Перейти до змісту

Цікавить досвід експлуатації авто?


zzzvalentinxxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Цікавить досвід експлуатації автомобілів Pegout Expert, Citroen Jumpy, Fiat Scudo 1998-2003 р.в. Розкажіть всі за і проти цих авто, так як хочу придбати щось із них.

Опубліковано

Цікавить досвід експлуатації автомобілів Pegout Expert, Citroen Jumpy, Fiat Scudo 1998-2003 р.в. Розкажіть всі за і проти цих авто, так як хочу придбати щось із них.

Є досвід експлуатації 2.0 JTD, хоча як я розумію, ти намірився брати 1,9D,TD. Купу слабких місць можу підказати - на розборці одна з профільних машин у мене була))) Навіть в цінах на з/ч б/в зорієнтую. Але ліпше подзвони - довго писати)

Опубліковано

fedot, ну взагалі відпиши, варто браті франц/італ. авто в наших природніх умовах м. луцька?

А то багато пишуть, типу, запчастин нема, того, сього.. Цікавить твоя думка, якщо машина подобається (допустим)

Які плюси, які мінуси. Якщо не складно.

Опубліковано

В мене як мінімум у трьох знайомих такі машинки, до речі у всіх різні(Pegout Expert, Citroen Jumpy, Fiat Scudo).

Всі задоаолені, проблем із запчастинами не має. Кажуть що дуже практичні машинки як для сімї.

Опубліковано

якщо тут не заборонено постити ссилки на інші сайти, то саме більше реальних відгуків про майже любий автомобіль любої моделі, можна проглянути тут:

http://www.autonews.ru/models_opinions/

Опубліковано

якщо тут не заборонено постити ссилки на інші сайти, то саме більше реальних відгуків про майже любий автомобіль любої моделі, можна проглянути тут:

http://www.autonews.ru/models_opinions/

Як на зло нема там цих авто :blink:

Опубліковано

Ок. Взагалі авто досить пристойно показує себе в україно-волинських умовах. Місткий, зручний, досить потужний, економічний. Як для буса - досить комфортний. Коротше - позитивненько. Але перейду до мінусів, то всім цікаво.

Для "розгляду" беру 1,9д/1,9тд. Ці двигуни найрозповсюдженіші поки у нас.

При покупці зверніть увагу на КПП, на плавність та безшумність її перемикання. Є проблема - вилітають синхронізатори або шестерні 1-ї, 2-ї та задньої передач. Новий синхрон коштує орієнтовно 4 000 гривень. Коробка б/в - 500-600 у.о.

Двигун дуже боїться перегріву та любить якісне мастило. Рекомендую змінювати повітряний фільтр вдвічі частіше, ніж рекомендується заводом виробником. До нашої соляри досить невибагливий, але ж все в розумних межах))

Турбіни проблемні, оскільки до нас вже попадають з добрячим пробігом - думаю, подальші коментарі зайві. Б/в - орієнтовно 250-300 у.о.

Підвіска спокійно витримує наші дороги. В ідеальному варіанті знайти бус із переднім стабілізатором - їх чомусь дуже мало. Єдина але серйозно-підступна проблема - передні ступіци, а саме те місце, куди входить палець шарової. Ступіца алюмінієва, палець стальний. Якщо періодично не контролювати, то палець розбиває місце посадки і згодом лопає вухо кріплення. Уявіть, як на ходу випадає ричаг з шаровою....Ліпше зайвий раз на СТО заїхати. Як з/ч ступіци є дефіцитом, ціна 150-200 у.о. за одну б/в.

Популярністю користуються також задні пружини до цих авто.

Дефіцитом також є колісні диски - сам не знаю, чому на них такий попит. 25 у.о. за 1, я навіть вже кілька разів під замовлення їх привозив...

Слабким місцем є дверні ручки - вони досить ніжні, а наш народ їх тягне з усієї дурі...От і лопають)

Ну от ніби і коротко про головні мінуси я сказав. З запчастинами проблем нема, це однозначно. В ремонті ці буси теж не складні.

Ще дещо про 2.0 JTD/HDI. Крім вищевказаних проблем - там вже значно побільшало електроніки. Є підлий клапан, що відсікає турбіну, і можна досить довго без неї їздити, не знаючи про це...Особливо якщо на трасу не виїжджати, чи вище 130 не їхати. А винуватець - захований запобіжник на 10А))))))

Паливної апаратури нема, є ПНВТ (паливний насос високого тиску). На ньому стоїть хитрий датчик/клапан, якщо вилітає, то машинко просто перестає їхати. 120 у.о за б/в і 150 євро новий.

ПНВТ дуже чутливий до якості солярки, зайвий паливний фільтрик не завадить, інакше ПНВТ може почати "пускати стружку", що веде до заміни останнього, а це недешево 300-400 у.о за б/в.

Електронні форсунки. Всі, а не одна, як на 1,9. Якщо виходить з ладу хоч одна - машина на сервіс, і своїм ходом вона туди не добереться.

