Перейти до змісту

Новичок за рулем


terminatorneo

Рекомендовані повідомлення

Як це не дивно, мені неодноразово доводилося чути ствердження, що якщо на твоїй смузі знаходиться перешкода (яма, припаркованиий т/з), водії сусідньої зобов"язані тебе пропустити.

Ось з інтернетів та слухів такі думки й беруться. В правилах така ситуація чітко описана. Тільки хто ж їх коли читає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 130
  • Створено
  • Остання відповідь

Є аналог WD спеціально для замків, коштує дешевше результат той самий, продається в пакко, для профілактики можна і замки в машині обробити і самі резінки на дверях, бо після мийки якщо мороз можно і двері не відкрити. Назву не пам'ятаю дома подивлюсь, відпишу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я в гаражні замки гальмівну рідину заливаю. При -15 відкрилися, як по маслу. Але не слід забувати, що "Тормозные жидкости ядовиты, агрессивны к лакокрасочным покрытиям, пластикам и резинам" :)

А якщо замерз автомобільний замок... Можна в мороз брати з собою з дому шприц зі спиртом. Вливаєте його у отвір замка. Вода розмерзається, а спирт випаровується дуже швидко.

Колись у Жигулях замок багажника можна було електроприкурювачем відігріти :)

Дзвонить якось учениця. Сів акумулятор, а Нісанчик в неї з безключовим доступом - замків на дверях немає. Сім"я в шоці. Приходжу. Дійсно, ситуація комічна. Придивився. Виявилось, що, пластмаова накладка біля дверної ручки прикриває отвір замка. 1 хвилина роботи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну навіщо з спирт? Є спеціальні розморожувачі для замків, ще й зі смазкою в собі. Коштують 12 грн. Не важко купити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздимо ми всі по дорогах одного й того ж міста. А повороти перед кільцем вмикаємо, кому які заманеться. Добре було б домовитися про те, як попереджати один одного про маневр :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздимо ми всі по дорогах одного й того ж міста. А повороти перед кільцем вмикаємо, кому які заманеться. Добре було б домовитися про те, як попереджати один одного про маневр :)

що значить "домовимося"? є пдр, там вже все "домовлено".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можете вказати пункт ПДР, який регламентує вмикання поворотів перед кільцевим рухом?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можете вказати пункт ПДР, який регламентує вмикання поворотів перед кільцевим рухом?

ПДР - це цілий набір правил, так само, щоб проїхати перехрестя з кільцевим рухом, ми повинні знати не один пункт правил, а цілий їх ряд, і цитувати ту їх в мене немає бажання. Читай ПДР.

При виїзді на "кільце" вмикаємо лівий поворот, так як рух по кільцю відбувається весь час вліво, крім випадків, коли необхідно повернути вправо (тоді вмикаємо правий поворот). Як тільки проїхали поворот, за яким буде ваш поворот вправо - вмикаємо правий поворот. Оце випливає з правил, хіба ні?

Бо якщо ми тут якось домовимось між собою, не по ПДР, то нас не зрозуміють на дорозі інші учасники руху, які не читатимуть цю тему, а їх більше, повір, на слово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При виїзді на "кільце" вмикаємо лівий поворот, так як рух по кільцю відбувається весь час вліво, крім випадків, коли необхідно повернути вправо (тоді вмикаємо правий поворот).

Річ у тім, що я вмикаю такі ж повороти, як і Ви, Нікель. Але... але з нами згідна лише приблизно половина учасників дорожнього руху. Хіба на дорозі Ви у цьому щоденно не пересвідчуєтеся?

Ось лише кілька прикладів:

"при въезде на кольцо - поворачиваем направо, и поворотник по ПДД должны включать правый" Моя ссылка

"В чебоксарских автошколах учат, чтобы водители при въезде на перекресток с круговым движением (так называемое кольцо) включали сигнал левого поворота. Автоинспекция же требует, — правого. Кто прав?" В Правилах дорожного движения нет специального раздела по проезду круговых развязок.

