновидів гальмівних рідин на основі поліетиленгліколю. Цей полімер етиленгліколю в залежності від молекулярної маси сам може перебувати в різних станах: від в'язкої рідини до гелю і навіть твердої речовини.

Чому саме викростовуєш DOT4? Для порівняння гальмівні рідини DOT3 дешевші, мають кращі гігроскопічні властивості (краще поглинають вологу). З недоліків - ядовитість і менша температура кипіння в порівнянні з DOT4, що в даному випадку не критично.

Недає згущуватись парафіну, який саме і забиває фільтр.

Скоріше всього, що добавляння гальмівної рідини в солярку зумовлене саме її гігроскопічними властивостями, а не тим, що вона не дає згущуватися парафінові.

Опубліковано

А наскільки сповільнена? Бо вже 170 000 наїздив  :sq_ye:

170 тищ зимою????

Ні, справді, не треба з таким шуткувати, з такими моторами навіть заправка не найкращою солярою може погано закінчитсь....

Опубліковано

А наскільки сповільнена? Бо вже 170 000 наїздив  :sq_ye:

170 тищ зимою????

Ні, справді, не треба з таким шуткувати, з такими моторами навіть заправка не найкращою солярою може погано закінчитсь....

:smile3: За пьять з половиною років))) коктейлі тільки в морози, а от масло останній рік ввесь час

Опубліковано

я думаю для ясності ситуації кожен має написати яке в нього авто....

мій апарат - 123 мерс, 2,4 дизель, 1984 року випуску........:0002::D

Опубліковано

:smile3: За пьять з половиною років)))  коктейлі тільки в морози, а от масло останній рік ввесь час

Мабуть Ви щасливчик...  Бо наслухався власників Трафік/віваро/прімастар - був би один з таких в ваших руках - вже був би трупом... Минулої зими в сильні морози мав немало проблем зі звичайним TD на t4

Опубліковано

Від чого йому ставати трупом?

На 20 л сорярки 50 грам масла - то є мізер. Ти більше ллє не любе масло, а двотактне, яке менше дає нагару.

В двотактні мотоцикли заливкють бензин з маслом у співлідношенні десь 40 до 1, а тут получається 400 до 1. І масло заливається не для того, щоб добити паливну апратуру, а навпаки, щоб зменшити тертя.

З мерсовськими CDI є трохи інша проблема, але вона не пов'язана з невеличкими домішками маска в пальному.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...