З запчастинами на цей двигун трохи складніше, на розборках таких, дволітрових, машин мало. Є в Ковелі, ціни - як коли в голову зайде)))

Дуже зле, якщо на 2.0 HDI "летить" КПП, а особливо, якщо вона на механічному зчепленні. Досить рідкісна та дорога. Я сам ледь не всю Польщу за такою об"їздив))) В результаті завіз на ремонт стару.

Ну і наостанок. Дехто додає в ДП трохи моторного мастила. Двигун від того працює дійсно м"якше, але який вплив має те мастило на двигун та паливну систему - я не знаю.

Ну от. За граматику прошу не бити - щось нема сил сьогодні слідкувати))) В кого ще якісь питання - звертайтесь. Що знаю - то розповім)

Опубліковано

 fedot, супер, все зрозуміло, дволітровий не варто брати. Підкажи ще який розхід дизеля в місті і по-трасі?

2 max - як бачиш, їх  робить три заводи, тому :

З запчастинами проблем нема, це однозначно.

, причому я думаю вибирати можна з оригіналіу, і значно дешевшого неоригіналу (з іншими французами ситуація уви  не така приємна).

 Але мене особисто приваблює форм-фактор.  

Опубліковано

 fedot, супер, все зрозуміло, дволітровий не варто брати. Підкажи ще який розхід дизеля в місті і по-трасі?

2 max - як бачиш, їх  робить три заводи, тому :

З запчастинами проблем нема, це однозначно.

, причому я думаю вибирати можна з оригіналіу, і значно дешевшого неоригіналу (з іншими французами ситуація уви  не така приємна).

 Але мене особисто приваблює форм-фактор.  

Чесно кажучи, я б якраз дволітровий і взяв би - після толкової діагностики двигуна на компі в дизеліста. Два літри - просто новіші двигуни..Отже і ресурс і всьо таке))

На Фіаті трошка інший двигун, Цитрамон і Пиж двигуни мають ідентичні (наскільки я пам"ятаю)

По новому оригіналу не розженешся...Ціни офігєнні. Китай - відпадає зразу. (Замінили ступічний підшипник, Луцьк-Кив-Луцьк і розвалився нафіг. Хоч і був з китайських найдорожчим) Отже ліпше шукати б/в в нормальному стані.

Опубліковано

Та по новому -  то понятно. Через рік -два всякі корейці з поляками підтягнуться  ;)  Сам маю француза який вже наполовину француз.  

Опубліковано

Та по новому -  то понятно. Через рік -два всякі корейці з поляками підтягнуться  ;)  Сам маю француза наполовину. 

Поляки вже підтягнулись, а от Корейці чомусь ні..Хоч і мали вдосталь на то часу)

Опубліковано

Вибачайте за оффтоп.

fedot, діагностику Golf 3 GTI, у вас можна зробити?

Якщо підвіски - то можна, хоч я там уже і не працюю. 050 100 18 51 Сергій. Бажано звонити зранку, до 09.00 і бути готовим відразу їхати.

Опубліковано

Вибачте не уточнив, я про комп діагностику... почитати чи є помилки.

В коллеги є комп. Після 15-го Грудня хіба лиш. Набереш мене.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Цікавить досвід експлуатації автомобілів Pegout Expert, Citroen Jumpy, Fiat Scudo 1998-2003 р.в. Розкажіть всі за і проти цих авто, так як хочу придбати щось із них.

Я не розпишу так круто як fedot, але про деякий досвід експлуатації розповім.

Маю зараз Peugeot Expert 2001, 2.0 HDI. Катаюсь приблизно 4 роки, і накатав приблизно 70 тис. За весь час експлуатації міняв: 2 рази ремні та ролікі; ремонтував паливопідкачувальний насос(той що в баку); по підвісці - сайленблоки, резинки, реставрація шарових; і кожні 10 тис. масло і фільтри.

Плюси : авто досить динамічне, приємне в керуванні, оцинкований кузов, малий розхід палива (6-7 траса, 7-9 місто), файна пасажиро- і вантажомісткість( сіли 8 чоловік і поїхали, а вантажу 800 - 900 кг грузив і "в пєрьод"), міцна підвіска.

Мінуси : та щось я не знайшов :)

Швагро експлуатує Fiat Scudo 1998 1.9 TDI.

За 5 років накатав 180 тис. І це майже постійно загружений і з причіпом.

Автомобілем задоволений, ремонтував звичайно більше за мене, проблем з запчастинами не було.

Із його слів: треба дивитися за тросом зчеплення(має властивість перетиратися - це в старіших моделях, бо в мене на Expertі гідравлічне), слідкувати за рівнем масла в КПП(має здатність витікати через старенькі сальніки), Заливати хороше масло і вчасно міняти розхідники, щоб не мати проблем в дорозі.

Ще від себе: мав можливість кататися на 1.9D, 1.9TDI, 2.0HDI, 2.0 turbo(бензин).

1.9D - як на мене трошки слабоватий, тупий на розгін, але по місту вистачає, і по трасі свої 100 км/год їде.

1.9TDI - в принципі динаміка краща як 1.9D, особливо відчутно на обгоні за містом, всеж турбіна дає своє.

2.0HDI - трошки динамічніше за 1.9TDI, більш розтягнуті передачі.

2.0 turbo - це взагалі "самальот". Але за його "літучість" треба платити паливом (13-15л.)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...