"из крайней полосы не на право, а на лево, при включенном правом" Моя ссылка

"А,вот, на кольцо, всё-таки поворачиваем, ибо это, как уже выяснили, перекрёсток. Т.ч. поворотник включаем правый" о кольцу ты едешь по-прямой. Поворотник влево тут нафиг не нужен.

"Лично я при подъезде к кольцу включаю правый т.к. поворачиваю на право и никогда не влючаю левый если хочу по кольцу налево и т.д." правый перед кольцом

"Основное правило такое: при въезде и выезде с перекрестка с круговым движением необходимо включить правый поворот." Моя ссылка

Думаю, досить. Сподіваюся, Ваші райдужні уявлення про взаєморозуміння по цьому питанню розвіялись :rolleyes: Чи Ви раніше не звертали на це уваги?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мене як зараз, пам"ятаю вчив інструктор по водінню: Перехрестя воно скрізь перехрестя, те що там кільце нічого не значить.

Тобто: Якщо вам прямо за кільцем - то відповідно нічого не включаючи вїзджаємо на кільце, а ось при виїзді з нього треба попередити інших учасників - тобто вмикаємо правий поворот

Якщо за кільцем наліво чи по колу - то аналогічно - вїзджаємо на кільце з лівим, виїзджаємо з правим.

Ну направо - тут все ясно - правий...

Я це запамятав, так і роблю, хоча батько робить як казав Nickel.  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю, досить. Сподіваюся, Ваші райдужні уявлення про взаєморозуміння по цьому питанню розвіялись :rolleyes: Чи Ви раніше не звертали на це уваги?

З 6 лінків - один не робочий, а 5 на російські ресурси. Нагадаю, що Росія їздить по своїм правилам, хоч і дуже схожим на наші.

А на кільцевих перехрестях, ще ні разу в мене не виникало непорозумінь, не дивлячись на те в кого який сигнал увікнений.

Автор, я вже зрозумів, що нас все-рівно чекає нова цитата з Вашої книги. Якщо Вам так подобається, то вже цитуйте чи що. А то починають задовбувати оці "прєлюдії".

Мене як зараз, пам"ятаю вчив інструктор по водінню: Перехрестя воно скрізь перехрестя, те що там кільце нічого не значить.

Тобто: Якщо вам прямо за кільцем - то відповідно нічого не включаючи вїзджаємо на кільце, а ось при виїзді з нього треба попередити інших учасників - тобто вмикаємо правий поворот

Якщо за кільцем наліво чи по колу - то аналогічно - вїзджаємо на кільце з лівим, виїзджаємо з правим.

Ну направо - тут все ясно - правий...

Я це запамятав, так і роблю, хоча батько робить як казав Nickel.  

Мене вчили так як описав вище, і сам вважаю, що при в'їзді на кільце поворот необхідно вмикати, щоб інші бачили, що я розумію куди в'їжджаю. А по логіці твого інструктора, якщо я їду прямо, то навіщо при виїзді вмикати правий поворот, адже я як їхав прямо так і їду. Водіїв без поворота навіть пропустити можу, якщо сам вже на кільці - може він права купив і не пропустить мене - хз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  А по логіці твого інструктора, якщо я їду прямо, то навіщо при виїзді вмикати правий поворот, адже я як їхав прямо так і їду. Водіїв без поворота навіть пропустити можу, якщо сам вже на кільці - може він права купив і не пропустить мене - хз.

Оскільки сам так роблю то і заступлюсь. Поясню: Якщо я їду, наприклад , прямо выдповыдно без вказывників, підїзджаю до кільця, пропускаю автомобілі, то тим авто що рухаються по колу мій поворот ні до чого. Правильно? А ззаду мене відповыдно бачать що я не вмикаю поворотів, отже я за кругом прямо. Зрозуміло як на мене... Єдине в такому випадку іногородні або блондинки які не бачать знаків (в темну пору доби) можуть просто навіть не здогадуватись що попереду коло і я можу гальмувати :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оскільки сам так роблю то і заступлюсь. Поясню: Якщо я їду, наприклад , прямо выдповыдно без вказывників, підїзджаю до кільця, пропускаю автомобілі, то тим авто що рухаються по колу мій поворот ні до чого. Правильно? А ззаду мене відповыдно бачать що я не вмикаю поворотів, отже я за кругом прямо. Зрозуміло як на мене... Єдине в такому випадку іногородні або блондинки які не бачать знаків (в темну пору доби) можуть просто навіть не здогадуватись що попереду коло і я можу гальмувати :rolleyes:

Взагалі в ПДР з роз'ясненнями сказано, що в'їзд на кільце прирівнюється до т-подібного перехрестя, тобто ти або наліво або направо...

а саме кільце - це 4 т-подібних перехрестя...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

наваяв

post-3393-0-72086200-1292442304_thumb.jp

отже щоб проїхати прямо, ми робимо два повороти, про які повинні завчасно попереджати інших.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

oldspice

він там і мав бути, по проекту... але.. :lopata:

Питання по темі, шановні автолюбителі: Як ви боритесь з замерзанням навісних замків на гаражах?.. Бо прикривай, не прикривай їх чимось, а волога всерівно якось потрапляє, і під час морозу без відігрівання підпаленою газетою відкрити замок неможливо...

чув, що заливають в механізм тормозну рідину, тосолл. Сам не пробував, тому цікавить думка і практика інших?

У меня замок ни когда не замерзает :) но если такое приключится :) то лить в него всякое гавно бесполезно, и тем более греть его зажигалкой или газетой. Ибо, всё это гавно несомненно замёрзнет вновь и с более страшной силой.

Думаю если такое получилось ... нужно забрать замок домой, прогреть хорошо на газу, в духовке, на батарее (всё зависит от желаемой скорости) ПРОГРЕТЬ без фанатизма - не до красноты .... потом смазать и думаю будет полный ажур.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  Поясню: Якщо я їду, наприклад , прямо выдповыдно без вказывників, підїзджаю до кільця, пропускаю автомобілі, то тим авто що рухаються по колу мій поворот ні до чого. Правильно? А ззаду мене відповыдно бачать що я не вмикаю поворотів, отже я за кругом прямо. Зрозуміло як на мене...

Вперше бачу таку логіку. Якщо вїжджаєш на кільце - покажи поворот наліво. Якщо ні - направо. А куди ти там будеш вже по кільцю їхати буде видно по твоїм подальшим сигналам. Правий поворот на кільці показує іншим учасникам руху в якому місці ти маєш намір зїхати з кільця.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автор, я вже зрозумів, що нас все-рівно чекає нова цитата з Вашої книги. Якщо Вам так подобається, то вже цитуйте чи що. А то починають задовбувати оці "прєлюдії".

ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ. 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.3. Учасники дорожнього руху зобов'язані знати й неухильно

виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими. :smile-zachot:

Отже, на Ваше особисте прохання:

3.jpg

Уявімо, що в даній ситуації кільце другорядне, діє правило «перешкода справа». Автомобілю (2) Правила дозволяють в’їжджати на кільце з будь-якої смуги – от він і в’їжджає з крайньої правої, не вмикаючи покажчика повороту, як більшість і поступає.

(1) може не передбачити, що (2) поїде не направо (а правого покажчика повороту з цієї позиції не видно), а на кільце. Оскільки (1) не виявляє, що (2) увімкнув лівий поворот, попереджаючи про в’їзд на кільце, він не уступає дорогу (2), припускаючи, що той повертає направо. Тому в точці, де в даний момент знаходиться (3), відбудеться зіткнення, якщо (1) вчасно не скористається екстреним гальмуванням, але при цьому велика ймовірність того, що йому в’їдуть у зад. Найнебезпечніше, коли водій машини (2) в даній ситуації вмикає ПРАВИЙ покажчик повороту, а багато хто так і поступає, спираючись, нібито, на вимоги Правил (водієві здається, що він повертає праворуч, але хіба рух проти годинникової стрілки – це рух праворуч?): (1) при цьому впевнений, що (2) повертає направо, піддає газку і ніяк не чекає, що (2) поїде з правим поворотом наліво, на кільце. ДТП у даній ситуації майже невідворотна.

Врахуємо й ще один нюанс. Уявімо, що кільце – головне. Якщо транспортні засоби розташовані так, як ми бачимо на ілюстрації, (1) , помітивши, що за (2) вишикувався ряд машин, може не тиснути на газ, щоб (2) встиг в’їхати на кільце. Але якщо (2) не увімкне лівого покажчика повороту – це буде неможливим.

4.jpg

Правила дозволяють в’їжджати на кільце з будь-якої смуги, якщо інше не передбачено в конкретній ситуації (знаками, розміткою, світлофорами, інспекторами з дезорганізації дорожнього руху.) При взаємному перестроюванні перевагою користується транспортний засіб, котрий знаходиться справа, тобто, при в’їзді на кільце (1) зобов’язаний пропустити (2).

Але як (1) може здогадатися про намір (2) в’їхати на кільце, а не повернути праворуч (завважте: правий поворот (2)-ого (1)-му видно не буде), якщо (2) не включить лівий поворот? Тому в точці, де зараз знаходиться (3) – (1) та (2) зіткнуться, якщо, звичайно, (1) екстрено не загальмує, але при цьому в нього можуть в’їхати як ззаду, так і зліва.

Єдиний випадок, коли, враховуючи конкретну обстановку, лівий поворот перед в’їздом на кільце вмикати не доцільно – це коли ви в’їжджаєте з крайньої лівої смуги дороги, поділеної чітко видимою розміткою на дві чи більше смуг для руху у вашому напрямку (як в даному прикладі й поступає (1)). Тому, що з цієї смуги ви, окрім як на кільце, більше нікуди рухатись не маєте права. Але це теоретично. Насправді нашим водіям жодні правила та обов’язки не писані: звідки куди захотів – звідти туди й повернув, аж до здійснення розвороту, на в’їжджаючи на кільце.

Якщо справа від (2) на кільце їде велосипедист, він повинен попередити про свій намір підйомом лівої руки.

5.jpg

Уявімо, що зліва направо, огинаючи кільце, проходить головна дорога (перпендикулярно руху автомобіля (1)), (2)-ий знаходиться на головній. (1) зобов’язаний пропустити (2). (2) їде, не вмикаючи жодних поворотів, оскільки деякі водії вважають, що якщо ти їдеш по кільцю, лівий поворот вмикати не потрібно, а якщо ти знаходишся на головній, то при виїзді з кільця також не потрібно включати правий поворот, адже ти не змінюєш напрямку руху – не з’їжджаєш з головної дороги (частина водіїв впевнені навіть у тому, що з’їжджаючи зі звичайного кільця не потрібно включати правого повороту. Уявляєте, якщо кільце знаходиться на перехресті 4, 5 та більше доріг – якими ясновидцями повинні бути інші учасники дорожнього руху, щоб вгадати, коли такому водієві заманеться покинути кільце?) (1), будучи впевненим, що (2) поїде далі по кільцю, починає поворот направо. В точці, де зараз знаходиться (3), (2) в’їде в лівий бік (1), якщо, звичайно, вони різко не загальмують, але при цьому кожному з них можуть в’їхати в зад. Висувають заперечення, що (1) буде неправий, навіть якщо (2) взагалі нічого не ввімкне, оскільки при виїзді на головну дорогу необхідно всіх пропустити (уступити дорогу), куди б вони не їхали. Формально таке твердження вірне. Проте для того, щоб не утворювались пробки, рух у місті повинен бути інтенсивним. Згідно Правил (1) зобов’язаний пнем стояти, доки (2) і всі, хто рухається за ним, не проїдуть. А як в реальності? (2) поїхав далі на кільце (перед ним так само вчинили чорний та білий), не увімкнувши лівого повороту – (1) за цей час міг кілька разів здійснити свій маневр. За (2) нерідко так проїжджає не один десяток машин, котрих і (1), і вся колона, яка вишикувалася за ним з наміром повернути праворуч, незрозуміло чому змушена пропускати. А якщо б ті, хто їде по кільцю, спромоглися попередити інших учасників руху про свої наміри, пробка за (1) не утворилася б.

6.jpg

Уявімо, що в даному прикладі кільце – головне. (1) зобов’язаний пропустити (2). Але якщо (2) не рухається по кільцю з увімкненим лівим поворотом (а 50% не вмикають на виїзді правий) – як (1) може дізнатися про наміри (2)? Через те, що (2) ліньки включити лівий поворот, постійно створюються аварійні ситуації в точці, де зараз знаходиться (3). Мало того, ряд водіїв до місця, де знаходиться (2), чомусь їдуть з увімкненим правим (!!!) поворотом: (1) думає, що вони з’їжджають з кільця, а вони вмикають лівий, (1) за цей час встигає доїхати до місця (3), де стикається з (2), якщо обоє на вдадуться до екстреного гальмування, в результаті чого кожному можуть в’їхати в зад. Якби (2) їхав по кільцю з постійно увімкненим лівим поворотом – всім усе було б зрозумілим. В тому числі й пішоходам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потом смазать и думаю будет полный ажур.

Так, буде повний ажур. Але потім піде дощик, чи сніжок, який проникне в середниу замка і там знову замерзне. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ. 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.3. Учасники дорожнього руху зобов'язані знати й неухильно

виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими. :smile-zachot:

Отже, на Ваше особисте прохання:

3.jpg

Уявімо, що в даній ситуації кільце другорядне, діє правило «перешкода справа». Автомобілю (2) Правила дозволяють в’їжджати на кільце з будь-якої смуги – от він і в’їжджає з крайньої правої, не вмикаючи покажчика повороту, як більшість і поступає.

(1) може не передбачити, що (2) поїде не направо (а правого покажчика повороту з цієї позиції не видно), а на кільце. Оскільки (1) не виявляє, що (2) увімкнув лівий поворот, попереджаючи про в’їзд на кільце, він не уступає дорогу (2), припускаючи, що той повертає направо. Тому в точці, де в даний момент знаходиться (3), відбудеться зіткнення, якщо (1) вчасно не скористається екстреним гальмуванням, але при цьому велика ймовірність того, що йому в’їдуть у зад. Найнебезпечніше, коли водій машини (2) в даній ситуації вмикає ПРАВИЙ покажчик повороту, а багато хто так і поступає, спираючись, нібито, на вимоги Правил (водієві здається, що він повертає праворуч, але хіба рух проти годинникової стрілки – це рух праворуч?): (1) при цьому впевнений, що (2) повертає направо, піддає газку і ніяк не чекає, що (2) поїде з правим поворотом наліво, на кільце. ДТП у даній ситуації майже невідворотна.

Врахуємо й ще один нюанс. Уявімо, що кільце – головне. Якщо транспортні засоби розташовані так, як ми бачимо на ілюстрації, (1) , помітивши, що за (2) вишикувався ряд машин, може не тиснути на газ, щоб (2) встиг в’їхати на кільце. Але якщо (2) не увімкне лівого покажчика повороту – це буде неможливим.

4.jpg

Правила дозволяють в’їжджати на кільце з будь-якої смуги, якщо інше не передбачено в конкретній ситуації (знаками, розміткою, світлофорами, інспекторами з дезорганізації дорожнього руху.) При взаємному перестроюванні перевагою користується транспортний засіб, котрий знаходиться справа, тобто, при в’їзді на кільце (1) зобов’язаний пропустити (2).

Але як (1) може здогадатися про намір (2) в’їхати на кільце, а не повернути праворуч (завважте: правий поворот (2)-ого (1)-му видно не буде), якщо (2) не включить лівий поворот? Тому в точці, де зараз знаходиться (3) – (1) та (2) зіткнуться, якщо, звичайно, (1) екстрено не загальмує, але при цьому в нього можуть в’їхати як ззаду, так і зліва.

Єдиний випадок, коли, враховуючи конкретну обстановку, лівий поворот перед в’їздом на кільце вмикати не доцільно – це коли ви в’їжджаєте з крайньої лівої смуги дороги, поділеної чітко видимою розміткою на дві чи більше смуг для руху у вашому напрямку (як в даному прикладі й поступає (1)). Тому, що з цієї смуги ви, окрім як на кільце, більше нікуди рухатись не маєте права. Але це теоретично. Насправді нашим водіям жодні правила та обов’язки не писані: звідки куди захотів – звідти туди й повернув, аж до здійснення розвороту, на в’їжджаючи на кільце.

Якщо справа від (2) на кільце їде велосипедист, він повинен попередити про свій намір підйомом лівої руки.

5.jpg

Уявімо, що зліва направо, огинаючи кільце, проходить головна дорога (перпендикулярно руху автомобіля (1)), (2)-ий знаходиться на головній. (1) зобов’язаний пропустити (2). (2) їде, не вмикаючи жодних поворотів, оскільки деякі водії вважають, що якщо ти їдеш по кільцю, лівий поворот вмикати не потрібно, а якщо ти знаходишся на головній, то при виїзді з кільця також не потрібно включати правий поворот, адже ти не змінюєш напрямку руху – не з’їжджаєш з головної дороги (частина водіїв впевнені навіть у тому, що з’їжджаючи зі звичайного кільця не потрібно включати правого повороту. Уявляєте, якщо кільце знаходиться на перехресті 4, 5 та більше доріг – якими ясновидцями повинні бути інші учасники дорожнього руху, щоб вгадати, коли такому водієві заманеться покинути кільце?) (1), будучи впевненим, що (2) поїде далі по кільцю, починає поворот направо. В точці, де зараз знаходиться (3), (2) в’їде в лівий бік (1), якщо, звичайно, вони різко не загальмують, але при цьому кожному з них можуть в’їхати в зад. Висувають заперечення, що (1) буде неправий, навіть якщо (2) взагалі нічого не ввімкне, оскільки при виїзді на головну дорогу необхідно всіх пропустити (уступити дорогу), куди б вони не їхали. Формально таке твердження вірне. Проте для того, щоб не утворювались пробки, рух у місті повинен бути інтенсивним. Згідно Правил (1) зобов’язаний пнем стояти, доки (2) і всі, хто рухається за ним, не проїдуть. А як в реальності? (2) поїхав далі на кільце (перед ним так само вчинили чорний та білий), не увімкнувши лівого повороту – (1) за цей час міг кілька разів здійснити свій маневр. За (2) нерідко так проїжджає не один десяток машин, котрих і (1), і вся колона, яка вишикувалася за ним з наміром повернути праворуч, незрозуміло чому змушена пропускати. А якщо б ті, хто їде по кільцю, спромоглися попередити інших учасників руху про свої наміри, пробка за (1) не утворилася б.

6.jpg

Уявімо, що в даному прикладі кільце – головне. (1) зобов’язаний пропустити (2). Але якщо (2) не рухається по кільцю з увімкненим лівим поворотом (а 50% не вмикають на виїзді правий) – як (1) може дізнатися про наміри (2)? Через те, що (2) ліньки включити лівий поворот, постійно створюються аварійні ситуації в точці, де зараз знаходиться (3). Мало того, ряд водіїв до місця, де знаходиться (2), чомусь їдуть з увімкненим правим (!!!) поворотом: (1) думає, що вони з’їжджають з кільця, а вони вмикають лівий, (1) за цей час встигає доїхати до місця (3), де стикається з (2), якщо обоє на вдадуться до екстреного гальмування, в результаті чого кожному можуть в’їхати в зад. Якби (2) їхав по кільцю з постійно увімкненим лівим поворотом – всім усе було б зрозумілим. В тому числі й пішоходам.

Можете вказати пункт ПДР, який регламентує вмикання поворотів перед кільцевим рухом?

Стільки тексту, а хоч одне посилання на ПДР, про яке самі просили?

а взагалі, у Вас талант... писати складно, про прості речі. ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хоч одне посилання на ПДР, про яке самі просили?

а взагалі, у Вас талант... писати складно, про прості речі. ;)

Дякую, дякую за підтримку. Ви напрочуд добра людина. :0011:

Наскільки я пам"ятаю, це саме Ви нас запевняли, що даний нюанс прописаний у ПДР. Я й так знаю, що цього там немає. :rolleyes:

Мій знайомий працював в нашому ТСОУ. Я пропонував йому від імені автошколи надіслати офіційного листа в головне управління ДАІ України з проханнями сформулювати роз"яснення щодо проїзду перехресть з кільцевим рухом. А той мені відповідає: "Ні в якому разі! Ми вже зверталися до них по інших питаннях. Вони тобі пришлють таке роз"яснення, що ніхто взагалі їздити не зможе. Нахай вже буде так, як є!"

Мені особисто дана ситуація теж не дуже заважае. Але учні... Учні повинні завчасно знати про те, куди збираються рухатися інші автомобілі. Інакше вони на кільці глохнуть, створюють пробки та аварійні ситуації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую, дякую за підтримку. Ви напрочуд добра людина. :0011:

Наскільки я пам"ятаю, це саме Ви нас запевняли, що даний нюанс прописаний у ПДР. Я й так знаю, що цього там немає. :rolleyes:

Мій знайомий працював в нашому ТСОУ. Я пропонував йому від імені автошколи надіслати офіційного листа в головне управління ДАІ України з проханнями сформулювати роз"яснення щодо проїзду перехресть з кільцевим рухом. А той мені відповідає: "Ні в якому разі! Ми вже зверталися до них по інших питаннях. Вони тобі пришлють таке роз"яснення, що ніхто взагалі їздити не зможе. Нахай вже буде так, як є!"

Мені особисто дана ситуація теж не дуже заважае. Але учні... Учні повинні завчасно знати про те, куди збираються рухатися інші автомобілі. Інакше вони на кільці глохнуть, створюють пробки та аварійні ситуації.

Ви вирішили зробити це за них? Дійсно, дуже складно написано, складно зрозуміти, навіть, знаючи ПДР, а уявіть як учням? Щоб писати такі книги одних знань ПДР малувато. імхо.

п.с. саме цікаве, що гайці трактують кільце як т-подібні перехрестя, але не так як я його малював раніше, а ось так.

post-3393-0-52347500-1292515942_thumb.jp

от як його проїхати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

п.с. саме цікаве, що гайці трактують кільце як т-подібні перехрестя, але не так як я його малював раніше, а ось так.

post-3393-0-52347500-1292515942_thumb.jp

от як його проїхати?

так:

post-6632-0-44577200-1292520167_thumb.jp

А гайці взагалі ніяк не трактують. тому що самі не знають...  ще ніколи не бачив щоб спиняли десь за колом. А якщо й захочуть причепитись то силою слова їх можна загнати в таке т-подібне перехрестя, що вони самі втечуть...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так:

post-6632-0-44577200-1292520167_thumb.jp

А гайці взагалі ніяк не трактують. тому що самі не знають...  ще ніколи не бачив щоб спиняли десь за колом. А якщо й захочуть причепитись то силою слова їх можна загнати в таке т-подібне перехрестя, що вони самі втечуть...

т - це не перешкода, а візуалізація перехрестя, не треба його оминати. :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спиняють якось нас оті гайці в нашій столиці (за кермом був коглега, старий вовк.) "Жовте світло світлофора забороняє рух. Штраф."

"Не правда. Там поправочка є." "Немає ніякої поправочки, що ви з мене дурня робите. Штраф платіть або проїдемо з нами!"

Колега не витримав: "Я що вас тут, в Києві довчати Правилам маю? Ану давайте сюди книжечку" Пошукали. Знайшли. Знайшли й пункт про сигнали світлофора. Гаєць вже руки потираю - намає ніякої поправочки. Тоді колега перегортає сторіночку... Треба було бачити того нещасного мента. Він мало хабара за науку не почав нам давати. Вибачився, подякував та щасливої дороги побажав.

8.11. Водіям, які в разі ввімкнення жовтого сигналу або

підняття регулювальником руки вгору не можуть зупинити

транспортний засіб у місці, передбаченому пунктом 8.10 цих Правил,

не вдаючись до екстреного гальмування, дозволяється рухатися далі

за умови забезпечення безпеки дорожнього руху. :friday:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...